quote:
Waarom is dat slim?quote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ook slim trouwens om de TS nog steeds (maar niet meer klikbaar) te vermelden.
Oh oke, daar had ik nooit last van eigenlijk, haha.quote:Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Omdat je zo nog wel kunt zien wie het topic heeft gestart, terwijl je je niet meer kunt vergissen als je naar de laatste post wilt gaan. Eerst ging ik de helft van de keren naar de profielpagina van de TS als ik naar de laatste post wilde gaan
Ik wel en na lang zeuren dus ingevoerd.quote:Op maandag 26 april 2010 11:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh oke, daar had ik nooit last van eigenlijk, haha.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb als het goed is mijn goedkeuring voor mijn master thesis, krijg hopelijk vandaag of morgen de bevestiging en daarmee ook mijn begeleider toegewezen. Dan kan ik na mijn vakantie écht van start gaan.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Enne, kijk de volgende keer ook in de Subway als je er langs fietst, GlowMouse.
Ja daar is de nodige tijd overheen gegaan. Moet nog even bekijken wie mijn begeleider is en hopelijk vind die mijn opdracht ook interessant om te onderzoeken.quote:Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]dat heeft ook lang genoeg geduurd.
Uit de link onderaan die link:quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef GlowMouse het volgende:
Op http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0910/25/mipa.html staat een mooi verhaal over hoe de campus in de afgelopen zestig jaar is ontstaan.
quote:De universiteit kocht dit uit 1970 daterende gebouw, net buiten het oorspronkelijke campusterrein, eind jaren '60 van het ministerie van Landbouw.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Uit de link onderaan die link:
[..]
Je bent een slecht juristquote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het valt een beetje moeilijk voor te stellen dat een gebouw dat in 1970 gebouwd is voor het ministerie van Landbouw, daarvoor (eind jaren '60) al verkocht is door het ministerie.
quote:Een student die in 2009/10 aan de UvT was ingeschreven voor een of meer opleidingen betaalt hetzelfde -geďndexeerde- tarief als in 2009/10 voor een of meer opleidingen. Dit tarief geldt tot tenminste september 2013, voor de opleiding(en) waarvoor hij in 2010/11 inschrijft.
Kort geleden zegquote:Op woensdag 28 april 2010 19:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het valt een beetje moeilijk voor te stellen dat een gebouw dat in 1970 gebouwd is voor het ministerie van Landbouw, daarvoor (eind jaren '60) al verkocht is door het ministerie.
Het is ook een typo: na wat gegoogle blijkt het 2006 geweest te zijn. Van '06 naar '60 naar jaren '60.
verhaaltje over D: http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0405/14/carrousel.htmlquote:Onder de laagbouw zit een atoomvrije kelder,
Ik ben niet bij de Nationale Marketing Scriptie Prijs aanwezig geweest. Misschien iets voor volgend jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef arj1o1 het volgende:
3e master hier
Citizen, was je vandaag bij de voorrondes van de Nationale Marketing Scriptie Prijs? Het was erg leuk
Hoe was je thesis-proposal?
Ik zie niks?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn gevoel is het lettertype van Firefox vannacht ineens veranderd.
Alleen op mijn laptop doet dat probleem zich voorquote:
Haha. Zei ze nog iets?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef Friek_ het volgende:
Ik was Squig tegengekomen.
Ik ben nog steeds niet hersteld.
Nee, ze keek wel heel moeilijk en geschrokken toen ik even wuifde als teken van begroeting. Waarschijnlijk maakte ze zich mentaal klaar om nog een stoot van verwarring los te laten op me. Maar het gebeurde niet.quote:
Wat raar.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen op mijn laptop doet dat probleem zich voor![]()
Moet dat toch even zien te verhelpen want erg prettig leest het niet.
Het had met een Windows Update te maken klaarblijkelijk nu is alles weer normaal![]()
anders zou jaloezie een goede reden zijn om boos te zijn?quote:
Pfff, wij bij geesteswetenschappen zijn al jaren het ondergeschoven kindje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
anders zou jaloezie een goede reden zijn om boos te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |