abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80078842
Hallo mensjes,

Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?

Gegroet
pi_80078925
Vraag was in het vorige topic ook gesteld, weet alleen het antwoord niet meer.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:00:26 #28
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80079789
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Dowdoon het volgende:
Hallo mensjes,

Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?

Gegroet
In het vorige topic stond als antwoord dat je kansloos bent om aangenomen te worden omdat:
- de klanten liever een hbo/wo student hebben omdat zei een nettere uitstraling hebben.

-aangezien er genoeg hbo/wo studenten beschikbaar zijn zullen ze deze studenten eerder aannemen dan een Mbo student. (ook al zou deze net zo 'netjes'zijn, op basis van opleiding wordt je niet uitgenodigd voor een sollicitatie volgens een antwoord dat eerder gegeven is in dit forum)

Je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen met een telefoontje/mail !
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80083360
Jep, vroeger was het wel gewoon mogelijk maar wegens slechte ervaringen hebben ze besloten alleen nog hbo of hoger aan te nemen.
Heeft zoals gezegd met het hele plaatje te maken, kleding, taalgebruik, kennis, probleemoplossend vermogen.
pi_80090409
Gelukkig hoefde ik vandaag niet te lopen vanaf de Flevocentrale. Er moesten meerdere auto's van dezelfde dealer naar de centrale, dus we zijn met 3 hikers totaal achter elkaar aangereden. Vanaf de energiecentrale naar het station gebracht. Daarna een goede 3,5 uur met het OV terug naar huis.
pi_80090519
Morgen niks
  Moderator donderdag 8 april 2010 @ 18:15:05 #32
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80095408
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het 1richtingsverkeer was daar
De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?

Ik heb morgen weer 3 ritjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maharbal op 08-04-2010 19:57:00 ]
pi_80102597
Ook ik heb morgen 3 ritten.
pi_80102891
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]

De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?

Ik heb morgen weer 3 ritjes.
Pijlen? Borden? Andere mensen?
pi_80103608
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Pijlen? Borden? Andere mensen?
Ja, volgens mij staan er wel 's borden enzo..en rijden er wel 's andere mensen in die richting. Ik kan me vergissen, maar volgens mij hangt er sinds kort ook een pijl?
pi_80104720
Hmm 9 van de 10x dat ik daar in Almere kom is die buffer zo leeg dat ik er met mijn ogen dicht nog wel kan parkeren . Naja ik zal wel mazzel hebben, ff afkloppen dus.
pi_80115573
Deze week niet gewerkt, wel mijn vakantieurne even laten uitbetalen .
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_80117767
chillen in de zon@bushalte Alblasserdam

Op naar de volgende rit.

-edit- bus staat voor open brug, nu mis ik mijn aansluitingen.. beetje jammer, het ging zo vlot allemaal

[ Bericht 58% gewijzigd door Hojdhopper op 09-04-2010 11:54:51 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80122272
Athlon heeft steeds minder diensten maar voor volgende week gelukkig nog ingepland. Nog twee maandjes en dan kan ik terecht bij mijn stageplek
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_80124362
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Hojdhopper het volgende:
chillen in de zon@bushalte Alblasserdam

Op naar de volgende rit.

-edit- bus staat voor open brug, nu mis ik mijn aansluitingen.. beetje jammer, het ging zo vlot allemaal
Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"
Bleek achteraf op de 'dijk' te zijn. Maar echt een gehucht dat.
pi_80128026
Zo toch spoedje naar diemen. Nu onderweg naar centraal. 407 blijft lekker rijden
pi_80128508
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"
Bleek achteraf op de 'dijk' te zijn. Maar echt een gehucht dat.
Oh nee niet dat ik weet. Of het is me niet opgevallen. Was de halte 'Rijksweg'.

Hé maar een paar topics terug kwamen de buslijnen in Breda even ter sprake. Was vandaag weer 5 minuten te laat om de bus te halen vanaf ING, dus kon weer 55 minuten wachten. Maar iemand van jullie vertelde iets over een andere halte waar de bussen vaker komen?
pi_80129422
Ja klopt, was ik. Onder de A27 doorlopen en dan zit daar ook ergens een bushalte. Kan alleen vanuit de trein niet precies zeggen waar.
pi_80130085
Die halte is ongeveer 15 minuten lopen. En dan nog, ik moet altijd naar Tilburg dan, en die bus sluit niet aan op de stoptrein, dus heeft het voor mij praktisch geen zin om die kant op te lopen. Soms kan ik naar Dorst wandelen, dan pak ik daar de buurtbus naar rijen.
pi_80130235
Oké bedankt, dan weet ik ongeveer waar ik moet zoeken. Even checken op google maps.

Maandag weer twee ritjes. Zuid-Limburg naar Zwolle en van Sneek terug naar Limburg. Lekker kilometers en uren maken dus.
pi_80131046
Ik heb er ook weer 3 ritten op zitten vandaag. Mijn 2e auto was de dag ervoor al opgehaald, maar gelukkig stond er nog een prachtige Opel Corsa ( ) x10 die ook naar Apeldoorn mocht. Natuurlijk mijn favoriete uitvoering.. De 1.2 benzine ( ) x100. Het was overigens maar een ritje van 20 minuten, dus dat viel mee. Uiteindelijk 8,5 uur kunnen maken.

Maandag heb ik er ook twee.

Overigens heb ik een keer de bus vanuit Meerkerk (bij het postkantoor) naar Rotterdam genomen. Waar je dán allemaal doorheen komt slaat echt alles. Wat een gehuchten, zoals Nieuw-Lekkerland

Nu snel door naar mn andere werk...
pi_80132767
Ow ik vergis me, die halte stond in nieuw lekkerland, alblasserdam was een andere keer :/ wel allebei bij rotterdam. Maar dat is inderdaad het gehucht waar ik het over had ja nieuwlekkerland, mehoela...
pi_80133535
Ja die naam ook.. Je verwacht eigenlijk een soort speelparadijs waar vervelende kinderen suikerspinnen eten en die vervolgens weer uitkotsen op het mega springkussen.
pi_80136370
Vandaag 3 ritjes en 9,5 uur verder. Kon morgen nog werken, maar kzal morgen 's ff winkelen in Groningen.

Eerste week van april en ik zit op 26 uur. Had slechter gekund met maar 2 dagen p/w werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')