Godgruwelijke uggs. Welke idioot bedenkt zoiets.quote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef Mallet het volgende:
Nu ik het toch over Almere heb.. Ik zag daar vorige week een vrouwlijke hiker! Jawel.. En ze zag er nog goed uit ook! Beetje jammer van de uggs maar dat zal wel lekker zitten ofzo. Ze was een A3 achteruit aan het inparkeren. Ik heb maar 2x een meid gezien.. Waarvan er een net een jongen was.
Heb dat ook zeker even vermeld, verder dat ik mijn ritinformatie beter moet lezen en dat we gezamelijk moeten werken om de klant tevreden te houden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:03 schreef Mallet het volgende:
De laatste keer dat ik naar Vianen moest was ik ook vergeten om, zoals in de ritgegevens staat, DIRECT NA DE RIT de km-standen door te bellen. 1,5 uur later in de trein kwam ik erachter, maar volgens mij boeit dat niks. Wat stond er verder in dat e-mailtje dan? Dat ze willen dat je er vanaf nu beter op gaat letten ofzo? Ik zou ze in ieder geval wat terugsturen dat je zeker weet dat je wel gebeld hebt.
quote:We hebben je sollicitatie ontvangen.
Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Hoe kan dat nou? Zelfs toen ik solliciteerde hadden ze het al!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Mallet het volgende:
Ik zou t niet durven zeggen. Iedereen heeft daar weer andere ervaringen mee. Toen ik solliciteerde kon je helemaal niet aangeven in welke regio je woonde.
Het is natuurlijk wel een perfect baantje dus populair. Daarentegen zullen er ook veel chauffeurs uitvallen tijdens of na de zomervakantie ivm stage of afgestudeerd.
Ja had je best kunnen doen jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:31 schreef LastClick het volgende:
ben ooit eens een vrouwelijke hiker tegengekomen die er écht goed uit zag. Bedacht me later dat ik dr best een lift aan had kunnen bieden, gingen dezelfde richting uit (ze vroeg aan balie hoe ze het snelste richting utrecht kon ofzoiets)... achja
Vandaag 2x Almere gereden, flink wat hikers tegengekomen. Iemand van hier toevallig?
Mja da's ook weer zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:43 schreef Mallet het volgende:
Het is natuurlijk wel een perfect baantje dus populair. Daarentegen zullen er ook veel chauffeurs uitvallen tijdens of na de zomervakantie ivm stage of afgestudeerd.
Hmm dat is dan misschien ook waarom ik geen reactie op mijn mail krijgquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef Fireblast het volgende:
Yeah, heb me net ook ingeschreven bij easyway, lijkt me echt leuk werk!![]()
Ik kreeg alleen dit in de (automatische) reply:
[..]![]()
Ik heb gesolliciteerd voor de regio Leiden. Is het echt zo druk of sturen ze dit naar iedereen?
Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat je aangenomen wordt als je solliciteert? (Ik voldoe aan alle eisen verder, dus dat moet goed zitten.)
Leuke reeks dit trouwens, ben nu terug aan 't lezen, ben bij reeks 4.
Welke regio als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef NLR het volgende:
Ik heb aankomende maandag het intake gesprek en rijtest bij Easyway, hebben jullie nog tips of dingen waar ik op moet letten? Over het intake gesprek maak ik me niet zo'n zorgen, maar waar letten ze op tijdens de rijtest? Letten ze erop dat je perfect rijdt/kijkt (als op je rijexamen) of juist dat je wat vlotter doorrijdt?
In de uitnodiging staat dat ik in nette vrijetijdskleding moet komen, in pak is goed neem ik aan?
Ik kan wel wat geld gebruiken dus het zou wel handig zijn als ik ook wordt aangenomen
Jij hebt je ook net aangemeld dus?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hmm dat is dan misschien ook waarom ik geen reactie op mijn mail krijg![]()
Haha waar kwam je die dan tegen? Ik zag vandaag bij Athlon wel 65+ mensen de trailers laden met auto's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:04 schreef DoimeN het volgende:
Wat ik vandaag tegenkwam sloeg alles, oudjes die hetzelfde werk als ons doen!
Omdat ze 65+ zijn kunnen ze ook goedkoop (Gratis?) reizen, opzich echt lachen om met deze gasten te praten alleen het was wel snel: ouwe jongens krentenbrood oftwel het schoot echt niet op.Gelukkig kon ik me na 5 minuten onder al deze gezelligheid uitpraten en hing ik al snel met 140 op de linkerbaan
_! (note: stop met hardrijden mongool je krijgt per uur betaald)
Weird. Misschien kan ik het me dan gewoon niet meer herinneren. Ik kreeg overigens gewoon zo`n autoreply dat ik opgenomen in de wachtlijst, niet dat als ik na 3 weken niets hoorde er geen vacatures beschikbaar zouden zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Zelfs toen ik solliciteerde hadden ze het al!
Dat is altijd. Overigens, als je mag komen ben je eigenlijk al aangenomen. Tenminste, dat was mijn ervaring.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef NLR het volgende:
[..]
Ikzelf woon in regio Leiden, maar het intake gesprek is in Breda...
Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:13 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik was niet in pak tijdens mijn sollicitatie, en er werd wel een opmerking over gemaakt. Beetje jammer was dat.
Gisteren trouwens mijn tomtom in de auto late liggen bij Koopman, gelukkig was ie er vanochtend nog.
Overigens vandaag een auto afgeleverd, was vergeten af te tanken. Dus die vent mee met nog iemand die ik moest afzetten. Ik kreeg een beetje dat privé-chauffeur gevoel, best wel baas eigenlijk.![]()
Alleen zat ik toen in de trein op weg naar mijn tweede adres, zie ik ineens de papieren van die wagen in mijn tas.. Kut! Toen maar teruggegaan en afgegeven. Was weer een uurtje vertraging.
Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die pas een aantal weken geleden is begonnen?
Het gaat niet zo denderend heb ik het idee
Ah, dan was het iemand andersquote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha nee ik werk er nu sinds september. Maar je hebt gelijk dat het de laatste tijd wat tegenzin. Tenmisnte, ik geef toe dat het vaak slordigheid van mijn kant is.
Ha volvoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd!
Je hebt dus ook de rijtest gehad in die BMW, zoals bijna iedereen hier. Daarvoor gebruikten ze nog de Volvo (een paar hikers die al wat langer in dienst zijn hebben daar volgens mij de test in gehad).
Nu zo snel mogelijk VOG aanvragen en naar ze mailen dan kan je aan het werk
Yea ik had ook die Volvoquote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Maharbal het volgende:
Mensen met de intest in een Volvo zijn uiteraard hardcore![]()
Ik had liever die 5 serie gehad.
Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:
[..]
Ha volvo![]()
Jeps ik mag zelfs met een bonnetje van aanschaf VOG, al aan de gang.
Wel kut al die investeringen, pak+VOG+verzekering=irritant.
Nog do's en dont's ?
Als het gezeik blijft ben ik er blij meequote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dont: schade rijden op je eerste dag, krijg je een hele hoop gezeik mee
Nee ik heb even een mailtje gestuurd ivm mijn OV, verhaaltje staat wel op 1 van de eerste pagina's. Ik denk dat ik maar gewoon een sollicitatie stuur en dan zien we wel wat het wordtquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:53 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Jij hebt je ook net aangemeld dus?
Welke regio?
damn hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik er in krijg
Verzekering?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:20 schreef Obama het volgende:
[..]
Ha volvo![]()
Jeps ik mag zelfs met een bonnetje van aanschaf VOG, al aan de gang.
Wel kut al die investeringen, pak+VOG+verzekering=irritant.
Nog do's en dont's ?
Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar datquote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Obama het volgende:
[..]
Ja man, een of andere verzekering, kosten 18 euri per jaar als ik me niet vergis.
Nou.......toen ik op schiphol werkte, VOG + Werkkleding = free, ik hoefde niet eens die VOG zelf aan te vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat zelf moet betalen ja, pak en VOG is logisch maar datMaar goed 18 euro per jaar zijn de kosten nou ook weer niet
was t nog moeilijk die rijtest??quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef Obama het volgende:
Vandaag een halve dag (10:50 tot 18:20) bezig geweest van Amsterdam naar Breda.
Maar ik ben nu wel in dienst bij Easyway.
Ps: Gruwelijke BMW 5 serie!
Het is al 3 weken geleden gebeurd en het is nog steeds niet afgerond, zoals het er nu uitziet moet ik 10 werkuren inleveren voor de geleden schade. Wel zonde, hele dag daarvoor gewerkt.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:29 schreef Obama het volgende:
[..]
Als het gezeik blijft ben ik er blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |