Alsof je moet kunnen mixen als je bij Scantraxx zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie die mix van Krusaders op The Magic Show gehoord? Zitten toch wel wat rare overgangen in. Snap niet wat zoiets bij Scantraxx doet.
Wat moeten ze wel kunnen dan? Die tracks vind ik nou ook niet je van het. Allemaal ontzettend zacht. Misschien dat ik 1 track koop vd 3 als introtje ofzo, en dat was het.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof je moet kunnen mixen als je bij Scantraxx zit.
Konten likken. Of je moet andere "kwaliteiten" hebben zoals Gostosa.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat moeten ze wel kunnen dan? Die tracks vind ik nou ook niet je van het. Allemaal ontzettend zacht. Misschien dat ik 1 track koop vd 3 als introtje ofzo, en dat was het.
vyolet:) die heeft dit jaar nog iets gereleased hoor! maar niet meer niveau master en slavequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef poiuytr het volgende:
We horen trouwens ook verdacht weinig meer van die chick van ome Willem, net zoals weinig als die chick uit Spanje die Zatox toen geloof ik bij de hand had genomen, ben haar naam alleen even kwijt.
En waar hij is, zullen de_huig en ik ook wel rond zwervenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
als ik in de zaal ben sta ik sowieso linksvoor dus jullie komen me wel tegen en anders ik jullie wel
En heeft ze speciaal daarvoor jou een leuke korting gegeven?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef NLS04 het volgende:
haha zojuist met de mevrouw van de primera een leuk gesprek gehad over de prijzen van feesten/ festivals. Ze vond het zoveel geld en kon bijvoorbeeld niet voorstellen dat een emporium van 25 euro naar 48 euro was gegaan in zown korte tijd.
Ik hoefde maar 2 euro service kosten te betalenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:36 schreef InGebruik het volgende:
En heeft ze speciaal daarvoor jou een leuke korting gegeven?
Denk t toch niet, jij gaat gewoon alletwee doen net zoals ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Komend weekend de trailer van Decibel en wanneer de kaartverkoop start. Denk dat ik Defqon oversla maar dan wel Decibel pak
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Denk t toch niet, jij gaat gewoon alletwee doen net zoals iken iedereen hier
Iemand moet zich opofferen om te staken voor die steeds duurder wordende kaarten he! Dus doe ik dat maar. Kunnen jullie lekker feestenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik doe allebei niet. Defqon is een gehypt feest waar iedereen vooraf lyrisch over doet/is en achteraf altijd keihard over klaagt qua line-up, sfeer, drukte, sets, minste editie etc.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
Whehe, dan zou ik toch liever met mijn ouders mee gaan cruisen en me gratis heulemaaaal vol vreten voor een week.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Iemand moet zich opofferen om te staken voor die steeds duurder wordende kaarten he! Dus doe ik dat maar. Kunnen jullie lekker feesten
Alhoewel.. m'n ouders hadden een vakantie geplanned ivm 25 jarig huwelijk en ik heb afgezegd omdat dan Defqon zou zijn
[gargamelmodus]Ik haat ballen![/gargamelmodus]quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:51 schreef NLS04 het volgende:
wanneer ik dan aan de cala' d'or met mn ballen in t zand lig. Ook leuk
Ik krijg dat waarschijnlijk wel gefixt zei ik alquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Koepert het volgende:
* Koepert knijpt zn billetjes al samen dat ergens......iemand.....2 DefQon kaartjes 'over heeft'...
Als ik morgen kaartjes heb, dan zal ik zeker aan je denken hoor Koepquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Koepert het volgende:
* Koepert knijpt zn billetjes al samen dat ergens......iemand.....2 DefQon kaartjes 'over heeft'...
NU echter nog de financien daarvoor rondkrijgen
Tentamendrukte.. wel veel gekeken, weinig gekletst..quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik krijg dat waarschijnlijk wel gefixt zei ik alJe hebt trouwens al lang niks meer van je laten horen hier
What's up? In Qontrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |