Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:37 schreef Obama het volgende:
[..]
Ja man, een of andere verzekering, kosten 18 euri per jaar als ik me niet vergis.
ik werk niet bij EW maar via dit topic weet ik dat het wordt ingehouden iddquote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.
Jep wordt ingehouden van je eerste loon.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wordt die dan ingehouden op je loon, zeg maar standaardverzekering? Ja neem ik aan. Want anders heb ik daar nog nooit wat over gehoord.
Oew dat is best kut....quote:Op woensdag 21 april 2010 23:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het is al 3 weken geleden gebeurd en het is nog steeds niet afgerond, zoals het er nu uitziet moet ik 10 werkuren inleveren voor de geleden schade. Wel zonde, hele dag daarvoor gewerkt.
Nee was niet moeilijk, maar ik kom uit Amsterdam en ik ben de omgeving totaal niet gewend.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
was t nog moeilijk die rijtest??
ik mag overmorgen namelijk
Moet je ook parkeren oid of alleen stukje rijden ??
Nog tips ??
danku
Bij elkaar is dat 50+ eurie vriend om ergens te gaan werken, ik vind dat een beetje te.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:09 schreef Mallet het volgende:
Als het goed is heb je tijdens je sollicitatie iets moeten tekenen. Ik heb t niet over n arbeidsovereenkomst. In dat document staat namelijk wat over die verzekering. 18 euro vind ik echt een bedrag van niks, dat geef ik echt zo uit aan iets onzinnigs. Vog is idd wat duurder, maar zie het gewoon als investering voor jezelf. En je hoeft geen pak aan te schaffen. Of hebben we het hier nu over privechauffeurs?
laat even weten hoe het gegaan is, dan weet ik waar ze op letten... ik moet maandag ook namelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
was t nog moeilijk die rijtest??
ik mag overmorgen namelijk
Moet je ook parkeren oid of alleen stukje rijden ??
Nog tips ??
danku
okay bedankt, nu moet t goedkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef enpe het volgende:
Ik was toen met nog 2 andere sollicitanten waarvan 1 het presteerde om af te vallen op de rijtest, hij maakte dan ook erg grove fouten.
Zou me dus niet al te druk maken als ik jou was jostie!
Nice. :dquote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef NLR het volgende:
[..]
Ikzelf woon in regio Leiden, maar het intake gesprek is in Breda...
Ik was ook 2 dagen achter elkaar niet gebeld, gelukkig voor morgen nog wel maar daar belde ze ook vrij laat voor.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef Keuzer het volgende:
Damnziet er naar uit dat ik deze hele week geen werk heb gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |