abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80136885
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:14 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag 3 ritjes en 9,5 uur verder. Kon morgen nog werken, maar kzal morgen 's ff winkelen in Groningen.

Eerste week van april en ik zit op 26 uur. Had slechter gekund met maar 2 dagen p/w werken.
Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80137537
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.

In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten ).
pi_80137817
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten ).
Hij weer met z'n uurloon . Laatste tijd heb ik van alle dagen die ik beschikbaar was ook gewerkt dus het trekt gelukkig weer wat aan in deze regio.

Vanuit welke regio werk jij Hojdopper?
pi_80138235
Naja goed ik krijg volgende week ook een leuk extratje... woensdag slipcursus, booyah...
En dat uurloon dat krijg ik ook vanzelf xD vroeg of laat gaan ze m ontslaan omdat hij te duur is
pi_80139028
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Naja goed ik krijg volgende week ook een leuk extratje... woensdag slipcursus, booyah...
En dat uurloon dat krijg ik ook vanzelf xD vroeg of laat gaan ze m ontslaan omdat hij te duur is
Kan niet meer, omdat ik nu geacht word een vast contract te hebben. Werk er te lang
pi_80140891
Ook ik woon in een regio waar relatief weinig chauffeurs wonen. Mede doordat er bijna geen HBO instellingen in de buurt zijn, laat staat universiteiten. We hebben alleen de PABO hier als HBO-opleiding, verder niet. Daarentegen is hier ook niet héél veel werk. Het komt wel eens voor dat ik 2 dagen kan werken van de 5 dat ik beschikbaar ben. Ik heb altijd een beetje het gevoel dat het 60/40 à 70/30 is qua verhouding werk/geen werk.

Btw m'n uurloon is niet spectaculair
pi_80147169
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?

Oh en wacht even. Ik dacht, als het salaris elk jaar dat je ouder wordt met 50ct omhoog gaat heb jij toch helemaal niet zo'n heel hoog salaris.. Maar bij 22 en 23 gaat het ineens snel inderdaad.
pi_80163014
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:05 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?

Oh en wacht even. Ik dacht, als het salaris elk jaar dat je ouder wordt met 50ct omhoog gaat heb jij toch helemaal niet zo'n heel hoog salaris.. Maar bij 22 en 23 gaat het ineens snel inderdaad.
2 dagen per week .

En inderdaad, bij die leeftijd springt het omhoog. Nog steeds niks astronomisch, maar een pak beter dan waar ik mee begon.
pi_80164632
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

2 dagen per week .

En inderdaad, bij die leeftijd springt het omhoog. Nog steeds niks astronomisch, maar een pak beter dan waar ik mee begon.
Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.
pi_80164979
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.
Dat was dus over 1 dragen, want 2 april kon ik ook nog net werken .

Het langste dat ik 's heb gewerkt was ~16 uur of iets dergelijks.
pi_80168540
Wahaha, die 16 uur is zeker van die keer dat je om halfeen de laatste trein richting Leeuwarden had? Dat je rond 6 uur nog een spoedje kreeg ofzo?
pi_80168895
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Keuzer het volgende:
Wahaha, die 16 uur is zeker van die keer dat je om halfeen de laatste trein richting Leeuwarden had? Dat je rond 6 uur nog een spoedje kreeg ofzo?
Yep . Ik was toen 2:00/2:30 thuis ofzo

Heb wel vaker soortgelijke dagen met ~15 uur gehad.
pi_80177665
Morgen om 7uur savonds even iemand ophalen in gemert, relaxt ritje
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80192681
Hier ook een easyway-er. Heb morgen o.a. een rit waarvoor ik naar Purmerend moet. Ik moet op het Amsterdam CS overstappen en dan naar CS Ijsei in bus 107, heb maar 5 min. vanaf de trein naar de bus. Als ik het goed begrijp ligt ijsei gewoon aan de waterkant, maar op de begane grond of eerste verdieping?
pi_80193313
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar ik ben dan ook niet bekend met dat hele IJsei-project. Ik heb wel even gezocht en heb dit gevonden (7 april 2010 geplaatst dus actueel):

"Het nieuwe busstation aan de IJzijde van het Stationseiland is in gebruik. Het bevindt zich op dezelfde hoogte als de treinsporen. De daglijnen van Arriva maken er nu gebruik van."
pi_80193784
Het gaat erom dat ik maar 5 min heb om over te stappen van de trein naar de bus en aangezien ik geen idee heb hoe ik bij de bussen moet komen kan dat misschien nog wel is lastig worden
pi_80194944
Onder het station (winkels) door lopen richting het ij, Daarvan daan kan je omhoog lopen naar de bussen.

Maar die bus gaat toch elk kwartier?
pi_80201826
Welkom op Fok! trouwens, Shizzefris.
pi_80203252
Morgen 2 ritten, 1ste auto moet stipt om 16u worden afgeleverd in Rotterdam. Dan van daaruit naar Raamsdonksveer en dan nog naar huis. Laat thuis maar wel uitslapen (moet om 11u de deur uit) en dat vind ik helemaal niet erg op maandag . Pff wat een brakheid .
pi_80203593
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Shizzefris het volgende:
Het gaat erom dat ik maar 5 min heb om over te stappen van de trein naar de bus en aangezien ik geen idee heb hoe ik bij de bussen moet komen kan dat misschien nog wel is lastig worden
Het is heel simpel, ik weet niet welk spoor je uitstapt maar je moet de borden richting 'noord' volgen, dan zie je links en rechts 2 roltrappen en dan gewoon de roltrap op. Daar bovenop heb je de bussen staan. Is wel te redden binnen 5 min.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_80216039
En anders als een ware hiker gewoon als een dolle kip sprinten die mfing trappen op tot je ze vindt
pi_80228483
In tegenstelling tot Enpe moest ik vandaag wel om 07.45 op de bus stappen. Ben net thuis en ik ben echt brak man . Ik kon zowat niet wakker blijven in de trein vanaf Barneveld-Noord.. Heb ook fucking slecht geslapen.

Edit: morgen 2 ritten

[ Bericht 9% gewijzigd door Mallet op 12-04-2010 15:58:10 ]
pi_80237808
Zo bijna thuis, toch nog 10 uur gemaakt dankzij de rotterdamse spits.

klote he mallet, vroeg opstaan op maandag .
pi_80239082
Vandaag had ik als laatste ritje een wissel op schiphol, een kia c'eed brengen die nog geen 1000 km op de teller had en een bmw 318i ophalen. Die Kia voelt erg fijn aan moet ik zeggen, prima ding
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 12 april 2010 @ 20:56:35 #75
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80241027
Ben nu onderweg naar Bergambacht of all places, ik had er nog nooit van gehoord.
Wss mag ik weer in een Vulva zitten
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_80241540
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef rene90 het volgende:
Vandaag had ik als laatste ritje een wissel op schiphol, een kia c'eed brengen die nog geen 1000 km op de teller had en een bmw 318i ophalen. Die Kia voelt erg fijn aan moet ik zeggen, prima ding
Doe mij die beamer maar.
  maandag 12 april 2010 @ 21:22:20 #77
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80242072
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:10 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Doe mij die beamerbeemer maar.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_80243067
Morgen van zaltbommel naar amsterdam. Om 7uur sochtends. Dus wat is sneller ivb met spits: de A2 helemaal volgen, of bij utrecht de A2 af en dan de A27 volgen?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator maandag 12 april 2010 @ 21:51:15 #79
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80243399
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef dreamzk het volgende:
Morgen van zaltbommel naar amsterdam. Om 7uur sochtends. Dus wat is sneller ivb met spits: de A2 helemaal volgen, of bij utrecht de A2 af en dan de A27 volgen?
Zal elkaar niet veel ontlopen, je kan beter morgenochtend even de berichten in de gaten houden.
pi_80246025
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:44 schreef enpe het volgende:
Zo bijna thuis, toch nog 10 uur gemaakt dankzij de rotterdamse spits.

klote he mallet, vroeg opstaan op maandag .
Ja echt heel verrot. Loop je de hele dag achter de feiten aan . Morgen om 06.30 m'n bed uit en om 07.15 de bus . Maargoed wel weer werk!
pi_80252634
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

owned
pi_80254449
Gisteren overigens wel weel lekker veel kilometers gemaakt! Alleen jammer dat die Prius geen cruise control had. 220 km zelf gas geven wordt vermoeiend (heel verwend, ik weet, maar dat wordt je vanzelf als je cc gewend bent).

Vandaag helaas geen werk. Ik ben elke dag beschikbaar deze week. Eens kijken hoe vaak ze me nodig hebben.
pi_80267857
Zo dat was het dan weer voor vandaag. Vandaag had ik mijn 2e rit in een Renault Master. Pfff wat een kloteding is dat man. Helemaal open (geen tussenschot) en dan 1,5 uur op de snelweg zowat.. Je komt echt gebroken aan op je bestemming. Echt tering smerig van binnen en echt flinke schade.

Bij de dealer werd ik doorverwezen naar een nabij geleden parkeerterrein (waar de Renault stond). Ik daarheen gelopen.. Krijg ik hem niet aan de praat omdat er een startonderbreker op zit. Ik weer teruggelopen.. Bleek dat ikzelf voor zo`n ding had moeten zorgen ( ), maar ik kon die van hun wel even lenen om hem te starten. Ik had EW al aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat je hem binnen één minuut opnieuw kan starten als je hem laat afslaan. Anders was ik er niet aan begonnen..

Edit.. Morgen weer 2 ritten. Passat en Qashqai.
pi_80275826
A joh hoort er ook bij
Passat is wel weer even chill joh

Ik heb morgenavond om 18:30 dan eindelijk de slipcursus ow yeah
pi_80298376
Ik zit nu te wachten op de informatie van mijn spoedritje, Born-Almere.

"Hou de site in de gaten. Mochten we de informatie niet hebben, dan krijg je die wel van Koopman ter plekke".

Ben benieuwd.
  woensdag 14 april 2010 @ 12:00:51 #86
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80299149
Overmorgen mijn sollicitatie @ EW Breda
Eerst rijtest in bmw 5 automaat en als dat volgens plan verloopt daarna een gesprek+ instructies
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  woensdag 14 april 2010 @ 13:16:44 #87
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80301825
foutje, volgende week vrijdag pas :p
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80301989
Iemand ervaring met de snelheid van van EW op mails / sollicitaties? Ik heb interesse om er te gaan solliciteren (regio Groningen) alleen heb ik pas halverwege mei mijn rijbewijs 6 maanden. Ik heb nu een weekend ov en die kan je maar tot 1 mei wijzigen naar week en dan pas na 31 augustus weer. Nou heb ik vrijdag gemaild wat wijsheid is, maar helaas nog niets van ze gehoord. Ik heb geen zin om hem om te wisselen en dan pas na 31 augustus aan te worden genomen
pi_80304871
Sinds wanneer kan je niet op ieder gewenst moment je ov laten omzetten? Je kunt ze het beste bellen als je snel een antwoord wilt....
pi_80305043
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef Keuzer het volgende:
Sinds wanneer kan je niet op ieder gewenst moment je ov laten omzetten? Je kunt ze het beste bellen als je snel een antwoord wilt....
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/wisselen.asp
quote:
Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen tussen 1 mei en 31 augustus.
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik dat dit voorheen ookal was, maar zal er wel mee te maken hebben dat een week ov in de zomervakantie 4 weken niet geldig is en dat mensen gaan wisselen daarom..
Wat wel zo is dat een wissel 6 weken blijft staan, alleen ik weet niet of de wissel ook tot half juni blijft staan als je hem eind april aanvraagt, dus dat ook maar even nagevraagd bij DUO.

Maar ik wacht nog even af van die mail, anders kom je ook weer zo ongeduldig over..anders bel ik inderdaad even.
pi_80305337
In juli/augustus is het ov sowieso betaald dus dan wil je eigenlijk niet werken dan moet je alles voorschieten. Ik denk overigens niet dat ze je ongeduldig gaan vinden als je er even een belletje achteraan gooit. Gezien de aard van hun baan bellen ze gemiddeld 5 uur per dag ofzo
pi_80307012
Voorschieten zou het probleem niet zo zeer zijn, als ik het maar terug krijg

Net reactie van de IB-groep terug, als ik maar voor 1 mei het verzoek indien tot wisselen, dan kan ik vanaf dan nog 6 weken er voor kiezen het product op te halen of niet. Dat scheelt dus al weer! Maar ik zal er binnenkort even een belletje achteraan gooien dan
pi_80307502
Goed geregeld
pi_80309611
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
pi_80310532
Ik heb er alweer 60 uur op zitten voor de maand april en morgen mag ik weer. Ik moet elke keer zó vroeg weg, dat is echt slopend.. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik vier dagen achter elkaar mag werken.

@ Maharbal.. Lekker man.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen..
pi_80310896
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
Ik neem over 5 minuten de trein voor tweenhalf uur slipplezier
pi_80311081
Tsjah .

Ik heb op een kantoor gewerkt en m'n toenmalige baas had/heeft er één.
pi_80318115
Dat zijn wel de echte gebakkies

ik mag vrijdag weer aan de bak
pi_80333958
Ze bellen vroeg vandaag, nu al voor morgen gebeld.
pi_80347152
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spits
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')