Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:14 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag 3 ritjes en 9,5 uur verder. Kon morgen nog werken, maar kzal morgen 's ff winkelen in Groningen.
Eerste week van april en ik zit op 26 uur. Had slechter gekund met maar 2 dagen p/w werken.
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik kan dat niet snappen.. Hoe the fuck kom jij aan zo veel werk man?!?!
Hij weer met z'n uurloonquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.
In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten).
Kan niet meer, omdat ik nu geacht word een vast contract te hebben. Werk er te langquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Naja goed ik krijg volgende week ook een leuk extratje... woensdag slipcursus, booyah...
En dat uurloon dat krijg ik ook vanzelf xD vroeg of laat gaan ze m ontslaan omdat hij te duur is
Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik woon in een regio waar ze weinig chauffeurs hebben maar veel werk.
In m'n vakanties gaat het altijd een pak beter, dan werk ik zo 4/5 dagen per week. Nu heb ik gewoon wat veel colleges, maar ben al lang blij dat ik toch 2x per week kan werken. M'n hogere uurloon compenseert het verlies aan uren een beetje (ik denk ik benadruk het ff om Mallet, enpe, irritatie etc. te pesten).
2 dagen per weekquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja maar je schreef dat je twee dagen beschikbaar was, en toch 26 uur had gedraaid?? Of snap ik er nou de ballen niet van?![]()
Oh en wacht even. Ik dacht, als het salaris elk jaar dat je ouder wordt met 50ct omhoog gaat heb jij toch helemaal niet zo'n heel hoog salaris.. Maar bij 22 en 23 gaat het ineens snel inderdaad.
Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
2 dagen per week.
En inderdaad, bij die leeftijd springt het omhoog. Nog steeds niks astronomisch, maar een pak beter dan waar ik mee begon.
Dat was dus over 1 dragen, want 2 april kon ik ook nog net werkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, per week. Je zou dus 13 uur per dag draaien? Bah, kom ik daar aan met mijn 8 uurtjes. Nouja, maandag wordt wel wat meer hoop ik.
Yepquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Keuzer het volgende:
Wahaha, die 16 uur is zeker van die keer dat je om halfeen de laatste trein richting Leeuwarden had? Dat je rond 6 uur nog een spoedje kreeg ofzo?
Het is heel simpel, ik weet niet welk spoor je uitstapt maar je moet de borden richting 'noord' volgen, dan zie je links en rechts 2 roltrappen en dan gewoon de roltrap op. Daar bovenop heb je de bussen staan. Is wel te redden binnen 5 min.quote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Shizzefris het volgende:
Het gaat erom dat ik maar 5 min heb om over te stappen van de trein naar de bus en aangezien ik geen idee heb hoe ik bij de bussen moet komen kan dat misschien nog wel is lastig worden
Doe mij die beamer maar.quote:Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef rene90 het volgende:
Vandaag had ik als laatste ritje een wissel op schiphol, een kia c'eed brengen die nog geen 1000 km op de teller had en een bmw 318i ophalen. Die Kia voelt erg fijn aan moet ik zeggen, prima ding
Zal elkaar niet veel ontlopen, je kan beter morgenochtend even de berichten in de gaten houden.quote:Op maandag 12 april 2010 21:46 schreef dreamzk het volgende:
Morgen van zaltbommel naar amsterdam. Om 7uur sochtends. Dus wat is sneller ivb met spits: de A2 helemaal volgen, of bij utrecht de A2 af en dan de A27 volgen?
Ja echt heel verrot. Loop je de hele dag achter de feiten aanquote:Op maandag 12 april 2010 19:44 schreef enpe het volgende:
Zo bijna thuis, toch nog 10 uur gemaakt dankzij de rotterdamse spits.
klote he mallet, vroeg opstaan op maandag.
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/wisselen.aspquote:Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef Keuzer het volgende:
Sinds wanneer kan je niet op ieder gewenst moment je ov laten omzetten?Je kunt ze het beste bellen als je snel een antwoord wilt....
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik dat dit voorheen ookal was, maar zal er wel mee te maken hebben dat een week ov in de zomervakantie 4 weken niet geldig is en dat mensen gaan wisselen daarom..quote:Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen tussen 1 mei en 31 augustus.
Ik neem over 5 minuten de trein voor tweenhalf uur slipplezierquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spitsquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Maharbal het volgende:
*Maharbal rijdt morgen "privé" een S6 5.2L V10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |