ah, even lezenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb wel een fototoestel.
Ik stuur de "scans" wel even via mail, GM, ben nu te lui om ze te anonimiseren.
Ik vind het ook irritant dat het gegeven is meegenomen dat ik al gelegenheid had gehad en genomen tot inzage en bespreking (er was trouwens geen sprake van een "inloopspreekuur" maar goed).quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
komt neer op "als meerdere docenten zeggen dat jouw antwoord onjuist is, is jouw antwoord onjuist"
quote:
maak er nou geen ongemakkelijke situatie vanquote:
Oh, oke.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maak er nou geen ongemakkelijke situatie van
maar ben je nou kwaad op DrS?quote:
was je weg dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:47 schreef Tegan het volgende:
Het niveau daalt en daalt sinds ik weg ben zie ik.
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Net per ongeluk alle sporen van mijn uvt-account weggegooid. The end of an era *stil*.
Sorry, slechte grap naar aanleiding van de nare ervaring van Friek_ (zie het vorige topic).quote:
Doe het dan goed: maak er nou geen onnodig complexe situatie vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
maak er nou geen ongemakkelijke situatie van
Ik heb ze inderdaad in eind mei / juni / begin juliquote:
Oftewel de onderzoeksvraag vanuit het bedrijf is simpelweg niet bij te schaven tot een goede opdracht?quote:Op zondag 11 april 2010 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nog bezig om mijn afstudeeropdracht goed te laten keuren. De verschillen van inzicht tussen verschillende docenten verbaast mij wel. Afgelopen donderdag mijn eerste gesprek met de coördinator gehad en ik mag van hem 3 nieuwe mogelijke onderzoeken voor gaan leggen aan het bedrijf. Ik moet alleen nog even bedenken wat die 3 onderzoeken zijn.
Als ik het in een ander jasje giet dan is het wel bruikbaar, dat gaat sowieso een van mijn voorstellen worden omdat ik het daarmee vrij dicht bij de originele opdracht kan houden. Acceptatie was in de ogen van de coördinator niet goed om te meten. Het wordt in de literatuur wel vrij veel gebruikt, maar de coördinator wil liever andere dingen meten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Oftewel de onderzoeksvraag vanuit het bedrijf is simpelweg niet bij te schaven tot een goede opdracht?
Nee, ik heb gewoon niets zinnigs toe te voegen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef arj1o1 het volgende:
Dooie bedoeling hier. Is iedereen zo druk bezig?
I second that. Enige wat me bezighoudt is analyse in SPSS, maar voor mijn SPSS vragen is ook een SPSS topicquote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niets zinnigs toe te voegen.
zie mijn avatarquote:Op zondag 11 april 2010 19:47 schreef arj1o1 het volgende:
Dooie bedoeling hier. Is iedereen zo druk bezig?
Nee, hahaquote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb ook een paar bugs gehad met Chrome. Maar posten lukt toch wel. Toch?
heb je de subway al gespot?quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je lacht gelukkig weer tegen me.
Ik ben zo slecht nog nietquote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je lacht gelukkig weer tegen me.
In intermezzo zit er eentje die binnenkort opent. Jij wilde er toch eentje op de campus?quote:
geen vervolg?quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja. Donderdag (aller?)laatste college, maar beter laat dan nooit.
Chrome is heerlijk snel, maar de uitgebreide functionaliteit van firefox is nog lekkerder. Met name de webdevelopershit en "hetgeen wat niet genoemd mag worden op fok"quote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef arj1o1 het volgende:
Geen problemen met Chrome hier hoor. Chrome > FF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |