Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik was niet in pak tijdens mijn sollicitatie, en er werd wel een opmerking over gemaakt. Beetje jammer was dat.
Gisteren trouwens mijn tomtom in de auto late liggen bij Koopman, gelukkig was ie er vanochtend nog.
Overigens vandaag een auto afgeleverd, was vergeten af te tanken. Dus die vent mee met nog iemand die ik moest afzetten. Ik kreeg een beetje dat privé-chauffeur gevoel, best wel baas eigenlijk.![]()
Alleen zat ik toen in de trein op weg naar mijn tweede adres, zie ik ineens de papieren van die wagen in mijn tas.. Kut! Toen maar teruggegaan en afgegeven. Was weer een uurtje vertraging.
Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?
Het gaat niet zo denderend heb ik het idee
Ah, dan was het iemand andersquote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.
Ha volvoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd!
Je hebt dus ook de rijtest gehad in die BMW, zoals bijna iedereen hier. Daarvoor gebruikten ze nog de Volvo (een paar hikers die al wat langer in dienst zijn hebben daar volgens mij de test in gehad).
Nu zo snel mogelijk VOG aanvragen en naar ze mailen dan kan je aan het werk
Yea ik had ook die Volvoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Maharbal het volgende:
Mensen met de intest in een Volvo zijn uiteraard hardcore![]()
Ik had liever die 5 serie gehad.
Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:
[..]
Ha volvo![]()
Jeps ik mag zelfs met een bonnetje van aanschaf VOG, al aan de gang.
Wel kut al die investeringen, pak+VOG+verzekering=irritant.
Nog do's en dont's ?
Als het gezeik blijft ben ik er blij meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik mee
Nee ik heb even een mailtje gestuurd ivm mijn OV, verhaaltje staat wel op 1 van de eerste pagina's. Ik denk dat ik maar gewoon een sollicitatie stuur en dan zien we wel wat het wordtquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Jij hebt je ook net aangemeld dus?
Welke regio?
damn hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik er in krijg
Verzekering?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:
[..]
Ha volvo![]()
Jeps ik mag zelfs met een bonnetje van aanschaf VOG, al aan de gang.
Wel kut al die investeringen, pak+VOG+verzekering=irritant.
Nog do's en dont's ?
Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar datquote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Obama het volgende:
[..]
Ja man, een of andere verzekering, kosten 18 euri per jaar als ik me niet vergis.
Nou.......toen ik op schiphol werkte, VOG + Werkkleding = free, ik hoefde niet eens die VOG zelf aan te vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar datMaar goed 18 euro per jaar zijn de kosten nou ook weer niet
was t nog moeilijk die rijtest??quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef Obama het volgende:
Vandaag een halve dag (10:50 tot 18:20) bezig geweest van Amsterdam naar Breda.
Maar ik ben nu wel in dienst bij Easyway.
Ps: Gruwelijke BMW 5 serie!
Het is al 3 weken geleden gebeurd en het is nog steeds niet afgerond, zoals het er nu uitziet moet ik 10 werkuren inleveren voor de geleden schade. Wel zonde, hele dag daarvoor gewerkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Obama het volgende:
[..]
Als het gezeik blijft ben ik er blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |