ah, even lezenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb wel een fototoestel.
Ik stuur de "scans" wel even via mail, GM, ben nu te lui om ze te anonimiseren.
Ik vind het ook irritant dat het gegeven is meegenomen dat ik al gelegenheid had gehad en genomen tot inzage en bespreking (er was trouwens geen sprake van een "inloopspreekuur" maar goed).quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
komt neer op "als meerdere docenten zeggen dat jouw antwoord onjuist is, is jouw antwoord onjuist"
quote:
maak er nou geen ongemakkelijke situatie vanquote:
Oh, oke.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maak er nou geen ongemakkelijke situatie van
maar ben je nou kwaad op DrS?quote:
was je weg dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:47 schreef Tegan het volgende:
Het niveau daalt en daalt sinds ik weg ben zie ik.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Net per ongeluk alle sporen van mijn uvt-account weggegooid. The end of an era *stil*.
Sorry, slechte grap naar aanleiding van de nare ervaring van Friek_ (zie het vorige topic).quote:
Doe het dan goed: maak er nou geen onnodig complexe situatie vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maak er nou geen ongemakkelijke situatie van
Ik heb ze inderdaad in eind mei / juni / begin juliquote:
Oftewel de onderzoeksvraag vanuit het bedrijf is simpelweg niet bij te schaven tot een goede opdracht?quote:Op zondag 11 april 2010 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nog bezig om mijn afstudeeropdracht goed te laten keuren. De verschillen van inzicht tussen verschillende docenten verbaast mij wel. Afgelopen donderdag mijn eerste gesprek met de coördinator gehad en ik mag van hem 3 nieuwe mogelijke onderzoeken voor gaan leggen aan het bedrijf. Ik moet alleen nog even bedenken wat die 3 onderzoeken zijn.
Als ik het in een ander jasje giet dan is het wel bruikbaar, dat gaat sowieso een van mijn voorstellen worden omdat ik het daarmee vrij dicht bij de originele opdracht kan houden. Acceptatie was in de ogen van de coördinator niet goed om te meten. Het wordt in de literatuur wel vrij veel gebruikt, maar de coördinator wil liever andere dingen meten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Oftewel de onderzoeksvraag vanuit het bedrijf is simpelweg niet bij te schaven tot een goede opdracht?
Nee, ik heb gewoon niets zinnigs toe te voegen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef arj1o1 het volgende:
Dooie bedoeling hier. Is iedereen zo druk bezig?
I second that. Enige wat me bezighoudt is analyse in SPSS, maar voor mijn SPSS vragen is ook een SPSS topicquote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niets zinnigs toe te voegen.
zie mijn avatarquote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef arj1o1 het volgende:
Dooie bedoeling hier. Is iedereen zo druk bezig?
Nee, hahaquote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een paar bugs gehad met Chrome. Maar posten lukt toch wel. Toch?
heb je de subway al gespot?quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je lacht gelukkig weer tegen me.
Ik ben zo slecht nog nietquote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je lacht gelukkig weer tegen me.
In intermezzo zit er eentje die binnenkort opent. Jij wilde er toch eentje op de campus?quote:
geen vervolg?quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja. Donderdag (aller?)laatste college, maar beter laat dan nooit.
Chrome is heerlijk snel, maar de uitgebreide functionaliteit van firefox is nog lekkerder. Met name de webdevelopershit en "hetgeen wat niet genoemd mag worden op fok"quote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef arj1o1 het volgende:
Geen problemen met Chrome hier hoor. Chrome > FF.
Toevallig was ik vandaag voor het eerst in de verbouwde bieb. Er zijn nog wel dingen in onderhoud, maar het meeste is af. Je herkent het niet meer terugquote:
Ik ben vandaag langs M gewandeld voor de organenman, maar hij was er niet. En morgenochtend heb ik geen tijd, en de rest van de week is hij er niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Was het een ongemakkelijke ontmoeting?
Ja geen enkel probleem. De omleiding is er volgens mij alleen omdat er slechts een rijbaan open is en het anders misschien te druk is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Als ik morgen via afslag Gilze / Tilburg-West ga, kan ik dan gewoon op de UvT komen?
Ik hoorde namelijk dat je vanaf de afslag daarna niet bij de UvT kan komen en dat je ze je dan via de ringbaan sturen ofzo..
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:05 schreef aardappel het volgende:
Ik hoor dat er een sandwichsupply op de uni komt!
http://www.sandwichsupply.nl/
Vandaag m'n eerste Sub wezen halen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In intermezzo zit er eentje die binnenkort opent. Jij wilde er toch eentje op de campus?
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Vandaag m'n eerste Sub wezen halen.![]()
Ik begin volgende week (écht) aan m'n scriptie vanuit M.
Net trouwens iets heel raars meegemaakt. Ik liep binnen in koffiezaal P, en ineens zag ik dat squig (met nog twee personen) voor me liep. Ik voelde me direct ongemakkelijk, het zweet liep over m'n rug, en ik begon direct over allerlei mogelijke scenario's te denken. Voor zover dat laatste nog in mijn gemoedstoestand ging uiteraard.
Toen kwam het: toen ze haar hoofd haaks naar rechts draaide om tegen de ene persoon wat te zeggen, zag ze mij ook achter haar aan lopen. Ik maakte wat ongemakkelijk oogcontact, zag dat ze haar wenkbrauwen optrok om aan te geven dat ze me herkende, en toen zei ze ineens heel vriendelijk "hoi". Ik was natuurlijk helemaal van slag, zei maar snel "hoi" terug en vervolgde mijn weg naar de videosessie van de Oefenrechtbank.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Vandaag m'n eerste Sub wezen halen.![]()
Ik begin volgende week (écht) aan m'n scriptie vanuit M.
Net trouwens iets heel raars meegemaakt. Ik liep binnen in koffiezaal P, en ineens zag ik dat squig (met nog twee personen) voor me liep. Ik voelde me direct ongemakkelijk, het zweet liep over m'n rug, en ik begon direct over allerlei mogelijke scenario's te denken. Voor zover dat laatste nog in mijn gemoedstoestand ging uiteraard.
Toen kwam het: toen ze haar hoofd haaks naar rechts draaide om tegen de ene persoon wat te zeggen, zag ze mij ook achter haar aan lopen. Ik maakte wat ongemakkelijk oogcontact, zag dat ze haar wenkbrauwen optrok om aan te geven dat ze me herkende, en toen zei ze ineens heel vriendelijk "hoi". Ik was natuurlijk helemaal van slag, zei maar snel "hoi" terug en vervolgde mijn weg naar de videosessie van de Oefenrechtbank.
Sorry.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef aardappel het volgende:
[..]
Wie is dat in hemelsnaam en waarom doe je daar steeds zo moeilijk over?
125 items hebben toch maar één gemiddelde, of wat is het idee?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet de gemiddelden van 125 items vergelijken met de gemiddelden van 125 andere items.. Nou lijkt me 125x een t-toets omslachtig, dus ik zat te denken kan het niet met Scheffé contrasten? Ik heb mijn boeken niet hier dus kan het even niet opzoeken, maar weet iemand dat zo uit z'n hoofd of dat een optie kan zijn? Ik weet zo 1,2,3 niet precies meer hoe dat werkte en of dat wel kan.. mja.
Coolquote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had dan ook college met haar
Een toets gebaseerd op de T-verdeling.quote:
Het zijn twee condities: 1 controle en 1 manipulatie en ik wil dus weten of het gemiddelde van Item X-A significant verschilt met Item X-B. Snap je het nogquote:Op woensdag 14 april 2010 20:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
125 items hebben toch maar één gemiddelde, of wat is het idee?
Daarvoor kun je toch gewoon een paired samples t-test gebruiken?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het zijn twee condities: 1 controle en 1 manipulatie en ik wil dus weten of het gemiddelde van Item X-A significant verschilt met Item X-B. Snap je het nog.
Als de data is wat ik denk dat het is, kan dat veelal niet omdat de gegevens niet normaal verdeeld zullen zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor kun je toch gewoon een paired samples t-test gebruiken?
hodfr, hoe?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef Steve het volgende:
Glowmouse, had jij gister een blauwe of rode trui met horizontale witte strepen aan?
Gezelligquote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef GlowMouse het volgende:
Het brandalarm in P is vandaag en gisteren afgegaan, beide keren niks aan de hand maar het is wel even druk buiten
Ik sla het van een afstandje gade, dus of het gezellig is weet ik nietquote:
Dan moet je erbij gaan staanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik sla het van een afstandje gade, dus of het gezellig is weet ik niet
Dat durf ik niet hoor, de kans is groot dat er iemand tussenstaat die boos op mij is.quote:
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, de kans is groot dat er iemand tussenstaat die boos op mij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |