abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80078842
Hallo mensjes,

Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?

Gegroet
pi_80078925
Vraag was in het vorige topic ook gesteld, weet alleen het antwoord niet meer.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:00:26 #28
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80079789
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Dowdoon het volgende:
Hallo mensjes,

Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?

Gegroet
In het vorige topic stond als antwoord dat je kansloos bent om aangenomen te worden omdat:
- de klanten liever een hbo/wo student hebben omdat zei een nettere uitstraling hebben.

-aangezien er genoeg hbo/wo studenten beschikbaar zijn zullen ze deze studenten eerder aannemen dan een Mbo student. (ook al zou deze net zo 'netjes'zijn, op basis van opleiding wordt je niet uitgenodigd voor een sollicitatie volgens een antwoord dat eerder gegeven is in dit forum)

Je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen met een telefoontje/mail !
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80083360
Jep, vroeger was het wel gewoon mogelijk maar wegens slechte ervaringen hebben ze besloten alleen nog hbo of hoger aan te nemen.
Heeft zoals gezegd met het hele plaatje te maken, kleding, taalgebruik, kennis, probleemoplossend vermogen.
pi_80090409