SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 18:24 schreef Mallet het volgende:
Shit man. Ik heb morgen één rit waarbij ik in Lelystad eindig, bij de Flevocentrale wel te verstaan. Ik heb dit even heel nauwkeurig uitgezocht (9292 met hun optimistische loopafstanden) en ik ben 1 uur en 10 minuten onderweg om bij de eerste bushalte te kunnen komen.
Ik ga dus echt wel regelen dat ik vanaf die energiecentrale naar de halte gebracht kan worden.
Ach, laat het maar een les zijn.. Ik check nu ook 10x of het een diesel of benzine isquote:Op woensdag 7 april 2010 19:21 schreef dreamzk het volgende:
Haha na het kantoor ben ik direct weer de bieb ingedoken ivb met tentamens dus ik kon jullie niet op de hoogte houden. Ze wouden heel graag weten hoe het precies was gegaan want ze waren niet heel blij met mij. Helemaal uitgelegd en ze kenden de straat en hoe benauwd het is om met zo een grote X5 doorheen te ridjen. Ze hebben de fotos gezien en zagen dat de schade niet extreem groot was en het was een vaste klant dus het komt wel goed. Waarschijnlijk moet ik nu binnenkort naar Ede om de auto naar de garage te brengen en te laten repareren. Als de schade aanzienlijk is (wat we niet verwachten) dan wordt het ingehouden op mijn loon. Verder benadrukten ze dat ik nog voorzichtiger moet rijden en moet oppassen.
Wat kost zo'n boete eigenlijk :p 4km te hard.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver, hoor net dat ik vorige maand een boete heb gekregen. 104 waar 100 mag
20 euro ofzoquote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n boete eigenlijk :p 4km te hard.
En kunnen jullie eigenlijk veel werken ? als je 2 dagen vrij bent kun je dan ook bijna fulltime ?
Nee helaasquote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n boete eigenlijk :p 4km te hard.
En kunnen jullie eigenlijk veel werken ? als je 2 dagen vrij bent kun je dan ook bijna fulltime ?
Nog nooit gefileparkeerd eigenlijk. Alleen de garage in Almere is kut, want daar moet je achteruit inparkeren in schuine parkeervakken, die tegen de rijrichting instaanquote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef jostie1990 het volgende:
Moet je al hiker eigenlijk ook goed kunnen file - parkeren ?![]()
of is het bijna allemaal vooruit of achteruit inparkeren
In het vorige topic stond als antwoord dat je kansloos bent om aangenomen te worden omdat:quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Dowdoon het volgende:
Hallo mensjes,
Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?
Gegroet
amateurquote:Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het 1richtingsverkeer was daar
De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het 1richtingsverkeer was daar
Pijlen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?
Ik heb morgen weer 3 ritjes.
Ja, volgens mij staan er wel 's borden enzo..en rijden er wel 's andere mensen in die richting. Ik kan me vergissen, maar volgens mij hangt er sinds kort ook een pijl?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Pijlen?Borden?
Andere mensen?
Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Hojdhopper het volgende:
chillen in de zon@bushalte Alblasserdam
Op naar de volgende rit.
-edit- bus staat voor open brug, nu mis ik mijn aansluitingen.. beetje jammer, het ging zo vlot allemaal
Oh nee niet dat ik weet. Of het is me niet opgevallen. Was de halte 'Rijksweg'.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"
Bleek achteraf op de 'dijk' te zijn. Maar echt een gehucht dat.
Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:14 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag 3 ritjes en 9,5 uur verder. Kon morgen nog werken, maar kzal morgen 's ff winkelen in Groningen.
Eerste week van april en ik zit op 26 uur. Had slechter gekund met maar 2 dagen p/w werken.
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!
Hij weer met z'n uurloonquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.
In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten).
Kan niet meer, omdat ik nu geacht word een vast contract te hebben. Werk er te langquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Naja goed ik krijg volgende week ook een leuk extratje... woensdag slipcursus, booyah...
En dat uurloon dat krijg ik ook vanzelf xD vroeg of laat gaan ze m ontslaan omdat hij te duur is
Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.
In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten).
2 dagen per weekquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?![]()
Oh en wacht even. Ik dacht, als het salaris elk jaar dat je ouder wordt met 50ct omhoog gaat heb jij toch helemaal niet zo'n heel hoog salaris.. Maar bij 22 en 23 gaat het ineens snel inderdaad.
Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
2 dagen per week.
En inderdaad, bij die leeftijd springt het omhoog. Nog steeds niks astronomisch, maar een pak beter dan waar ik mee begon.
Dat was dus over 1 dragen, want 2 april kon ik ook nog net werkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.
Yepquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Keuzer het volgende:
Wahaha, die 16 uur is zeker van die keer dat je om halfeen de laatste trein richting Leeuwarden had? Dat je rond 6 uur nog een spoedje kreeg ofzo?
Het is heel simpel, ik weet niet welk spoor je uitstapt maar je moet de borden richting 'noord' volgen, dan zie je links en rechts 2 roltrappen en dan gewoon de roltrap op. Daar bovenop heb je de bussen staan. Is wel te redden binnen 5 min.quote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Shizzefris het volgende:
Het gaat erom dat ik maar 5 min heb om over te stappen van de trein naar de bus en aangezien ik geen idee heb hoe ik bij de bussen moet komen kan dat misschien nog wel is lastig worden
Doe mij die beamer maar.quote:Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef rene90 het volgende:
Vandaag had ik als laatste ritje een wissel op schiphol, een kia c'eed brengen die nog geen 1000 km op de teller had en een bmw 318i ophalen. Die Kia voelt erg fijn aan moet ik zeggen, prima ding
Zal elkaar niet veel ontlopen, je kan beter morgenochtend even de berichten in de gaten houden.quote:Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef dreamzk het volgende:
Morgen van zaltbommel naar amsterdam. Om 7uur sochtends. Dus wat is sneller ivb met spits: de A2 helemaal volgen, of bij utrecht de A2 af en dan de A27 volgen?
Ja echt heel verrot. Loop je de hele dag achter de feiten aanquote:Op maandag 12 april 2010 19:44 schreef enpe het volgende:
Zo bijna thuis, toch nog 10 uur gemaakt dankzij de rotterdamse spits.
klote he mallet, vroeg opstaan op maandag.
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/wisselen.aspquote:Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef Keuzer het volgende:
Sinds wanneer kan je niet op ieder gewenst moment je ov laten omzetten?Je kunt ze het beste bellen als je snel een antwoord wilt....
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik dat dit voorheen ookal was, maar zal er wel mee te maken hebben dat een week ov in de zomervakantie 4 weken niet geldig is en dat mensen gaan wisselen daarom..quote:Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen tussen 1 mei en 31 augustus.
Ik neem over 5 minuten de trein voor tweenhalf uur slipplezierquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spitsquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
Ik niet dus ik ben denk ik morgen vrij. Vind ik ook niet erg eigenlijk. Ik zit al op 68 uur voor deze maand. Heb net al m'n bonnen op de bus gedaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Mathijz het volgende:
Ze bellen vroeg vandaag, nu al voor morgen gebeld.
Nou daar zeg je me wat hoor.. Ik heb de laatste tijd echt helemaal niks spectaculairs gereden.. Inderdaad veel Renault & Peugeot. Morgen heb ik een C-Max en een Leon.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef enpe het volgende:
Werd ook pas 5 minuten geleden gebeld voor mogen. Eindelijk weer eens een 3 serie, werd de vele renaults en peugeots wel een beetje beu de laatste tijd.
Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef enpe het volgende:
Om over de bedrijfwagens nog maar te zwijgen. Ik heb er voor morgen ook nog een Mazda 6 station bijgekregen.
Hopelijk maken ze het salaris nog voor 't weekend over, zou wel zo lekker zijn.
Kheb er wel 's eerder in gereden en ziet er naar uit dat ik 't ook wel vaker ga doenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spits
Ze hebben ook een groot parkeer terrein met parkeer vakken gesorteerd op merk, hoe cool is datquote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef Mallet het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Mégane Estate gereden.. Niet echt bijzonder moet ik zeggen. Ik moest hem ophalen bij ALD in Hoofddorp. Ik vind dat altijd apart dat je daar auto's op moet halen, omdat het echt zo`n kantoorpand is. Je wordt daar ook echt verwacht want hij staat altijd pal naast de ingang geparkeerd.. Bij mij iig.
Hier nog niet binnenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.
Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?
Salaris is ook net gestort btw.
Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.
Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?
Salaris is ook net gestort btw.
Had ik een tijd terug met een A5. 7km op de teller. De man zei toen hij mij kwijlend zag kijken naar die auto "Voorzichtig he, hij is splinter nieuw"quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef enpe het volgende:
Ben ook weer op weg naar huis. Die 3 serie die ik net heb gereden had maar liefst 3 kilometer op de teller. Je kon de nieuwigheid nog ruiken!
Huiliequote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.
Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?
Salaris is ook net gestort btw.
Ik zit ook bij ING.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben
Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ().
Werk je als Bob of als junior driver?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Even een berichtje tussen door, ik werk sinds een paar weken bij Rent A Bob. Leuk en afwisselend werk!
Was een 2.0 Diesel, en Qashqai vond ik ook niks...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.
V50 vind ik wel een leuke auto, mits een beetje fatsoenlijk gemotoriseerd.
Ik was trouwens ook onaangenaam verrast door de Nissan Qashqai.. Wat reed dat ding slecht zeg. Langzaam en vooral erg rumoerig. Lekker met zo`n panoramadak, maar dan wel met de airco aan want das kei heet.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..
Dat heb ik ook een keer moeten doen! Wat saai is dat hè? Moest je ook naar Houten? Ik kwam daar toen aan bij de balie.. "OKE BEDANKT DAAAG".. Ik was nog geen 30sec binnen en kon alweer richting de bushalte.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben
Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ().
Laat ik om te beginnen even zeggen dat ik het belachelijk vind dat Athlon eist dat hun chauffeurs compleet in pak verschijnen. Ik heb dat één dag gedaan (vestigingswerkzaamheden heet dat bij easyway) en sta vervolgens het grootste deel van de dag die auto's schoon te maken in mijn pak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef LastClick het volgende:
ben vandaag onderweg 2x easyway chauffeur tegengekomen, eentje met spijkerbroek en trui, andere in spijkerbroek en nog wel met overhemd.
Wordt hier niets van gezegd? Moet zelf altijd vol in pak voor Athlon, vroeg het me alleen af
Dat dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef LastClick het volgende:
Bij nieuwegein was het eerst enkel panthalon + overhemd, maar nu inderdaad ook met jasje en stropdas. Niemand van de chauffeurs is het hier mee eens volgens mij, denk ook dat een overhemd voor de klant genoeg is, krijg vaak genoeg van de klant te horen "wat loop je dr netjes bij", alsof dit heel ongebruikelijk is, ze verwachten het dus ook niet van je dat je er zo bij loopt.
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Mallet het volgende:
[..]
Laat ik om te beginnen even zeggen dat ik het belachelijk vind dat Athlon eist dat hun chauffeurs compleet in pak verschijnen. Ik heb dat één dag gedaan (vestigingswerkzaamheden heet dat bij easyway) en sta vervolgens het grootste deel van de dag die auto's schoon te maken in mijn pak.
Desondanks vind ik dat een spijkerbroek niet representatief is en ik draag dan ook altijd een zwarte pantalon. Ik weet dat veel hikers dat niet doen. Ik sprak laatst een hiker en die dacht altijd dat als hij een chauffeur in pantalon zag dat hij net in dienst was, omdat de regels dan nog gevolgd worden o.i.d. Overigens vind ik dat een nette broek met een nette trui (zwarte V-hals o.i.d.) en een nette jas prima doorkan als "representatief".
Sorry, maar ik vind 't onzinnig. Kom je daar aan helemaal in pak de zoveelste 207 brengen naar de secretaresse van de secretaresse van de secretaresse. Ze overdrijven gewoon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef rene90 het volgende:
Ik vind dat echt niet belachelijk dat je bij Athlon in pak moet, je brengt lease auto's naar klanten en als je aan de chauffeurs aangeeft 'representatief', is het te onduidelijk wat daarmee bedoeld wordt. Als ik binnendienst heb mag je in gewone kleding dat doet er niet toe, ritjes naar een Care /kwikfit is ook geen probleem dan.
Maar ga je echt naar de klant moet je in pak.
Je kunt volgens mij beter bellen. Bij EW kun je het best op maandag bellen, dan is de (loon)administratie er.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb veelste weinig loon gehad, ik hoor jullie roepen: boete. Maar dit is volgens mij niet zo.
Is het dan normaal als ik er een mailtje over stuur?
Wanneer hoor jij dan of jij ritjes hebt? Bellen ze je in het weekend?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:17 schreef rene90 het volgende:
Met het schiphol verhaal denk ik dat ik wel veel kans maak om die ritjes te gaan rijden. Athlon Amsterdam zit als lease maatschappij volgens mij het dichts bij schiphol dus hopelijk maaandag wat leuke ritjes
Ik kan uit eigen ervaring vertellen (quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wanneer hoor jij dan of jij ritjes hebt? Bellen ze je in het weekend?
Overigens bij mij ook te weinig loon denk ik. Hoewel het misschien kan zijn dat die 75 euro eigen risico eraf is gehaald. Ik wacht wel op het loonstrookje.
Ja oké, maar ze wisten het nog niet zeker of het nodig was. Laten ze je dat niet nog eens persoonlijk weten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen ervaring vertellen () dat dat er inderdaad af wordt gehaald bij het eerstvolgende loon
Bij mij niet, maar bij mij lag het ook iets anders. Had een paar krasjes veroorzaakt dus daar was weinig twijfel mogelijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:28 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja oké, maar ze wisten het nog niet zeker of het nodig was. Laten ze je dat niet nog eens persoonlijk weten?
Een week van tevoren geef je je beschikbaarheid door en dan wordt je ingerootserd voor bepaalde dagen. Dus ik weet op vrijdag wat mijn rooster voor die week erop is. Ik moet gewoon 8.00 beginnen en dan begin je gewoon bij Athlon zelf aan de ritten van die dag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wanneer hoor jij dan of jij ritjes hebt? Bellen ze je in het weekend?
Overigens bij mij ook te weinig loon denk ik. Hoewel het misschien kan zijn dat die 75 euro eigen risico eraf is gehaald. Ik wacht wel op het loonstrookje.
Nouja bij mij was het dat benzine/diesel verhaal. Maar ze wisten dus nog niet hoe het zat met de verzekering van Leaseplan enzo, weet ik veel. Nouja, afwachten maar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar bij mij lag het ook iets anders. Had een paar krasjes veroorzaakt dus daar was weinig twijfel mogelijk
Je hebt toch bij elk schadegeval een eigen risico? Zou wel krom zijn als dat niet zo is, want mijn schade werd ook afgehandeld door de verzekering van Alcredis.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:38 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nouja bij mij was het dat benzine/diesel verhaal. Maar ze wisten dus nog niet hoe het zat met de verzekering van Leaseplan enzo, weet ik veel. Nouja, afwachten maar.
Ja goed, maar als het niet jouw schuld is mag ik toch aannemen dat ze van je eigen risico afblijven. In dit geval was het wel mijn eigen schuld, maar toch...quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch bij elk schadegeval een eigen risico? Zou wel krom zijn als dat niet zo is, want mijn schade werd ook afgehandeld door de verzekering van Alcredis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ja, dat was dat geval inderdaad. En ze hebben die 75 euro echt ingehouden helaas.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Mallet het volgende:
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
Die kans is vrij groot jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
Mijn ervaring is dat het meestal wel even duurt voordat je je loonstrookje hebt. Soms wel meer dan een week.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?
Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
Oké klinkt wel leuk! Je zit dus niet met een instructeur naast je! Ik heb Chris wel eens aan de telefoon idd, aardige vrouw?quote:
wat dan? gewoon tot de 5/6 duizend toeren jagen toch? dat kan je al ni zn neutraal ? Revlimiter is toch gewoon toerenbegreznerquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef Maharbal het volgende:
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet).
En toch halen de meeste diesels de 5.500 toeren niet, ook niet in z'n 1quote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet omik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
quote:Op zondag 18 april 2010 10:17 schreef Keuzer het volgende:
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
Dat zei je nietquote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet omik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
quote:Op zondag 18 april 2010 10:28 schreef Keuzer het volgende:
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist
en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
Ehm, die 10l diesel wel, die 10l benzine die ik erna ingooide (om te mixen, dat zou werken volgens een paar personen), niet. Dus 17 euro ook naar de kut.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?
Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
Dat heb ik trouwens nooit gehad. Nouja, ik krijg nu wel 300 euro terug van sep-dec. Ook wel lekker dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Keuzer het volgende:
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen een Audi TT en twee andere minder leuke.Maar ik moet voor het eerst naar Athlon Almere, en ik hoor van jullie altijd dat je daar zo extra goed moet opletten enzo? Kan iemand nog even de punten op een rijtje zetten aub? (Ik hoor altijd iets over een krappe buffer???)
Hmm zo'n telefoontje had ik vanochtend ook, dacht dat m'n telefoon weer kuren had maar nu ik dit lees...ben iig wel beschikbaar voor morgen dus hopelijk bellen ze nog.quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.
De buffer is echt geen big deal. Het is gewoon even weten hoe het moet.. Net zoals bij ING Breda bijvoorbeeld.
Ja, net weer en toen deed hij het wel normaal. Maar het was bij mij dus een of andere goede doelen werver helaas.quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef Mallet het volgende:
Echt? Weird man.. Net ook.. Ik let op mn telefoon en ineens zie ik dat ik een gemiste oproep heb.. Niks gehoord.. Dus ik EW maar gebeld, maar ze waren het niet. Vage zooi.
Welkom!quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef DoimeN het volgende:
3 ritjes in de pocket, jammer alleen dat ze erg kort zijn en veel ov bevatten
Edit: athlon almere, daar dump ik me oto atlijd in de eerste beste plek die ik zie, met de bocht mee naar links?
Ja dat weet jij inmiddels heel goed of niet?quote:Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Athlon Almere moet je wel achteruit inparkeren. Verder wijst het zich vanzelf, hoewel je wel even moet opletten waar je moet inrijden. Het enige probleem is dat het een beetje krap is af en toe.
Godgruwelijke uggs. Welke idioot bedenkt zoiets.quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Mallet het volgende:
Nu ik het toch over Almere heb.. Ik zag daar vorige week een vrouwlijke hiker! Jawel.. En ze zag er nog goed uit ook! Beetje jammer van de uggs maar dat zal wel lekker zitten ofzo. Ze was een A3 achteruit aan het inparkeren. Ik heb maar 2x een meid gezien.. Waarvan er een net een jongen was.
Heb dat ook zeker even vermeld, verder dat ik mijn ritinformatie beter moet lezen en dat we gezamelijk moeten werken om de klant tevreden te houden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:03 schreef Mallet het volgende:
De laatste keer dat ik naar Vianen moest was ik ook vergeten om, zoals in de ritgegevens staat, DIRECT NA DE RIT de km-standen door te bellen. 1,5 uur later in de trein kwam ik erachter, maar volgens mij boeit dat niks. Wat stond er verder in dat e-mailtje dan? Dat ze willen dat je er vanaf nu beter op gaat letten ofzo? Ik zou ze in ieder geval wat terugsturen dat je zeker weet dat je wel gebeld hebt.
quote:We hebben je sollicitatie ontvangen.
Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Hoe kan dat nou? Zelfs toen ik solliciteerde hadden ze het al!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Mallet het volgende:
Ik zou t niet durven zeggen. Iedereen heeft daar weer andere ervaringen mee. Toen ik solliciteerde kon je helemaal niet aangeven in welke regio je woonde.
Het is natuurlijk wel een perfect baantje dus populair. Daarentegen zullen er ook veel chauffeurs uitvallen tijdens of na de zomervakantie ivm stage of afgestudeerd.
Ja had je best kunnen doen jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:31 schreef LastClick het volgende:
ben ooit eens een vrouwelijke hiker tegengekomen die er écht goed uit zag. Bedacht me later dat ik dr best een lift aan had kunnen bieden, gingen dezelfde richting uit (ze vroeg aan balie hoe ze het snelste richting utrecht kon ofzoiets)... achja
Vandaag 2x Almere gereden, flink wat hikers tegengekomen. Iemand van hier toevallig?
Mja da's ook weer zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Mallet het volgende:
Het is natuurlijk wel een perfect baantje dus populair. Daarentegen zullen er ook veel chauffeurs uitvallen tijdens of na de zomervakantie ivm stage of afgestudeerd.
Hmm dat is dan misschien ook waarom ik geen reactie op mijn mail krijgquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef Fireblast het volgende:
Yeah, heb me net ook ingeschreven bij easyway, lijkt me echt leuk werk!![]()
Ik kreeg alleen dit in de (automatische) reply:
[..]![]()
Ik heb gesolliciteerd voor de regio Leiden. Is het echt zo druk of sturen ze dit naar iedereen?
Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat je aangenomen wordt als je solliciteert? (Ik voldoe aan alle eisen verder, dus dat moet goed zitten.)
Leuke reeks dit trouwens, ben nu terug aan 't lezen, ben bij reeks 4.
Welke regio als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef NLR het volgende:
Ik heb aankomende maandag het intake gesprek en rijtest bij Easyway, hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten? Over het intake gesprek maak ik me niet zo'n zorgen, maar waar letten ze op tijdens de rijtest? Letten ze erop dat je perfect rijdt/kijkt (als op je rijexamen) of juist dat je wat vlotter doorrijdt?
In de uitnodiging staat dat ik in nette vrijetijdskleding moet komen, in pak is goed neem ik aan?
Ik kan wel wat geld gebruiken dus het zou wel handig zijn als ik ook wordt aangenomen
Jij hebt je ook net aangemeld dus?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hmm dat is dan misschien ook waarom ik geen reactie op mijn mail krijg![]()
Haha waar kwam je die dan tegen? Ik zag vandaag bij Athlon wel 65+ mensen de trailers laden met auto's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef DoimeN het volgende:
Wat ik vandaag tegenkwam sloeg alles, oudjes die hetzelfde werk als ons doen!
Omdat ze 65+ zijn kunnen ze ook goedkoop (Gratis?) reizen, opzich echt lachen om met deze gasten te praten alleen het was wel snel: ouwe jongens krentenbrood oftwel het schoot echt niet op.Gelukkig kon ik me na 5 minuten onder al deze gezelligheid uitpraten en hing ik al snel met 140 op de linkerbaan
_! (note: stop met hardrijden mongool je krijgt per uur betaald)
Weird. Misschien kan ik het me dan gewoon niet meer herinneren. Ik kreeg overigens gewoon zo`n autoreply dat ik opgenomen in de wachtlijst, niet dat als ik na 3 weken niets hoorde er geen vacatures beschikbaar zouden zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Zelfs toen ik solliciteerde hadden ze het al!
Dat is altijd. Overigens, als je mag komen ben je eigenlijk al aangenomen. Tenminste, dat was mijn ervaring.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef NLR het volgende:
[..]
Ikzelf woon in regio Leiden, maar het intake gesprek is in Breda...
Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik was niet in pak tijdens mijn sollicitatie, en er werd wel een opmerking over gemaakt. Beetje jammer was dat.
Gisteren trouwens mijn tomtom in de auto late liggen bij Koopman, gelukkig was ie er vanochtend nog.
Overigens vandaag een auto afgeleverd, was vergeten af te tanken. Dus die vent mee met nog iemand die ik moest afzetten. Ik kreeg een beetje dat privé-chauffeur gevoel, best wel baas eigenlijk.![]()
Alleen zat ik toen in de trein op weg naar mijn tweede adres, zie ik ineens de papieren van die wagen in mijn tas.. Kut! Toen maar teruggegaan en afgegeven. Was weer een uurtje vertraging.
Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?
Het gaat niet zo denderend heb ik het idee
Ah, dan was het iemand andersquote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.
Ha volvoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd!
Je hebt dus ook de rijtest gehad in die BMW, zoals bijna iedereen hier. Daarvoor gebruikten ze nog de Volvo (een paar hikers die al wat langer in dienst zijn hebben daar volgens mij de test in gehad).
Nu zo snel mogelijk VOG aanvragen en naar ze mailen dan kan je aan het werk
Yea ik had ook die Volvoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Maharbal het volgende:
Mensen met de intest in een Volvo zijn uiteraard hardcore![]()
Ik had liever die 5 serie gehad.
Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:
[..]
Ha volvo![]()
Jeps ik mag zelfs met een bonnetje van aanschaf VOG, al aan de gang.
Wel kut al die investeringen, pak+VOG+verzekering=irritant.
Nog do's en dont's ?
Als het gezeik blijft ben ik er blij meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik mee
Nee ik heb even een mailtje gestuurd ivm mijn OV, verhaaltje staat wel op 1 van de eerste pagina's. Ik denk dat ik maar gewoon een sollicitatie stuur en dan zien we wel wat het wordtquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Jij hebt je ook net aangemeld dus?
Welke regio?
damn hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik er in krijg
Verzekering?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:
[..]
Ha volvo![]()
Jeps ik mag zelfs met een bonnetje van aanschaf VOG, al aan de gang.
Wel kut al die investeringen, pak+VOG+verzekering=irritant.
Nog do's en dont's ?
Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar datquote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Obama het volgende:
[..]
Ja man, een of andere verzekering, kosten 18 euri per jaar als ik me niet vergis.
Nou.......toen ik op schiphol werkte, VOG + Werkkleding = free, ik hoefde niet eens die VOG zelf aan te vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar datMaar goed 18 euro per jaar zijn de kosten nou ook weer niet
was t nog moeilijk die rijtest??quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef Obama het volgende:
Vandaag een halve dag (10:50 tot 18:20) bezig geweest van Amsterdam naar Breda.
Maar ik ben nu wel in dienst bij Easyway.
Ps: Gruwelijke BMW 5 serie!
Het is al 3 weken geleden gebeurd en het is nog steeds niet afgerond, zoals het er nu uitziet moet ik 10 werkuren inleveren voor de geleden schade. Wel zonde, hele dag daarvoor gewerkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Obama het volgende:
[..]
Als het gezeik blijft ben ik er blij mee
Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Obama het volgende:
[..]
Ja man, een of andere verzekering, kosten 18 euri per jaar als ik me niet vergis.
ik werk niet bij EW maar via dit topic weet ik dat het wordt ingehouden iddquote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.
Jep wordt ingehouden van je eerste loon.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.
Oew dat is best kut....quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het is al 3 weken geleden gebeurd en het is nog steeds niet afgerond, zoals het er nu uitziet moet ik 10 werkuren inleveren voor de geleden schade. Wel zonde, hele dag daarvoor gewerkt.
Nee was niet moeilijk, maar ik kom uit Amsterdam en ik ben de omgeving totaal niet gewend.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
was t nog moeilijk die rijtest??
ik mag overmorgen namelijk
Moet je ook parkeren oid of alleen stukje rijden ??
Nog tips ??
danku
Bij elkaar is dat 50+ eurie vriend om ergens te gaan werken, ik vind dat een beetje te.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:09 schreef Mallet het volgende:
Als het goed is heb je tijdens je sollicitatie iets moeten tekenen. Ik heb t niet over n arbeidsovereenkomst. In dat document staat namelijk wat over die verzekering. 18 euro vind ik echt een bedrag van niks, dat geef ik echt zo uit aan iets onzinnigs. Vog is idd wat duurder, maar zie het gewoon als investering voor jezelf. En je hoeft geen pak aan te schaffen. Of hebben we het hier nu over privechauffeurs?
laat even weten hoe het gegaan is, dan weet ik waar ze op letten... ik moet maandag ook namelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
was t nog moeilijk die rijtest??
ik mag overmorgen namelijk
Moet je ook parkeren oid of alleen stukje rijden ??
Nog tips ??
danku
okay bedankt, nu moet t goedkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef enpe het volgende:
Ik was toen met nog 2 andere sollicitanten waarvan 1 het presteerde om af te vallen op de rijtest, hij maakte dan ook erg grove fouten.
Zou me dus niet al te druk maken als ik jou was jostie!
Nice. :dquote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef NLR het volgende:
[..]
Ikzelf woon in regio Leiden, maar het intake gesprek is in Breda...
Ik was ook 2 dagen achter elkaar niet gebeld, gelukkig voor morgen nog wel maar daar belde ze ook vrij laat voor.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef Keuzer het volgende:
Damnziet er naar uit dat ik deze hele week geen werk heb gehad...
Dus je bent privé-chauffeur ? of doen hikers ook klantjes naar huis brengen ?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:46 schreef dreamzk het volgende:
Net gebeld ik mag de nacht van zaterdag op zondag iemand van Hilversum naar Houten brengen om 2uur snachts. Lekker met de taxi daarna naar huis
Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:12 schreef Obama het volgende:
[..]
Dus je bent privé-chauffeur ? of doen hikers ook klantjes naar huis brengen ?
Dit is wel minder :
Indien op basis van soortgelijke
afspraken als bij deze overeenkomst tussen partijen zijn gemaakt, meerdere werknemers in
aanmerking komen om te worden opgeroepen voor het verrichten van bepaalde
werkzaamheden, zal de werkgever deze werknemers oproepen in volgorde van anciënniteit (dat
wil zeggen: de langst in dienst zijnde werknemers het eerst oproepen)/zal de werkgever het
werk (per kalenderjaar) evenredig over deze werknemers verdelen*.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze bij easyway in het geval van meerdere kandidaten gewoon kijken welke kandidaat er evt nog een andere dag beschikbaar is die week... zodat ze het werk zoveel mogelijk verdelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:12 schreef Obama het volgende:
[..]
Dus je bent privé-chauffeur ? of doen hikers ook klantjes naar huis brengen ?
Dit is wel minder :
Indien op basis van soortgelijke
afspraken als bij deze overeenkomst tussen partijen zijn gemaakt, meerdere werknemers in
aanmerking komen om te worden opgeroepen voor het verrichten van bepaalde
werkzaamheden, zal de werkgever deze werknemers oproepen in volgorde van anciënniteit (dat
wil zeggen: de langst in dienst zijnde werknemers het eerst oproepen)/zal de werkgever het
werk (per kalenderjaar) evenredig over deze werknemers verdelen*.
Deze discussie ga ik niet nog een keer voeren, of niet Maharbal?quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...
Dan heb je zeker ook nog bij een werkgever de loonheffingskorting uitstaan, of doe je daar niet aan?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:56 schreef DoimeN het volgende:
Jij doet privé chauffeuren?
Ik keek naar mijn loon en moest echt lachen, gelukkig heb ik nog een baan erbij anders zou ik hier echt niet rond van kunnen komen 6,5 euro bruto WTF
En ik kom voor april denk ik rond de 55 uur. Waarom zo weiniiiiiiig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Desondanks eindig ik sowieso op 100+ uur.
Ik dacht dat je een maand voor niets werktequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja nouja, ik dacht dat die info op de website misschien verouderd was. Maar aan jullie reacties te zien is het dus inderdaad vreemd. Nouja, sorry jongens.
Misschien was het een ongelukje en krijg ik volgende maand gewoon 6,50. (hoop ik niet natuurlijk)
Heyy, bij deze: het is niet moeilijkquote:Op donderdag 22 april 2010 09:19 schreef NLR het volgende:
[..]
laat even weten hoe het gegaan is, dan weet ik waar ze op letten... ik moet maandag ook namelijk
Wel twee dagen ja, vorige maand dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een maand voor niets werkte
Dat is nog best schappelijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wel twee dagen ja, vorige maand dan.
Gefeliciteerd Jostie, welcome to the club.
Ach, liever niet natuurlijk. Maar van fouten leer je, dus het zal niet gauw nog eens zo gaan.quote:
Huh mercedes ? ben jij voor de positie hiker of prive-ch. gegaan ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Heyy, bij deze: het is niet moeilijk![]()
Dus vanaf vandaag mag ik mijzelf ook ew'er noemen![]()
De rijtest hoef je je niet druk om te maken, ik moest in een Mercedes S500-verlengd rijden..
Dus is redelijk grote bak, vond t lastig met inparkeren maar na 1 foutje ging t toch goed.. ik moest constant zorgen dat ik heeeeel voorzichtig van baan wisselde zodat hij t niet zou merken :p
En verder iets rustiger optrekken maar wat il je met zo'n auto.
Hij zag er wel potentie in, dus aangenomen voor regio arnhem/nijmegen!
ik heb nu ook een hele stoere EW tas
EDIT: over mijn pak zei hij: een pak is niet nodig, pantalon met polo is ook prima![]()
ze hebben een bmw en een mercedes,,, de bmw was bezet dus ik kreeg de mercedesquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Obama het volgende:
[..]
Huh mercedes ? ben jij voor de positie hiker of prive-ch. gegaan ?
Ik heb ook zo een tas, met businesskaarten!
Ik hoop dat ik woensdag mijn eerste klus krijg, ik heb er zin in.
Waarom heb jij zo'n nieuwe tas? Moet je daarom vragen? Ik heb gewoon géén EW tas, en mijn eigen schoudertas is nou niet echt handig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb gewoon twee verschillende tassen van EasyWay nu XD, die oude zwarte, en die nieuwe beige... heb ook twee verschillende visitekaartjes, de groene van privechauffeur, en de wit/groene van fleetmobility..
Tel daarbij op dat ik nog in de S80 ben aangenomen, en ik behoor toch zeker tot de hogere echelons van EW
als ze me nou ook nog eens wat werk zouden geven was ik helemaal tevree
En dat was natuurlijk ook precies hun doelquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ach, liever niet natuurlijk. Maar van fouten leer je, dus het zal niet gauw nog eens zo gaan.
Ik denk dat ik me 8 weken geleden heb aangemeld, en ben 2 weken terug gebeld ofzo. Ik was al bijna vergeten dat ik me had aangemeldquote:Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Nice. :d
Wanneer heb je gesolliciteerd? Ik heb me eergister voor omgeving Leiden aangemeld, als jij je ook pas hebt aangemeld dan is d'r nog hoop voor me, ben namelijk een beetje bang dat ik op die wachtlijst blijf en het niks wordt.
Nog mensen ritjes gereden vandaag btw?
Gefeliciteerd! en bedankt voor de info, ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken maandag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Heyy, bij deze: het is niet moeilijk![]()
Dus vanaf vandaag mag ik mijzelf ook ew'er noemen![]()
De rijtest hoef je je niet druk om te maken, ik moest in een Mercedes S500-verlengd rijden..
Dus is redelijk grote bak, vond t lastig met inparkeren maar na 1 foutje ging t toch goed.. ik moest constant zorgen dat ik heeeeel voorzichtig van baan wisselde zodat hij t niet zou merken :p
En verder iets rustiger optrekken maar wat il je met zo'n auto.
Hij zag er wel potentie in, dus aangenomen voor regio arnhem/nijmegen!
ik heb nu ook een hele stoere EW tas
EDIT: over mijn pak zei hij: een pak is niet nodig, pantalon met polo is ook prima![]()
Als het een leuke blonde is zeker..quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:09 schreef Mallet het volgende:
of bij een receptioniste o.i.d.
Ik vraag me af wanneer ik die slipcursus krijg aangeboden, zit nu toch al flink boven de 50 ritten onderhand.quote:Misschien krijg ik wel een tas met de antislipcursus 12 mei aanstaande. Ik heb er eigenlijk wel zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |