abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80184876
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef Tha_Bartman het volgende:

Michel pollen op het podium bij de ezelcontrolleurs

Held!! leuk om te horen.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_80184908
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef Tha_Bartman het volgende:

Ik kon wederom janken om Bleeding for the harderstylezzzzzzz

OOOOHOOOHOOOOOHOOHOOOO OHOOOHOHOOOO
  zondag 11 april 2010 @ 15:11:52 #53
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_80186726
quote:
Sets, Crypsis.... niet meer boeken wat een bagger.
Wat de fuck gek..
There is no rehab for stupidity.
  zondag 11 april 2010 @ 15:21:44 #54
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_80187126
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Tracklist ziet er vet uit! Als de kwaliteit niet heel storend is zou ik hem graag eens willen luisteren.
http://soundcloud.com/djc(...)nix-sittard-10-04-10
Succes met luisteren in ieder geval!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 11 april 2010 @ 15:22:45 #55
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 11 april 2010 @ 15:23:45 #56
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80187202
Zo dat was wel weer een lekker feestje

Qua opkomst viel het me reuzemee al schrok ik wel een beetje toen er na een kwartier binnen te zijn nog maar iets van 200 man stonden Wat betreft het geluid waren er afentoe flinke volumewisselingen maar het is nooit echt door een ondergrens gezakt. Hing trouwens goede en gezellige sfeer en heb geen enkele vorm van opstootjes of agressief gedrag meegemaakt. Qua catering was het beetje mager, Geen fruit en de die flesjes waren ditmaal van chaudfontaine waardoor alle doppen niet paste .

Wat betreft sets heb ik heel erg genoten van die DK + NCliveact waar michel pollen een groot applaus verdiende voor zijn aanwezigheid en dat ook kreeg. Was sowieso al prachtig om hem er ook bij te zien staan en ermee bezig te zijn op eenzelfde gepassioneerde manier als je ook in dat yt filmpje al zag DBSTF hadden een goede opbouwende set waar shiverz voor de verandering eens niet in zat Wel die nieuwe van isaac en househeads Zany's set zelf om 12 uur vond ik ook niet zo verkeerd doordat ie als 2e of 3e track al die thugz remix erop gooide. Verdere tracks die ik in de loop van de avond nog heb gehoord en wel kon waarderen was ran-d break ya neck, philip rochard - the world en southstylers - crystal. Ow en natuurlijk pure van zany zelf

Daarnaast zoals bijna vanzelfsprekend weer met de groep van hier het weer erg gezellig gehad. De mystery guest was natuurlijk niemand minder dan Ripper en met de gebruikelijke groep aangevuld met een aantal nieuwelingen zoals tom (niet seth maar T-force) uitgebreid geouwehoerd op het feest zelf maar ook op de terugweg

Kortom niks echt groots of storends over te klagen wat betreft dit feest en het zeker wel naar mijn zin gehad
quote:
Op zondag 11 april 2010 07:17 schreef de_huig het volgende:

fokmeet was redelijk compleet; nls + chick,
Ik begreep dat meer mensen dat al dachten maar kim is niet mn chick als in mijn-vriendin-zijnde -chick maar gewoon een goede vriendin
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_80187426
ik baal best een beetje dat ik gister niet gweest ben...
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_80187973
born to live

born to die

born to be

CRU-CI-FIED
  zondag 11 april 2010 @ 16:04:44 #59
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_80188906
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:23 schreef NLS04 het volgende:

Ik begreep dat meer mensen dat al dachten maar kim is niet mn chick als in mijn-vriendin-zijnde -chick maar gewoon een goede vriendin
komt ie nu mee....
The only limit is your own imagination
pi_80189200
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef de_huig het volgende:

[..]

komt ie nu mee....
hehe dan had je haar ff aan je huig kunnen laten likken
gr gr
pi_80191281
TVP, zal zo even een verhaaltje schrijven. Misschien trouwens een andere gebruiken? Deze is al gebruikt.
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 11 april 2010 @ 17:09:27 #62
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80191628
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:00 schreef ElDani het volgende:
TVP, zal zo even een verhaaltje schrijven. Misschien trouwens een andere gebruiken? Deze is al gebruikt.

Wattus?

Oh wacht.. je bedoelt de TT zeker.. of niet?... euh.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_80191733
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:23 schreef NLS04 het volgende:
Verdere tracks die ik in de loop van de avond nog heb gehoord en wel kon waarderen was ran-d break ya neck,
Ran-D & Adaro - Under Attack
pi_80192526
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:00 schreef ElDani het volgende:
Ik stem voor
  zondag 11 april 2010 @ 17:33:31 #65
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80192623
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef LeonH het volgende:

[..]

http://soundcloud.com/djc(...)nix-sittard-10-04-10
Succes met luisteren in ieder geval!
Thanks! Kwaliteit houdt inderdaad wat te wensen over, maar ik ga hem eventjes luisteren.
pi_80193068
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:09 schreef Koepert het volgende:

[..]

Wattus?

Oh wacht.. je bedoelt de TT zeker.. of niet?... euh.
Jep.

Verhaaltje:
Ik kwam binnen halverwege DBSTF. Controle en dergelijke was redelijk uitgebreid, maar er stonden geen rijen dus in principe was dat allemaal niet zo'n groot probleem. Early Soundz als binnenkomer is toch wel even leuk! Verder daarna Pump It Loud 2006 en meer van dat soort heldenshit draaien viel bij mij in de smaak. 2e helft moest Scantraxx blijkbaar nog ietsjes gepromoot worden met Househeads, Complex Situation (vette track overigens), Let'z Dance, Alone en nog wat van die dingen. Na zo'n begin vond ik dat wel een beetje minder.

Van een afstandje leek de stage ook redelijk klein, maar op zich was de zaal ook wel zo druk dat het allemaal prima te doen was. Lichten en lasers waren in orde, zeker ook 2 die vanaf de achterkant van de zaal op discobollen schenen. Ook de vlammenwerpers waren lekker warm .

Zany zelf kwam op in clownspak met wat vuurwerk enzo, vet! Eerste track was het anthem gevolgd door Solar.. Dat om ietjses over 12-en, we konden er maar moeilijk bij haha! Verder Fear Of Darkness gehoord, wat Zany albumwerk en de nieuwe vinyl (-purify your senses) gehoord. Ook wat ouder werk kwam langs.

Zany Vs. Crypsis. Het was denk ik in het begin iets TE vroeg voor Crypsis voor mij. Heb 2 rare platen gehoord, later bleken dat The Machine platen te zijn. Verder wel lekker gefeest op Tuatara, wat nieuwe MIM platen, Fade To Black, Le Victims en een remix van een oude track, die wel redelijk vrolijk was. Aan het einde even gegeten en onszelf even lichtelijk voorbereid voor het geweld wat kwam.

Noisecontrollers Vs. Donkey Rollers LIVE.. Een act die ik op voorhand wel redelijk interessant zou vinden, maar hij werd wel ongelofelijk vet. De ene na de andere beuker kwam langs! Op Surge Of Power na gewoon al het harde werk gehoord! Nieuwe Noisecontrollers, die Faster & Further was wel geinig en die Cherish ook wel, die zal ik volgende week ook vast wel horen. Verder dik genoten van de 7(!) mannen die op het podium stonden, want ook Michel Pollen was op het podium te vinden, op de achtergrond, maar goed. Op een gegeven moment werd ook voor hem een applaus gevraagd, maar toen dook hij even weg.

Zany Vs. Zatox.. Need to say more? Gewoon hard doorhalen. Alles liep gewoon door. Die How Much Can You Take en The Crew gehoord, hele vette tracks! Verder gewoon al het Zany en Zatox ragwerk er doorheen gegooid. Ook Nightmare was weer helemaal vet! Orgasmo ook gehoord, volgens mij was dat in deze set.

Na wat extra vuurwerk was het tijd voor een uurtje B-Front. Ongelofelijk, maar het ging gewoon NOG harder. Ik had er op een gegeven moment ook gewoon moeite mee. Conditie is niet meer wat het geweest is. Slim Shore maakte even zijn opwachting die eventjes Syren erop gooide, wat een heerlijke plaat is dat toch. Vervolgens draaide hij even de 2 samen met B-Front en daar zat me toch een partij geweld in! Verder Wilde Gullie Bass, Development, Neophobia en de B-Frontliner combinaties weer gehoord. Lekker hard dus.

Zany Vs. The Beholder LIVE scheen een kopie geweest te zijn van Hard Bass. Ik was daar niet dus was het wel even leuk om mee te maken. Minus Bleeding For The Harder Styles gewoon een setje naar behoren.

Vince kwam daarna even buurten en de 3 samen gingen even hardcore draaien. Ik had er gewoon de trek niet meer in. Hardcore is sowieso niet echt mijn stijl om heel lang op los te gaan. Nog even lekker staan kijken naar de lichtshow en toen om half 7 naar buiten gegaan. Toen we om het beursgebouw liepen hoorde dat het binnen echt zo gigantisch hard ging..

Resumerend,
Pluspunten:
Lichtshow
Veel harde setjes gehoord
Veel sfeer
Pavo die af en toe kwam buurten op de stage
Ook kwamen af en toe de oudere platen aan bod
Snel, gemotiveerd en gezellig barpersoneel (zeker een vermelding waard)
Geen opstootjes gezien

Minpunten:
Terugreis was weer tergend en die van mij was aan de lange kant
Betalen voor de WC's, trek ik slecht

De nieuwe Zany:

Ging weer lekker!
pi_80193440
Leuk om te lezen eldani!
Bobby Robson forever!
pi_80193981
Stanley gooit net even die Slim Shore/B-Front combi naar buiten. 1 vd 2 dan.

Nieuwe Zatoxjes:

Gingen alle 3 zo ontzettend goed! Voor de rest ook ECHT genoten van Orgasmo! Bizar hoe hard die doorknalde. Echt leuk dat ook gewoon die oudere plaatjes terugkwamen!
pi_80194310

The Crew is zo dik

Vette EP gaat dat worden.

Zatox
pi_80195471
Toch jammer dat ik er niet bij ben geweest na ´t lezen van ElDani´s verslagje. Vind die samenwerking tussen Slim Shore en B-Front op 't eerste gezicht (of gehoor) niet zo heel boeiend klinken. Niet dat hij onderdoet aan andere tracks, maar het klinkt zover ik nu hoor niet echt vernieuwend...
pi_80195987
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef ElDani het volgende:

Toen we om het beursgebouw liepen hoorde dat het binnen echt zo gigantisch hard ging..
It's party kicking time... Ik hoorde de wanden best aardig trillen toen
  zondag 11 april 2010 @ 19:56:17 #72
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_80197964
quote:
Op zondag 11 april 2010 07:17 schreef de_huig het volgende:

fokmeet was redelijk compleet; nls + chick, rip + chick en tforce + chick grootste deel mee geweest..
deeltjesversneller, benniesnugger en ltnox ook nog gezien..en dan blijk je ltnox al een jaar of..13 ofzo te kennen..das ook wat..:P

nu lekker gedouched en slapie machen..dacht het wel ja
Mooi man, en ik me maar afvragen wie die Huig dan precies was Tof om nu hoofden bij namen te hebben, sta ik misschien volgende keer niet naast iemand te stampen zonder dat ik doorheb dat het een fok!ker is

Wat een feestje . Kwamen er rond half 11 aan, geen rijen en enorm strenge controle. Schrok bij binnenkomst wel van de hoeveelheid mensen, maar gelukkig vulde zich dat nog redelijk aan. Goede setjes, alleen Crypsis vond ik minder. Ken die plaatjes niet echt goed, en het ging wel erg hard ineens. kan me prima in de plus- en minpunten vinden. Wel was de sfeer toppie. Dozer die merchandise stond te verkopen, het cateringvolk dat gezellig mee stond te stampen en er duidelijk ook plezier in had en de DJ's die er zelf ook een feestje van maakten.
Toilettenregeling was echt schandalig, dat je 50 cent moet betalen per keer is 1 ding, maar dat dat dan weer per 4x vooruit betaald moest worden

Wel heeeul veul Showtek plaatjes gehoord, zelfs Faces is nog voorbij gekomen.
Twist & Shout + DR/NC mashupset edit: ZATOKSSSS

Nu eens opzoek naar de rodeneuzenfotos
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
pi_80198578
gaat 1 van jullie naar freshtival?

http://www.freshtival.nl/

kijk de line-up maar
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_80199355
Pffff, ik denk dat ik een week niet meer in dit topic kom ofzo.. Door jullie verhalen krijg ik veel te veel zin in een feestje Maar misschien is dat ook wel weer goed in aanloop naar IQ.
  zondag 11 april 2010 @ 20:25:15 #75
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80199442
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
gaat 1 van jullie naar freshtival?

http://www.freshtival.nl/

kijk de line-up maar
Nee, gaat het voor mij niet worden. 19 juli ga ik op vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')