Goed ideequote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef de_huig het volgende:
hahaha ik denk dat die oordop-info wel in de openingspost kankomt om de paar weken terug (no offense trouwens)
Ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Goed ideeAls je trouwens meer info wilt weten over de Exinore oordoppen kun je het altijd aan Remcore vragen, hij weet ze volgens mij al jaren en weet er ook veel van af
Fixedquote:
His parents made him that way, BAM BAM BAM BAMquote:
keiharde x2quote:Op donderdag 15 april 2010 20:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
His parents made him that way, BAM BAM BAM BAM
Die climax komt er voor mij net iets te vroeg in, waardoor hij altijd heel verassend snel komt waardoor ik nog harder ga stampenTering...Avio-Records is absoluut mijn favoriete label! Vanaf het begin al. Sowieso alles wat Alphaverb of Instractable One hebben gemaakt is gewoon puur klasse
![]()
[ afbeelding ]
gewoon beuken
Zowiezoquote:
Ik ga denk ik toch voor de Alpine Musicsafe classic of pro, zoals InGebruik. 20 euro, zal vast slechter zijn dan de op maat gemaakte maar daar heb ik het geld niet voor op dit moment en dan heb ik ze vast voor IQ, scheelt weer 1 nacht oorhaartjesbreken..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Grrommit het volgende:
Bohh zin in In Qontrolbij elk hardstyle nr dat ik hoor begin ik meteen al weer te stuiteren.
Zit er ook aan te denken om oordoppen aan te schaffen. Dom eigenlijk dat ik het niet voor IQ gedaan heb zoals mijn broer wel gedaan heeft,
Moet je ze natuurlijk wel direct op het begin kopen en indoen anders heeft het vrijwel geen zin.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:28 schreef StM het volgende:
Op het feest zelf verkopen ze ook vrijwel altijd van die goedkope alphines (10E, geen vlakke demping) die in zo'n oranje hoesje zitten. Het is ff frotten om ze in te doen maar opzich is het een goede manier om er achter te komen of dopjes wat zijn.
Lijkt mij ideaal!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zeg 03:00 linksvoor als Deepack begint [ afbeelding ]
Nee mang, dan is het feest alweer bijna afgelopen!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fixed![]()
Was jij trouwens ook zo'n fan van Trance Generators en ook Ground Zero top vond? Of was dat 16meter?
Ik dwaal weer af, mijn vraag was in ieder geval hoe mensen hier Ground Zero vinden? Mijn chick en ik hebben wel een kaartje gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |