abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80348596
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Mathijz het volgende:
Ze bellen vroeg vandaag, nu al voor morgen gebeld.
Ik niet dus ik ben denk ik morgen vrij. Vind ik ook niet erg eigenlijk. Ik zit al op 68 uur voor deze maand. Heb net al m'n bonnen op de bus gedaan.

Edit: toch weer 2 ritten voor morgen

Vandaag nog een nieuwe Mégane Estate gereden.. Niet echt bijzonder moet ik zeggen. Ik moest hem ophalen bij ALD in Hoofddorp. Ik vind dat altijd apart dat je daar auto's op moet halen, omdat het echt zo`n kantoorpand is. Je wordt daar ook echt verwacht want hij staat altijd pal naast de ingang geparkeerd.. Bij mij iig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mallet op 15-04-2010 17:02:33 ]
pi_80350956
Werd ook pas 5 minuten geleden gebeld voor morgen. Eindelijk weer eens een 3 serie, werd de vele renaults en peugeots wel een beetje beu de laatste tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door enpe op 15-04-2010 18:03:44 ]
pi_80351160
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef enpe het volgende:
Werd ook pas 5 minuten geleden gebeld voor mogen. Eindelijk weer eens een 3 serie, werd de vele renaults en peugeots wel een beetje beu de laatste tijd.
Nou daar zeg je me wat hoor.. Ik heb de laatste tijd echt helemaal niks spectaculairs gereden.. Inderdaad veel Renault & Peugeot. Morgen heb ik een C-Max en een Leon.
pi_80351836
Ik schaar me bij de club met een vw transporter en een volvo v50
pi_80352307
Om over de bedrijfwagens nog maar te zwijgen . Ik heb er voor morgen ook nog een Mazda 6 station bijgekregen.

Hopelijk maken ze het salaris nog voor 't weekend over, zou wel zo lekker zijn .
pi_80352629
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef enpe het volgende:
Om over de bedrijfwagens nog maar te zwijgen . Ik heb er voor morgen ook nog een Mazda 6 station bijgekregen.

Hopelijk maken ze het salaris nog voor 't weekend over, zou wel zo lekker zijn .
Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.

V50 vind ik wel een leuke auto, mits een beetje fatsoenlijk gemotoriseerd.

Ik was trouwens ook onaangenaam verrast door de Nissan Qashqai.. Wat reed dat ding slecht zeg. Langzaam en vooral erg rumoerig. Lekker met zo`n panoramadak, maar dan wel met de airco aan want das kei heet.
pi_80355396
Even een berichtje tussen door, ik werk sinds een paar weken bij Rent A Bob. Leuk en afwisselend werk!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_80362933
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:44 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spits
Kheb er wel 's eerder in gereden en ziet er naar uit dat ik 't ook wel vaker ga doen
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:11:06 #109
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80374595
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef Mallet het volgende:

Vandaag nog een nieuwe Mégane Estate gereden.. Niet echt bijzonder moet ik zeggen. Ik moest hem ophalen bij ALD in Hoofddorp. Ik vind dat altijd apart dat je daar auto's op moet halen, omdat het echt zo`n kantoorpand is. Je wordt daar ook echt verwacht want hij staat altijd pal naast de ingang geparkeerd.. Bij mij iig.
Ze hebben ook een groot parkeer terrein met parkeer vakken gesorteerd op merk, hoe cool is dat
Ik word altijd weggebracht daarheen door iemand, ik vind het personeel daar trouwens echt fijn geen gezeik en ff lachen is er vaak ook wel bij.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_80376536
Zo op naar huis alweer, stond een beetje vol met trailers. Opvallendste van vandaag: 112 gebeld voor een stuk zeil wat op de a6 lag.
pi_80379866
Dubbel
pi_80381372
Volgende week gelukkig ook weer werken, heb het geld hard nodiig
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_80382004
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.

Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?

Salaris is ook net gestort btw.
pi_80382874
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.

Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?

Hier nog niet binnen
pi_80384931
Ben ook weer op weg naar huis. Die 3 serie die ik net heb gereden had maar liefst 3 kilometer op de teller. Je kon de nieuwigheid nog ruiken!
pi_80386347
Hier ook nog niks aan salaris helaas
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:21:40 #117
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_80386667
quote:

Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:23:04 #118
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_80386740
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef enpe het volgende:
Ben ook weer op weg naar huis. Die 3 serie die ik net heb gereden had maar liefst 3 kilometer op de teller. Je kon de nieuwigheid nog ruiken!
Had ik een tijd terug met een A5. 7km op de teller. De man zei toen hij mij kwijlend zag kijken naar die auto "Voorzichtig he, hij is splinter nieuw"
pi_80387052
quote:

Huilie

Salaris is hier ook nog niet gestort.
pi_80388022
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben

Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ( ).
pi_80388108
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben

Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ( ).
Ik zit ook bij ING.

edit: Het is net gestort
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:10:11 #122
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_80388816
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Even een berichtje tussen door, ik werk sinds een paar weken bij Rent A Bob. Leuk en afwisselend werk!
Werk je als Bob of als junior driver?
pi_80389306
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.

V50 vind ik wel een leuke auto, mits een beetje fatsoenlijk gemotoriseerd.

Ik was trouwens ook onaangenaam verrast door de Nissan Qashqai.. Wat reed dat ding slecht zeg. Langzaam en vooral erg rumoerig. Lekker met zo`n panoramadak, maar dan wel met de airco aan want das kei heet.
Was een 2.0 Diesel, en Qashqai vond ik ook niks...
pi_80389983
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef MvdZ het volgende:

[..]

Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..
Heb je helemaal gelijk in . Kan geen lachje vanaf..

Ik zit bij de ABN en die zijn altijd redelijk snel met overdrachten, dat is wel beter. Niet dat ik er op te wachten zit ofzo, maar ik krijg altijd een smsje als er iets bijgeschreven is.

@ Keuzer.. Hoe was je antislipcursus eigenlijk? Was het de moeite waard? Ik heb hem op 12 mei staan.
pi_80390027
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:

Dat heb ik ook een keer moeten doen! Wat saai is dat hè? Moest je ook naar Houten? Ik kwam daar toen aan bij de balie.. "OKE BEDANKT DAAAG".. Ik was nog geen 30sec binnen en kon alweer richting de bushalte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')