Ja ik was echt al te dronken voordat we naar het feest gingen en tijdens het feest ook nog genoeg genuttigd natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja je was bij de meet, je hebt wat mensen gesproken, en je bleef maar grijzen en lachen![]()
The world
Van the crew en how much can you take komen deze week HQ previewsquote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef StM het volgende:
Zatox![]()
![]()
Ik kan zo snel alleen geen previews vinden nog op youtube. (of mensen die ze gefilmd hebben). Zijn de nummers voor de rest nog niet bekend ofzo?
How much can you take kan ik me nog wel herinneren van zaterdag omdat ik de tekst herkende vanquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Van the crew en how much can you take komen deze week HQ previews
Harde kicks, screeches, dikke sounds, vette vocals. Best simpel toch?quote:Op maandag 12 april 2010 15:20 schreef InGebruik het volgende:
Hoe krijgt die Zatox het toch elke keer voor elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Great Zany Show wil ik het volgende zeggen: Gezellig![]()
Vond het supergezellig om best een groot deel van de avond bij de FOK!kers te staan. Nu inderdaad hoofden bij de usernamesVoornamelijk gebabbeld met NLS04, Ripper, Bartman & Huig en die chick van NLS04 die niet zijn chick was maar die er wel bij was
![]()
Verder vond ik de set van Zany vs. Zatox het beste van Zatox wat ik to nu toe heb gehoord. Alleen toch baal ik ervan dat hij niet veel van zijn oude nummers meer draait. Daar ben ik toch meer fan van als van zijn nieuwe sound (hoe gruwelijk die ook is). Nummers als Tanz Elektric, Smokin n pourin, Give me all your money, Postal, Deep into your soul enzo vind ik ongelofelijk dik![]()
Slim Shore viel een beetje tegen, geen Syren(werd later tijdens set van B-Front gelukkig wel gedraaid
) DBSTF-eerste helf was gruwelijk vet!! Early Soundz, Pump It Loud en nog meer oud werk
Vanaf Crypsis zoals ElDani zei, gewoon niet meer stilgestaan tot aan de hardcore. Zany, Vince & Neophyte was volgens de mensen op PF geen hitjesparade, maaaarrrrrr ik dacht er anders over (net zoals Bartman & NLS04, heerlijk om even lekker kritisch te kijken naar de moderne hitjes-hardcore
)
Looking forward to In Qontrol, weer grote meeting? Nu komen er nog meer toch?
Latersssss![]()
[ Bericht 60% gewijzigd door T-Force op 12-04-2010 15:40:56 ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Harde kicks, screeches, dikke sounds, vette vocals. Best simpel toch?
Heb je al wat eigen dingen online staan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draaien aan die knopjes totdat er wat vets uitkomt
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
't is ook wel een tijdje minder geweest met deze man, maar dit blijft gewoon een van de grootste helden op Hardstyle gebied niks meer dan lof voor deze man..quote:Op maandag 12 april 2010 15:20 schreef InGebruik het volgende:
Hoe krijgt die Zatox het toch elke keer voor elkaar?
Ik heb nog niks online staan. Ben ook al half jaartje ofzo gekapt met proberen te producen. House lukte me wel aardig, maar hardstyle=kicks maken? Hoe krijg je het voor mekaar. Ik loop wel te kutten met distortion enzo maar wtf. Sowieso is afmixen gewoon bagger bij mij.quote:Op maandag 12 april 2010 15:34 schreef LeonH het volgende:
Heb je al wat eigen dingen online staan dan?
Draaien aan die knopjes totdat er wat vets uitkomt
Izzzzz Naaaizzzzquote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja je was bij de meet, je hebt wat mensen gesproken, en je bleef maar grijzen en lachen![]()
The world
en verder in de categorie goed nieuws:
Zatox - Collaborations E.P. (Italian Hardstyle)
Label: Italian Hardstyle
Catalog Number: ITAL 004
Release Date: May 2010
Format: Vinyl 12", CD & Digital
Tracklist:
A1. Zatox ft. D-Block & S-Te-Fan - Madhouse
A2. Zatox ft. Alpha Twins - From Hell
B1. Zatox ft. The R3bels - Realize
B2. Zatox ft. Vamper - People's Choice
![]()
Ik ben echt heel benieuwd naar deze platen, die met A2 kan alleen maar snoeien worden![]()
Ik lees echter nu ook berichten dat het een grap zou betreffenquote:
Ons ergens mee blij maken Bartje, fijnquote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik lees echter nu ook berichten dat het een grap zou betreffenMaar ik hoop echt niet dat dat waar is
Wat blijft dat een vette plaat!quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook een vette aftermovie, het beste stukje uit `Fade to black ´ gepakt...
quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Harde kicks, screeches, dikke sounds, vette vocals. Best simpel toch?
Ik wilde al zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het ook ooit eens een blauwe maandag geprobeerd, maar had de moed al snel opgegeven.
Voor mij is het net zo'n dooie mus...quote:Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ons ergens mee blij maken Bartje, fijn
[ afbeelding ]
Zou wel verklaren waarom er geen zak over die nummers terug te vinden was :p En B2S en Q zijn trouwens gewoon 2 bedrijven onder dezelfde holding, ze targetten alleen nu net een ander publiekquote:Op maandag 12 april 2010 15:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
't is ook wel een tijdje minder geweest met deze man, maar dit blijft gewoon een van de grootste helden op Hardstyle gebied niks meer dan lof voor deze man..
Zatox is volgens mij ook de DJ die ik het vaakst heb zien draaien en hij heeft me nog nooit teleurgesteld![]()
Ik vind het ook zeer schandalig dat deze man geen plaatst verdiend op de main bij DefqonBegin steeds meer een hekel te krijgen aan Q, doe mij maar gewoon B2S
quote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik lees echter nu ook berichten dat het een grap zou betreffen![]()
quote:DJZatox
I don't know Who is The Idiot that write crazy bullshit about a new record of zatox called collaboration ep.My new ep is called Rawstyle ep
Zatox -Rawstyle E.p Tracks : Rawstyle and poltergeist with Nikita , The Crew with Vamper , and How Much Can U Take . Stop!Ita004 don't exist
RT @tackcos: @DJZatox I heard something about a collaborations E.P. is this true? // no Are only bullshit!! Who wrote this ???
I know this sounds really odd, but Italian Hardstyle is technically a Dutch label (mainly because it is distributed by Astral Music).quote:Op maandag 12 april 2010 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom staat hier bij country Netherlands? http://www.discogs.com/Zatox-Creation-EP/release/2189204
Ben ik trouwens de enige die dat Black anthem niet echt relaxed vindt?
dat eind is wel ziekquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn icon nu maar eens in de wiki zetten trouwens want ik wil ook in de OP.![]()
Hier nog een korte preview van Fenix' album, voor als je van jumpy hardstyle houdt. Ik vind het wel aardig.
Nope, heb het wel gehad met die anti-climaxjes..quote:Op maandag 12 april 2010 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat Black anthem niet echt relaxed vindt?
Ik ben geen fanatieke hardcore volger dus als ik 90% van de platen ken dan is het naar mijn idee wel een hitjesparade ja...quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef T-Force het volgende:
Zany, Vince & Neophyte was volgens de mensen op PF geen hitjesparade, maaaarrrrrr ik dacht er anders over (net zoals Bartman & NLS04, heerlijk om even lekker kritisch te kijken naar de moderne hitjes-hardcore)
Pff. Mensen die van alles roepen ineens over Zatox. Ook zo van: oja die hebben ook nog wel wat gemaakt.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 21:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kom ik ineens deze CD weer tegen: http://www.discogs.com/Va(...)-2003/release/300237
Je zit denk ik op het verkeerde forumquote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Noxa het volgende:
- Sets, Crypsis.... niet meer boeken wat een bagger.
Ik heb persoonlijk PF (en met name reacties) dan ook niet heel erg hoog op mijn lijstje staan qua betrouwbaarheidquote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben geen fanatieke hardcore volger dus als ik 90% van de platen ken dan is het naar mijn idee wel een hitjesparade ja...
* NLS04 luistert naar DBSTF @ Q-Base 2007![]()
Today wel, not tomorrowquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:42 schreef eQuaL het volgende:
T N T
Technomatic teasers
Lekker weertje vandaag
Nog even mijn blijdschap tonen voor deze actiequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
vond het anthem van 2009 beterquote:
Vind het niet echt hardstyle ofzo, meer trance. Eerste keer dat ik die hoorde was op mijn eerste party-dvd: Tiesto In Concertquote:
Heb hem als optie staan! 2 daagjes (hard)trance op fietsafstand is op zich wel interessant!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef T-Force het volgende: M'n chick en ik hebben net ook kaartjes gekocht voor Luminosity Beach FestivalLekker oogjes dicht en chillen in het zonnetje
![]()
Zondag gaan m'n chick en ik lekker trancenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef ElDani het volgende:
Heb hem als optie staan! 2 daagjes (hard)trance op fietsafstand is op zich wel interessant!
Welke dag ga je?
Ik heb werkelijk zat mensen ontmoet op feesten, zoveel dat ik ze niet allemaal herinner als je het niet erg vind. Maar helaas zit hier ook altijd wel een ontmoeting met bier bij. Zoals ook afgelopen zaterdag waar er weer professioneel 90 euro weggezopen is. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zondag gaan m'n chick en ik lekker trancenJij had toch flink gebuurt met Claudia ofniet? Kun je gezellig met ons mee
Hehe, ja ik doelde op GZS jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:10 schreef ElDani het volgende:
Ik heb werkelijk zat mensen ontmoet op feesten, zoveel dat ik ze niet allemaal herinner als je het niet erg vind. Maar helaas zit hier ook altijd wel een ontmoeting met bier bij. Zoals ook afgelopen zaterdag waar er weer professioneel 90 euro weggezopen is. Dat kan ook helpen.
Neem aan dat je the Great Zany Show bedoelt trouwens?
Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Even daarvoor werd ik getipt door T-Force dat er wel een hele grote neger voor bij het hek stond die wel enorm veel leek op Titan. Ik naar hem toe om te vragen en 't was 'm![]()
Nah, daar kom ik niet voor op dat soort feesten kan ik je vertellen. Zijn ze me iets te duur voor haha! Trouwens ook nog een tijdje met die Janine staan praten, ook echt zo'n feestbeest. Grappig. Overigens heeft volgens mij daar echt iedereen al een vriend, althans er loopt altijd wel iemand bij haha!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hehe, ja ik doelde op GZS jaIk had nog ff gevraagd en je had inderdaad goed naar je zin met mijn meid. Ze had het gevoel alsof je dr een beetje probeerde te versieren
Achja, zatheid, dan krijg je dat
Ze is ook heel leuk
![]()
Die gast is inderdaad echt bizar! Supermooi dat zoiets daar gewoon rondloopt en gewoon ook echt keihard draait. Jammer dat ik hem niet gespot heb. Dozer uiteraard wel gezien daar en B-Front nog even kort mee gesproken na zijn set rond een uurtje of half 7.quote:Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt ja![]()
kleine blonde Janine?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nah, daar kom ik niet voor op dat soort feesten kan ik je vertellen. Zijn ze me iets te duur voor haha! Trouwens ook nog een tijdje met die Janine staan praten, ook echt zo'n feestbeest. Grappig. Overigens heeft volgens mij daar echt iedereen al een vriend, althans er loopt altijd wel iemand bij haha!
Symphonic Feedback Janine jaquote:
Haha ik weet nog goed dat ik die gast voor het eerst (als Pinas nog) op defqon 2007 zag draaien. Belachelijke grote neger met knalgroene headphones die echt keihard losging achter de decks ( terecht aangezien ie DHHD - Pain draaidequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef T-Force het volgende:
Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |