In het vorige topic stond als antwoord dat je kansloos bent om aangenomen te worden omdat:quote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Dowdoon het volgende:
Hallo mensjes,
Ik ben slechts een MBO studentje maar mij lijkt de baan als hiker gewoonweg geniaal.
Nu zag ik dat easyway alleen maar mensen met HBO en hoger willen hebben.
Waarom is dit zo?
En is er een kans dat ik gewoon kan solliciteren?
Zijn er nog meer mensen die met een MBO opleiding daar als hiker werken?
Gegroet
amateurquote:Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het 1richtingsverkeer was daar
De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat het 1richtingsverkeer was daar
Pijlen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De pijlen, de borden en alle rijdende mensen daar deden je niet anders vermoeden?
Ik heb morgen weer 3 ritjes.
Ja, volgens mij staan er wel 's borden enzo..en rijden er wel 's andere mensen in die richting. Ik kan me vergissen, maar volgens mij hangt er sinds kort ook een pijl?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Pijlen?Borden?
Andere mensen?
Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef Hojdhopper het volgende:
chillen in de zon@bushalte Alblasserdam
Op naar de volgende rit.
-edit- bus staat voor open brug, nu mis ik mijn aansluitingen.. beetje jammer, het ging zo vlot allemaal
Oh nee niet dat ik weet. Of het is me niet opgevallen. Was de halte 'Rijksweg'.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Hehe hing dat bord nog steeds opde vervallen bushalte? "vervangende halte op de stoep"
Bleek achteraf op de 'dijk' te zijn. Maar echt een gehucht dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |