Doe mij die beamer maar.quote:Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef rene90 het volgende:
Vandaag had ik als laatste ritje een wissel op schiphol, een kia c'eed brengen die nog geen 1000 km op de teller had en een bmw 318i ophalen. Die Kia voelt erg fijn aan moet ik zeggen, prima ding
Zal elkaar niet veel ontlopen, je kan beter morgenochtend even de berichten in de gaten houden.quote:Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef dreamzk het volgende:
Morgen van zaltbommel naar amsterdam. Om 7uur sochtends. Dus wat is sneller ivb met spits: de A2 helemaal volgen, of bij utrecht de A2 af en dan de A27 volgen?
Ja echt heel verrot. Loop je de hele dag achter de feiten aanquote:Op maandag 12 april 2010 19:44 schreef enpe het volgende:
Zo bijna thuis, toch nog 10 uur gemaakt dankzij de rotterdamse spits.
klote he mallet, vroeg opstaan op maandag.
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/wisselen.aspquote:Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef Keuzer het volgende:
Sinds wanneer kan je niet op ieder gewenst moment je ov laten omzetten?Je kunt ze het beste bellen als je snel een antwoord wilt....
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik dat dit voorheen ookal was, maar zal er wel mee te maken hebben dat een week ov in de zomervakantie 4 weken niet geldig is en dat mensen gaan wisselen daarom..quote:Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen tussen 1 mei en 31 augustus.
Ik neem over 5 minuten de trein voor tweenhalf uur slipplezierquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spitsquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |