Pff. Mensen die van alles roepen ineens over Zatox. Ook zo van: oja die hebben ook nog wel wat gemaakt.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 21:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kom ik ineens deze CD weer tegen: http://www.discogs.com/Va(...)-2003/release/300237
Je zit denk ik op het verkeerde forumquote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Noxa het volgende:
- Sets, Crypsis.... niet meer boeken wat een bagger.
Ik heb persoonlijk PF (en met name reacties) dan ook niet heel erg hoog op mijn lijstje staan qua betrouwbaarheidquote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben geen fanatieke hardcore volger dus als ik 90% van de platen ken dan is het naar mijn idee wel een hitjesparade ja...
* NLS04 luistert naar DBSTF @ Q-Base 2007![]()
Today wel, not tomorrowquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:42 schreef eQuaL het volgende:
T N T
Technomatic teasers
Lekker weertje vandaag
Nog even mijn blijdschap tonen voor deze actiequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
vond het anthem van 2009 beterquote:
Vind het niet echt hardstyle ofzo, meer trance. Eerste keer dat ik die hoorde was op mijn eerste party-dvd: Tiesto In Concertquote:
Heb hem als optie staan! 2 daagjes (hard)trance op fietsafstand is op zich wel interessant!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef T-Force het volgende: M'n chick en ik hebben net ook kaartjes gekocht voor Luminosity Beach FestivalLekker oogjes dicht en chillen in het zonnetje
![]()
Zondag gaan m'n chick en ik lekker trancenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef ElDani het volgende:
Heb hem als optie staan! 2 daagjes (hard)trance op fietsafstand is op zich wel interessant!
Welke dag ga je?
Ik heb werkelijk zat mensen ontmoet op feesten, zoveel dat ik ze niet allemaal herinner als je het niet erg vind. Maar helaas zit hier ook altijd wel een ontmoeting met bier bij. Zoals ook afgelopen zaterdag waar er weer professioneel 90 euro weggezopen is. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zondag gaan m'n chick en ik lekker trancenJij had toch flink gebuurt met Claudia ofniet? Kun je gezellig met ons mee
Hehe, ja ik doelde op GZS jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:10 schreef ElDani het volgende:
Ik heb werkelijk zat mensen ontmoet op feesten, zoveel dat ik ze niet allemaal herinner als je het niet erg vind. Maar helaas zit hier ook altijd wel een ontmoeting met bier bij. Zoals ook afgelopen zaterdag waar er weer professioneel 90 euro weggezopen is. Dat kan ook helpen.
Neem aan dat je the Great Zany Show bedoelt trouwens?
Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Even daarvoor werd ik getipt door T-Force dat er wel een hele grote neger voor bij het hek stond die wel enorm veel leek op Titan. Ik naar hem toe om te vragen en 't was 'm![]()
Nah, daar kom ik niet voor op dat soort feesten kan ik je vertellen. Zijn ze me iets te duur voor haha! Trouwens ook nog een tijdje met die Janine staan praten, ook echt zo'n feestbeest. Grappig. Overigens heeft volgens mij daar echt iedereen al een vriend, althans er loopt altijd wel iemand bij haha!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hehe, ja ik doelde op GZS jaIk had nog ff gevraagd en je had inderdaad goed naar je zin met mijn meid. Ze had het gevoel alsof je dr een beetje probeerde te versieren
Achja, zatheid, dan krijg je dat
Ze is ook heel leuk
![]()
Die gast is inderdaad echt bizar! Supermooi dat zoiets daar gewoon rondloopt en gewoon ook echt keihard draait. Jammer dat ik hem niet gespot heb. Dozer uiteraard wel gezien daar en B-Front nog even kort mee gesproken na zijn set rond een uurtje of half 7.quote:Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt ja![]()
kleine blonde Janine?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nah, daar kom ik niet voor op dat soort feesten kan ik je vertellen. Zijn ze me iets te duur voor haha! Trouwens ook nog een tijdje met die Janine staan praten, ook echt zo'n feestbeest. Grappig. Overigens heeft volgens mij daar echt iedereen al een vriend, althans er loopt altijd wel iemand bij haha!
Symphonic Feedback Janine jaquote:
Haha ik weet nog goed dat ik die gast voor het eerst (als Pinas nog) op defqon 2007 zag draaien. Belachelijke grote neger met knalgroene headphones die echt keihard losging achter de decks ( terecht aangezien ie DHHD - Pain draaidequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef T-Force het volgende:
Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |