Ik niet dus ik ben denk ik morgen vrij. Vind ik ook niet erg eigenlijk. Ik zit al op 68 uur voor deze maand. Heb net al m'n bonnen op de bus gedaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:58 schreef Mathijz het volgende:
Ze bellen vroeg vandaag, nu al voor morgen gebeld.
Nou daar zeg je me wat hoor.. Ik heb de laatste tijd echt helemaal niks spectaculairs gereden.. Inderdaad veel Renault & Peugeot. Morgen heb ik een C-Max en een Leon.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:29 schreef enpe het volgende:
Werd ook pas 5 minuten geleden gebeld voor mogen. Eindelijk weer eens een 3 serie, werd de vele renaults en peugeots wel een beetje beu de laatste tijd.
Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef enpe het volgende:
Om over de bedrijfwagens nog maar te zwijgen. Ik heb er voor morgen ook nog een Mazda 6 station bijgekregen.
Hopelijk maken ze het salaris nog voor 't weekend over, zou wel zo lekker zijn.
Kheb er wel 's eerder in gereden en ziet er naar uit dat ik 't ook wel vaker ga doenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik dinsdag in mogen rijden, wat een godsgruwelijk snelle auto is dat. Wat was het kut dat ik toen de hele tijd stil stond in de spits
Ze hebben ook een groot parkeer terrein met parkeer vakken gesorteerd op merk, hoe cool is datquote:Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef Mallet het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Mégane Estate gereden.. Niet echt bijzonder moet ik zeggen. Ik moest hem ophalen bij ALD in Hoofddorp. Ik vind dat altijd apart dat je daar auto's op moet halen, omdat het echt zo`n kantoorpand is. Je wordt daar ook echt verwacht want hij staat altijd pal naast de ingang geparkeerd.. Bij mij iig.
Hier nog niet binnenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.
Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?
Salaris is ook net gestort btw.
Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
En ook ik ben weer onderweg naar huis vanaf Meerkerk. Best wel zwaar 5 dagen dit werk.
Het personeel bij ald is idd aardig en ook heel dankbaar altijd dat je hun autos wegbrengt. Nou je t zegt, ben ik ook wel eens weggebracht naar die parkeerplaats. Hebben ze alleen zgan autos staan daar?
Had ik een tijd terug met een A5. 7km op de teller. De man zei toen hij mij kwijlend zag kijken naar die auto "Voorzichtig he, hij is splinter nieuw"quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef enpe het volgende:
Ben ook weer op weg naar huis. Die 3 serie die ik net heb gereden had maar liefst 3 kilometer op de teller. Je kon de nieuwigheid nog ruiken!
Huiliequote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Mallet het volgende:
Ik zit ook bij ING.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben
Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ().
Werk je als Bob of als junior driver?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Even een berichtje tussen door, ik werk sinds een paar weken bij Rent A Bob. Leuk en afwisselend werk!
Was een 2.0 Diesel, en Qashqai vond ik ook niks...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Mazda 6 ben ik ook niet kapot van. En och die bedrijfswagens idd.. Opel Vivaro.. Ford Transit.. Renault Master.. Allemaal voorbijgekomen afgelopen 2 weken.
V50 vind ik wel een leuke auto, mits een beetje fatsoenlijk gemotoriseerd.
Ik was trouwens ook onaangenaam verrast door de Nissan Qashqai.. Wat reed dat ding slecht zeg. Langzaam en vooral erg rumoerig. Lekker met zo`n panoramadak, maar dan wel met de airco aan want das kei heet.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Meerkerk, Arval zeker? Personeel daar is niet erg vriendelijk..
Dat heb ik ook een keer moeten doen! Wat saai is dat hè? Moest je ook naar Houten? Ik kwam daar toen aan bij de balie.. "OKE BEDANKT DAAAG".. Ik was nog geen 30sec binnen en kon alweer richting de bushalte.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal er wel aan liggen dat ik bij Fortis zit. Stufi en zorgtoeslag krijg ik ook altijd pas aan het eind van de middag, terwijl vrienden van me bij de ING het altijd 's ochtends vroeg al binnen hebben
Ik vind het personeel in Meerkerk ook niet echt aardig trouwens, vrij chagrijnig altijd. Hoewel ik wel een keer een kop koffie van ze kreeg toen ik moest wachten op een envelop met kentekenpapieren ().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |