abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80052297
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,55
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website: www.calljames.nl/pages/mobility.htm
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Athlon car lease
Website: www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (19) 8,00 (>23) 9,50
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak

Chauffeurscentrale
Website: www.chauffeurscentrale.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,50
Hiking ?
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 2 jaar
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Pak; zwart of donkerblauw.

Voorgaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2
Student Chauffeur #3
Student Chauffeur #4
Student Chauffeur #5
Student Chauffeur #6
[/quote]
pi_80052348
Shit man. Ik heb morgen één rit waarbij ik in Lelystad eindig, bij de Flevocentrale wel te verstaan. Ik heb dit even heel nauwkeurig uitgezocht (9292 met hun optimistische loopafstanden) en ik ben 1 uur en 10 minuten onderweg om bij de eerste bushalte te kunnen komen.

Ik ga dus echt wel regelen dat ik vanaf die energiecentrale naar de halte gebracht kan worden.
pi_80052388
Ik denk dat dreamzk flink op z'n kop heeft gekregen, als schadevergoeding een nieuwe BMW X5 voor de klant moet kopen, daardoor z'n internetverbinding niet meer kan betalen en dus nooit aan ons zal laten weten hoe het uiteindelijk is afgelopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80052421
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:24 schreef Mallet het volgende:
Shit man. Ik heb morgen één rit waarbij ik in Lelystad eindig, bij de Flevocentrale wel te verstaan. Ik heb dit even heel nauwkeurig uitgezocht (9292 met hun optimistische loopafstanden) en ik ben 1 uur en 10 minuten onderweg om bij de eerste bushalte te kunnen komen.

Ik ga dus echt wel regelen dat ik vanaf die energiecentrale naar de halte gebracht kan worden.
Heerlijk
Ze zullen je inderdaad wel even wegbrengen. Ik moest een keer in Zwolle bij Blankier Shortlease zijn, daar moest je 10 minuten lopen, maar zelfs die brachten me al weg
pi_80052523
Dta is echt een pokke eind
pi_80053456
Tvp.

Ben ik nou de enige die stelselmatig vraagt of dealers mij wegbrengen? Waarom zou ik dat niet doen, al die dealers hebben toch wel mannetjes daarvoor.
pi_80053825
Ik zou wel lekker kunnen "uitwaaien " tijdens mijn tocht..
http://img301.imageshack.us/img301/8652/looproute.png
pi_80053878
Ah, de N302. Daar ben ik vandaag nog overheen gereden, van Enkhuizen naar Lelystad zo richting Almere. Best een leuke weg.
pi_80054427
Haha na het kantoor ben ik direct weer de bieb ingedoken ivb met tentamens dus ik kon jullie niet op de hoogte houden. Ze wouden heel graag weten hoe het precies was gegaan want ze waren niet heel blij met mij. Helemaal uitgelegd en ze kenden de straat en hoe benauwd het is om met zo een grote X5 doorheen te ridjen. Ze hebben de fotos gezien en zagen dat de schade niet extreem groot was en het was een vaste klant dus het komt wel goed. Waarschijnlijk moet ik nu binnenkort naar Ede om de auto naar de garage te brengen en te laten repareren. Als de schade aanzienlijk is (wat we niet verwachten) dan wordt het ingehouden op mijn loon. Verder benadrukten ze dat ik nog voorzichtiger moet rijden en moet oppassen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80054915
Morgen weer lekker dagje werken, jammer dat het niet zulk mooi weer is als vandaag morgen
pi_80064001
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:21 schreef dreamzk het volgende:
Haha na het kantoor ben ik direct weer de bieb ingedoken ivb met tentamens dus ik kon jullie niet op de hoogte houden. Ze wouden heel graag weten hoe het precies was gegaan want ze waren niet heel blij met mij. Helemaal uitgelegd en ze kenden de straat en hoe benauwd het is om met zo een grote X5 doorheen te ridjen. Ze hebben de fotos gezien en zagen dat de schade niet extreem groot was en het was een vaste klant dus het komt wel goed. Waarschijnlijk moet ik nu binnenkort naar Ede om de auto naar de garage te brengen en te laten repareren. Als de schade aanzienlijk is (wat we niet verwachten) dan wordt het ingehouden op mijn loon. Verder benadrukten ze dat ik nog voorzichtiger moet rijden en moet oppassen.
Ach, laat het maar een les zijn.. Ik check nu ook 10x of het een diesel of benzine is
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80064023
Maharbal, krijg je ook vaak je zin als je het vraagt?

[ Bericht 81% gewijzigd door Hojdhopper op 08-04-2010 00:26:26 ]
pi_80064057
-del-

Oeps dubbelpost
pi_80065724
tvp + ik mag morgen ook weer, alleen niets spectaculairs helaas.
pi_80066008
Godver, hoor net dat ik vorige maand een boete heb gekregen. 104 waar 100 mag
  woensdag 7 april 2010 @ 23:42:38 #16
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80067836
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver, hoor net dat ik vorige maand een boete heb gekregen. 104 waar 100 mag
Wat kost zo'n boete eigenlijk :p 4km te hard.
En kunnen jullie eigenlijk veel werken ? als je 2 dagen vrij bent kun je dan ook bijna fulltime ?
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  woensdag 7 april 2010 @ 23:48:12 #17
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_80068042
Tvp, misschien een leuke bijbaan voor mijn broertje.
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_80068106
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

En kunnen jullie eigenlijk veel werken ? als je 2 dagen vrij bent kun je dan ook bijna fulltime ?
20 euro ofzo
pi_80069024
quote:
Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

Nee helaas de afgelopen 2 maanden in elk geval niet, als ik 2 dagen kan werk ik 1 dag, met geluk anderhalf.
pi_80072976
Als ik twee dagen kan werken, dan werk ik vrijwel altijd ook 2 dagen.

En laat ik de afgelopen tijd + komende tijd nou net slechts 2 dagen kunnen werken.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:23:55 #21
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80076221
Moet je al hiker eigenlijk ook goed kunnen file - parkeren ?
of is het bijna allemaal vooruit of achteruit inparkeren
pi_80076297
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef jostie1990 het volgende:
Moet je al hiker eigenlijk ook goed kunnen file - parkeren ?
of is het bijna allemaal vooruit of achteruit inparkeren
Nog nooit gefileparkeerd eigenlijk. Alleen de garage in Almere is kut, want daar moet je achteruit inparkeren in schuine parkeervakken, die tegen de rijrichting instaan
pi_80078243
Sukkel je moet eerst rechtuit in almere O,o dan staan al die vakken de goede kant op :p ik zie jou echt al een bus omdraaien daar xD
pi_80078291
Ik dacht dat het 1richtingsverkeer was daar
pi_80078407
Lol
pi_80078842
Hallo mensjes,

Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?

Gegroet
pi_80078925
Vraag was in het vorige topic ook gesteld, weet alleen het antwoord niet meer.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:00:26 #28
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80079789
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Dowdoon het volgende:
Hallo mensjes,

Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?

Gegroet
In het vorige topic stond als antwoord dat je kansloos bent om aangenomen te worden omdat:
- de klanten liever een hbo/wo student hebben omdat zei een nettere uitstraling hebben.

-aangezien er genoeg hbo/wo studenten beschikbaar zijn zullen ze deze studenten eerder aannemen dan een Mbo student. (ook al zou deze net zo 'netjes'zijn, op basis van opleiding wordt je niet uitgenodigd voor een sollicitatie volgens een antwoord dat eerder gegeven is in dit forum)

Je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen met een telefoontje/mail !
pi_80083360
Jep, vroeger was het wel gewoon mogelijk maar wegens slechte ervaringen hebben ze besloten alleen nog hbo of hoger aan te nemen.
Heeft zoals gezegd met het hele plaatje te maken, kleding, taalgebruik, kennis, probleemoplossend vermogen.
pi_80090409
Gelukkig hoefde ik vandaag niet te lopen vanaf de Flevocentrale. Er moesten meerdere auto's van dezelfde dealer naar de centrale, dus we zijn met 3 hikers totaal achter elkaar aangereden. Vanaf de energiecentrale naar het station gebracht. Daarna een goede 3,5 uur met het OV terug naar huis.
pi_80090519
Morgen niks
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 18:15:05 #32
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80095408
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het 1richtingsverkeer was daar
De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?

Ik heb morgen weer 3 ritjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maharbal op 08-04-2010 19:57:00 ]
pi_80102597
Ook ik heb morgen 3 ritten.
pi_80102891
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]

De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?

Ik heb morgen weer 3 ritjes.
Pijlen? Borden? Andere mensen?
pi_80103608
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Pijlen? Borden? Andere mensen?
Ja, volgens mij staan er wel 's borden enzo..en rijden er wel 's andere mensen in die richting. Ik kan me vergissen, maar volgens mij hangt er sinds kort ook een pijl?
pi_80104720
Hmm 9 van de 10x dat ik daar in Almere kom is die buffer zo leeg dat ik er met mijn ogen dicht nog wel kan parkeren . Naja ik zal wel mazzel hebben, ff afkloppen dus.
pi_80115573
Deze week niet gewerkt, wel mijn vakantieurne even laten uitbetalen .
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_80117767
chillen in de zon@bushalte Alblasserdam

Op naar de volgende rit.

-edit- bus staat voor open brug, nu mis ik mijn aansluitingen.. beetje jammer, het ging zo vlot allemaal

[ Bericht 58% gewijzigd door Hojdhopper op 09-04-2010 11:54:51 ]
pi_80122272
Athlon heeft steeds minder diensten maar voor volgende week gelukkig nog ingepland. Nog twee maandjes en dan kan ik terecht bij mijn stageplek
Top 5 China producten
pi_80124362
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Hojdhopper het volgende:
chillen in de zon@bushalte Alblasserdam

Op naar de volgende rit.

-edit- bus staat voor open brug, nu mis ik mijn aansluitingen.. beetje jammer, het ging zo vlot allemaal
Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"
Bleek achteraf op de 'dijk' te zijn. Maar echt een gehucht dat.
pi_80128026
Zo toch spoedje naar diemen. Nu onderweg naar centraal. 407 blijft lekker rijden
pi_80128508
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"
Bleek achteraf op de 'dijk' te zijn. Maar echt een gehucht dat.
Oh nee niet dat ik weet. Of het is me niet opgevallen. Was de halte 'Rijksweg'.

Hé maar een paar topics terug kwamen de buslijnen in Breda even ter sprake. Was vandaag weer 5 minuten te laat om de bus te halen vanaf ING, dus kon weer 55 minuten wachten. Maar iemand van jullie vertelde iets over een andere halte waar de bussen vaker komen?
pi_80129422
Ja klopt, was ik. Onder de A27 doorlopen en dan zit daar ook ergens een bushalte. Kan alleen vanuit de trein niet precies zeggen waar.
pi_80130085
Die halte is ongeveer 15 minuten lopen. En dan nog, ik moet altijd naar Tilburg dan, en die bus sluit niet aan op de stoptrein, dus heeft het voor mij praktisch geen zin om die kant op te lopen. Soms kan ik naar Dorst wandelen, dan pak ik daar de buurtbus naar rijen.
pi_80130235
Oké bedankt, dan weet ik ongeveer waar ik moet zoeken. Even checken op google maps.

Maandag weer twee ritjes. Zuid-Limburg naar Zwolle en van Sneek terug naar Limburg. Lekker kilometers en uren maken dus.
pi_80131046
Ik heb er ook weer 3 ritten op zitten vandaag. Mijn 2e auto was de dag ervoor al opgehaald, maar gelukkig stond er nog een prachtige Opel Corsa ( ) x10 die ook naar Apeldoorn mocht. Natuurlijk mijn favoriete uitvoering.. De 1.2 benzine ( ) x100. Het was overigens maar een ritje van 20 minuten, dus dat viel mee. Uiteindelijk 8,5 uur kunnen maken.

Maandag heb ik er ook twee.

Overigens heb ik een keer de bus vanuit Meerkerk (bij het postkantoor) naar Rotterdam genomen. Waar je dán allemaal doorheen komt slaat echt alles. Wat een gehuchten, zoals Nieuw-Lekkerland

Nu snel door naar mn andere werk...
pi_80132767
Ow ik vergis me, die halte stond in nieuw lekkerland, alblasserdam was een andere keer :/ wel allebei bij rotterdam. Maar dat is inderdaad het gehucht waar ik het over had ja nieuwlekkerland, mehoela...
pi_80133535
Ja die naam ook.. Je verwacht eigenlijk een soort speelparadijs waar vervelende kinderen suikerspinnen eten en die vervolgens weer uitkotsen op het mega springkussen.
pi_80136370
Vandaag 3 ritjes en 9,5 uur verder. Kon morgen nog werken, maar kzal morgen 's ff winkelen in Groningen.

Eerste week van april en ik zit op 26 uur. Had slechter gekund met maar 2 dagen p/w werken.
pi_80136885
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:14 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag 3 ritjes en 9,5 uur verder. Kon morgen nog werken, maar kzal morgen 's ff winkelen in Groningen.

Eerste week van april en ik zit op 26 uur. Had slechter gekund met maar 2 dagen p/w werken.
Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!
pi_80137537
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.

In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten ).
pi_80137817
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten ).
Hij weer met z'n uurloon . Laatste tijd heb ik van alle dagen die ik beschikbaar was ook gewerkt dus het trekt gelukkig weer wat aan in deze regio.

Vanuit welke regio werk jij Hojdopper?
pi_80138235
Naja goed ik krijg volgende week ook een leuk extratje... woensdag slipcursus, booyah...
En dat uurloon dat krijg ik ook vanzelf xD vroeg of laat gaan ze m ontslaan omdat hij te duur is
pi_80139028
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Naja goed ik krijg volgende week ook een leuk extratje... woensdag slipcursus, booyah...
En dat uurloon dat krijg ik ook vanzelf xD vroeg of laat gaan ze m ontslaan omdat hij te duur is
Kan niet meer, omdat ik nu geacht word een vast contract te hebben. Werk er te lang
pi_80140891
Ook ik woon in een regio waar relatief weinig chauffeurs wonen. Mede doordat er bijna geen HBO instellingen in de buurt zijn, laat staat universiteiten. We hebben alleen de PABO hier als HBO-opleiding, verder niet. Daarentegen is hier ook niet héél veel werk. Het komt wel eens voor dat ik 2 dagen kan werken van de 5 dat ik beschikbaar ben. Ik heb altijd een beetje het gevoel dat het 60/40 à 70/30 is qua verhouding werk/geen werk.

Btw m'n uurloon is niet spectaculair
pi_80147169
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?

Oh en wacht even. Ik dacht, als het salaris elk jaar dat je ouder wordt met 50ct omhoog gaat heb jij toch helemaal niet zo'n heel hoog salaris.. Maar bij 22 en 23 gaat het ineens snel inderdaad.
pi_80163014
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:05 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?

Oh en wacht even. Ik dacht, als het salaris elk jaar dat je ouder wordt met 50ct omhoog gaat heb jij toch helemaal niet zo'n heel hoog salaris.. Maar bij 22 en 23 gaat het ineens snel inderdaad.
2 dagen per week .

En inderdaad, bij die leeftijd springt het omhoog. Nog steeds niks astronomisch, maar een pak beter dan waar ik mee begon.
pi_80164632
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

2 dagen per week .

En inderdaad, bij die leeftijd springt het omhoog. Nog steeds niks astronomisch, maar een pak beter dan waar ik mee begon.
Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.
pi_80164979
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.
Dat was dus over 1 dragen, want 2 april kon ik ook nog net werken .

Het langste dat ik 's heb gewerkt was ~16 uur of iets dergelijks.
pi_80168540
Wahaha, die 16 uur is zeker van die keer dat je om halfeen de laatste trein richting Leeuwarden had? Dat je rond 6 uur nog een spoedje kreeg ofzo?
pi_80168895
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Keuzer het volgende:
Wahaha, die 16 uur is zeker van die keer dat je om halfeen de laatste trein richting Leeuwarden had? Dat je rond 6 uur nog een spoedje kreeg ofzo?
Yep . Ik was toen 2:00/2:30 thuis ofzo

Heb wel vaker soortgelijke dagen met ~15 uur gehad.
pi_80177665
Morgen om 7uur savonds even iemand ophalen in gemert, relaxt ritje
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80192681
Hier ook een easyway-er. Heb morgen o.a. een rit waarvoor ik naar Purmerend moet. Ik moet op het Amsterdam CS overstappen en dan naar CS Ijsei in bus 107, heb maar 5 min. vanaf de trein naar de bus. Als ik het goed begrijp ligt ijsei gewoon aan de waterkant, maar op de begane grond of eerste verdieping?
pi_80193313
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar ik ben dan ook niet bekend met dat hele IJsei-project. Ik heb wel even gezocht en heb dit gevonden (7 april 2010 geplaatst dus actueel):

"Het nieuwe busstation aan de IJzijde van het Stationseiland is in gebruik. Het bevindt zich op dezelfde hoogte als de treinsporen. De daglijnen van Arriva maken er nu gebruik van."
pi_80193784
Het gaat erom dat ik maar 5 min heb om over te stappen van de trein naar de bus en aangezien ik geen idee heb hoe ik bij de bussen moet komen kan dat misschien nog wel is lastig worden
pi_80194944
Onder het station (winkels) door lopen richting het ij, Daarvan daan kan je omhoog lopen naar de bussen.

Maar die bus gaat toch elk kwartier?
pi_80201826
Welkom op Fok! trouwens, Shizzefris.
pi_80203252
Morgen 2 ritten, 1ste auto moet stipt om 16u worden afgeleverd in Rotterdam. Dan van daaruit naar Raamsdonksveer en dan nog naar huis. Laat thuis maar wel uitslapen (moet om 11u de deur uit) en dat vind ik helemaal niet erg op maandag . Pff wat een brakheid .
pi_80203593
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Shizzefris het volgende:
Het gaat erom dat ik maar 5 min heb om over te stappen van de trein naar de bus en aangezien ik geen idee heb hoe ik bij de bussen moet komen kan dat misschien nog wel is lastig worden
Het is heel simpel, ik weet niet welk spoor je uitstapt maar je moet de borden richting 'noord' volgen, dan zie je links en rechts 2 roltrappen en dan gewoon de roltrap op. Daar bovenop heb je de bussen staan. Is wel te redden binnen 5 min.
Top 5 China producten
pi_80216039
En anders als een ware hiker gewoon als een dolle kip sprinten die mfing trappen op tot je ze vindt
pi_80228483
In tegenstelling tot Enpe moest ik vandaag wel om 07.45 op de bus stappen. Ben net thuis en ik ben echt brak man . Ik kon zowat niet wakker blijven in de trein vanaf Barneveld-Noord.. Heb ook fucking slecht geslapen.

Edit: morgen 2 ritten

[ Bericht 9% gewijzigd door Mallet op 12-04-2010 15:58:10 ]
pi_80237808
Zo bijna thuis, toch nog 10 uur gemaakt dankzij de rotterdamse spits.

klote he mallet, vroeg opstaan op maandag .
pi_80239082
Vandaag had ik als laatste ritje een wissel op schiphol, een kia c'eed brengen die nog geen 1000 km op de teller had en een bmw 318i ophalen. Die Kia voelt erg fijn aan moet ik zeggen, prima ding
Top 5 China producten
  maandag 12 april 2010 @ 20:56:35 #75
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80241027
Ben nu onderweg naar Bergambacht of all places, ik had er nog nooit van gehoord.
Wss mag ik weer in een Vulva zitten
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_80241540
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef rene90 het volgende:
Vandaag had ik als laatste ritje een wissel op schiphol, een kia c'eed brengen die nog geen 1000 km op de teller had en een bmw 318i ophalen. Die Kia voelt erg fijn aan moet ik zeggen, prima ding
Doe mij die beamer maar.
  maandag 12 april 2010 @ 21:22:20 #77
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80242072
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:10 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Doe mij die beamerbeemer maar.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_80243067
Morgen van zaltbommel naar amsterdam. Om 7uur sochtends. Dus wat is sneller ivb met spits: de A2 helemaal volgen, of bij utrecht de A2 af en dan de A27 volgen?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 21:51:15 #79
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80243399
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef dreamzk het volgende:
Morgen van zaltbommel naar amsterdam. Om 7uur sochtends. Dus wat is sneller ivb met spits: de A2 helemaal volgen, of bij utrecht de A2 af en dan de A27 volgen?
Zal elkaar niet veel ontlopen, je kan beter morgenochtend even de berichten in de gaten houden.
pi_80246025
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:44 schreef enpe het volgende:
Zo bijna thuis, toch nog 10 uur gemaakt dankzij de rotterdamse spits.

klote he mallet, vroeg opstaan op maandag .
Ja echt heel verrot. Loop je de hele dag achter de feiten aan . Morgen om 06.30 m'n bed uit en om 07.15 de bus . Maargoed wel weer werk!
pi_80252634
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

owned
pi_80254449
Gisteren overigens wel weel lekker veel kilometers gemaakt! Alleen jammer dat die Prius geen cruise control had. 220 km zelf gas geven wordt vermoeiend (heel verwend, ik weet, maar dat wordt je vanzelf als je cc gewend bent).

Vandaag helaas geen werk. Ik ben elke dag beschikbaar deze week. Eens kijken hoe vaak ze me nodig hebben.
pi_80267857
Zo dat was het dan weer voor vandaag. Vandaag had ik mijn 2e rit in een Renault Master. Pfff wat een kloteding is dat man. Helemaal open (geen tussenschot) en dan 1,5 uur op de snelweg zowat.. Je komt echt gebroken aan op je bestemming. Echt tering smerig van binnen en echt flinke schade.

Bij de dealer werd ik doorverwezen naar een nabij geleden parkeerterrein (waar de Renault stond). Ik daarheen gelopen.. Krijg ik hem niet aan de praat omdat er een startonderbreker op zit. Ik weer teruggelopen.. Bleek dat ikzelf voor zo`n ding had moeten zorgen ( ), maar ik kon die van hun wel even lenen om hem te starten. Ik had EW al aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat je hem binnen één minuut opnieuw kan starten als je hem laat afslaan. Anders was ik er niet aan begonnen..

Edit.. Morgen weer 2 ritten. Passat en Qashqai.
pi_80275826
A joh hoort er ook bij
Passat is wel weer even chill joh

Ik heb morgenavond om 18:30 dan eindelijk de slipcursus ow yeah
pi_80298376
Ik zit nu te wachten op de informatie van mijn spoedritje, Born-Almere.

"Hou de site in de gaten. Mochten we de informatie niet hebben, dan krijg je die wel van Koopman ter plekke".

Ben benieuwd.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:00:51 #86
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80299149
Overmorgen mijn sollicitatie @ EW Breda
Eerst rijtest in bmw 5 automaat en als dat volgens plan verloopt daarna een gesprek+ instructies
  woensdag 14 april 2010 @ 13:16:44 #87
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80301825
foutje, volgende week vrijdag pas :p
pi_80301989
Iemand ervaring met de snelheid van van EW op mails / sollicitaties? Ik heb interesse om er te gaan solliciteren (regio Groningen) alleen heb ik pas halverwege mei mijn rijbewijs 6 maanden. Ik heb nu een weekend ov en die kan je maar tot 1 mei wijzigen naar week en dan pas na 31 augustus weer. Nou heb ik vrijdag gemaild wat wijsheid is, maar helaas nog niets van ze gehoord. Ik heb geen zin om hem om te wisselen en dan pas na 31 augustus aan te worden genomen
pi_80304871
Sinds wanneer kan je niet op ieder gewenst moment je ov laten omzetten? Je kunt ze het beste bellen als je snel een antwoord wilt....
pi_80305043
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef Keuzer het volgende:
Sinds wanneer kan je niet op ieder gewenst moment je ov laten omzetten? Je kunt ze het beste bellen als je snel een antwoord wilt....
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/wisselen.asp
quote:
Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen tussen 1 mei en 31 augustus.
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik dat dit voorheen ookal was, maar zal er wel mee te maken hebben dat een week ov in de zomervakantie 4 weken niet geldig is en dat mensen gaan wisselen daarom..
Wat wel zo is dat een wissel 6 weken blijft staan, alleen ik weet niet of de wissel ook tot half juni blijft staan als je hem eind april aanvraagt, dus dat ook maar even nagevraagd bij DUO.

Maar ik wacht nog even af van die mail, anders kom je ook weer zo ongeduldig over..anders bel ik inderdaad even.
pi_80305337
In juli/augustus is het ov sowieso betaald dus dan wil je eigenlijk niet werken dan moet je alles voorschieten. Ik denk overigens niet dat ze je ongeduldig gaan vinden als je er even een belletje achteraan gooit. Gezien de aard van hun baan bellen ze gemiddeld 5 uur per dag ofzo
pi_80307012
Voorschieten zou het probleem niet zo zeer zijn, als ik het maar terug krijg

Net reactie van de IB-groep terug, als ik maar voor 1 mei het verzoek indien tot wisselen, dan kan ik vanaf dan nog 6 weken er voor kiezen het product op te halen of niet. Dat scheelt dus al weer! Maar ik zal er binnenkort even een belletje achteraan gooien dan
pi_80307502
Goed geregeld
pi_80309611
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
pi_80310532
Ik heb er alweer 60 uur op zitten voor de maand april en morgen mag ik weer. Ik moet elke keer zó vroeg weg, dat is echt slopend.. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik vier dagen achter elkaar mag werken.

@ Maharbal.. Lekker man.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen..
pi_80310896
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
Ik neem over 5 minuten de trein voor tweenhalf uur slipplezier
pi_80311081
Tsjah .

Ik heb op een kantoor gewerkt en m'n toenmalige baas had/heeft er één.
pi_80318115
Dat zijn wel de echte gebakkies

ik mag vrijdag weer aan de bak
pi_80333958
Ze bellen vroeg vandaag, nu al voor morgen gebeld.
pi_80347152
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spits
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80348596
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Mathijz het volgende:
Ze bellen vroeg vandaag, nu al voor morgen gebeld.
Ik niet dus ik ben denk ik morgen vrij. Vind ik ook niet erg eigenlijk. Ik zit al op 68 uur voor deze maand. Heb net al m'n bonnen op de bus gedaan.

Edit: toch weer 2 ritten voor morgen

Vandaag nog een nieuwe Mégane Estate gereden.. Niet echt bijzonder moet ik zeggen. Ik moest hem ophalen bij ALD in Hoofddorp. Ik vind dat altijd apart dat je daar auto's op moet halen, omdat het echt zo`n kantoorpand is. Je wordt daar ook echt verwacht want hij staat altijd pal naast de ingang geparkeerd.. Bij mij iig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mallet op 15-04-2010 17:02:33 ]
pi_80350956
Werd ook pas 5 minuten geleden gebeld voor morgen. Eindelijk weer eens een 3 serie, werd de vele renaults en peugeots wel een beetje beu de laatste tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door enpe op 15-04-2010 18:03:44 ]
pi_80351160
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef enpe het volgende:
Werd ook pas 5 minuten geleden gebeld voor mogen. Eindelijk weer eens een 3 serie, werd de vele renaults en peugeots wel een beetje beu de laatste tijd.
Nou daar zeg je me wat hoor.. Ik heb de laatste tijd echt helemaal niks spectaculairs gereden.. Inderdaad veel Renault & Peugeot. Morgen heb ik een C-Max en een Leon.
pi_80351836
Ik schaar me bij de club met een vw transporter en een volvo v50
pi_80352307
Om over de bedrijfwagens nog maar te zwijgen . Ik heb er voor morgen ook nog een Mazda 6 station bijgekregen.

Hopelijk maken ze het salaris nog voor 't weekend over, zou wel zo lekker zijn .
pi_80352629
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef enpe het volgende:
Om over de bedrijfwagens nog maar te zwijgen . Ik heb er voor morgen ook nog een Mazda 6 station bijgekregen.

Hopelijk maken ze het salaris nog voor 't weekend over, zou wel zo lekker zijn .
Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.

V50 vind ik wel een leuke auto, mits een beetje fatsoenlijk gemotoriseerd.

Ik was trouwens ook onaangenaam verrast door de Nissan Qashqai.. Wat reed dat ding slecht zeg. Langzaam en vooral erg rumoerig. Lekker met zo`n panoramadak, maar dan wel met de airco aan want das kei heet.
pi_80355396
Even een berichtje tussen door, ik werk sinds een paar weken bij Rent A Bob. Leuk en afwisselend werk!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_80362933
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:44 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spits
Kheb er wel 's eerder in gereden en ziet er naar uit dat ik 't ook wel vaker ga doen
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:11:06 #109
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80374595
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef Mallet het volgende:

Vandaag nog een nieuwe Mégane Estate gereden.. Niet echt bijzonder moet ik zeggen. Ik moest hem ophalen bij ALD in Hoofddorp. Ik vind dat altijd apart dat je daar auto's op moet halen, omdat het echt zo`n kantoorpand is. Je wordt daar ook echt verwacht want hij staat altijd pal naast de ingang geparkeerd.. Bij mij iig.
Ze hebben ook een groot parkeer terrein met parkeer vakken gesorteerd op merk, hoe cool is dat
Ik word altijd weggebracht daarheen door iemand, ik vind het personeel daar trouwens echt fijn geen gezeik en ff lachen is er vaak ook wel bij.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_80376536
Zo op naar huis alweer, stond een beetje vol met trailers. Opvallendste van vandaag: 112 gebeld voor een stuk zeil wat op de a6 lag.
pi_80379866
Dubbel
pi_80381372
Volgende week gelukkig ook weer werken, heb het geld hard nodiig
Top 5 China producten
pi_80382004
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.

Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?

Salaris is ook net gestort btw.
pi_80382874
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.

Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?

Hier nog niet binnen
pi_80384931
Ben ook weer op weg naar huis. Die 3 serie die ik net heb gereden had maar liefst 3 kilometer op de teller. Je kon de nieuwigheid nog ruiken!
pi_80386347
Hier ook nog niks aan salaris helaas
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:21:40 #117
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_80386667
quote:

Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:23:04 #118
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_80386740
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef enpe het volgende:
Ben ook weer op weg naar huis. Die 3 serie die ik net heb gereden had maar liefst 3 kilometer op de teller. Je kon de nieuwigheid nog ruiken!
Had ik een tijd terug met een A5. 7km op de teller. De man zei toen hij mij kwijlend zag kijken naar die auto "Voorzichtig he, hij is splinter nieuw"
pi_80387052
quote:

Huilie

Salaris is hier ook nog niet gestort.
pi_80388022
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben

Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ( ).
pi_80388108
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben

Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ( ).
Ik zit ook bij ING.

edit: Het is net gestort
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:10:11 #122
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_80388816
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Even een berichtje tussen door, ik werk sinds een paar weken bij Rent A Bob. Leuk en afwisselend werk!
Werk je als Bob of als junior driver?
pi_80389306
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.

V50 vind ik wel een leuke auto, mits een beetje fatsoenlijk gemotoriseerd.

Ik was trouwens ook onaangenaam verrast door de Nissan Qashqai.. Wat reed dat ding slecht zeg. Langzaam en vooral erg rumoerig. Lekker met zo`n panoramadak, maar dan wel met de airco aan want das kei heet.
Was een 2.0 Diesel, en Qashqai vond ik ook niks...
pi_80389983
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef MvdZ het volgende:

[..]

Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..
Heb je helemaal gelijk in . Kan geen lachje vanaf..

Ik zit bij de ABN en die zijn altijd redelijk snel met overdrachten, dat is wel beter. Niet dat ik er op te wachten zit ofzo, maar ik krijg altijd een smsje als er iets bijgeschreven is.

@ Keuzer.. Hoe was je antislipcursus eigenlijk? Was het de moeite waard? Ik heb hem op 12 mei staan.
pi_80390027
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:

Dat heb ik ook een keer moeten doen! Wat saai is dat hè? Moest je ook naar Houten? Ik kwam daar toen aan bij de balie.. "OKE BEDANKT DAAAG".. Ik was nog geen 30sec binnen en kon alweer richting de bushalte.
pi_80390984
Ik heb het al 3 keer moeten doen en alle 3 de keren naar Houten. Ik heb echter al 2 keer gehad dat ik daarna nog een rit had met een auto van de buurt van Amersfoort weer naar Meerkerk, dus dan haal ik eerst die auto op en maak ik een tussenstop in Houten. Veel makkelijker.
pi_80391503
Moet je als chauffeur netjes gekleed zijn?
pi_80394481
Ja, beetje represertatief mag wel.
pi_80394998
ben vandaag onderweg 2x easyway chauffeur tegengekomen, eentje met spijkerbroek en trui, andere in spijkerbroek en nog wel met overhemd.

Wordt hier niets van gezegd? Moet zelf altijd vol in pak voor Athlon, vroeg het me alleen af
pi_80395624
Ik draag eigenlijk ook altijd een spijkerbroek en een overhemd. Als je een nette spijkerbroek draagt zonder rafels, gaten en dergelijke is het wel goed.
pi_80395758
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef LastClick het volgende:
ben vandaag onderweg 2x easyway chauffeur tegengekomen, eentje met spijkerbroek en trui, andere in spijkerbroek en nog wel met overhemd.

Wordt hier niets van gezegd? Moet zelf altijd vol in pak voor Athlon, vroeg het me alleen af
Laat ik om te beginnen even zeggen dat ik het belachelijk vind dat Athlon eist dat hun chauffeurs compleet in pak verschijnen. Ik heb dat één dag gedaan (vestigingswerkzaamheden heet dat bij easyway) en sta vervolgens het grootste deel van de dag die auto's schoon te maken in mijn pak.

Desondanks vind ik dat een spijkerbroek niet representatief is en ik draag dan ook altijd een zwarte pantalon. Ik weet dat veel hikers dat niet doen. Ik sprak laatst een hiker en die dacht altijd dat als hij een chauffeur in pantalon zag dat hij net in dienst was, omdat de regels dan nog gevolgd worden o.i.d. Overigens vind ik dat een nette broek met een nette trui (zwarte V-hals o.i.d.) en een nette jas prima doorkan als "representatief".

Ik denk dat het voor easyway bijna niet mogelijk is om te controleren op kledingkeuze, tenzij ze aan hun klanten gaan vragen om hierop te letten, maar dat komt onprofessioneel over en is niet de verantwoordelijkheid van de klant.
pi_80395985
Ze zeggen wel bij de sollicitatie dat er af en toe controles zijn maar het lijkt me inderdaad niet echt uitvoerbaar. En buiten dat, de medewerkers in bijvoorbeeld Meerkerk zien er ook niet bepaald representatief uit
pi_80396770
Ik vind dat echt niet belachelijk dat je bij Athlon in pak moet, je brengt lease auto's naar klanten en als je aan de chauffeurs aangeeft 'representatief', is het te onduidelijk wat daarmee bedoeld wordt. Als ik binnendienst heb mag je in gewone kleding dat doet er niet toe, ritjes naar een Care /kwikfit is ook geen probleem dan.

Maar ga je echt naar de klant moet je in pak.
Top 5 China producten
pi_80397202
Ach als prive chauffeur moet je altijd in pak, ik vind het wel prima.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80398094
Bij nieuwegein was het eerst enkel panthalon + overhemd, maar nu inderdaad ook met jasje en stropdas. Niemand van de chauffeurs is het hier mee eens volgens mij, denk ook dat een overhemd voor de klant genoeg is, krijg vaak genoeg van de klant te horen "wat loop je dr netjes bij", alsof dit heel ongebruikelijk is, ze verwachten het dus ook niet van je dat je er zo bij loopt.
pi_80400023
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef LastClick het volgende:
Bij nieuwegein was het eerst enkel panthalon + overhemd, maar nu inderdaad ook met jasje en stropdas. Niemand van de chauffeurs is het hier mee eens volgens mij, denk ook dat een overhemd voor de klant genoeg is, krijg vaak genoeg van de klant te horen "wat loop je dr netjes bij", alsof dit heel ongebruikelijk is, ze verwachten het dus ook niet van je dat je er zo bij loopt.
Dat dus
pi_80401396
Overigens kwam vandaag op het nieuws dat het aantal leaseauto's met 5,5% gedaald is door de crisis. Zou EW (of ander chauffeursbedrijf) daar veel van merken?
pi_80402150
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Mallet het volgende:

[..]

Laat ik om te beginnen even zeggen dat ik het belachelijk vind dat Athlon eist dat hun chauffeurs compleet in pak verschijnen. Ik heb dat één dag gedaan (vestigingswerkzaamheden heet dat bij easyway) en sta vervolgens het grootste deel van de dag die auto's schoon te maken in mijn pak.

Desondanks vind ik dat een spijkerbroek niet representatief is en ik draag dan ook altijd een zwarte pantalon. Ik weet dat veel hikers dat niet doen. Ik sprak laatst een hiker en die dacht altijd dat als hij een chauffeur in pantalon zag dat hij net in dienst was, omdat de regels dan nog gevolgd worden o.i.d. Overigens vind ik dat een nette broek met een nette trui (zwarte V-hals o.i.d.) en een nette jas prima doorkan als "representatief".
En zo is het maar net . Ik loop vaak in spijkerbroek (net), nette schoenen en overhemd c.q. shirt met daarover een nette pullover ofzo. Vrijwel altijd een nette lange jas aan. De laatste tijd doe ik vaker een pantalon aan ivm beter weer.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef rene90 het volgende:
Ik vind dat echt niet belachelijk dat je bij Athlon in pak moet, je brengt lease auto's naar klanten en als je aan de chauffeurs aangeeft 'representatief', is het te onduidelijk wat daarmee bedoeld wordt. Als ik binnendienst heb mag je in gewone kleding dat doet er niet toe, ritjes naar een Care /kwikfit is ook geen probleem dan.

Maar ga je echt naar de klant moet je in pak.
Sorry, maar ik vind 't onzinnig. Kom je daar aan helemaal in pak de zoveelste 207 brengen naar de secretaresse van de secretaresse van de secretaresse. Ze overdrijven gewoon.

Het is geen advocatenkantoor waar je rondloopt ofzo.
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:13:57 #139
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80402874
Ik heb veelste weinig loon gehad, ik hoor jullie roepen: boete. Maar dit is volgens mij niet zo.
Is het dan normaal als ik er een mailtje over stuur?
--------------------------------------------------------------------------------------------
pi_80402901
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb veelste weinig loon gehad, ik hoor jullie roepen: boete. Maar dit is volgens mij niet zo.
Is het dan normaal als ik er een mailtje over stuur?
Je kunt volgens mij beter bellen. Bij EW kun je het best op maandag bellen, dan is de (loon)administratie er.
pi_80409832
volgens mij klopt mijn loon ook niet geheel, wacht wel even op me strookje...

daarnaast, met al die shit in shiphol (aswolk), zijn er een hele hoop auto's gehuurd die naar 't buitenland toe gaan (mensen die zelf gaan rijden ipv vliegen). Zullen er nu wat buitenlandse ritten aankomen voor easyway? wat denken jullie
pi_80417090
Met het schiphol verhaal denk ik dat ik wel veel kans maak om die ritjes te gaan rijden. Athlon Amsterdam zit als lease maatschappij volgens mij het dichts bij schiphol dus hopelijk maaandag wat leuke ritjes
Top 5 China producten
pi_80417310
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:17 schreef rene90 het volgende:
Met het schiphol verhaal denk ik dat ik wel veel kans maak om die ritjes te gaan rijden. Athlon Amsterdam zit als lease maatschappij volgens mij het dichts bij schiphol dus hopelijk maaandag wat leuke ritjes
Wanneer hoor jij dan of jij ritjes hebt? Bellen ze je in het weekend?

Overigens bij mij ook te weinig loon denk ik. Hoewel het misschien kan zijn dat die 75 euro eigen risico eraf is gehaald. Ik wacht wel op het loonstrookje.
pi_80417363
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Overigens bij mij ook te weinig loon denk ik. Hoewel het misschien kan zijn dat die 75 euro eigen risico eraf is gehaald. Ik wacht wel op het loonstrookje.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen ( ) dat dat er inderdaad af wordt gehaald bij het eerstvolgende loon
pi_80417424
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kan uit eigen ervaring vertellen ( ) dat dat er inderdaad af wordt gehaald bij het eerstvolgende loon
Ja oké, maar ze wisten het nog niet zeker of het nodig was. Laten ze je dat niet nog eens persoonlijk weten?
pi_80417684
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:28 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja oké, maar ze wisten het nog niet zeker of het nodig was. Laten ze je dat niet nog eens persoonlijk weten?
Bij mij niet, maar bij mij lag het ook iets anders. Had een paar krasjes veroorzaakt dus daar was weinig twijfel mogelijk
pi_80417711
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Een week van tevoren geef je je beschikbaarheid door en dan wordt je ingerootserd voor bepaalde dagen. Dus ik weet op vrijdag wat mijn rooster voor die week erop is. Ik moet gewoon 8.00 beginnen en dan begin je gewoon bij Athlon zelf aan de ritten van die dag.
Top 5 China producten
pi_80417734
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij mij niet, maar bij mij lag het ook iets anders. Had een paar krasjes veroorzaakt dus daar was weinig twijfel mogelijk
Nouja bij mij was het dat benzine/diesel verhaal. Maar ze wisten dus nog niet hoe het zat met de verzekering van Leaseplan enzo, weet ik veel. Nouja, afwachten maar.
pi_80417871
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:38 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nouja bij mij was het dat benzine/diesel verhaal. Maar ze wisten dus nog niet hoe het zat met de verzekering van Leaseplan enzo, weet ik veel. Nouja, afwachten maar.
Je hebt toch bij elk schadegeval een eigen risico? Zou wel krom zijn als dat niet zo is, want mijn schade werd ook afgehandeld door de verzekering van Alcredis.
pi_80417970
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je hebt toch bij elk schadegeval een eigen risico? Zou wel krom zijn als dat niet zo is, want mijn schade werd ook afgehandeld door de verzekering van Alcredis.
Ja goed, maar als het niet jouw schuld is mag ik toch aannemen dat ze van je eigen risico afblijven. In dit geval was het wel mijn eigen schuld, maar toch...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80418019
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
pi_80418088
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Mallet het volgende:
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
Ja, dat was dat geval inderdaad. En ze hebben die 75 euro echt ingehouden helaas.
pi_80418131
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
pi_80418344
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?

Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
pi_80418485
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het meestal wel even duurt voordat je je loonstrookje hebt. Soms wel meer dan een week.
pi_80419010
Nou een klein verslag dan maar, ik zit in de trein en heb verder niks beters te doen. Afgelopen woensdag dus slipcursus gehad.. Was absoluut de moeite waard, een van de nieuwe medewerksters: chris mocht meedoen en die leidde het ook soort van in goede banen.. Mocht overigens ook meteen een nieuwe ew tas vangen met wat te bikken (cola enz) de instructeur was echt een gekke kerel, intro gingover voetbal daarna over remweg met als conclusie dat we ons eigen allemaal nog een keer te pletter zouden rijden.. Waren met ongeveer 13 chauffeurs, dus twee man per auto, (mazda3 en toyotatjes diesel) was zeker wel gezellig, lekker ouwehoeren over het werk enz, verder had iedereen een walkietalkie waarover de instructeur bleerde wattie van ons wilde, eerst noodstops zonder abs steeds sneller (max 60) overigens heel chill werd totaal niet gezeurd als je autos tot de revlimiter trok enzo, sterker: op het laatst moest dat wel om de 60 te halen.. Daarna zelfde shit met abs en natuurlijk keertje omwisselen zodat iedereen het kon voelen.. Daarna uitwijk oefeningen en als laatste achtetwielslip herstellen. Je reed dan de natte baan op, gaf een ruk aan het stuur en bijrijder ging ff aan de handrem hangen... Dan herstellen of gewoon 3x heen en weer driften... Hoe beter je was hoe harder je steeds mocht.. Al met al zeer geslaagde avond, een aantal waren er bij ons met de auto dus heb met chris in de 107 van easyway nog een lift naar breda centraal gekregen
en ff ontopic: ik hike altijd in een beige/granieten/zwarte pantalon met overhemd
pi_80419065
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
pi_80419236
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef Keuzer het volgende:
Verhaal Keuzer
Oké klinkt wel leuk! Je zit dus niet met een instructeur naast je! Ik heb Chris wel eens aan de telefoon idd, aardige vrouw?

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik met de auto of met het OV ga... Onze Peugeot 306 van 1993 moet voor 15 mei door de keuring, dus dat wacht ik ff af. De motortemperatuur loopt gigantisch op, dus dat moet sowieso eerst gefixt worden anders begin ik er niet aan.

Was je rond het opgegeven tijdstip klaar? Ik zou dan namelijk echt meteen er vandoor moeten om de laatste mogelijkheid te halen om thuis te komen.
pi_80419461
Haha ja we waren wel om halftien echt klaar.. Maar ik zou niet die 306 pakken dan.. Beter neem je het ov, of anders kan je bij mij in tilburg nog wel een luchtbed krijgen.. Chris is wel chill ja :p
pi_80433002
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet ).
pi_80436607
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef Maharbal het volgende:
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet ).
wat dan? gewoon tot de 5/6 duizend toeren jagen toch? dat kan je al ni zn neutraal ? Revlimiter is toch gewoon toerenbegrezner
pi_80437820
Daarmee bedoel ik dus gewoon 5500 ongeveer ja. en als hij terugslaat dan doet de revlimiter dat.
pi_80438653
Een diesel haalt de 5.500 toeren vrijwel nooit, z'n trekvermogen is dan al LANG weg. Wie dus zo snel mogelijk wil optrekken en 5.500 toeren in een diesel maakt, doet iets fout

Je wil vaak al rond de 4.000 schakelen.

De 6.000 halen ze sowieso al nooit.
pi_80438736
Daar ging het helemaal niet om ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
pi_80438840
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet om ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
En toch halen de meeste diesels de 5.500 toeren niet, ook niet in z'n 1 .

En nog steeds snap ik niet helemaal waarom je hem zo ver zou doortrekken, zelfs in z'n 1. Dan ben je het gros van je acceleratie kwijt omdat die koppelcurve vanaf 4.000 ofzo bijna instort alsof ie in een ravijn springt
pi_80438903
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
pi_80439010
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:17 schreef Keuzer het volgende:
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Dat zei je niet .

En nog halen de meeste diesels de 5.500 niet, ook niet stilstaan met slippende wielen
pi_80439084
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist

en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
pi_80439218
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:28 schreef Keuzer het volgende:
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist

en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
pi_80441579
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ehm, die 10l diesel wel, die 10l benzine die ik erna ingooide (om te mixen, dat zou werken volgens een paar personen), niet. Dus 17 euro ook naar de kut.
pi_80441637
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Keuzer het volgende:
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
Dat heb ik trouwens nooit gehad. Nouja, ik krijg nu wel 300 euro terug van sep-dec. Ook wel lekker dus.
pi_80444638
Met welke verhouding verkeerde brandstof zou je nog goed kunnen rijden denk je (iig genoeg om op de bestemming aan te komen en dom weg te lopen)? Bijvoorbeeld 10 op de 100 liter benzine in een diesel tank OID (ja, flink tankje gaat om 't idee)
pi_80454880
Ja nou ja, ik had 10L diesel getankt en gooide daar 10L benzine bij, 50/50 dus, dat zou wel kunnen volgens een paar mannen daar. Weliswaar was dit dus geen Golf van vóór '96, dus hielp het niet veel.
pi_80456089
Morgen om 10 voor 7 de deur uit...pff dat wordt bij ieder tankstation stoppen voor koffie .
pi_80456236
Ik zou school hebben, maar een gedeelte van de groep is op studiereis naar Suriname en zit daar momenteel nog vast. Het zou zo`n uitwisselingsdag worden met ervaringen whatever. Wellicht krijg ik nog spoedritten, anders maar ff de stad in. Dinsdag ben ik ook beschikbaar.

Ik stop bij ritten van minimaal 'n uur ook meestal wel een keer bij een tankstation! Soms moet ik naar de wc maar soms ook om gewoon ff een kop koffie te halen. De tijd dat je in het ov zit is ook niet altijd echt "pauze" omdat het soms maar stukken zijn van 45 minuten met 3x n overstap.. En dan moet je nog opletten ook waar je eruit moet.
pi_80456800
Kga elke week 2x 6:40 de deur uit voor Athlon :p Stop onderweg ook genoeg
pi_80457963
Morgen weer om 7.15 in Amersfoort zijn, lekker lang dagje werken.

Werd vanochtend gebeld of ik tijd had deze week voor een 3-daagse trip naar Rome met een klant. Leek me ontzettend chill maar uiteindelijk bleek dat de klant weer kon vliegen dus had hij geen chauffeur nodig, jammer
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80475636
Morgen een Audi TT en twee andere minder leuke. Maar ik moet voor het eerst naar Athlon Almere, en ik hoor van jullie altijd dat je daar zo extra goed moet opletten enzo? Kan iemand nog even de punten op een rijtje zetten aub? (Ik hoor altijd iets over een krappe buffer???)
pi_80478806
Valt wel mee, wachten tot het hek opengaat.
Juiste garagedeur nemen.
Rustig naar binnen rijden.
Eerst rechtdoor en dan met de bocht naar links.
Vervolgens in een vak zetten.
Raam open, sleutels op het dashboardkastje laten liggen. En de kentekenpapieren + ritbon naar binnen brengen en laten tekenen

[ Bericht 9% gewijzigd door Mathijz op 19-04-2010 15:29:58 ]
pi_80484293
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen een Audi TT en twee andere minder leuke. Maar ik moet voor het eerst naar Athlon Almere, en ik hoor van jullie altijd dat je daar zo extra goed moet opletten enzo? Kan iemand nog even de punten op een rijtje zetten aub? (Ik hoor altijd iets over een krappe buffer???)
Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.

De buffer is echt geen big deal. Het is gewoon even weten hoe het moet.. Net zoals bij ING Breda bijvoorbeeld.
pi_80486306
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Mallet het volgende:

[..]

Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.

De buffer is echt geen big deal. Het is gewoon even weten hoe het moet.. Net zoals bij ING Breda bijvoorbeeld.
Hmm zo'n telefoontje had ik vanochtend ook, dacht dat m'n telefoon weer kuren had maar nu ik dit lees...ben iig wel beschikbaar voor morgen dus hopelijk bellen ze nog.
pi_80486409
Echt? Weird man.. Net ook.. Ik let op mn telefoon en ineens zie ik dat ik een gemiste oproep heb.. Niks gehoord.. Dus ik EW maar gebeld, maar ze waren het niet. Vage zooi.
pi_80486983
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef Mallet het volgende:
Echt? Weird man.. Net ook.. Ik let op mn telefoon en ineens zie ik dat ik een gemiste oproep heb.. Niks gehoord.. Dus ik EW maar gebeld, maar ze waren het niet. Vage zooi.
Ja, net weer en toen deed hij het wel normaal. Maar het was bij mij dus een of andere goede doelen werver helaas.
pi_80488382
Net nog 2 ritten gekregen. Wel 2uur en 15 minuten reizen naar mijn startadres, maar dat maakt me weinig uit en ben ik wel gewend.
  maandag 19 april 2010 @ 17:49:52 #186
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80488902
3 ritjes in de pocket, jammer alleen dat ze erg kort zijn en veel ov bevatten

Edit: athlon almere, daar dump ik me oto atlijd in de eerste beste plek die ik zie, met de bocht mee naar links?
pi_80489189
Bij Athlon Almere moet je wel achteruit inparkeren. Verder wijst het zich vanzelf, hoewel je wel even moet opletten waar je moet inrijden. Het enige probleem is dat het een beetje krap is af en toe.
pi_80489523
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef DoimeN het volgende:
3 ritjes in de pocket, jammer alleen dat ze erg kort zijn en veel ov bevatten

Edit: athlon almere, daar dump ik me oto atlijd in de eerste beste plek die ik zie, met de bocht mee naar links?
Welkom!
Met de bocht naar links wil zeggen dat je niet gelijk de eerste rij pakt maar een stukje verder de 2e neemt. Dan kan je vervolgens gewoon achteruit inparkeren. Als je gelijk de eerste rij zou nemen wordt het lastig, want dan staan de auto's in tegengestelde rijrichting.
pi_80489695
Oke nouja ik zal het wel zien. En anders doe ik het nog een keer als ie niet goed staat. Bij ING had ik inderdaad ook wat moeite de eerste keer. Wat doen ze toch allemaal moeilijk, waren ze allemaal maar zoals Koopman.

Welk transportformulier (inname) moet je eigenlijk gebruiken voor Athlon Almere, gewoon dezelfde als voor Nijmegen of die 'pre check' die er ook tussen staat?

[ Bericht 21% gewijzigd door Hojdhopper op 19-04-2010 18:20:25 ]
pi_80489911
Niet het pre-check formulier nemen. Gewoon athlon_innameformulier. Volgens mij staat er ook in je ritgegevens dat je niet het pre check formulier moet gebruiken...
pi_80489947
Diegene waar je geen schade op hoeft te zetten.
pi_80494481
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Athlon Almere moet je wel achteruit inparkeren. Verder wijst het zich vanzelf, hoewel je wel even moet opletten waar je moet inrijden. Het enige probleem is dat het een beetje krap is af en toe.
Ja dat weet jij inmiddels heel goed of niet? eenrichtingverkeer mn lul
pi_80494521
Het lukte wel altijd om hem in te parkeren
pi_80494597
Het was toch grappig
pi_80494705
Stiekem ben je wel een klapjosti als je niet doorhebt dat alle auto's JOUW kant op staan gericht...en dat het dus best logisch is dat je omrijdt
pi_80494761
Jaja, ik weet het nou wel
pi_80498014
heb het ook de eerste keer andersom gedaan hoor :p 2x steken en ownen
pi_80498548
En ook ik moet bekennen dat ik een keer de niet-logische weg heb gekozen. De eerste keer dat ik daar kwam heb ik hem eerst richting wasstraat gestoken en toen achteruit het parkeervak in.

Ik faal altijd met het parkeren daar.. Als ik uitstap denk ik altijd.. Oh ik mag best wel wat meer naar voren.. Ik ben ook wel eens gevraagd om hem even wat anders neer te zetten door een medewerker .

Nu ik het toch over Almere heb.. Ik zag daar vorige week een vrouwlijke hiker! Jawel.. En ze zag er nog goed uit ook! Beetje jammer van de uggs maar dat zal wel lekker zitten ofzo . Ze was een A3 achteruit aan het inparkeren. Ik heb maar 2x een meid gezien.. Waarvan er een net een jongen was.
pi_80499391
Nou zo te horen zal ik morgen wel goed op moeten letten.. maarja boeieeeend! Laatste ritje lekker terugbanjeren in die audi. Als het weer nou lekker blijft.
pi_80505383
Hier regent het op moment heb ook het idee dat er weinig hikers zijn op dit moment, vandaag een prive chauffeur tegengekomen.
pi_80508591
Bij Athlon Amsterdam heb ik iets van 4 vrouwelijke chauffeurs gezien
Top 5 China producten
pi_80512022
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Mallet het volgende:

Nu ik het toch over Almere heb.. Ik zag daar vorige week een vrouwlijke hiker! Jawel.. En ze zag er nog goed uit ook! Beetje jammer van de uggs maar dat zal wel lekker zitten ofzo . Ze was een A3 achteruit aan het inparkeren. Ik heb maar 2x een meid gezien.. Waarvan er een net een jongen was.
Godgruwelijke uggs. Welke idioot bedenkt zoiets.
pi_80527710
Nou leuk zeg, krijg net een mailtje dat ik de kilometer stand niet heb doorgegeven van een ritje naar vianen, nummer staat alleen in mijn telefoon en weet zelf echt wel dat ik heb gebeld...
pi_80528898
Ik heb er weer 9,5 uur op zitten voor vandaag en ben moeeeee. Vandaag weer zo`n verrekte Ford Transit Connect van TNT. Wat een grafding was dat. Gelukkig daarna een Ford S-Max die me erg goed beviel.

De laatste keer dat ik naar Vianen moest was ik ook vergeten om, zoals in de ritgegevens staat, DIRECT NA DE RIT de km-standen door te bellen. 1,5 uur later in de trein kwam ik erachter, maar volgens mij boeit dat niks. Wat stond er verder in dat e-mailtje dan? Dat ze willen dat je er vanaf nu beter op gaat letten ofzo? Ik zou ze in ieder geval wat terugsturen dat je zeker weet dat je wel gebeld hebt.

Oh ja en Uggs vind ik echt ontzettend lelijk. Vrouwen die ze dragen komen in mijn ogen gelijk over als ehm niet echt intelligent, waarom weet ik niet . Ik heb ook wel eens mannen met Uggs gezien.. Dat slaat echt helemaal alles.
pi_80529387
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:03 schreef Mallet het volgende:
De laatste keer dat ik naar Vianen moest was ik ook vergeten om, zoals in de ritgegevens staat, DIRECT NA DE RIT de km-standen door te bellen. 1,5 uur later in de trein kwam ik erachter, maar volgens mij boeit dat niks. Wat stond er verder in dat e-mailtje dan? Dat ze willen dat je er vanaf nu beter op gaat letten ofzo? Ik zou ze in ieder geval wat terugsturen dat je zeker weet dat je wel gebeld hebt.

Heb dat ook zeker even vermeld, verder dat ik mijn ritinformatie beter moet lezen en dat we gezamelijk moeten werken om de klant tevreden te houden.

Ben ook benieuwd of ik ernog reactie terug op krijg
pi_80530344
Ben 3x een vrouwelijk hiker tegen gekomen. Eentje zag ik een mercedes sprinter in 1 poging achteruit in parkeren, viel me 100% mee .

Arg voor de 2e dag op rij niet gebeld.
pi_80530747
Nog geen vrouwelijke hikers tegengekomen zelf.. wel veel kerels... uggs zijn zeker lelijk en man in uggs is volgens mij toppunt van zelfspot
pi_80532321
Yeah, heb me net ook ingeschreven bij easyway, lijkt me echt leuk werk!

Ik kreeg alleen dit in de (automatische) reply:
quote:
We hebben je sollicitatie ontvangen.
Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.

Ik heb gesolliciteerd voor de regio Leiden. Is het echt zo druk of sturen ze dit naar iedereen?
Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat je aangenomen wordt als je solliciteert? (Ik voldoe aan alle eisen verder, dus dat moet goed zitten.)

Leuke reeks dit trouwens, ben nu terug aan 't lezen, ben bij reeks 4.
pi_80533037
Ik zou t niet durven zeggen. Iedereen heeft daar weer andere ervaringen mee. Toen ik solliciteerde kon je helemaal niet aangeven in welke regio je woonde.

Het is natuurlijk wel een perfect baantje dus populair. Daarentegen zullen er ook veel chauffeurs uitvallen tijdens of na de zomervakantie ivm stage of afgestudeerd.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:55:15 #210
239799 NLR
awesomeness
pi_80533545
Ik heb aankomende maandag het intake gesprek en rijtest bij Easyway, hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten? Over het intake gesprek maak ik me niet zo'n zorgen, maar waar letten ze op tijdens de rijtest? Letten ze erop dat je perfect rijdt/kijkt (als op je rijexamen) of juist dat je wat vlotter doorrijdt?

In de uitnodiging staat dat ik in nette vrijetijdskleding moet komen, in pak is goed neem ik aan?

Ik kan wel wat geld gebruiken dus het zou wel handig zijn als ik ook wordt aangenomen
pi_80534173
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Mallet het volgende:
Ik zou t niet durven zeggen. Iedereen heeft daar weer andere ervaringen mee. Toen ik solliciteerde kon je helemaal niet aangeven in welke regio je woonde.

Het is natuurlijk wel een perfect baantje dus populair. Daarentegen zullen er ook veel chauffeurs uitvallen tijdens of na de zomervakantie ivm stage of afgestudeerd.
Hoe kan dat nou? Zelfs toen ik solliciteerde hadden ze het al!
pi_80535089
ben ooit eens een vrouwelijke hiker tegengekomen die er écht goed uit zag. Bedacht me later dat ik dr best een lift aan had kunnen bieden, gingen dezelfde richting uit (ze vroeg aan balie hoe ze het snelste richting utrecht kon ofzoiets)... achja

Vandaag 2x Almere gereden, flink wat hikers tegengekomen. Iemand van hier toevallig?
pi_80535716
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:31 schreef LastClick het volgende:
ben ooit eens een vrouwelijke hiker tegengekomen die er écht goed uit zag. Bedacht me later dat ik dr best een lift aan had kunnen bieden, gingen dezelfde richting uit (ze vroeg aan balie hoe ze het snelste richting utrecht kon ofzoiets)... achja

Vandaag 2x Almere gereden, flink wat hikers tegengekomen. Iemand van hier toevallig?
Ja had je best kunnen doen ja sukkel
pi_80536588
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Mallet het volgende:
Mja da's ook weer zo natuurlijk.
Achja, ik zie het wel.
pi_80536792
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef Fireblast het volgende:
Yeah, heb me net ook ingeschreven bij easyway, lijkt me echt leuk werk!

Ik kreeg alleen dit in de (automatische) reply:
[..]

Ik heb gesolliciteerd voor de regio Leiden. Is het echt zo druk of sturen ze dit naar iedereen?
Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat je aangenomen wordt als je solliciteert? (Ik voldoe aan alle eisen verder, dus dat moet goed zitten.)

Leuke reeks dit trouwens, ben nu terug aan 't lezen, ben bij reeks 4.
Hmm dat is dan misschien ook waarom ik geen reactie op mijn mail krijg
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef NLR het volgende:
Ik heb aankomende maandag het intake gesprek en rijtest bij Easyway, hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten? Over het intake gesprek maak ik me niet zo'n zorgen, maar waar letten ze op tijdens de rijtest? Letten ze erop dat je perfect rijdt/kijkt (als op je rijexamen) of juist dat je wat vlotter doorrijdt?

In de uitnodiging staat dat ik in nette vrijetijdskleding moet komen, in pak is goed neem ik aan?

Ik kan wel wat geld gebruiken dus het zou wel handig zijn als ik ook wordt aangenomen
Welke regio als ik vragen mag?
pi_80538560
Zo... die TT vandaag scheurde wel! Toch wel de leukste auto die ik heb gereden tot nu toe.

Overigens, vandaag nog mensen van HVL Eindhoven naar Athlon Almere geweest? Er waren 4 wagens die ernaartoe moesten.
Morgen weer twee ritjes.. lekker makkelijk ook.

Overigens, misschien een leuk idee om de link van dit topic op de Easyway hyve te zetten?
pi_80539051
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hmm dat is dan misschien ook waarom ik geen reactie op mijn mail krijg
Jij hebt je ook net aangemeld dus?
Welke regio?

damn hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik er in krijg
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:04:34 #218
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80539674
Wat ik vandaag tegenkwam sloeg alles, oudjes die hetzelfde werk als ons doen!

Omdat ze 65+ zijn kunnen ze ook goedkoop (Gratis?) reizen, opzich echt lachen om met deze gasten te praten alleen het was wel snel: ouwe jongens krentenbrood oftwel het schoot echt niet op. Gelukkig kon ik me na 5 minuten onder al deze gezelligheid uitpraten en hing ik al snel met 140 op de linkerbaan _! (note: stop met hardrijden mongool je krijgt per uur betaald)
pi_80540133
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef DoimeN het volgende:
Wat ik vandaag tegenkwam sloeg alles, oudjes die hetzelfde werk als ons doen!

Omdat ze 65+ zijn kunnen ze ook goedkoop (Gratis?) reizen, opzich echt lachen om met deze gasten te praten alleen het was wel snel: ouwe jongens krentenbrood oftwel het schoot echt niet op. Gelukkig kon ik me na 5 minuten onder al deze gezelligheid uitpraten en hing ik al snel met 140 op de linkerbaan _! (note: stop met hardrijden mongool je krijgt per uur betaald)
Haha waar kwam je die dan tegen? Ik zag vandaag bij Athlon wel 65+ mensen de trailers laden met auto's.

Haha dat laatste probeer ik mezelf de laatste weken ook aan te leren, maarja.. Blijft moeilijk.
pi_80540143
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? Zelfs toen ik solliciteerde hadden ze het al!
Weird. Misschien kan ik het me dan gewoon niet meer herinneren. Ik kreeg overigens gewoon zo`n autoreply dat ik opgenomen in de wachtlijst, niet dat als ik na 3 weken niets hoorde er geen vacatures beschikbaar zouden zijn.

De Easy Way hyve(s) zijn helemaal niet actief toch? Ik heb er laatst een keer op gekeken maar bijna alles is volgens mij hartstikke gedateerd.

Edit: er is inderdaad een bedrijf dat, naar eigen zeggen, representatieve 65-plussers inzet voor het transporteren van auto's. De naam is me alleen even ontschoten. Ik weet in ieder geval dat ze in Born een hekel hebben aan dit soort types

Ik heb het gevonden.. Autoreset heet het bedrijf. http://www.autoreset.nl/

[ Bericht 12% gewijzigd door Mallet op 20-04-2010 22:20:43 ]
pi_80548299
Lol komen jullie daar nu pas achter? Er heeft zelfs een keer in de ritinfo gestaan dat het ging om een nieuwe klant die overwoog om over te stappen van autoreset naar ons... en dat we ons eigen dus g*dverdomme moesten gedragen XD dat het ook meer werk zou opleveren enzo... Het is al best lang onze concurrent geloof ik O;o
  woensdag 21 april 2010 @ 11:38:00 #222
239799 NLR
awesomeness
pi_80553750
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Viezze het volgende:

[..]

Welke regio als ik vragen mag?
Ikzelf woon in regio Leiden, maar het intake gesprek is in Breda...
pi_80553893
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef NLR het volgende:

[..]

Dat is altijd. Overigens, als je mag komen ben je eigenlijk al aangenomen. Tenminste, dat was mijn ervaring.
pi_80555594
En een pak is geen nette vrijetijdskleding.
pi_80560601
Een pak laat gewoon een goede indruk achter, het hoeft niet, het is een bonus.
Ik had gewoon een pak aan.
pi_80561959
Ja, Autoreset zijn vaak oudjes (stelletje snelle jelles dat jullie zijn dat jullie daar nu pas achterkomen ). Ik knoop altijd een praatje aan met die mensen als ze dezelfde kant op moeten (meestal vanaf Athlon Almere).
pi_80563283
Ik was niet in pak tijdens mijn sollicitatie, en er werd wel een opmerking over gemaakt. Beetje jammer was dat.

Gisteren trouwens mijn tomtom in de auto laten liggen bij Koopman, gelukkig was ie er vanochtend nog.

Overigens vandaag een auto afgeleverd, was vergeten af te tanken. Dus die vent mee met nog iemand die ik moest afzetten. Ik kreeg een beetje dat privé-chauffeur gevoel, best wel baas eigenlijk.
Alleen zat ik toen in de trein op weg naar mijn tweede adres, zie ik ineens de papieren van die wagen in mijn tas.. Kut! Toen maar teruggegaan en afgegeven. Was weer een uurtje vertraging.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 21-04-2010 16:38:37 ]
pi_80563459
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik was niet in pak tijdens mijn sollicitatie, en er werd wel een opmerking over gemaakt. Beetje jammer was dat.

Gisteren trouwens mijn tomtom in de auto late liggen bij Koopman, gelukkig was ie er vanochtend nog.

Overigens vandaag een auto afgeleverd, was vergeten af te tanken. Dus die vent mee met nog iemand die ik moest afzetten. Ik kreeg een beetje dat privé-chauffeur gevoel, best wel baas eigenlijk.
Alleen zat ik toen in de trein op weg naar mijn tweede adres, zie ik ineens de papieren van die wagen in mijn tas.. Kut! Toen maar teruggegaan en afgegeven. Was weer een uurtje vertraging.
Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?

Het gaat niet zo denderend heb ik het idee
pi_80564322
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?

Het gaat niet zo denderend heb ik het idee
Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.
pi_80564403
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.
Ah, dan was het iemand anders

Ik heb er vandaag in ieder geval ook weer 2 ritjes opzitten. Kwam nog een EW-er tegen bij ING in Groningen.
pi_80565286
Heb ook wel eens mn zonnebril laten liggen bij de dealer, was alleen in een uithoek dus had geen zin om hem te halen. Zoveel kostte die nou ook weer niet.
pi_80565478
Als ik m'n zonnebril ergens zou laten liggen, zou ik flink vloeken.

Een goede zonnebril is hemels in de auto. Ik wil niet anders meer!
pi_80565895
Een zonnebril ben ik ook eens vergeten in Meerkerk. Toen ik een week later eens in Utrecht was heb ik hem daar maar opgehaald. Was mijn goeie bril!
  woensdag 21 april 2010 @ 18:31:55 #234
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80568124
Ben nog nooit wat vergeten, even afkloppen. Kom wel atlijd pennen te kort
Laatst was ik wel mijn auto kwijt maar dat kwam omdat een easyway'er de verkeerde auto had meegenomen, anyone?
pi_80568586
Ik heb een keer m'n paraplu in een auto laten liggen, die was ik dus kwijt.. En ergens een keer het snoer van mijn navigatiesysteem, dat was wat minder. Snel ff via marktplaats een B-lader gekocht, ding doet het prima.

Morgen heb ik 2 ritten waarvan ik de eerst om 09.30 ophaal en naar Almere breng. Vervolgens moet ik ff tijd doden want ik moet om 16.00 een auto ophalen in het centrum van Amsterdam. Dan mee naar huis nemen en de volgende dag afleveren in Deventer. Dat is wel handig want dan kan ik gelijk door naar school.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:56:06 #236
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80573968
Vandaag een halve dag (10:50 tot 18:20) bezig geweest van Amsterdam naar Breda.

Maar ik ben nu wel in dienst bij Easyway .

Ps: Gruwelijke BMW 5 serie!
pi_80574627
Gefeliciteerd!

Je hebt dus ook de rijtest gehad in die BMW, zoals bijna iedereen hier. Daarvoor gebruikten ze nog de Volvo (een paar hikers die al wat langer in dienst zijn hebben daar volgens mij de test in gehad).

Nu zo snel mogelijk VOG aanvragen en naar ze mailen dan kan je aan het werk
pi_80575128
Mensen met de intest in een Volvo zijn uiteraard hardcore

Ik had liever die 5 serie gehad.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:20:34 #239
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80578156
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd!

Je hebt dus ook de rijtest gehad in die BMW, zoals bijna iedereen hier. Daarvoor gebruikten ze nog de Volvo (een paar hikers die al wat langer in dienst zijn hebben daar volgens mij de test in gehad).

Nu zo snel mogelijk VOG aanvragen en naar ze mailen dan kan je aan het werk
Ha volvo

Jeps ik mag zelfs met een bonnetje van aanschaf VOG, al aan de gang.

Wel kut al die investeringen, pak+VOG+verzekering=irritant.

Nog do's en dont's ?
pi_80578462
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Maharbal het volgende:
Mensen met de intest in een Volvo zijn uiteraard hardcore

Ik had liever die 5 serie gehad.
Yea ik had ook die Volvo , al had ik ook liever die 5 serie gehad.
pi_80578494
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:

[..]

Ha volvo

Nog do's en dont's ?
Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik mee
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:29:21 #242
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80578596
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik mee
Als het gezeik blijft ben ik er blij mee
pi_80578874
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Jij hebt je ook net aangemeld dus?
Welke regio?

damn hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik er in krijg
Nee ik heb even een mailtje gestuurd ivm mijn OV, verhaaltje staat wel op 1 van de eerste pagina's. Ik denk dat ik maar gewoon een sollicitatie stuur en dan zien we wel wat het wordt Regio Groningen
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:

[..]

Ha volvo

Nog do's en dont's ?
Verzekering?
pi_80578964
Kvond zo irritant bij mijn sollicitatie dat die gozer zelfs ging uitleggen hoe je om moest gaan met straten van rechts, en hoe ik op de snelweg van rijbaan moest wisselen
  woensdag 21 april 2010 @ 22:37:19 #245
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80579003
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:34 schreef Viezze het volgende:

Verzekering?
Ja man, een of andere verzekering, kosten 18 euri per jaar als ik me niet vergis.
pi_80579204
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Obama het volgende:

[..]

Ja man, een of andere verzekering, kosten 18 euri per jaar als ik me niet vergis.
Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar dat Maar goed 18 euro per jaar zijn de kosten nou ook weer niet
  woensdag 21 april 2010 @ 22:44:13 #247
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80579340
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef Viezze het volgende:

[..]

Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar dat Maar goed 18 euro per jaar zijn de kosten nou ook weer niet
Nou.......toen ik op schiphol werkte, VOG + Werkkleding = free, ik hoefde niet eens die VOG zelf aan te vragen.
pi_80579443
Oke goed geregeld dan, mijn huidige werkgever is broek en schoenen ook voor eigen rekening...overhemd wel van de zaak omdat iedereen hetzelfde aan moet
  woensdag 21 april 2010 @ 23:20:30 #249
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80581148
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef Obama het volgende:
Vandaag een halve dag (10:50 tot 18:20) bezig geweest van Amsterdam naar Breda.

Maar ik ben nu wel in dienst bij Easyway .

Ps: Gruwelijke BMW 5 serie!
was t nog moeilijk die rijtest??
ik mag overmorgen namelijk
Moet je ook parkeren oid of alleen stukje rijden ??
Nog tips ??

danku
pi_80581194
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Obama het volgende:

[..]

Als het gezeik blijft ben ik er blij mee
Het is al 3 weken geleden gebeurd en het is nog steeds niet afgerond, zoals het er nu uitziet moet ik 10 werkuren inleveren voor de geleden schade. Wel zonde, hele dag daarvoor gewerkt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80581197
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Obama het volgende:

[..]

Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:25:45 #252
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80581355
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.
ik werk niet bij EW maar via dit topic weet ik dat het wordt ingehouden idd
pi_80582769
Als het goed is heb je tijdens je sollicitatie iets moeten tekenen. Ik heb t niet over n arbeidsovereenkomst. In dat document staat namelijk wat over die verzekering. 18 euro vind ik echt een bedrag van niks, dat geef ik echt zo uit aan iets onzinnigs. Vog is idd wat duurder, maar zie het gewoon als investering voor jezelf. En je hoeft geen pak aan te schaffen. Of hebben we het hier nu over privechauffeurs?
  donderdag 22 april 2010 @ 00:11:27 #254
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80582820
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Jep wordt ingehouden van je eerste loon.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Het is al 3 weken geleden gebeurd en het is nog steeds niet afgerond, zoals het er nu uitziet moet ik 10 werkuren inleveren voor de geleden schade. Wel zonde, hele dag daarvoor gewerkt.
Oew dat is best kut....
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

Nog tips ??

danku
Nee was niet moeilijk, maar ik kom uit Amsterdam en ik ben de omgeving totaal niet gewend.
We kwamen in een soort van natuuromgeving enz......

JA je moet ook achteruit parkeren perse, mij was het gelukt, maar er was nog een gozer die moest ook rijden en die deed dat ff minder goed dus dat ff gezeik, maar dat was niet doorslaggevend.

Tips? ja, je moet een beetje vlot rijden, hij heeft het niet zo met treuzelaars.
Maar dat moet wel lukken in die BMW, sjonge jonge.

Trek ook een pantalon en een overhemd aan, dat zien ze graag.

Maar ik vroeg af he, ervaren hikers, wat voor kleding hebben jullie aan tijdens het werk, ik heb een hekel aan pantalons en overhemden.
  donderdag 22 april 2010 @ 00:13:38 #255
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80582862
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:09 schreef Mallet het volgende:
Als het goed is heb je tijdens je sollicitatie iets moeten tekenen. Ik heb t niet over n arbeidsovereenkomst. In dat document staat namelijk wat over die verzekering. 18 euro vind ik echt een bedrag van niks, dat geef ik echt zo uit aan iets onzinnigs. Vog is idd wat duurder, maar zie het gewoon als investering voor jezelf. En je hoeft geen pak aan te schaffen. Of hebben we het hier nu over privechauffeurs?
Bij elkaar is dat 50+ eurie vriend om ergens te gaan werken, ik vind dat een beetje te.

Kijk als het uurloon nou zo spectaculair was....ach ja niet zeuren.
pi_80585744
Hardcore Hiker present! Haha Volvo s80 was baas jongens...
Wij moeten pantalon + overhemd +nette schoenen...
Ik zie enkel spijkerbroek + overhemd + nikes.

Draag zelf wel altijd pantalon en overhemd
  donderdag 22 april 2010 @ 09:19:15 #257
239799 NLR
awesomeness
pi_80586854
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

Nog tips ??

danku
laat even weten hoe het gegaan is, dan weet ik waar ze op letten... ik moet maandag ook namelijk
pi_80588778
Lees eerst ff terug we hebben iedere week 2 mensen die een rijtest moeten doen en in wanhoop dezelfde vraag over en over stellen
  donderdag 22 april 2010 @ 10:37:15 #259
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80589025
blijft toch leuk om andere reacties te lezen..
Ik heb het hele topic doorgelezen maar nergens gezien over die rijtest,, flink doorrijden en achteruit inparkeren..
dus tochj wel handig denk ik
pi_80589915
Je hebt een gesprek, je stapt in de auto en je rijdt. Tenzij je mensen, dingen en/of dieren gaat aanrijden komt het wel goed.

It's not rocket science.
pi_80590115
ik moest juist rustig rijden rijden, heel rustig optrekken, nog rustiger remmen, en "als ik me ogen dicht doe mag ik niet merken dat je van rijbaan wisselt"

ik had diezelfde dude als bij het informatie filmpje
pi_80592948
Ja klopt die man had ik ook, maar ik kreeg commentaar op mijn rijstijl en ik rijd gewoon normaal, maar niet voorzichtig.

Ik zit nu in Amsterdam bij familie tot ik om 16.00 mijn auto mag ophalen ghehe.

En ik loop altijd in pantalon en meestal overhemd of nette trui.
pi_80592997
Ik was toen met nog 2 andere sollicitanten waarvan 1 het presteerde om af te vallen op de rijtest, hij maakte dan ook erg grove fouten.

Zou me dus niet al te druk maken als ik jou was jostie!
  donderdag 22 april 2010 @ 12:42:12 #264
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80593216
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef enpe het volgende:
Ik was toen met nog 2 andere sollicitanten waarvan 1 het presteerde om af te vallen op de rijtest, hij maakte dan ook erg grove fouten.

Zou me dus niet al te druk maken als ik jou was jostie!
okay bedankt, nu moet t goedkomen
en ik zal de uitslag natuurlijk ff laten weten
pi_80596440
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef NLR het volgende:

[..]

Nice. :d

Wanneer heb je gesolliciteerd? Ik heb me eergister voor omgeving Leiden aangemeld, als jij je ook pas hebt aangemeld dan is d'r nog hoop voor me, ben namelijk een beetje bang dat ik op die wachtlijst blijf en het niks wordt.

Nog mensen ritjes gereden vandaag btw?
pi_80596518
wie gaat er morgen valet parking doen?
pi_80599932
Nog niet gebeld, waar in de buurt?
pi_80604282
Damn ziet er naar uit dat ik deze hele week geen werk heb gehad...
pi_80604508
Net gebeld ik mag de nacht van zaterdag op zondag iemand van Hilversum naar Houten brengen om 2uur snachts. Lekker met de taxi daarna naar huis
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80604519
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef Keuzer het volgende:
Damn ziet er naar uit dat ik deze hele week geen werk heb gehad...
Ik was ook 2 dagen achter elkaar niet gebeld, gelukkig voor morgen nog wel maar daar belde ze ook vrij laat voor.
pi_80605623
Ook ik ben niet gebeld.
pi_80608176
12 uur erop zitten vandaag en net thuis.. Wat een lange dag. Morgen moet ik de auto nog wegbrengen naar Deventer, dus dat is weer een uurtje rijden. Ik heb nu dus een Dacia Duster voor het huis staan ( x100). Echt geen fijne auto kan ik je vertellen. 3 uur gedaan om vanaf Centrum Amsterdam naar huis te komen (normaal 1.20). Gelukkig was dat al verwacht vandaar ik hem sowieso mee naar huis moest nemen.

Raar dat jullie geen werk hebben gehad deze week. Ik heb alle 2 de dagen kunnen werken (en morgen dus ff wegbrengen ondanks ik niet beschikbaar had neergezet). Normaal gesproken zit ik als een van de eerste chauffeurs thuis als het werk afneemt.
pi_80608443
Afgelopen zaterdag mocht ik weer eens opdraven om de beste klant weg te brengen naar een nachtje zuipen in Maastricht, dagje van 16.45 tot 07.00 Ging 5.20 weg uit Maastricht, onderweg nog 2 mensen afgezet. Heerlijk, die ACC op 190
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  donderdag 22 april 2010 @ 21:56:58 #274
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80613578
Jij doet privé chauffeuren?

Ik keek naar mijn loon en moest echt lachen, gelukkig heb ik nog een baan erbij anders zou ik hier echt niet rond van kunnen komen 6,5 euro bruto WTF
pi_80616861
Ik heb ook gewoon woensdag kunnen werken en mag morgen weer. Precies de twee dagen die ik kan werken.

En inderdaad het uurloon is wat laag, maar daar heb ik minder last van.

Mallet/Enpe, ik blijf 't zeggen!
pi_80617826
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:56 schreef DoimeN het volgende:

Ja
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  vrijdag 23 april 2010 @ 01:12:24 #277
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80619988
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:46 schreef dreamzk het volgende:
Net gebeld ik mag de nacht van zaterdag op zondag iemand van Hilversum naar Houten brengen om 2uur snachts. Lekker met de taxi daarna naar huis
Dus je bent privé-chauffeur ? of doen hikers ook klantjes naar huis brengen ?

Dit is wel minder :
Indien op basis van soortgelijke
afspraken als bij deze overeenkomst tussen partijen zijn gemaakt, meerdere werknemers in
aanmerking komen om te worden opgeroepen voor het verrichten van bepaalde
werkzaamheden, zal de werkgever deze werknemers oproepen in volgorde van anciënniteit (dat
wil zeggen: de langst in dienst zijnde werknemers het eerst oproepen)/zal de werkgever het
werk (per kalenderjaar) evenredig over deze werknemers verdelen*.

[ Bericht 30% gewijzigd door Obama op 23-04-2010 01:30:13 ]
pi_80621165
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 01:12 schreef Obama het volgende:

[..]

Dit is wel minder :
afspraken als bij deze overeenkomst tussen partijen zijn gemaakt, meerdere werknemers in
werkzaamheden, zal de werkgever deze werknemers oproepen in volgorde van anciënniteit (dat
wil zeggen: de langst in dienst zijnde werknemers het eerst oproepen)/zal de werkgever het
Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80630850
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 01:12 schreef Obama het volgende:

[..]

Dit is wel minder :
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze bij easyway in het geval van meerdere kandidaten gewoon kijken welke kandidaat er evt nog een andere dag beschikbaar is die week... zodat ze het werk zoveel mogelijk verdelen.

Ben je dus een hele week beschikbaar dan bestaat de kans dat ze een ander voorrang geven boven jou.
pi_80634700
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...
Deze discussie ga ik niet nog een keer voeren, of niet Maharbal?

En tja dat uurloon is inderdaad aan de lage kant. Ook ik sta op 6,50 p/u. Maharbal daarentegen zit natuurlijk in de hoogte schaal van EW, maar is ook OOIT lager begonnen !

Volgende week dinsdag ben ik nog een dagje beschikbaar, maar kans is groot dat ik niet opgeroepen word, aangezien er al meer chauffeurs thuiszitten atm. Desondanks eindig ik sowieso op 100+ uur.
pi_80639388
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:56 schreef DoimeN het volgende:

Ik keek naar mijn loon en moest echt lachen, gelukkig heb ik nog een baan erbij anders zou ik hier echt niet rond van kunnen komen 6,5 euro bruto WTF
Dan heb je zeker ook nog bij een werkgever de loonheffingskorting uitstaan, of doe je daar niet aan?
pi_80640123
Gisteren mijn loonstrookje binnen gehad. Ik ben 20 geworden in maart dus ik zou van 6 euro naar 6,50 gaan. Maar ik krijg ineens 7 euro?

Nouja, niet zeuren natuurlijk!
pi_80640990
Wát?!
pi_80641160
Die truc moet je mij een keer uitleggen
pi_80641392
Ja nouja, ik dacht dat die info op de website misschien verouderd was. Maar aan jullie reacties te zien is het dus inderdaad vreemd. Nouja, sorry jongens.

Misschien was het een ongelukje en krijg ik volgende maand gewoon 6,50. (hoop ik niet natuurlijk)
pi_80641423
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef Mallet het volgende:

[..]

Desondanks eindig ik sowieso op 100+ uur.
En ik kom voor april denk ik rond de 55 uur. Waarom zo weiniiiiiiig.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 19:15:45 #287
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80643277
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja nouja, ik dacht dat die info op de website misschien verouderd was. Maar aan jullie reacties te zien is het dus inderdaad vreemd. Nouja, sorry jongens.

Misschien was het een ongelukje en krijg ik volgende maand gewoon 6,50. (hoop ik niet natuurlijk)
Ik dacht dat je een maand voor niets werkte
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:18:59 #288
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80643382
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:19 schreef NLR het volgende:

[..]

laat even weten hoe het gegaan is, dan weet ik waar ze op letten... ik moet maandag ook namelijk
Heyy, bij deze: het is niet moeilijk
Dus vanaf vandaag mag ik mijzelf ook ew'er noemen
De rijtest hoef je je niet druk om te maken, ik moest in een Mercedes S500-verlengd rijden..
Dus is redelijk grote bak, vond t lastig met inparkeren maar na 1 foutje ging t toch goed.. ik moest constant zorgen dat ik heeeeel voorzichtig van baan wisselde zodat hij t niet zou merken :p
En verder iets rustiger optrekken maar wat il je met zo'n auto.
Hij zag er wel potentie in, dus aangenomen voor regio arnhem/nijmegen!

ik heb nu ook een hele stoere EW tas

EDIT: over mijn pak zei hij: een pak is niet nodig, pantalon met polo is ook prima
pi_80643893
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een maand voor niets werkte
Wel twee dagen ja, vorige maand dan.

Gefeliciteerd Jostie, welcome to the club.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 20:14:18 #290
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80645633
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Wel twee dagen ja, vorige maand dan.

Gefeliciteerd Jostie, welcome to the club.
Dat is nog best schappelijk
pi_80651529
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:14 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat is nog best schappelijk
Ach, liever niet natuurlijk. Maar van fouten leer je, dus het zal niet gauw nog eens zo gaan.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:48:35 #292
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80652935
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

De rijtest hoef je je niet druk om te maken, ik moest in een Mercedes S500-verlengd rijden..
Dus is redelijk grote bak, vond t lastig met inparkeren maar na 1 foutje ging t toch goed.. ik moest constant zorgen dat ik heeeeel voorzichtig van baan wisselde zodat hij t niet zou merken :p

EDIT: over mijn pak zei hij: een pak is niet nodig, pantalon met polo is ook prima
Huh mercedes ? ben jij voor de positie hiker of prive-ch. gegaan ?

Ik heb ook zo een tas , met businesskaarten!

Ik hoop dat ik woensdag mijn eerste klus krijg, ik heb er zin in.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:50:06 #293
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80653004
oeps
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:52:02 #294
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80656198
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Obama het volgende:

[..]

Huh mercedes ? ben jij voor de positie hiker of prive-ch. gegaan ?

Ik heb ook zo een tas , met businesskaarten!

Ik hoop dat ik woensdag mijn eerste klus krijg, ik heb er zin in.
ze hebben een bmw en een mercedes,,, de bmw was bezet dus ik kreeg de mercedes
en wat voor kaarten heb je dan ::???
pi_80661114
Ik heb gewoon twee verschillende tassen van EasyWay nu XD, die oude zwarte, en die nieuwe beige... heb ook twee verschillende visitekaartjes, de groene van privechauffeur, en de wit/groene van fleetmobility..
Tel daarbij op dat ik nog in de S80 ben aangenomen, en ik behoor toch zeker tot de hogere echelons van EW

als ze me nou ook nog eens wat werk zouden geven was ik helemaal tevree
pi_80663587
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb gewoon twee verschillende tassen van EasyWay nu XD, die oude zwarte, en die nieuwe beige... heb ook twee verschillende visitekaartjes, de groene van privechauffeur, en de wit/groene van fleetmobility..
Tel daarbij op dat ik nog in de S80 ben aangenomen, en ik behoor toch zeker tot de hogere echelons van EW

als ze me nou ook nog eens wat werk zouden geven was ik helemaal tevree

Waarom heb jij zo'n nieuwe tas? Moet je daarom vragen? Ik heb gewoon géén EW tas, en mijn eigen schoudertas is nou niet echt handig.
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 11:43:12 #297
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80663624
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ach, liever niet natuurlijk. Maar van fouten leer je, dus het zal niet gauw nog eens zo gaan.
En dat was natuurlijk ook precies hun doel

vannacht nog even 6 mensen van een gala naar huis gereden in een XC90.
pi_80663953
S-klasse, S80? Jongens jongens toch....vorige week even een klant naar huis gebracht in dit:

Aston Martin V12 Vanquish
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_80664159
Ik behoor niet tot de garde van de S80, maar wel van die zonder tas, ghehe. Die businesscards gebruik ik best veel eigenlijk. Zeker als ik bijvoorbeeld privé ergens een auto moet ophalen / afleveren of bij een receptioniste o.i.d. Ook bij het opsturen van formulieren doe ik er altijd even eentje bij met mijn naam achterop.

Misschien krijg ik wel een tas met de antislipcursus 12 mei aanstaande. Ik heb er eigenlijk wel zin in!

PS.. Wat een vette bak hierboven.. Ik zou er bijna niet in durven rijden.
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:10:57 #300
239799 NLR
awesomeness
pi_80664203
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Nice. :d

Wanneer heb je gesolliciteerd? Ik heb me eergister voor omgeving Leiden aangemeld, als jij je ook pas hebt aangemeld dan is d'r nog hoop voor me, ben namelijk een beetje bang dat ik op die wachtlijst blijf en het niks wordt.

Nog mensen ritjes gereden vandaag btw?
Ik denk dat ik me 8 weken geleden heb aangemeld, en ben 2 weken terug gebeld ofzo. Ik was al bijna vergeten dat ik me had aangemeld
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! en bedankt voor de info, ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken maandag.
pi_80664477
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 12:09 schreef Mallet het volgende:
of bij een receptioniste o.i.d.
Als het een leuke blonde is zeker..
quote:
Misschien krijg ik wel een tas met de antislipcursus 12 mei aanstaande. Ik heb er eigenlijk wel zin in!
Ik vraag me af wanneer ik die slipcursus krijg aangeboden, zit nu toch al flink boven de 50 ritten onderhand.

Hier verder:
Student Chauffeur #8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')