abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80390984
Ik heb het al 3 keer moeten doen en alle 3 de keren naar Houten. Ik heb echter al 2 keer gehad dat ik daarna nog een rit had met een auto van de buurt van Amersfoort weer naar Meerkerk, dus dan haal ik eerst die auto op en maak ik een tussenstop in Houten. Veel makkelijker.
pi_80391503
Moet je als chauffeur netjes gekleed zijn?
pi_80394481
Ja, beetje represertatief mag wel.
pi_80394998
ben vandaag onderweg 2x easyway chauffeur tegengekomen, eentje met spijkerbroek en trui, andere in spijkerbroek en nog wel met overhemd.

Wordt hier niets van gezegd? Moet zelf altijd vol in pak voor Athlon, vroeg het me alleen af
pi_80395624
Ik draag eigenlijk ook altijd een spijkerbroek en een overhemd. Als je een nette spijkerbroek draagt zonder rafels, gaten en dergelijke is het wel goed.
pi_80395758
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef LastClick het volgende:
ben vandaag onderweg 2x easyway chauffeur tegengekomen, eentje met spijkerbroek en trui, andere in spijkerbroek en nog wel met overhemd.

Wordt hier niets van gezegd? Moet zelf altijd vol in pak voor Athlon, vroeg het me alleen af
Laat ik om te beginnen even zeggen dat ik het belachelijk vind dat Athlon eist dat hun chauffeurs compleet in pak verschijnen. Ik heb dat één dag gedaan (vestigingswerkzaamheden heet dat bij easyway) en sta vervolgens het grootste deel van de dag die auto's schoon te maken in mijn pak.

Desondanks vind ik dat een spijkerbroek niet representatief is en ik draag dan ook altijd een zwarte pantalon. Ik weet dat veel hikers dat niet doen. Ik sprak laatst een hiker en die dacht altijd dat als hij een chauffeur in pantalon zag dat hij net in dienst was, omdat de regels dan nog gevolgd worden o.i.d. Overigens vind ik dat een nette broek met een nette trui (zwarte V-hals o.i.d.) en een nette jas prima doorkan als "representatief".

Ik denk dat het voor easyway bijna niet mogelijk is om te controleren op kledingkeuze, tenzij ze aan hun klanten gaan vragen om hierop te letten, maar dat komt onprofessioneel over en is niet de verantwoordelijkheid van de klant.
pi_80395985
Ze zeggen wel bij de sollicitatie dat er af en toe controles zijn maar het lijkt me inderdaad niet echt uitvoerbaar. En buiten dat, de medewerkers in bijvoorbeeld Meerkerk zien er ook niet bepaald representatief uit
pi_80396770
Ik vind dat echt niet belachelijk dat je bij Athlon in pak moet, je brengt lease auto's naar klanten en als je aan de chauffeurs aangeeft 'representatief', is het te onduidelijk wat daarmee bedoeld wordt. Als ik binnendienst heb mag je in gewone kleding dat doet er niet toe, ritjes naar een Care /kwikfit is ook geen probleem dan.

Maar ga je echt naar de klant moet je in pak.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_80397202
Ach als prive chauffeur moet je altijd in pak, ik vind het wel prima.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80398094
Bij nieuwegein was het eerst enkel panthalon + overhemd, maar nu inderdaad ook met jasje en stropdas. Niemand van de chauffeurs is het hier mee eens volgens mij, denk ook dat een overhemd voor de klant genoeg is, krijg vaak genoeg van de klant te horen "wat loop je dr netjes bij", alsof dit heel ongebruikelijk is, ze verwachten het dus ook niet van je dat je er zo bij loopt.
pi_80400023
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef LastClick het volgende:
Bij nieuwegein was het eerst enkel panthalon + overhemd, maar nu inderdaad ook met jasje en stropdas. Niemand van de chauffeurs is het hier mee eens volgens mij, denk ook dat een overhemd voor de klant genoeg is, krijg vaak genoeg van de klant te horen "wat loop je dr netjes bij", alsof dit heel ongebruikelijk is, ze verwachten het dus ook niet van je dat je er zo bij loopt.
Dat dus
pi_80401396
Overigens kwam vandaag op het nieuws dat het aantal leaseauto's met 5,5% gedaald is door de crisis. Zou EW (of ander chauffeursbedrijf) daar veel van merken?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80402150
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Mallet het volgende:

[..]

Laat ik om te beginnen even zeggen dat ik het belachelijk vind dat Athlon eist dat hun chauffeurs compleet in pak verschijnen. Ik heb dat één dag gedaan (vestigingswerkzaamheden heet dat bij easyway) en sta vervolgens het grootste deel van de dag die auto's schoon te maken in mijn pak.

Desondanks vind ik dat een spijkerbroek niet representatief is en ik draag dan ook altijd een zwarte pantalon. Ik weet dat veel hikers dat niet doen. Ik sprak laatst een hiker en die dacht altijd dat als hij een chauffeur in pantalon zag dat hij net in dienst was, omdat de regels dan nog gevolgd worden o.i.d. Overigens vind ik dat een nette broek met een nette trui (zwarte V-hals o.i.d.) en een nette jas prima doorkan als "representatief".
En zo is het maar net . Ik loop vaak in spijkerbroek (net), nette schoenen en overhemd c.q. shirt met daarover een nette pullover ofzo. Vrijwel altijd een nette lange jas aan. De laatste tijd doe ik vaker een pantalon aan ivm beter weer.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef rene90 het volgende:
Ik vind dat echt niet belachelijk dat je bij Athlon in pak moet, je brengt lease auto's naar klanten en als je aan de chauffeurs aangeeft 'representatief', is het te onduidelijk wat daarmee bedoeld wordt. Als ik binnendienst heb mag je in gewone kleding dat doet er niet toe, ritjes naar een Care /kwikfit is ook geen probleem dan.

Maar ga je echt naar de klant moet je in pak.
Sorry, maar ik vind 't onzinnig. Kom je daar aan helemaal in pak de zoveelste 207 brengen naar de secretaresse van de secretaresse van de secretaresse. Ze overdrijven gewoon.

Het is geen advocatenkantoor waar je rondloopt ofzo.
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:13:57 #139
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80402874
Ik heb veelste weinig loon gehad, ik hoor jullie roepen: boete. Maar dit is volgens mij niet zo.
Is het dan normaal als ik er een mailtje over stuur?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_80402901
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb veelste weinig loon gehad, ik hoor jullie roepen: boete. Maar dit is volgens mij niet zo.
Is het dan normaal als ik er een mailtje over stuur?
Je kunt volgens mij beter bellen. Bij EW kun je het best op maandag bellen, dan is de (loon)administratie er.
pi_80409832
volgens mij klopt mijn loon ook niet geheel, wacht wel even op me strookje...

daarnaast, met al die shit in shiphol (aswolk), zijn er een hele hoop auto's gehuurd die naar 't buitenland toe gaan (mensen die zelf gaan rijden ipv vliegen). Zullen er nu wat buitenlandse ritten aankomen voor easyway? wat denken jullie
pi_80417090
Met het schiphol verhaal denk ik dat ik wel veel kans maak om die ritjes te gaan rijden. Athlon Amsterdam zit als lease maatschappij volgens mij het dichts bij schiphol dus hopelijk maaandag wat leuke ritjes
Top 5 China producten
pi_80417310
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:17 schreef rene90 het volgende:
Met het schiphol verhaal denk ik dat ik wel veel kans maak om die ritjes te gaan rijden. Athlon Amsterdam zit als lease maatschappij volgens mij het dichts bij schiphol dus hopelijk maaandag wat leuke ritjes
Wanneer hoor jij dan of jij ritjes hebt? Bellen ze je in het weekend?

Overigens bij mij ook te weinig loon denk ik. Hoewel het misschien kan zijn dat die 75 euro eigen risico eraf is gehaald. Ik wacht wel op het loonstrookje.
pi_80417363
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Overigens bij mij ook te weinig loon denk ik. Hoewel het misschien kan zijn dat die 75 euro eigen risico eraf is gehaald. Ik wacht wel op het loonstrookje.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen ( ) dat dat er inderdaad af wordt gehaald bij het eerstvolgende loon
pi_80417424
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kan uit eigen ervaring vertellen ( ) dat dat er inderdaad af wordt gehaald bij het eerstvolgende loon
Ja oké, maar ze wisten het nog niet zeker of het nodig was. Laten ze je dat niet nog eens persoonlijk weten?
pi_80417684
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:28 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja oké, maar ze wisten het nog niet zeker of het nodig was. Laten ze je dat niet nog eens persoonlijk weten?
Bij mij niet, maar bij mij lag het ook iets anders. Had een paar krasjes veroorzaakt dus daar was weinig twijfel mogelijk
pi_80417711
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Een week van tevoren geef je je beschikbaarheid door en dan wordt je ingerootserd voor bepaalde dagen. Dus ik weet op vrijdag wat mijn rooster voor die week erop is. Ik moet gewoon 8.00 beginnen en dan begin je gewoon bij Athlon zelf aan de ritten van die dag.
Top 5 China producten
pi_80417734
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij mij niet, maar bij mij lag het ook iets anders. Had een paar krasjes veroorzaakt dus daar was weinig twijfel mogelijk
Nouja bij mij was het dat benzine/diesel verhaal. Maar ze wisten dus nog niet hoe het zat met de verzekering van Leaseplan enzo, weet ik veel. Nouja, afwachten maar.
pi_80417871
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:38 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nouja bij mij was het dat benzine/diesel verhaal. Maar ze wisten dus nog niet hoe het zat met de verzekering van Leaseplan enzo, weet ik veel. Nouja, afwachten maar.
Je hebt toch bij elk schadegeval een eigen risico? Zou wel krom zijn als dat niet zo is, want mijn schade werd ook afgehandeld door de verzekering van Alcredis.
pi_80417970
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je hebt toch bij elk schadegeval een eigen risico? Zou wel krom zijn als dat niet zo is, want mijn schade werd ook afgehandeld door de verzekering van Alcredis.
Ja goed, maar als het niet jouw schuld is mag ik toch aannemen dat ze van je eigen risico afblijven. In dit geval was het wel mijn eigen schuld, maar toch...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')