Dus je bent privé-chauffeur ? of doen hikers ook klantjes naar huis brengen ?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:46 schreef dreamzk het volgende:
Net gebeld ik mag de nacht van zaterdag op zondag iemand van Hilversum naar Houten brengen om 2uur snachts. Lekker met de taxi daarna naar huis
Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:12 schreef Obama het volgende:
[..]
Dus je bent privé-chauffeur ? of doen hikers ook klantjes naar huis brengen ?
Dit is wel minder :
Indien op basis van soortgelijke
afspraken als bij deze overeenkomst tussen partijen zijn gemaakt, meerdere werknemers in
aanmerking komen om te worden opgeroepen voor het verrichten van bepaalde
werkzaamheden, zal de werkgever deze werknemers oproepen in volgorde van anciënniteit (dat
wil zeggen: de langst in dienst zijnde werknemers het eerst oproepen)/zal de werkgever het
werk (per kalenderjaar) evenredig over deze werknemers verdelen*.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze bij easyway in het geval van meerdere kandidaten gewoon kijken welke kandidaat er evt nog een andere dag beschikbaar is die week... zodat ze het werk zoveel mogelijk verdelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:12 schreef Obama het volgende:
[..]
Dus je bent privé-chauffeur ? of doen hikers ook klantjes naar huis brengen ?
Dit is wel minder :
Indien op basis van soortgelijke
afspraken als bij deze overeenkomst tussen partijen zijn gemaakt, meerdere werknemers in
aanmerking komen om te worden opgeroepen voor het verrichten van bepaalde
werkzaamheden, zal de werkgever deze werknemers oproepen in volgorde van anciënniteit (dat
wil zeggen: de langst in dienst zijnde werknemers het eerst oproepen)/zal de werkgever het
werk (per kalenderjaar) evenredig over deze werknemers verdelen*.
Deze discussie ga ik niet nog een keer voeren, of niet Maharbal?quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...
Dan heb je zeker ook nog bij een werkgever de loonheffingskorting uitstaan, of doe je daar niet aan?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:56 schreef DoimeN het volgende:
Jij doet privé chauffeuren?
Ik keek naar mijn loon en moest echt lachen, gelukkig heb ik nog een baan erbij anders zou ik hier echt niet rond van kunnen komen 6,5 euro bruto WTF
En ik kom voor april denk ik rond de 55 uur. Waarom zo weiniiiiiiig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Desondanks eindig ik sowieso op 100+ uur.
Ik dacht dat je een maand voor niets werktequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja nouja, ik dacht dat die info op de website misschien verouderd was. Maar aan jullie reacties te zien is het dus inderdaad vreemd. Nouja, sorry jongens.
Misschien was het een ongelukje en krijg ik volgende maand gewoon 6,50. (hoop ik niet natuurlijk)
Heyy, bij deze: het is niet moeilijkquote:Op donderdag 22 april 2010 09:19 schreef NLR het volgende:
[..]
laat even weten hoe het gegaan is, dan weet ik waar ze op letten... ik moet maandag ook namelijk
Wel twee dagen ja, vorige maand dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een maand voor niets werkte
Dat is nog best schappelijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wel twee dagen ja, vorige maand dan.
Gefeliciteerd Jostie, welcome to the club.
Ach, liever niet natuurlijk. Maar van fouten leer je, dus het zal niet gauw nog eens zo gaan.quote:
Huh mercedes ? ben jij voor de positie hiker of prive-ch. gegaan ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Heyy, bij deze: het is niet moeilijk![]()
Dus vanaf vandaag mag ik mijzelf ook ew'er noemen![]()
De rijtest hoef je je niet druk om te maken, ik moest in een Mercedes S500-verlengd rijden..
Dus is redelijk grote bak, vond t lastig met inparkeren maar na 1 foutje ging t toch goed.. ik moest constant zorgen dat ik heeeeel voorzichtig van baan wisselde zodat hij t niet zou merken :p
En verder iets rustiger optrekken maar wat il je met zo'n auto.
Hij zag er wel potentie in, dus aangenomen voor regio arnhem/nijmegen!
ik heb nu ook een hele stoere EW tas
EDIT: over mijn pak zei hij: een pak is niet nodig, pantalon met polo is ook prima![]()
ze hebben een bmw en een mercedes,,, de bmw was bezet dus ik kreeg de mercedesquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Obama het volgende:
[..]
Huh mercedes ? ben jij voor de positie hiker of prive-ch. gegaan ?
Ik heb ook zo een tas, met businesskaarten!
Ik hoop dat ik woensdag mijn eerste klus krijg, ik heb er zin in.
Waarom heb jij zo'n nieuwe tas? Moet je daarom vragen? Ik heb gewoon géén EW tas, en mijn eigen schoudertas is nou niet echt handig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:00 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb gewoon twee verschillende tassen van EasyWay nu XD, die oude zwarte, en die nieuwe beige... heb ook twee verschillende visitekaartjes, de groene van privechauffeur, en de wit/groene van fleetmobility..
Tel daarbij op dat ik nog in de S80 ben aangenomen, en ik behoor toch zeker tot de hogere echelons van EW
als ze me nou ook nog eens wat werk zouden geven was ik helemaal tevree
En dat was natuurlijk ook precies hun doelquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ach, liever niet natuurlijk. Maar van fouten leer je, dus het zal niet gauw nog eens zo gaan.
Ik denk dat ik me 8 weken geleden heb aangemeld, en ben 2 weken terug gebeld ofzo. Ik was al bijna vergeten dat ik me had aangemeldquote:Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Nice. :d
Wanneer heb je gesolliciteerd? Ik heb me eergister voor omgeving Leiden aangemeld, als jij je ook pas hebt aangemeld dan is d'r nog hoop voor me, ben namelijk een beetje bang dat ik op die wachtlijst blijf en het niks wordt.
Nog mensen ritjes gereden vandaag btw?
Gefeliciteerd! en bedankt voor de info, ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken maandag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:18 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Heyy, bij deze: het is niet moeilijk![]()
Dus vanaf vandaag mag ik mijzelf ook ew'er noemen![]()
De rijtest hoef je je niet druk om te maken, ik moest in een Mercedes S500-verlengd rijden..
Dus is redelijk grote bak, vond t lastig met inparkeren maar na 1 foutje ging t toch goed.. ik moest constant zorgen dat ik heeeeel voorzichtig van baan wisselde zodat hij t niet zou merken :p
En verder iets rustiger optrekken maar wat il je met zo'n auto.
Hij zag er wel potentie in, dus aangenomen voor regio arnhem/nijmegen!
ik heb nu ook een hele stoere EW tas
EDIT: over mijn pak zei hij: een pak is niet nodig, pantalon met polo is ook prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |