heb zelf ook geen opstootjes gezien, maar wel een groepje beveiligers die in high-speed-polonaise langskwamen rennen..dus ik denk dat er wel een knokpartijtje was..helemaal omdat dv8 er op stond te kijken en iets riep van calm down motherfuckaaaaaaaaaaaaaaaahs..maar goed..dat mag de pret niet drukken natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef benniesnugger het volgende:
Zelf ook geen opstootjes gezien, maar ik denk dat het komt omdat het toch een kleiner en onbekender feest was. Hierdoor echt mensen die voor de line-up en de muziek komen en weinig dagjesmensen. Als je elkaar dan aanstoot is het gewoon sorry en weer lekker doorgaan met stampjes plaatsen.
Hehe ja en dat had ie vooraf op een blaadje geschreven zodat hij het niet kon vergetenquote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef Quyxz_ het volgende:
CALLLLLLML DOWN MOTHERRRRRRRRFUCK-R-RR-R-R-RR-RSSSSSS ofzoiets?
Leuk verhaal overigens, Khadber.![]()
Gefeliciteerd gast! Netjes!quote:Op zondag 11 april 2010 23:48 schreef mstx het volgende:
Te Veel Bier op daarnet... kampioen geworden van regioklasse A handbal, volgend jaar hoofdklasse.
ik ben er weer bij, heb 2 early bird tickets gehaald vrijdagmorgenquote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
gaat 1 van jullie naar freshtival?
http://www.freshtival.nl/
kijk de line-up maar
congratz!quote:Op zondag 11 april 2010 23:48 schreef mstx het volgende:
Te Veel Bier op daarnet... kampioen geworden van regioklasse A handbal, volgend jaar hoofdklasse.
haha dank je ik doe het graag. Was ik eigenlijk ook bij de meet? ik weet het niet meer, heb wel wat fokkerts gezien in elk geval.quote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pluspunten:
de sets: geen slechte set gehoord (op de hardcore na)
Seths pretbek, en maar lachen en maar lachen
quote:
Thanksquote:
Hehe sorry man, Heel misschien heb je er wat aan voor aankomende zaterdagquote:
haha nee was maar gekheidquote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hehe sorry man, Heel misschien heb je er wat aan voor aankomende zaterdag![]()
Ben sinds afgelopen zaterdag wel fan geworden van Slim Shore. Wist nooit goed wat ik ervan moest vinden maar zijn tracks op een goede geluidsinstallatie
gefeliciteerd jongenquote:Op zondag 11 april 2010 23:48 schreef mstx het volgende:
Ja je was bij de meet, je hebt wat mensen gesproken, en je bleef maar grijzen en lachenquote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha dank je ik doe het graag. Was ik eigenlijk ook bij de meet? ik weet het niet meer, heb wel wat fokkerts gezien in elk geval.
Ik vond het keigezellig en je had lekker de ruimte, geluid was ook wel in orde. DIkke sets gehoord en bob draaide The World (L)
Decibel, Q-base, Mysteryland, 10 years of qdancequote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef -Datdus- het volgende:
Zijn er nog leuke feesten na 20 juni? ik heb besloten het toch maar niet op defqon te gokken
quote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Koepert het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 14:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
&
[ afbeelding ][ afbeelding ]
?
Ground Zero, Free Festivalquote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Decibel, Q-base, Mysteryland, 10 years of qdance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |