ah, even lezenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb wel een fototoestel.
Ik stuur de "scans" wel even via mail, GM, ben nu te lui om ze te anonimiseren.
Ik vind het ook irritant dat het gegeven is meegenomen dat ik al gelegenheid had gehad en genomen tot inzage en bespreking (er was trouwens geen sprake van een "inloopspreekuur" maar goed).quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
komt neer op "als meerdere docenten zeggen dat jouw antwoord onjuist is, is jouw antwoord onjuist"
quote:
maak er nou geen ongemakkelijke situatie vanquote:
Oh, oke.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maak er nou geen ongemakkelijke situatie van
maar ben je nou kwaad op DrS?quote:
was je weg dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:47 schreef Tegan het volgende:
Het niveau daalt en daalt sinds ik weg ben zie ik.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Net per ongeluk alle sporen van mijn uvt-account weggegooid. The end of an era *stil*.
Sorry, slechte grap naar aanleiding van de nare ervaring van Friek_ (zie het vorige topic).quote:
Doe het dan goed: maak er nou geen onnodig complexe situatie vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maak er nou geen ongemakkelijke situatie van
Ik heb ze inderdaad in eind mei / juni / begin juliquote:
Oftewel de onderzoeksvraag vanuit het bedrijf is simpelweg niet bij te schaven tot een goede opdracht?quote:Op zondag 11 april 2010 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nog bezig om mijn afstudeeropdracht goed te laten keuren. De verschillen van inzicht tussen verschillende docenten verbaast mij wel. Afgelopen donderdag mijn eerste gesprek met de coördinator gehad en ik mag van hem 3 nieuwe mogelijke onderzoeken voor gaan leggen aan het bedrijf. Ik moet alleen nog even bedenken wat die 3 onderzoeken zijn.
Als ik het in een ander jasje giet dan is het wel bruikbaar, dat gaat sowieso een van mijn voorstellen worden omdat ik het daarmee vrij dicht bij de originele opdracht kan houden. Acceptatie was in de ogen van de coördinator niet goed om te meten. Het wordt in de literatuur wel vrij veel gebruikt, maar de coördinator wil liever andere dingen meten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Oftewel de onderzoeksvraag vanuit het bedrijf is simpelweg niet bij te schaven tot een goede opdracht?
Nee, ik heb gewoon niets zinnigs toe te voegen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef arj1o1 het volgende:
Dooie bedoeling hier. Is iedereen zo druk bezig?
I second that. Enige wat me bezighoudt is analyse in SPSS, maar voor mijn SPSS vragen is ook een SPSS topicquote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niets zinnigs toe te voegen.
zie mijn avatarquote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef arj1o1 het volgende:
Dooie bedoeling hier. Is iedereen zo druk bezig?
Nee, hahaquote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een paar bugs gehad met Chrome. Maar posten lukt toch wel. Toch?
heb je de subway al gespot?quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je lacht gelukkig weer tegen me.
Ik ben zo slecht nog nietquote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je lacht gelukkig weer tegen me.
In intermezzo zit er eentje die binnenkort opent. Jij wilde er toch eentje op de campus?quote:
geen vervolg?quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja. Donderdag (aller?)laatste college, maar beter laat dan nooit.
Chrome is heerlijk snel, maar de uitgebreide functionaliteit van firefox is nog lekkerder. Met name de webdevelopershit en "hetgeen wat niet genoemd mag worden op fok"quote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef arj1o1 het volgende:
Geen problemen met Chrome hier hoor. Chrome > FF.
Toevallig was ik vandaag voor het eerst in de verbouwde bieb. Er zijn nog wel dingen in onderhoud, maar het meeste is af. Je herkent het niet meer terugquote:
Ik ben vandaag langs M gewandeld voor de organenman, maar hij was er niet. En morgenochtend heb ik geen tijd, en de rest van de week is hij er niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Was het een ongemakkelijke ontmoeting?
Ja geen enkel probleem. De omleiding is er volgens mij alleen omdat er slechts een rijbaan open is en het anders misschien te druk is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Als ik morgen via afslag Gilze / Tilburg-West ga, kan ik dan gewoon op de UvT komen?
Ik hoorde namelijk dat je vanaf de afslag daarna niet bij de UvT kan komen en dat je ze je dan via de ringbaan sturen ofzo..
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:05 schreef aardappel het volgende:
Ik hoor dat er een sandwichsupply op de uni komt!
http://www.sandwichsupply.nl/
Vandaag m'n eerste Sub wezen halen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In intermezzo zit er eentje die binnenkort opent. Jij wilde er toch eentje op de campus?
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Vandaag m'n eerste Sub wezen halen.![]()
Ik begin volgende week (écht) aan m'n scriptie vanuit M.
Net trouwens iets heel raars meegemaakt. Ik liep binnen in koffiezaal P, en ineens zag ik dat squig (met nog twee personen) voor me liep. Ik voelde me direct ongemakkelijk, het zweet liep over m'n rug, en ik begon direct over allerlei mogelijke scenario's te denken. Voor zover dat laatste nog in mijn gemoedstoestand ging uiteraard.
Toen kwam het: toen ze haar hoofd haaks naar rechts draaide om tegen de ene persoon wat te zeggen, zag ze mij ook achter haar aan lopen. Ik maakte wat ongemakkelijk oogcontact, zag dat ze haar wenkbrauwen optrok om aan te geven dat ze me herkende, en toen zei ze ineens heel vriendelijk "hoi". Ik was natuurlijk helemaal van slag, zei maar snel "hoi" terug en vervolgde mijn weg naar de videosessie van de Oefenrechtbank.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Vandaag m'n eerste Sub wezen halen.![]()
Ik begin volgende week (écht) aan m'n scriptie vanuit M.
Net trouwens iets heel raars meegemaakt. Ik liep binnen in koffiezaal P, en ineens zag ik dat squig (met nog twee personen) voor me liep. Ik voelde me direct ongemakkelijk, het zweet liep over m'n rug, en ik begon direct over allerlei mogelijke scenario's te denken. Voor zover dat laatste nog in mijn gemoedstoestand ging uiteraard.
Toen kwam het: toen ze haar hoofd haaks naar rechts draaide om tegen de ene persoon wat te zeggen, zag ze mij ook achter haar aan lopen. Ik maakte wat ongemakkelijk oogcontact, zag dat ze haar wenkbrauwen optrok om aan te geven dat ze me herkende, en toen zei ze ineens heel vriendelijk "hoi". Ik was natuurlijk helemaal van slag, zei maar snel "hoi" terug en vervolgde mijn weg naar de videosessie van de Oefenrechtbank.
Sorry.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef aardappel het volgende:
[..]
Wie is dat in hemelsnaam en waarom doe je daar steeds zo moeilijk over?
125 items hebben toch maar één gemiddelde, of wat is het idee?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet de gemiddelden van 125 items vergelijken met de gemiddelden van 125 andere items.. Nou lijkt me 125x een t-toets omslachtig, dus ik zat te denken kan het niet met Scheffé contrasten? Ik heb mijn boeken niet hier dus kan het even niet opzoeken, maar weet iemand dat zo uit z'n hoofd of dat een optie kan zijn? Ik weet zo 1,2,3 niet precies meer hoe dat werkte en of dat wel kan.. mja.
Coolquote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had dan ook college met haar
Een toets gebaseerd op de T-verdeling.quote:
Het zijn twee condities: 1 controle en 1 manipulatie en ik wil dus weten of het gemiddelde van Item X-A significant verschilt met Item X-B. Snap je het nogquote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
125 items hebben toch maar één gemiddelde, of wat is het idee?
Daarvoor kun je toch gewoon een paired samples t-test gebruiken?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het zijn twee condities: 1 controle en 1 manipulatie en ik wil dus weten of het gemiddelde van Item X-A significant verschilt met Item X-B. Snap je het nog.
Als de data is wat ik denk dat het is, kan dat veelal niet omdat de gegevens niet normaal verdeeld zullen zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor kun je toch gewoon een paired samples t-test gebruiken?
hodfr, hoe?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef Steve het volgende:
Glowmouse, had jij gister een blauwe of rode trui met horizontale witte strepen aan?
Gezelligquote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef GlowMouse het volgende:
Het brandalarm in P is vandaag en gisteren afgegaan, beide keren niks aan de hand maar het is wel even druk buiten
Ik sla het van een afstandje gade, dus of het gezellig is weet ik nietquote:
Dan moet je erbij gaan staanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik sla het van een afstandje gade, dus of het gezellig is weet ik niet
Dat durf ik niet hoor, de kans is groot dat er iemand tussenstaat die boos op mij is.quote:
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, de kans is groot dat er iemand tussenstaat die boos op mij is.
Ik heb 1 keer een college Integratievak Staats- en Bestuursrecht 's avonds gevolgd vorig semester, en jij hebt hier verteld dat je dat vak volgde. Ik dacht toen al dat ik je daar bij had zien zitten, maar was het vergeten te vragen. En nu zag ik je weer. Denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
Ik liep daar toen wel, maar toch zeker wel met jas aan. Waarom dacht je dat ik het was?
Daar zal ik ook gezeten hebben jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een college Integratievak Staats- en Bestuursrecht 's avonds gevolgd vorig semester, en jij hebt hier verteld dat je dat vak volgde. Ik dacht toen al dat ik je daar bij had zien zitten, maar was het vergeten te vragen. En nu zag ik je weer.
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
Dus je hebt 125 waarnemingsparen, telkens met controle en manipulatie?
Volgens mij dacht ik dat dat niet kon maar ik weet even niet meer waarom, zal er nog eens naar kijken.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor kun je toch gewoon een paired samples t-test gebruiken?
Daarom dus. Als de items dezelfde zijn in beide lijstjes, kun je een tekentoets gebruiken.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als de data is wat ik denk dat het is, kan dat veelal niet omdat de gegevens niet normaal verdeeld zullen zijn.
Tekentoets? Dat heb ik nooit gehad geloof ik, hmm..quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daarom dus. Als de items dezelfde zijn in beide lijstjes, kun je een tekentoets gebruiken.
Zeg dat er 100 uitkomsten anders zijn, en 40 ervan zijn hoger, dan moet je 40 vergelijken met het alpha-de percentiel van een binomiale verdeling met parameters n=100 en p=0.5.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tekentoets? Dat heb ik nooit gehad geloof ik, hmm..
Juist..quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zeg dat er 100 uitkomsten anders zijn, en 40 ervan zijn hoger, dan moet je 40 vergelijken met het alpha-de percentiel van een binomiale verdeling met parameters n=100 en p=0.5.
Hehequote:
Vast nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef GlowMouse het volgende:
In die 28 ECTS aan MTO is niet eens even verteld hoe je twee likertschalen vergelijkt?
Jawel, maar nu mailde m'n begeleider dus dat ik de incomplete data wél moet behouden.. vond ze niet zo erg. Ze zei dat we daar nog wel wat mee konden doen en dat we de rest maar als missing aan moesten geven zodat SPSS erom heen kan werken. Dus nu moet ik weer heeeelemaal opnieuw beginnen met selecteren van dataquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Heb je het nu al wel in één dataset staan?
Ik weet het echt niet meer.. stomme is dat ik gister in Tilburg geweest ben en mijn MTO-boeken en sheets vergeten ben mee terug te nemen, dus ik kan m'n geheugen ook niet even opfrissen. Naja, zondag gaan we wss weer naar Tilburg, kijk dan m'n boeken wel even doorquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:21 schreef GlowMouse het volgende:
In die 28 ECTS aan MTO is niet eens even verteld hoe je twee likertschalen vergelijkt?
Blegh, dat schiet lekker op danquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jawel, maar nu mailde m'n begeleider dus dat ik de incomplete data wél moet behouden.. vond ze niet zo erg. Ze zei dat we daar nog wel wat mee konden doen en dat we de rest maar als missing aan moesten geven zodat SPSS erom heen kan werken. Dus nu moet ik weer heeeelemaal opnieuw beginnen met selecteren van data. Sucks big time. Echt een kutwerk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij zijn die niet online beschikbaar. Zijn zo te zien boeken die ze in de bibliotheek ergens hebben staan.quote:Op maandag 19 april 2010 13:04 schreef Radio-silence het volgende:
Ik weet niet of jullie deze kunnen bemachtigen maar als dat lukt dan zou het geweldig zijn.
Oke dat is jammer, iig bedankt!quote:Op maandag 19 april 2010 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij zijn die niet online beschikbaar. Zijn zo te zien boeken die ze in de bibliotheek ergens hebben staan.
Als GM het niet lukt, dan lukt het zelfs niet bij P. Eijlanderquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als GM het niet lukt, hoef ik het niet eens te proberen.
hetzusjevan, het komt allemaal goed!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Kan iemand mij geruststellen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef aardappel het volgende:
komt wel goed schatje
aah fuck, friek was me voor
Ik hoorde dat ie ergens tussen S en E stond.. maar of dit ook waar is.... *insert spannend muziekje*quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]wat een kutreclame vind ik dat.
Hee, staat die broodjeskraam nu al op de uni trouwens?
Wie o wie is er op de uni en kan ons het verlossende antwoord geven?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie ergens tussen S en E stond.. maar of dit ook waar is.... *insert spannend muziekje*
Vorige week stond er een kraam naast de campusinrit aan de verbernelaan. Deze week heb ik hem nog niet gezien, maar ik ben er dan ook nog niet op normale tijden langsgekomen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]wat een kutreclame vind ik dat.
Hee, staat die broodjeskraam nu al op de uni trouwens?
Goeie garp man.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:37 schreef Friek_ het volgende:
Gisteren heb ik geen broodjeskraam gezien. Wel veel verkiezingsgedoe. Ook mooi dat bijna niemand mij durft aan te spreken door mijn gezicht dat op onweer staat en mijn kale kop die nogal afschrikwekkend werkt.
Vorig jaar leverde het nog wel mooie taferelen op. Ik liep dus zo over de campus, waaral het al blauw en groen zag van de fracties. Komt zo'n slecht excuus van een smurf naar me toe met de vraag: "HOI, WIL JE OP ME STEMMEN?" Na hem aangekeken te hebben met een veelzeggende blik inclusief pijnlijke stilte gooit dit misbaksel het over een andere boeg en wil me een Mentos-rol aanbieden. Ik neem de Mentos-rol aan, waarna ik hem direct op de grond gooi en er als een malle op ga stampen.
"MIJN MENTOS-ROL! WAT DOE JE?"
"JA MAAR IK HEB HEM TOCH GEKREGEN?"
Daarna viel uiteraard niemand me meer lastig.
Je doet niet aan naroepen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Tegan het volgende:
Friek_, was jij maandagmiddag rond 15:00 in Eindhoven op de fiets?
Ik moest de trein halen (die ik toch mistequote:
Hij stond er inderdaad. Ik was maar doorgelopen naar de Subway.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vorige week stond er een kraam naast de campusinrit aan de verbernelaan. Deze week heb ik hem nog niet gezien, maar ik ben er dan ook nog niet op normale tijden langsgekomen.
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:37 schreef Tegan het volgende:
Friek_, was jij maandagmiddag rond 15:00 in Eindhoven op de fiets?
Oeh, dan heb ik jou gezien bij het station, witte trui?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Was rond die tijd op weg naar een afspraak vlakbij de TU/e. Woon sowieso in Eindhoven.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, dan heb ik jou gezien bij het station, witte trui?
Simpelweg iets dat afleidbaar ('bewijsbaar') is uit de propositielogica. In stap 1 zie je me bijvoorbeeld het gebruiken. Daarmee geef ik aan dat het afleidbaar is uit de propositielogica en dus kan dienen als theorema. Eigenlijk is elke stap die je neemt strikt gezien een theorema.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef GlowMouse het volgende:
Nu zit ik alleen nog met de betekenis van pL.
Neuh, geen haast.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:58 schreef GlowMouse het volgende:
Ik denk dat ik er zaterdag naar ga kijken, misschien morgenavond laat nog. Heeft het haast? Van 3 naar 4 lijkt me overigens toch niet juist, □p V □q is een veel sterkere eis.
In dat dictaat staan nog wel tekentjes die ik niet ken, dus het is nog steeds niet te doen.
jij bent blij!quote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als GM het niet lukt, hoef ik het niet eens te proberen.
Soms niets, soms wel iets. Soms betekent het ergo (oftewel: dus, conclusie) en soms is het de materiële implicatie. En ja, ik heb ook al geklaagd over dat niet-eenduidige gebruik van tekens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:12 schreef GlowMouse het volgende:
Dat is allemaal wel bekend. Maar wat is het verschil tussen -> en =>?
quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik had stiekem ook nog wel even gekeken.
quote:
Waarom is dat slim?quote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ook slim trouwens om de TS nog steeds (maar niet meer klikbaar) te vermelden.
Oh oke, daar had ik nooit last van eigenlijk, haha.quote:Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Omdat je zo nog wel kunt zien wie het topic heeft gestart, terwijl je je niet meer kunt vergissen als je naar de laatste post wilt gaan. Eerst ging ik de helft van de keren naar de profielpagina van de TS als ik naar de laatste post wilde gaan
Ik wel en na lang zeuren dus ingevoerd.quote:Op maandag 26 april 2010 11:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh oke, daar had ik nooit last van eigenlijk, haha.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb als het goed is mijn goedkeuring voor mijn master thesis, krijg hopelijk vandaag of morgen de bevestiging en daarmee ook mijn begeleider toegewezen. Dan kan ik na mijn vakantie écht van start gaan.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Enne, kijk de volgende keer ook in de Subway als je er langs fietst, GlowMouse.
Ja daar is de nodige tijd overheen gegaan. Moet nog even bekijken wie mijn begeleider is en hopelijk vind die mijn opdracht ook interessant om te onderzoeken.quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]dat heeft ook lang genoeg geduurd.
Uit de link onderaan die link:quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef GlowMouse het volgende:
Op http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0910/25/mipa.html staat een mooi verhaal over hoe de campus in de afgelopen zestig jaar is ontstaan.
quote:De universiteit kocht dit uit 1970 daterende gebouw, net buiten het oorspronkelijke campusterrein, eind jaren '60 van het ministerie van Landbouw.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Uit de link onderaan die link:
[..]
Je bent een slecht juristquote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het valt een beetje moeilijk voor te stellen dat een gebouw dat in 1970 gebouwd is voor het ministerie van Landbouw, daarvoor (eind jaren '60) al verkocht is door het ministerie.
quote:Een student die in 2009/10 aan de UvT was ingeschreven voor een of meer opleidingen betaalt hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2009/10 voor een of meer opleidingen. Dit tarief geldt tot tenminste september 2013, voor de opleiding(en) waarvoor hij in 2010/11 inschrijft.
Kort geleden zegquote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het valt een beetje moeilijk voor te stellen dat een gebouw dat in 1970 gebouwd is voor het ministerie van Landbouw, daarvoor (eind jaren '60) al verkocht is door het ministerie.
Het is ook een typo: na wat gegoogle blijkt het 2006 geweest te zijn. Van '06 naar '60 naar jaren '60.
verhaaltje over D: http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0405/14/carrousel.htmlquote:Onder de laagbouw zit een atoomvrije kelder,
Ik ben niet bij de Nationale Marketing Scriptie Prijs aanwezig geweest. Misschien iets voor volgend jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef arj1o1 het volgende:
3e master hier
Citizen, was je vandaag bij de voorrondes van de Nationale Marketing Scriptie Prijs? Het was erg leuk
Hoe was je thesis-proposal?
Ik zie niks?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn gevoel is het lettertype van Firefox vannacht ineens veranderd.
Alleen op mijn laptop doet dat probleem zich voorquote:
Haha. Zei ze nog iets?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef Friek_ het volgende:
Ik was Squig tegengekomen.
Ik ben nog steeds niet hersteld.
Nee, ze keek wel heel moeilijk en geschrokken toen ik even wuifde als teken van begroeting. Waarschijnlijk maakte ze zich mentaal klaar om nog een stoot van verwarring los te laten op me. Maar het gebeurde niet.quote:
Wat raar.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen op mijn laptop doet dat probleem zich voor![]()
Moet dat toch even zien te verhelpen want erg prettig leest het niet.
Het had met een Windows Update te maken klaarblijkelijk nu is alles weer normaal![]()
anders zou jaloezie een goede reden zijn om boos te zijn?quote:
Pfff, wij bij geesteswetenschappen zijn al jaren het ondergeschoven kindje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
anders zou jaloezie een goede reden zijn om boos te zijn?
Hoe tof. Maar de UvT gaat dat nadoenquote:
Ja volgende week woensdag. Als je tijd hebtquote:
Sad. Maar ik heb er toch geen last van...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
http://phdtilburg.blogspot.com is trouwens leuk leesvoer over de huidige situatie. Onderaan beginnen met lezen.
ik natuurlijk niet omdat het een stom idee isquote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik natuurlijk alleen niet omdat ik geen UvT'er ben.
of deze.quote:
Ik heb nog gekeken naar de Subway vandaag!quote:
?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
edit: oh wacht, het is morgen al 5 mei
Nee. Ik zoek nooit excuusjes om niet te gaan. Als ik niet ga heb ik dat niet van tevoren gepland. Ik probeer van de 4 colleges die ik in de week heb er 3 te volgen (ik ga echt geen werkgroep MTO-D volgen..) maar als ik dan onverhoopt wat mis (wat wil je met colleges op 08:45) dan is dat maar zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
?
Het ziet er naar uit dat ik weer niet naar college ga zo meteen (het enige dat ik heb ook). Slecht, slecht. Ben altijd wel goed in veel 'goede excuusjes' bedenken om niet te gaan ("Ik ben goed bezig met m'n b-thesis en dat is belangrijker, het is maar filosofie, de sheets zijn super uitgebreid, ik heb de sheets al doorgelezen en ik snap het wel, ik moet nog zoveel andere dingen doen.. ").
Hebben jullie dat ook weleens?
Roep dat niet te hard..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
("Ik ben goed bezig met m'n b-thesis en dat is belangrijker, het is maar filosofie, de sheets zijn super uitgebreid, ik heb de sheets al doorgelezen en ik snap het wel, ik moet nog zoveel andere dingen doen.. ").
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
edit: oh wacht, het is morgen al 5 mei
De anchor klopt niet omdat er een aantal posts op pagina 1 verwijderd zijn, bedoel je dat?quote:
Nee, ik kreeg gewoon een melding dat het topic geen posts bevatte of dat ik niet gemachtigt was om ze te bekijken. En als ik de link iets aanpaste werkte het topic welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]de universiteit is *nu* gesloten. Ook een van de weinige dagen waarop iemand op sluitingstijd langs alle deuren gaat. Normaalgesproken zit je na 22.30 gewoon vast
Morgen kun je alleen in gebouwen komen als je er bekend bent.
[..]
De anchor klopt niet omdat er een aantal posts op pagina 1 verwijderd zijn, bedoel je dat?
Plaatje doet me denken aan psychologische onderzoeken naar aantrekkelijkheid en symmetrie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
plaatje erbij doen dan?
[ afbeelding ]
helemaal goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Plaatje doet me denken aan psychologische onderzoeken naar aantrekkelijkheid en symmetrie.
Ik mag zoiets ook wel helemaal goed hebben na drie jaar psychologie gestudeerd te hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
helemaal goed
http://www.uni-regensburg(...)tuelle/virtuelle.htm
quote:the video is mirrored so the stupid youtube filter wouldnt take the video out
Ik mag niet meedoenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:59 schreef GlowMouse het volgende:
er is nog verschil ookwaarom heb jij geen zin in echt een feestje?
kratje bier als je dit op de TU organiseert met de pi-songquote:
én echt een feest én een kratje bier, win-win dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |