Ik denk dat heel veel ouders dan in de "mijn kind doet nooit iets" modus schieten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je er achter komt dat jouw kiind de dader is. Lijkt me bijna nog erger dan dat je kind het slachtoffer is.
Biologisch gezien klopt het. Zie ik zo een persoon nog als gelijkwaardig? Nooit en te nimmer meer en daar mogen wat bij betreft akties tegenover staan. In elk geval bij dit soort ernstige delicten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Dat ie iets onmenselijks gedaan heeft maakt hem niet ineens "geen mens" meer.
/carequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je... daar geloof ik geen ENE fuck van.
En oke, gaan we verder: dan heb jij dus je kind afgemaakt. Dan mag je man dus jou weer afmaken? EN wie maakt hem dan af?
Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
Jammer voor hem. Het gaat om de slachtoffers, niet om een dader. Het is precies deze gedachtegang die van het Westen zo'n verrotte criminele maatschappij gemaakt heeft. Niet straffen, want dat is zielig en de dader heeft een moeilijke jeugd gehad en dat soort bullshit. Er zijn zoveel mensen met een "moeilijke jeugd" en die worden niet zo. Die schoffeer je dus keihard door de "moeilijke jeugd" een argument te laten zijn.quote:Voor een pedofiel is het leven in principe ook een hel.
Levenslang (liever spuitje, maar dat krijgen we er niet door met de EU). Geen uitzonderingen. Geen risico's moeten willen lopen.quote:Als pedofilie te behandelen zou zijn zou dader en slachtoffers geholpen zijn en ook eventuele toekomstige slachtoffers. Daarnaast zouden mensen die zoiets al gedaan hebben natuurlijk gewoon gestraft moeten worden, net als elke andere crimineel.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
Goeie reactie in een discussie meidquote:
Ja dus maak jij hem af. EN dan ben je zelf een moordenaar. Dus jij mag ook afgemaakt worden.quote:Maar ik vind verkrachtingen gewoon zoiets laags. Daders moeten altijd flink gestraft worden. Ookal is je eigen kind de dader, pijn zal hij voelen van zijn daden.
Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Maar HOE gaat dat gebeuren dan?
Ik ook..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
Hear hear.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.
Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld van
Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, straks kom je nog aan dat homo's ook mensen zijn.
Nee, al dat gekusjekroel werkt lekker bij die viezerikken. Ze hebben zelfs een politieke partij gehad, hoe ziek is dat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
uber-sensitive jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.
En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.
Ik zeg niet dat de straffen voor misdadigers nu goed zijn (of te zwaar), ik vind ook dat daar iets aan moet worden gedaan. Maar terug naar de brandstapel, hooivorken en fakkels, spuitjes en dergelijke, is naar mijn mening niet het antwoord. Sterker nog, dat propageren toont nmm alleen maar aan dat je denkt dat we nog in de middeleeuwen leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.
Het is inderdaad niet zo zwart-witquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eens
Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.![]()
Ik vind het onbeschaafd om de meest zwakken en weerlozen uit onze samenleving bewust bloot te stellen aan de risico's van totaal onvoorspelbare klootzakken.
Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
Natuurlijk. Hoe harder hij roept dat hij dingen gaat veranderen/anders wil, hoe meer mensen hij achter zich krijgt. En dat is eerlijk gezegd ook niet zo gek, aangezien NL qua politiek al een tijd "dezelfde kleur" heeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef STING het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo zwart-witMaar als je hem hoort praten, is het vaak precies wat menig onderbuil wil horen
Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.
E_M kan nou eenmaal een zeer emotioneel mens zijn, die alles zwart-wit ziet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.
rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit en/of verkrachtingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.
De zwakkere in de samenleving moeten beschermd worden tegen genetische fouten.
Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit
En? Ik ben niet van de pedopartijquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen?.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.
De zwakkere in de samenleving moeten beschermd worden tegen genetische fouten.
Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
Je hebt gelijk, het is een geaardheid. Pedosexueel is een ziekte.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).
En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen?.
Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
En? Ik ben niet van de pedopartijIk denk dat pedoseksualiteit inderdaad net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een geaardheid is, je kiest er nioet voor omdat het zo leuk is. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik vind dat je het dan maar legaal moet maken.
Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt mequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).
En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt me
Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.
How many licks does it take to get to the middle of it?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoor.
verschilt per modelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
How many licks does it take to get to the middle of it?
Het zijn de mannetjes die opgevroten worden, dus waarom nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?
Mogen we ze dan preventief vastzetten?
Dan moeten we die lui dus gewoon vastzetten en ze zeker niet op verlof sturen. Zoals nu teveel gebeurt. En zolang er geen adequate behandelmethode is hoef je ze dus ook niet te behandelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden isDat is wat ik probeer te zeggen. Chemotherapie was er ook niet zomaar opeens zeg maar en aidsremmers ook niet
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?
Mogen we ze dan preventief vastzetten?
Waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?
Er is een verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Die laatsten moet je opsluiten en nooit meer laten gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.
Ik pretendeer niet dat ik DE oplossing heb, ik vind het een interessant en veelzijdig vraagstuk. En niet zo simpel als het hier verbeeld wordt
Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus hij had zondag al op moeten zijn?
Nee, dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.
Ik vind de vergelijking met het dierenrijk best treffend... Geen pedofilie, geen genocide, seriemoordenaars en gezeik. Hoppaquote:
Goed opgeletquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Altijd? Er komt toch elke periode een nieuwe?
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
het houdt wel een keer op hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.
Nee, er worden elke keer nieuwe aangemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.
Mijn eitjes blijven hopelijk de rest van mijn leven onberoerdquote:
Nee, er is een vaste voorraad eitjes, als het op is, is het ook echt op. Bij de één wat meer dan bij de ander.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
Nee, er worden elke keer nieuwe aangemaakt.
Er zitten altijd follikels. Eentje komt tot rijping en sterft af als er geen bevruchting plaatsvind. En die cyclus wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet meer vruchtbaar zijn heeft voordelen. De rest van die overgang lijkt me geen partijtje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij zit met smart te wachten op de overgang?
dat valt je nu pas op?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat in het singlestopic in verhouding veel mensen posten die geen kinderen willen. Grappig wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, er is een vaste voorraad eitjes, a
De bevolking hier varieert nogal he, eerst waren er juist veel alleenstaande ouders bijvoorbeeldquote:
lekker sexen zonder dat je je zorgen hoeft te makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Niet meer vruchtbaar zijn heeft voordelen. De rest van die overgang lijkt me geen partijtje.
Ik in feite wel... Gadverdamme dat geklieder iedere maand.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij zit met smart te wachten op de overgang?
Ja, want condooms heb je tenslotte alleen maar voor de anticonceptie.quote:lekker sexen zonder dat je je zorgen hoeft te maken
Daar is op te testen in ene vaste relatie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want condooms heb je tenslotte alleen maar voor de anticonceptie.
Ik ben de alleenstaande ouder die geen kinderen meer wilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
De bevolking hier varieert nogal he, eerst waren er juist veel alleenstaande ouders bijvoorbeeld
True. Maar die heb ik niet, dus ik denk alleen maar in mijn eigen losbandige straatje.quote:Daar is op te testen in ene vaste relatie.
Sloeriequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar die heb ik niet, dus ik denk alleen maar in mijn eigen losbandige straatje.
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.
Het leven is niet simpel. Denk niet wwiiiiiiiiit, denk niet zwaaaaart, denk niet zwartwiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:Ik pretendeer niet dat ik DE oplossing heb, ik vind het een interessant en veelzijdig vraagstuk. En niet zo simpel als het hier verbeeld wordt
Het is al bijna twintig jaar geleden dat ik biologie had.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, er is een vaste voorraad eitjes, als het op is, is het ook echt op. Bij de één wat meer dan bij de ander.
Zo heb ik het begrepen, maar ach, ik ben ook maar een vrouw
quote:Een eicel, ook wel eitje of kort ei genoemd, is de vrouwelijke geslachtscel.
De medische term voor 'eicel' is ovum (meervoud ova, van het Latiijnse woord ovum dat ei of eicel betekent). Eicellen zijn net als zaadcellen gameten.
Bij hogere dieren, inclusief de mens, worden eicellen gemaakt in de vrouwelijke geslachtsklieren: de eierstokken. Een vrouw heeft bij de geboorte enkele duizenden eicellen in aanleg, waarvan er gedurende haar vruchtbare leven een paar honderd tot rijping komen. Het proces van de rijping van de eicellen wordt aangeduid met de term oögenese.
In het menselijk lichaam is de eicel één van de grootste cellen, en is met een diameter tussen de 100 en 200 µm zichtbaar voor het blote oog zonder hulp van een microscoop.
De eicel is in tegenstelling tot de zaadcel niet zelf mobiel. Daarentegen bevat een eicel een grote hoeveelheid reservevoedsel om na de versmelting de zygote en het vroege embryo voor de eerste tijd van energie te voorzien. De eicel is door deze reserve de grootste cel van het organisme.
Frank!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
[..]
Het leven is niet simpel. Denk niet wwiiiiiiiiit, denk niet zwaaaaart, denk niet zwartwiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Ja, kan mij het schelen.quote:Sloerie .
De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik in feite wel... Gadverdamme dat geklieder iedere maand.
Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for lessquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat in het singlestopic in verhouding veel mensen posten die geen kinderen willen. Grappig wel
Tss, boeien!quote:
Denk dat, hoe erg ook, er veel vrouwen zijn die zo denken ja.quote:Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for less
gvd, moest je die er nou echt nog ff bij editten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for lessRace tegen de biologische klok en zo.
JOE BRAAAAAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Wat doe je vanavond?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
Voor een sloerie neuk ik anders wel verdomd weinig.
Laten we beginnen met een knuffel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
Voor een sloerie neuk ik anders wel verdomd weinig.
Dar kende toch nie in wone mens?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Gib mir die Hand, ich bau dir ein Schloss aus sand.
Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann * tralalala*
Hoef je mij niet te vertellen. Maar in tegenstelling tot ongesteldheid, wat chronisch is, is de overgang meer acuut en is het ook gewoon afgelopen na een tijdje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.
Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?quote:
Ben niet gegaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?
Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent jaquote:
Het was Nena's ideequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dar kende toch nie in wone mens?
1 regenbui en ge zakt deur 't plafond!
Voorspelbaar, HW.quote:Wat doe je vanavond? .
"we" beginnen helemaal niks.quote:Laten we beginnen met een knuffel.
Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent ja
Stoppen met msn-smilies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan? [ afbeelding ]
Dan vinden ze je een lekker wijf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
Datquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stoppen met msn-smilies.
En je wanhoopsgehalte is een beetje hoog en dat baseer ik op het volgende:
"Ik ga alleen naar de meet als er voldoende vrouwen komen."
Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook échtquote:
Alsof een MSN smiley wat uitmaakt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
Stoppen met msn-smilies.
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.quote:En je wanhoopsgehalte is een beetje hoog en dat baseer ik op het volgende:
Nee, gewoon kleren, laarsjes, jas aan, geen slierten in m'n haar. Niksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?
Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
[..]
Hier wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Alsof een MSN smiley wat uitmaakt...
[..]
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
Welke leuke mooie meid wil afspreken voor sex? Mag ook (en eigenlijk liever nog) alleen voor knuffelen en zoenen.
Wake up and smell the coffeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon kleren, laarsjes, jas aan, geen slierten in m'n haar. Niks
@Lily, daar geloof ik niet zo in
Ik heb dat ook deze week. Lente zit gewoon in de lucht denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat aan je communicatieve vaardigheden doen, want zo kom je niet overquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zo
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?
Ik zie het als shoppen:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilen
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachtenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook écht
Whooo dat had ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachten
Jup. Tom Cruisequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?
Welke film was dat ook alweer... dat ze konden zien dat je een moord ging plegen? Minority Report?
Ik leen gewoon een zooitje truien tegelijk om te proberenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het als shoppen:
Als ik eeen trui wil of nodig heb, dan zie ik geen enkele leuke in de stad. Ze zijn uitverkocht, of ze hebben mijn maat niet. Maar als ik niet op zoek ben, dan loop ik net tegen die ene aan!
Nadeel is dat als ik er eentje gekocht heb ik in de volgende winkel meteen een leukere zie, dat dan weer wel
Denk ik nog steeds welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachten
Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig isquote:
Ja, maar jij bestelt ook bij de Wehkampquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leen gewoon een zooitje truien tegelijk om te proberen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig is
Omg, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het als shoppen:
Als ik eeen trui wil of nodig heb, dan zie ik geen enkele leuke in de stad. Ze zijn uitverkocht, of ze hebben mijn maat niet. Maar als ik niet op zoek ben, dan loop ik net tegen die ene aan!
Nadeel is dat als ik er eentje gekocht heb ik in de volgende winkel meteen een leukere zie, dat dan weer wel
Die was wel humor toch? Paste prima bij de TT toen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
Deze was ook slecht trouwens:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar jij bestelt ook bij de Wehkamp
Toch heb ik het soms nog wel...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig is
OK, bedankt voor de tip. Ik zal toegeven dat ik niet de handigste ben in de omgang inderdaad...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Dan moet je toch wat aan je communicatieve vaardigheden doen, want zo kom je niet over
Op jachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]ik bestel niet online, ik zoek uit in het wild
.
Ik ook. En dan bedenk ik me dit en dan is het overquote:
Oh, bij mij is het ook wel eens echt zo, somsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. En dan bedenk ik me dit en dan is het over
Het wilde polen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]ik bestel niet online, ik zoek uit in het wild
.
Confession time:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. En dan bedenk ik me dit en dan is het over
Die mag je naar mij doorsturen dan. Grommende mannenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wilde polen?
Ik ga ook altijd wel in het wild zoeken, maar ik heb denk ik de juiste habitat nog niet gevonden om in te jagen. Ik val op van die hetero's (nou ja, straight-acting) en die zijn weer minder te vinden in de gay-habitat, maar als je ze in hun natuurlijke normale mensen habitat gaat zoeken dan heb je wel eens per ongeluk een echte onvervalste hetero te pakken, en da's nie altijd handigDie wille wel eens grommen of aanvallen.
If it helps, it helps. Ik heb me een tijdje afgevraagd als ik iets niet durfde What Would Madonna Do? En die zou het altijd wel doen, want die was bad ass.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Confession time:
Ik had vroeger een belachelijke mantra nodig om over of voorbij een vol terras te lopen. Dat zong ik dan in mijn hoofd en dan lette ik niet op of mensen keken of lachten of wat dan ook
Chesney Hawkes - The one and only
Ja mensen. Schiet me amar af.
Ja nu zou je dan overal op horen "What would madonna do? BOTOX!" en om nou eerst een botoxinjectie te nemen voordat je iets gata doen......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
If it helps, it helps. Ik heb me een tijdje afgevraagd als ik iets niet durfde What Would Madonna Do? En die zou het altijd wel doen, want die was bad ass.
Helaas is het nu een beetje een treurige ouwe mevrouw aan het worden. Maar goed, dat hielp indertijd voor mij dus
Inderdaad. Maar ik ben nu ook zelf niet zo ontzettend schuchter meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu zou je dan overal op horen "What would madonna do? BOTOX!" en om nou eerst een botoxinjectie te nemen voordat je iets gata doen......
Rawrrrquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die mag je naar mij doorsturen dan. Grommende mannen![]()
Bedenk je gewoon dat het ergste wat je kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft. En dat zegt verder niks over jou als persoon, dan heeft ze kennelijk een andere smaak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:03 schreef Tjaapo het volgende:
Wat ik altijd heb is dat ik zo fockin onzeker ben als de pest. Vaak durf ik niet eens een leuke meid aan te spreken.
Spreek ik eindelijk eens een leuke meid en der nummer geregeld voor een date krijg ik te horen dat ze in de tussentijd alweer met een andere dude wat heeft.... damn.... maar inmiddels is ze alweer vrijgezel dus wellicht spreek ik der wel weer eens aan in de kroeg.
Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.
Nog geen ervaring mee, jij vindt het een aanrader?quote:
Mwah, sort of. Maar ik heb daar niet altijd even veel zin in. Ik wil dat graag casual houden, maar soms spelen dan gevoelens bij de tegenpartij. Dan kap ik er gelijk mee.quote:Heb jij geen vaste overbrug mannen dan kluts?
"Hoi, leuke muziek, hè" "Wat waren de jaren ´90 toch mooi"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?
Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bedenk je gewoon dat het ergste wat je kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft. En dat zegt verder niks over jou als persoon, dan heeft ze kennelijk een andere smaak.
Je kunt jezelf helemaal gek maken doordat je dingen zo belangrijk maakt zeg amar.
Verzin eens een leuke grap ofzo, met humor heb je haar al veel meer in de pocket dan met "leuke muziek he?"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hoi, leuke muziek, hè" "Wat waren de jaren ´90 toch mooi"
En waarschijnlijk houden ze op OMDAT je standaardzinnetjes gebruikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.
Mijn huidige vriend is 5 jaar jonger en de twee exen daarvoor ook. Ja, ik vind het wel een aanraderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, jij vindt het een aanrader?
Ik had altijd een zwak voor oude mannen, misschien is het tijd voor a new eraquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend is 5 jaar jonger en de twee exen daarvoor ook. Ja, ik vind het wel een aanrader
Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hoi, leuke muziek, hè" "Wat waren de jaren ´90 toch mooi"
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik had altijd een zwak voor oude mannen, misschien is het tijd voor a new era
Was gewoon geinteresseerd in haar en we hadden gewoon een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?
Mja, maar om daar nou in de kroeg of club meteen mee te beginnen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?
Precies, vrouwen lullen erg graag over haarzelf, dus blijf doorvragenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?
Ik had en heb dat ook altijd al. Maar ik heb geleerd om er mee om te gaan door gewoon rationeel na te denken. Het is dus niet weg, maar wel controleerbaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.
En wat zou je tegen mij zeggen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, vrouwen lullen erg graag over haarzelf, dus blijf doorvragen
Bull, werkt echt niet bij elke vrouw. Het is ook wel de truc om aan te voelen wat je uit de kast moet halen bij welke vrouw.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eerst gewoon aanspreken natuurlijk. Maar vrij snel daarna wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar om daar nou in de kroeg of club meteen mee te beginnen?Outt of the blue?
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
Maar dat betekent zeker niet dat je dat niet kunt veranderen. Ik was vroeger ook altijd verlegen en dat kwam er ook vaak uit. Dansen bijvoorbeeld? Nee, stel je voor dat iedereen iemand kijktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Tjaapo het volgende:
Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.
Ik zou dus serieus moeten lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
"Zeg, hoe denk jij over pijpen", heel persoonlijk en toch geef je je intenties aan
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik had altijd een zwak voor oude mannen, misschien is het tijd voor a new era
Ik niet, ik praat liever over een ander.. De ander in het gesprek dus, niet een derde. (Ook wel, maar dat is niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
Welke goede grap hoor jij graag in zo´n geval?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Verzin eens een leuke grap ofzo, met humor heb je haar al veel meer in de pocket dan met "leuke muziek he?"
wil iemand ff de standaardreactie geven voordat ik het doe?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
Ik val eigenlijk totaal niet op jongere mannen, maar ik neem ze vaak ook niet echt serieus. Eerder viel ik op mannen van dezelfde leeftijd, maar tegenwoordig meer op mannen die ongeveer 5 jaar ouder zijn op de een of andere manier.
Hte gaat er niet om wat een vrouw WIL horen. Niks ergers dan een man die semi-grappig met een oude grap als openingszin komt. De leukste gesprekken heb ik met mannen gehad die gewoon over iets stoms begonnen of iets opmerkten. Juist dat gekunstelde maakt het onaantrekkelijk.quote:Welke goede grap hoor jij graag in zo´n geval?
I knowquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bull, werkt echt niet bij elke vrouw. Het is ook wel de truc om aan te voelen wat je uit de kast moet halen bij welke vrouw.
Zei hij daarna weer dat het om seks ging? Of had je het wel echt gehoord?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
En dan vorige week die gast die vroeg of ik seks met hem wilde. Toen ik 'hè wat?!' zei en hard lachte; zei hij 'Ja, je hoorde me wel!' Ik: 'Eeuuhhm, Nee.' Hij: 'Nou dat is ook duidelijk, mag ik wel 3 bier en een jillz van je?!'
Precies, gebruik iets in de omgeving of wat er gezegd is dat opvalt en ga daar op verder. Dat kan echt van alles zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hte gaat er niet om wat een vrouw WIL horen. Niks ergers dan een man die semi-grappig met een oude grap als openingszin komt. De leukste gesprekken heb ik met mannen gehad die gewoon over iets stoms begonnen of iets opmerkten. Juist dat gekunstelde maakt het onaantrekkelijk.
Ja, dat had ik wel echt gehoord. Ik zei alleen 'hè wat?!' omdat ik dacht dat ik hem niet goed hoordequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:20 schreef automatic_ het volgende:
Zei hij daarna weer dat het om seks ging? Of had je het wel echt gehoord?
Haha okequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel echt gehoord. Ik zei alleen 'hè wat?!' omdat ik dacht dat ik hem niet goed hoordeVrouwenkwaaltje
Daarom zei ik.. het talent om dat aan te voelen is een groot goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas kan zoiets lang niet altijd
Ojee, en nu?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klaar met pauze en echt geen zin en of energie meer
Ik heb ooit een half uur staan kletsen met een gozer over het wel of niet opzwepende effect van duistere teksten in hardcorenummers. Ging nergens over, maar het was wel gezellig.quote:Precies, gebruik iets in de omgeving of wat er gezegd is dat opvalt en ga daar op verder. Dat kan echt van alles zijn.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit een half uur staan kletsen met een gozer over het wel of niet opzwepende effect van duistere teksten in hardcorenummers. Ging nergens over, maar het was wel gezellig.
Ik vind het geweldig om zo absurd mogelijke dingen te vinden om over te kletsenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef Lily-Ella het volgende:
Daarom zei ik.. het talent om dat aan te voelen is een groot goed
Alleen had ik ernstig het gevoel dat je het nog meede ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Die was wel humor toch? Paste prima bij de TT toen.
Hoiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik had altijd een zwak voor oude mannen
lekker niksenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wil iemand ff de standaardreactie geven voordat ik het doe?
bijna goed.quote:
Alweer?quote:
Idd. Ik zal het ook nooit helemaal afleren.quote:Flirten is![]()
Zeker! Hoe tof! Misschien kan ikd an wel direct een programmaatje draaienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
Iets voor jou, Rip?![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)honeymoontester.html
Nou en. Het is MIJN eerste LL.quote:Alweer?
Die zijn al 15x geweest of zo!
"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. Todos noches! Para siempreeeeeequote:
misschien wel :quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: het juiste antwoord was:"Neuken?"
Geef die jongen nou geen valse hoopquote:
mijn kloon mag dat best bij jouquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. Todos noches! Para siempreeeeee"
ik zou niet durvenquote:
vaarwelquote:
quote:
quote:
Sorry lufjepufjequote:
Hahaha, forget it!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. TodosTodas las noches! Para siempreeeeee"
jamaar ik voelde me genegeerdquote:
Als je die op hebt zou ik die openingszinnen maar even laten voor wat het is...... Of een heel pak kauwgom naar binnen werkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef OuweBaas het volgende:
Tijd voor pauze, ff een lekker Dürum halen
Snow Patrol.quote:Sorry lufjepufje Laat ze maar komen dan
Marina & The Diamonds komen
En Massive Attack, snow patrol, placebo, 30 seconds to Mars, the xx, QOTSA
Dat idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Verder: Ik ga vooral voor de zuip, vrienden en gezelligheid, muziek is vast tof en mooi meegenomen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, forget it!![]()
Vanavond eerst zelf voetballen en dan Bayern Munchen kijken in de kroeg.
Jij en Techno?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat idd.
Zolang er maar techno 's avonds is, vind ik alles best.
Sorry, maar ik ben er niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Huh nee? Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij en Techno?![]()
had ik dus nooit verwacht
Jammer, leek me wel gezellig.quote:
dude, andere Technoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh nee? Waarom niet?![]()
Minimal =![]()
![]()
![]()
Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.
doe maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
zal ik zo nog gaan werken...ben om 4 terug. *twijfelt*
EM! Minimal!quote:Huh nee? Waarom niet?
Minimal =
Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.
Ik ga naar LL echt niet voor de zuipquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat idd.
Nee. Fuck je eindbaas.quote:zal ik zo nog gaan werken...ben om 4 terug. *twijfelt*
omdat eh...quote:
En je gaat mij er ook niet voor inzetten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn eindbaas heeft een rare twitch in z'm gezichtsspieren. ik fuck em liever niet.
Vind je? Ik vind minimal echt magistraal. Dit is een werelds nummer:quote:
Jezus man, wat selectief van je.quote:Mijn eindbaas heeft een rare twitch in z'm gezichtsspieren. ik fuck em liever niet.
Scherp.quote:
braafquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, dan wel. ik doe alles wat jij zegt.
Ik vind minimal altijd zo voortkabbelen. Ik wil lekker knallen.quote:Vind je? Ik vind minimal echt magistraal. Dit is een werelds nummer:
misschien wel gewoon pikantquote:
quote:
ik werk in de thuiszorgquote:
Bestaat dat nog?quote:
Bij mij wisselt zich dat af. Ik vind heerlijk een avond lang dezelfde beat en niet nadenken maar genieten van de mensen, de lichten om je heen en de extra materialen wel erg goed..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind minimal altijd zo voortkabbelen. Ik wil lekker knallen.
Partygangers zijn zielig!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Samzz' Post Stress Syndrome?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
Aaaaah, begraaaaf me! Volgende week SPSS assessmentIk kan wel jánken
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Partygangers zijn zielig!!
Royal SadnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk, heel drukquote:
Haha, ga je gang.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
Nee, ik zou er haast een topic over willen openen in KLB.
Wat is het dan?quote:
Oh, je kent het echt niet? Houden zo.quote:
Ik HAAT statistiek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je kent het echt niet? Houden zo.
Een statistiek programma is het.
Gaaf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Die foto's![]()
![]()
http://www.dailymail.co.u(...)rly-morning-dew.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |