Ik kwam niet verder dan 6 minuten.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Koepert het volgende:
Ik heb de volle 8.13min gekeken![]()
Meer wil ik er niet over kwijt
Toen ik dacht, ik hoor duidelijk hardcore kicks en daarna zag ik een gabberpiet...dus ik dacht .... UIT die hap.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan 6 minuten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze zullen binnenkort wel bij Scantraxx worden onthuld.
bartman en ondergetekende zijn ook van de partijquote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Grrommit
InGebruik
eQuaL
Quyxz_
Sethje
NLS04?
mstx
Noxa
Da_Ripper
T-Force
RiKe
StM
em-dee-em-aa
ElDani
Deeltjesversneller
Dit is het lijstje als ik het zo goed heb gezien? Aardige opkomst
dat wordt een serie voor in de geschiedenisboekenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:46 schreef Sethje het volgende:
Wel lekker die laatste 4 uur..deepack,bfront, alpha 2 en crypsis
beide opmerkingen gelden ook voor mijquote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Da_Ripper het volgende:
TT IQ niet onaardig. Ksta toch voornamelijk in het Imperiale Groenehuisjes Instituut![]()
Ondanks dat ik een fikse verkoudheid heb opgelopen afgelopen weekend en nu een gonzend hoofd/lopend neusje heb, heb ik gruwelijk veel zin in IQ.
ik heb het helemaal uit gekeken..en ik heb een zwaar onbestemd gevoel..wat is dit..? wat moet ik hier mee..? wat betekent dit voor mij..? dit blijft nog wel een tijdje door mijn hoofd spokenquote:
klinkt goeeeeeeeeeeeeedquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/DSTTF
Die shit klinkt VEEEEEEEToef oef oef!
D&S & Titan ofzo ?
clip is soort van grappig, vocals zijn echt te slecht voor woordenquote:
Ik ben ook aanwezigquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zozo flink lijstje voor aankomende In Qontrol![]()
16-meter ook weer aanwezig...?
Precies, dat is helemaal het gevoel wat ik ook had. Daarom dacht ik, kom, laat ik het op FOK! dumpenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef de_huig het volgende:
ik heb het helemaal uit gekeken..en ik heb een zwaar onbestemd gevoel..wat is dit..? wat moet ik hier mee..? wat betekent dit voor mij..? dit blijft nog wel een tijdje door mijn hoofd spoken![]()
zoiets jaquote:Op woensdag 14 april 2010 17:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
TT zo ongeveer denk ik:
21:30 - 22:30 Titan
22:30 - 23:30 Psyko Punkz
23:30 - 00:30 rondjes lopen
00:30 - 01:30 Dune![]()
01:30 - 02:30 Slim Shore
02:30 - 03:30 rondjes lopen
03:00 - 04:00 Deepack (waarschijnlijk en anders eten/rondje lopen )
04:00 - 05:00 B-Front & Digital Punk
05:00 - 06:00 Alpha²
06:00 - 07:00 Crypsis
Ik kan voor veel mensen spreken hier denk ik: Exinore ER Oordoppen. Ik heb ze aan laten meten bij Schoonenberg Hoorcomfort. Is wel vrij prijzig (160 euro, 180 euro inclusief verzekering tegen schade, diefstal & verlies) maar ze zijn geweldigquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, ik begin nu steeds meer naar feesten te gaan en ik merk al (door veel mp3speler geluister door de jaren heen) dat ik in een lawaaierige omgeving moeite heb met mensen verstaan en van scherpe geluiden als de telefoon die over gaat en als er iemand op msn iets zegt word ik gek. Nou ja het punt is dat ik goede oordoppen wil die het geluid met 15 dB om laag brengen. Ik heb maar weinig last van piepjes na een feest maar dat komt misschien omdat het al te laat is. Maar ik weet dat sommige van jullie op maat gemaakte oordopjes hebben, als je die hebt waar heb je ze gehaald? Alpine schijnt een goed merk te zijn? En zou ik ze morgen al meteen kunnen laten maken zodat ik ze op IQ in kan doen of is dat te kort dag?
Ik heb vorige week via internet deze alpine oordoppen gekocht: http://www.alpine-shop.nl/muziek/#Alpine MusicSafe Classicquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, ik begin nu steeds meer naar feesten te gaan en ik merk al (door veel mp3speler geluister door de jaren heen) dat ik in een lawaaierige omgeving moeite heb met mensen verstaan en van scherpe geluiden als de telefoon die over gaat en als er iemand op msn iets zegt word ik gek. Nou ja het punt is dat ik goede oordoppen wil die het geluid met 15 dB om laag brengen. Ik heb maar weinig last van piepjes na een feest maar dat komt misschien omdat het al te laat is. Maar ik weet dat sommige van jullie op maat gemaakte oordopjes hebben, als je die hebt waar heb je ze gehaald? Alpine en exinoire schijnen een goed merk te zijn? En zou ik ze morgen al meteen kunnen laten maken zodat ik ze op IQ in kan doen of is dat te kort dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |