abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:54:33 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79740498

Alles over je Seks bestaan! Zoals... het neuken en bonken! Geil zijn! Je ex nemen! Scharrels en nog meer seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier niet serieus zijn, maar dat hoeft ook niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het geilste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier een datingtopic dus sla je slag.

Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_79740502
    Fipo.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:54:51 #3
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79740515
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef Ripley het volgende:
    Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je er achter komt dat jouw kiind de dader is. Lijkt me bijna nog erger dan dat je kind het slachtoffer is.
    Ik denk dat heel veel ouders dan in de "mijn kind doet nooit iets" modus schieten.
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79740520
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja.

Dat ie iets onmenselijks gedaan heeft maakt hem niet ineens "geen mens" meer.
    Biologisch gezien klopt het. Zie ik zo een persoon nog als gelijkwaardig? Nooit en te nimmer meer en daar mogen wat bij betreft akties tegenover staan. In elk geval bij dit soort ernstige delicten.
    pi_79740549
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weet je... daar geloof ik geen ENE fuck van.

En oke, gaan we verder: dan heb jij dus je kind afgemaakt. Dan mag je man dus jou weer afmaken? EN wie maakt hem dan af?
    /care

Maar ik vind verkrachtingen gewoon zoiets laags. Daders moeten altijd flink gestraft worden. Ookal is je eigen kind de dader, pijn zal hij voelen van zijn daden.
    pi_79740565
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
    Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.
    quote:
    Voor een pedofiel is het leven in principe ook een hel.
    Jammer voor hem. Het gaat om de slachtoffers, niet om een dader. Het is precies deze gedachtegang die van het Westen zo'n verrotte criminele maatschappij gemaakt heeft. Niet straffen, want dat is zielig en de dader heeft een moeilijke jeugd gehad en dat soort bullshit. Er zijn zoveel mensen met een "moeilijke jeugd" en die worden niet zo. Die schoffeer je dus keihard door de "moeilijke jeugd" een argument te laten zijn.
    quote:
    Als pedofilie te behandelen zou zijn zou dader en slachtoffers geholpen zijn en ook eventuele toekomstige slachtoffers. Daarnaast zouden mensen die zoiets al gedaan hebben natuurlijk gewoon gestraft moeten worden, net als elke andere crimineel.
    Levenslang (liever spuitje, maar dat krijgen we er niet door met de EU). Geen uitzonderingen. Geen risico's moeten willen lopen.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_79740568
    Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
    pi_79740589
    Ja, wat is menselijk he. Vanuit je onderbuik/primair gevoel iemand vermoorden uit wraak, of er alles aan doen dat de purp z'n verdiende loon krijgt via het legale kanaal.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:56:37 #9
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79740592
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
    Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
    Ja inderdaad
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:56:48 #10
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740599
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef krengetje het volgende:

[..]

/care
    Goeie reactie in een discussie meid
    Inhoudelijk ook.
    quote:
    Maar ik vind verkrachtingen gewoon zoiets laags. Daders moeten altijd flink gestraft worden. Ookal is je eigen kind de dader, pijn zal hij voelen van zijn daden.
    Ja dus maak jij hem af. EN dan ben je zelf een moordenaar. Dus jij mag ook afgemaakt worden.
    Jij bent echt geen STEEK beter dan een andere moordenaar hoor, als je iemand afmaakt.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79740604
    quote:
    Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld van
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:57:02 #12
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740608
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het mee eens. Maar HOE gaat dat gebeuren dan?
    Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79740618
    quote:
    Ik ook..
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79740627
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
    Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:57:32 #15
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740630
    quote:
    Hear hear.

Soms snap ik 't, dat het in een opwelling gebeurd.
    Maar ook de ene moord kan in een opwelling zijn begaan.
    Wat maakt de ene moord erg en de ander niet?
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:57:48 #16
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79740640
    quote:
    dat.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
    pi_79740641
    quote:
    Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.
    pi_79740666
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Ripley het volgende:

[..]

Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.
    Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:58:26 #19
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79740667
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef STING het volgende:

[..]

Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld van
    Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eens
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:58:35 #20
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740672
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

man, straks kom je nog aan dat homo's ook mensen zijn .
    Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.
    L'Amour menaçant:
    pi_79740675
    Maar ik denk dat niemand er nu iets zinnigs op kan zeggen totdat je het echt hebt meegemaakt. Misschien vermoorden diegene die nou het hardste roepen van niet, de dader wel. En andersom ook.

Zoiets kan je niet van te voren weten wat je op dat moment doet. Maar ik kan me gewoon heel goed voorstellen dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
    pi_79740685
    quote:
    Nee, al dat gekusjekroel werkt lekker bij die viezerikken. Ze hebben zelfs een politieke partij gehad, hoe ziek is dat?
    pi_79740689
    quote:
    Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.

Ik vind het onbeschaafd om de meest zwakken en weerlozen uit onze samenleving bewust bloot te stellen aan de risico's van totaal onvoorspelbare klootzakken.
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:23 #24
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79740695
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.
    uber-sensitive ja .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:25 #25
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740698
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.

En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.
    pi_79740701
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.
    Ik zeg niet dat de straffen voor misdadigers nu goed zijn (of te zwaar), ik vind ook dat daar iets aan moet worden gedaan. Maar terug naar de brandstapel, hooivorken en fakkels, spuitjes en dergelijke, is naar mijn mening niet het antwoord. Sterker nog, dat propageren toont nmm alleen maar aan dat je denkt dat we nog in de middeleeuwen leven.
    pi_79740707
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eens
    Het is inderdaad niet zo zwart-wit Maar als je hem hoort praten, is het vaak precies wat mening onderbuik wil horen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:59 #28
    292905 Tjaapo
    Bad Ass Mofo
    pi_79740715
    Ow ben ffe weggeweest en heb nu geen idee meer waar het over gaat! Maar hebben sommige van jullie een meeting gehad in de kroeg begreep ik? Of ben ik nu abuis? (Dacht zoiet vanochtend te hebben gelezen)
    PSN: Tjaapo
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:21 #29
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740720
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.

Ik vind het onbeschaafd om de meest zwakken en weerlozen uit onze samenleving bewust bloot te stellen aan de risico's van totaal onvoorspelbare klootzakken.
    Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:25 #30
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740724
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
    Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).

En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:26 #31
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79740725
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef STING het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet zo zwart-wit Maar als je hem hoort praten, is het vaak precies wat menig onderbuil wil horen
    Natuurlijk. Hoe harder hij roept dat hij dingen gaat veranderen/anders wil, hoe meer mensen hij achter zich krijgt. En dat is eerlijk gezegd ook niet zo gek, aangezien NL qua politiek al een tijd "dezelfde kleur" heeft.
    pi_79740733
    Kluts, ja, ging best lastig (30 man in de rij, ik aan de beurt en mevrouw ging een KWARTIER lang een dwarsgeschoten nietje uit het nietapparaat halen). Ik zei: wij kosten 300 euro per uur, en zij was de enige die ons hielp (geen ander loket open). Gelukkig wel binnen 1 dag geregeld, maar wat een teringlijers zijn ambtenaren toch.

pi_79740747
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.
    De zwakkere in de samenleving moeten beschermd worden tegen genetische fouten.

Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
    pi_79740753
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.
    pi_79740775
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.
    E_M kan nou eenmaal een zeer emotioneel mens zijn, die alles zwart-wit ziet.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:01:58 #36
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79740785
    Een koetje en een kalfje die liepen in de wei
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79740787
    Maarre.. ik ga weer verder werken
    pi_79740797
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
    rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit en/of verkrachting
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:02:58 #39
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79740818
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit
    Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen? .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:03:05 #40
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740822
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[..]

En? Ik ben niet van de pedopartij Ik denk dat pedoseksualiteit inderdaad net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een geaardheid is, je kiest er nioet voor omdat het zo leuk is. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik vind dat je het dan maar legaal moet maken.
    pi_79740826
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen? .
    pi_79740830
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat inderdaad.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:03:50 #43
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79740856
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).

En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
    Je hebt gelijk, het is een geaardheid. Pedosexueel is een ziekte.
    pi_79740858
    quote:

[..]

Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.
    pi_79740865
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

En? Ik ben niet van de pedopartij Ik denk dat pedoseksualiteit inderdaad net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een geaardheid is, je kiest er nioet voor omdat het zo leuk is. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik vind dat je het dan maar legaal moet maken.
    Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:04:33 #46
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740879
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt me
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:04:43 #47
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79740885
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.
    verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoor .
    Get woke, go broke!
    pi_79740901
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt me
    Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
    En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?

Mogen we ze dan preventief vastzetten?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:05:26 #49
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740902
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.
    Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden is Dat is wat ik probeer te zeggen. Chemotherapie was er ook niet zomaar opeens zeg maar en aidsremmers ook niet
    pi_79740915
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoor .
    How many licks does it take to get to the middle of it?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:06:09 #51
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79740937
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

How many licks does it take to get to the middle of it?
    verschilt per model .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:06:10 #52
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79740940
    quote:

[..]

Het zijn de mannetjes die opgevroten worden, dus waarom niet
    pi_79740965
    Krea je was tof.

RIP!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:07:03 #54
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79740975
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    pi_79740977
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden is Dat is wat ik probeer te zeggen. Chemotherapie was er ook niet zomaar opeens zeg maar en aidsremmers ook niet
    Dan moeten we die lui dus gewoon vastzetten en ze zeker niet op verlof sturen. Zoals nu teveel gebeurt. En zolang er geen adequate behandelmethode is hoef je ze dus ook niet te behandelen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:07:54 #56
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79741012
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.

Ik pretendeer niet dat ik DE oplossing heb, ik vind het een interessant en veelzijdig vraagstuk. En niet zo simpel als het hier verbeeld wordt
    pi_79741013
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:06 schreef Godtje het volgende:
    Krea je was tof.

RIP!
    Ik dacht heel even: WTF , maar toen zag ik die spindiscussie.
    pi_79741019
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?
    Waar kan ik stemmen?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:09:53 #59
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741075
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:06 schreef Godtje het volgende:
    Krea je was tof.

RIP!
    He, dat gebeurt pas na paring
    pi_79741112
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

He, dat gebeurt pas na paring
    Dus hij had zondag al op moeten zijn?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:11:02 #61
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741113
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.

Ik pretendeer niet dat ik DE oplossing heb, ik vind het een interessant en veelzijdig vraagstuk. En niet zo simpel als het hier verbeeld wordt
    Er is een verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Die laatsten moet je opsluiten en nooit meer laten gaan.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:12:13 #62
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741154
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dus hij had zondag al op moeten zijn?
    Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.
    pi_79741186
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.
    Nee, dan heb je een punt.
    pi_79741197
    [b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
    YES! The rhythm, the rebel.
    pi_79741231
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee een Ei
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:15:29 #66
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79741263
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef Kluts het volgende:
    Sup chick? .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:15:49 #67
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741271
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik vind de vergelijking met het dierenrijk best treffend... Geen pedofilie, geen genocide, seriemoordenaars en gezeik. Hoppa
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:16:42 #68
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741297
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee een Ei
    Die zat er altijd al
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:17:17 #69
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79741318
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zat er altijd al
    "My dream is to know why my nightmares never cease"
    pi_79741321
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zat er altijd al
    Altijd? Er komt toch elke periode een nieuwe?
    pi_79741359
    Nu we toch zo lekker bezig zijn............
    Er zitten accijns op peuken, drank, benzine, etc etc. Alles wat slecht is of wat onze hebberige overheid als slecht heeft bestempeld. Kunnen we het voorstel van chris rock dan ook niet eens invoeren?

Dat moet toch lukken?
    pi_79741361
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Goed opgelet
    I'm an artist.
    pi_79741374
    quote:

[..]

Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:19:30 #74
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79741389
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

het houdt wel een keer op hoor .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:19:32 #75
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79741390
    Altijd handig als er op een dag geen kippetjes meer zijn
    pi_79741419
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat klopt.
    pi_79741425
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Thank God for that
    I'm an artist.
    pi_79741449
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee, er worden elke keer nieuwe aangemaakt.

En eens per periode wordt er een ei in het broedhok geflikkerd in de hoop dat het ei besprenkelt wordt met toveryoghurt. Gebeurt dat niet , dan wordt het broedhok boos en gooit het ei er uit.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:21:19 #79
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79741455
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Thank God for that
    jij hebt nog wel even .
    Get woke, go broke!
    pi_79741469
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Thank God for that
    Jij zit met smart te wachten op de overgang?
    pi_79741480
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

jij hebt nog wel even .
    Mijn eitjes blijven hopelijk de rest van mijn leven onberoerd
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:22:07 #82
    220609 Nouk84
    pi_79741482
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
    Nee, er worden elke keer nieuwe aangemaakt.
    Nee, er is een vaste voorraad eitjes, als het op is, is het ook echt op. Bij de één wat meer dan bij de ander.

Zo heb ik het begrepen, maar ach, ik ben ook maar een vrouw
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:22:46 #83
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741500
    quote:

[..]

Er zitten altijd follikels. Eentje komt tot rijping en sterft af als er geen bevruchting plaatsvind. En die cyclus wil ik graag zo houden
    pi_79741502
    quote:

[..]

Niet meer vruchtbaar zijn heeft voordelen. De rest van die overgang lijkt me geen partijtje.
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:23:11 #85
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79741514
    Ik heb trouwens het idee dat in het singlestopic in verhouding veel mensen posten die geen kinderen willen. Grappig wel
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:23:53 #86
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79741533
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
    Ik heb trouwens het idee dat in het singlestopic in verhouding veel mensen posten die geen kinderen willen. Grappig wel
    dat valt je nu pas op?
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    pi_79741544
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nee, er is een vaste voorraad eitjes, a
    Dat dus.
    RZ heeft er geen verstand van,
    pi_79741552
    Kinderen.

Behalve als ik ze zelf heb later.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:24:46 #89
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79741559
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat valt je nu pas op?
    De bevolking hier varieert nogal he, eerst waren er juist veel alleenstaande ouders bijvoorbeeld
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:24:47 #90
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79741561
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Niet meer vruchtbaar zijn heeft voordelen. De rest van die overgang lijkt me geen partijtje.
    lekker sexen zonder dat je je zorgen hoeft te maken
    pi_79741565
    Ik wist het ook niet, van de eitjes
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:25:13 #92
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741571
    quote:

[..]

Ik in feite wel... Gadverdamme dat geklieder iedere maand.
    pi_79741574
    quote:
    lekker sexen zonder dat je je zorgen hoeft te maken
    Ja, want condooms heb je tenslotte alleen maar voor de anticonceptie.
    pi_79741588
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, want condooms heb je tenslotte alleen maar voor de anticonceptie.
    Daar is op te testen in ene vaste relatie.
    pi_79741593
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

De bevolking hier varieert nogal he, eerst waren er juist veel alleenstaande ouders bijvoorbeeld
    Ik ben de alleenstaande ouder die geen kinderen meer wil
    I'm an artist.
    pi_79741617
    quote:
    Daar is op te testen in ene vaste relatie.
    True. Maar die heb ik niet, dus ik denk alleen maar in mijn eigen losbandige straatje.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:26:53 #97
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741626
    Ik verlaat het mooie Twente, opeens is het een stuk donkerder
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:26:57 #98
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79741632
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

True. Maar die heb ik niet, dus ik denk alleen maar in mijn eigen losbandige straatje.
    Sloerie .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:26:59 #99
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79741634
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
    quote:
    Het leven is niet simpel. Denk niet wwiiiiiiiiit, denk niet zwaaaaart, denk niet zwartwiiiiiiiiiiiiiiiiiit
    L'Amour menaçant:
    pi_79741637
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nee, er is een vaste voorraad eitjes, als het op is, is het ook echt op. Bij de één wat meer dan bij de ander.

Zo heb ik het begrepen, maar ach, ik ben ook maar een vrouw
    Het is al bijna twintig jaar geleden dat ik biologie had.

Maar ik heb het even opgezocht op Wiki en dan is het uiteraard waar.
    quote:
    Een eicel, ook wel eitje of kort ei genoemd, is de vrouwelijke geslachtscel.
    De medische term voor 'eicel' is ovum (meervoud ova, van het Latiijnse woord ovum dat ei of eicel betekent). Eicellen zijn net als zaadcellen gameten.
    Bij hogere dieren, inclusief de mens, worden eicellen gemaakt in de vrouwelijke geslachtsklieren: de eierstokken. Een vrouw heeft bij de geboorte enkele duizenden eicellen in aanleg, waarvan er gedurende haar vruchtbare leven een paar honderd tot rijping komen. Het proces van de rijping van de eicellen wordt aangeduid met de term oögenese.
    In het menselijk lichaam is de eicel één van de grootste cellen, en is met een diameter tussen de 100 en 200 µm zichtbaar voor het blote oog zonder hulp van een microscoop.
    De eicel is in tegenstelling tot de zaadcel niet zelf mobiel. Daarentegen bevat een eicel een grote hoeveelheid reservevoedsel om na de versmelting de zygote en het vroege embryo voor de eerste tijd van energie te voorzien. De eicel is door deze reserve de grootste cel van het organisme.
    pi_79741675
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
    [..]

Het leven is niet simpel. Denk niet wwiiiiiiiiit, denk niet zwaaaaart, denk niet zwartwiiiiiiiiiiiiiiiiiit
    Frank!
    pi_79741694
    quote:
    Sloerie .
    Ja, kan mij het schelen.
    pi_79741698
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik in feite wel... Gadverdamme dat geklieder iedere maand.
    De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:28:45 #104
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79741700
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
    Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for less Race tegen de biologische klok en zo.

JOE BRAAAAAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:29:22 #105
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79741716
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Frank!
    Tss, boeien!
    L'Amour menaçant:
    pi_79741717
    quote:
    Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for less
    Denk dat, hoe erg ook, er veel vrouwen zijn die zo denken ja.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:29:32 #107
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79741727
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, kan mij het schelen.
    Mij ook niet .
    Get woke, go broke!
    pi_79741732

Zonder een greintje menselijkheid!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:29:58 #109
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741740
    Gib mir die Hand, ich bau dir ein Schloss aus sand.
    Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann * tralalala*
    pi_79741751
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
    Ja, kan mij het schelen.
    Inderdaad, gewoon rondneuken hoor.

En wel veilig inderdaad.
    pi_79741766
    Voor een sloerie neuk ik anders wel verdomd weinig.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:31:04 #112
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79741787
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for less Race tegen de biologische klok en zo.

JOE BRAAAAAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    gvd, moest je die er nou echt nog ff bij editten?

Trouwens, dat geldt niet voor mij engeltje, ik ben al voorzien
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:31:05 #113
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79741788
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
    Wat doe je vanavond? .
    Get woke, go broke!
    pi_79741795
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
    Laten we beginnen met een knuffel.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:32:00 #115
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79741814
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
    Gib mir die Hand, ich bau dir ein Schloss aus sand.
    Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann * tralalala*
    Dar kende toch nie in wone mens?
    1 regenbui en ge zakt deur 't plafond!
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:32:14 #116
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741821
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.
    Hoef je mij niet te vertellen. Maar in tegenstelling tot ongesteldheid, wat chronisch is, is de overgang meer acuut en is het ook gewoon afgelopen na een tijdje.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:32:28 #117
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79741828
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?
    L'Amour menaçant:
    pi_79741860
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
    Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?
    Ben niet gegaan.
    pi_79741861
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:31 schreef Socios het volgende:

[..]

Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent ja
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:33:30 #120
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741862
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dar kende toch nie in wone mens?
    1 regenbui en ge zakt deur 't plafond!
    Het was Nena's idee
    pi_79741875
    quote:
    Wat doe je vanavond? .
    Voorspelbaar, HW.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:34:25 #122
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79741897
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Voorspelbaar, HW.
    ja, dus? Klachten?
    Get woke, go broke!
    pi_79741901
    quote:
    "we" beginnen helemaal niks.
    pi_79741923
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Lily-Ella het volgende:
    Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent ja
    Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:35:54 #125
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79741956
    Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:36:06 #126
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79741960
    Heb jij geen vaste overbrug mannen dan kluts?
    pi_79741976
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Socios het volgende:

[..]

Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan? [ afbeelding ]
    Stoppen met msn-smilies.

En je wanhoopsgehalte is een beetje hoog en dat baseer ik op het volgende:

"Ik ga alleen naar de meet als er voldoende vrouwen komen."
    pi_79741982
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
    Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
    Dan vinden ze je een lekker wijf!
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:37:16 #129
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79742000
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat !
    pi_79742014
    quote:
    Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:38:08 #131
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742026
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Stoppen met msn-smilies.

"Ik ga alleen naar de meet als er voldoende vrouwen komen."
    Dat
    pi_79742045
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook écht
    I'm an artist.
    pi_79742048
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
    Stoppen met msn-smilies.
    Alsof een MSN smiley wat uitmaakt...
    quote:
    Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:39:25 #134
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742067
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?
    Nee, gewoon kleren, laarsjes, jas aan, geen slierten in m'n haar. Niks

@Lily, daar geloof ik niet zo in
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:40:02 #135
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742091
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zo
    pi_79742108
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:

[..]

[..]

Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
    Hier wel.

Op die manier? Nou, nee. Maar succes, ik zal je de moed niet ontnemen. Maar dat soort zinnen verhoogt je kans niet echt.

Deze was ook slecht trouwens:
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
    Welke leuke mooie meid wil afspreken voor sex? Mag ook (en eigenlijk liever nog) alleen voor knuffelen en zoenen.
    pi_79742115
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wake up and smell the coffee
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:40:46 #138
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742117
    quote:

[..]

Ik heb dat ook deze week. Lente zit gewoon in de lucht denk ik
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:40:51 #139
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742123
    quote:
    O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?
    L'Amour menaçant:
    pi_79742150
    quote:

[..]

Ze heeft wel gelijk. Maar pas als je jou een beetje kent. Iets met de blik in je ogen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:41:35 #141
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742152
    quote:

[..]

[..]

Dan moet je toch wat aan je communicatieve vaardigheden doen, want zo kom je niet over
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:41:43 #142
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742158
    quote:

[..]

[..]

Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:41:54 #143
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742166
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zo
    Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?

Welke film was dat ook alweer... dat ze konden zien dat je een moord ging plegen? Minority Report?
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:42:51 #144
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742200
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?
    Jij ook dan?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:43:03 #145
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742207
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilen
    Ik zie het als shoppen:

Als ik eeen trui wil of nodig heb, dan zie ik geen enkele leuke in de stad. Ze zijn uitverkocht, of ze hebben mijn maat niet. Maar als ik niet op zoek ben, dan loop ik net tegen die ene aan!

Nadeel is dat als ik er eentje gekocht heb ik in de volgende winkel meteen een leukere zie, dat dan weer wel
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:43:39 #146
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742226
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij ook dan?
    Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachten
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:43:40 #147
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742227
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook écht
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:44:43 #148
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742260
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachten
    Whooo dat had ik ook
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:45:00 #149
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742270
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij ook dan?

Jep.
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:45:29 #150
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742278
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?

Welke film was dat ook alweer... dat ze konden zien dat je een moord ging plegen? Minority Report?
    Jup. Tom Cruise
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:45:31 #151
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79742281
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zie het als shoppen:

Als ik eeen trui wil of nodig heb, dan zie ik geen enkele leuke in de stad. Ze zijn uitverkocht, of ze hebben mijn maat niet. Maar als ik niet op zoek ben, dan loop ik net tegen die ene aan!

Nadeel is dat als ik er eentje gekocht heb ik in de volgende winkel meteen een leukere zie, dat dan weer wel
    Ik leen gewoon een zooitje truien tegelijk om te proberen .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:45:39 #152
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742285
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Denk ik nog steeds wel
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:45:43 #153
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79742290
    pauze, sigaretje doen
    So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
    So far down, the devil loved me high...
    I’m just trying to untangle my mind.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:45:43 #154
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742291
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Whooo dat had ik ook
    Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig is
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:46:13 #155
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742308
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik leen gewoon een zooitje truien tegelijk om te proberen .
    Ja, maar jij bestelt ook bij de Wehkamp
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:46:35 #156
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742319
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig is

*glijdt van troon*
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:47:29 #157
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742346
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zie het als shoppen:

Omg, dat heb ik ook Als ik op zoek ben vind ik nooit iets. En als ik toevallig even binnenwip en wat pas, is het precies wat ik moet hebben
    pi_79742354
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
    Deze was ook slecht trouwens:
    Die was wel humor toch? Paste prima bij de TT toen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:47:56 #159
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79742359
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, maar jij bestelt ook bij de Wehkamp
    ik bestel niet online, ik zoek uit in het wild .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:48:23 #160
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742378
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Toch heb ik het soms nog wel...
    pi_79742393
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
    Dan moet je toch wat aan je communicatieve vaardigheden doen, want zo kom je niet over
    OK, bedankt voor de tip. Ik zal toegeven dat ik niet de handigste ben in de omgang inderdaad...
    pi_79742397
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Op jacht
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:50:56 #163
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742460
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Toch heb ik het soms nog wel...
    Ik ook. En dan bedenk ik me dit en dan is het over
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:53:00 #164
    292905 Tjaapo
    Bad Ass Mofo
    pi_79742544
    pauze tijd voor een sigaret laters
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:53:09 #165
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79742550
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Oh, bij mij is het ook wel eens echt zo, soms Dan doe ik net even lomp of wat
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:54:57 #166
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742613
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het wilde polen?

Ik ga ook altijd wel in het wild zoeken, maar ik heb denk ik de juiste habitat nog niet gevonden om in te jagen. Ik val op van die hetero's (nou ja, straight-acting) en die zijn weer minder te vinden in de gay-habitat, maar als je ze in hun natuurlijke normale mensen habitat gaat zoeken dan heb je wel eens per ongeluk een echte onvervalste hetero te pakken, en da's nie altijd handig Die wille wel eens grommen of aanvallen.
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:56:46 #167
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742676
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Confession time:

Ik had vroeger een belachelijke mantra nodig om over of voorbij een vol terras te lopen. Dat zong ik dan in mijn hoofd en dan lette ik niet op of mensen keken of lachten of wat dan ook

Chesney Hawkes - The one and only

Ja mensen. Schiet me amar af.
    L'Amour menaçant:
    pi_79742683
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het wilde polen?

Ik ga ook altijd wel in het wild zoeken, maar ik heb denk ik de juiste habitat nog niet gevonden om in te jagen. Ik val op van die hetero's (nou ja, straight-acting) en die zijn weer minder te vinden in de gay-habitat, maar als je ze in hun natuurlijke normale mensen habitat gaat zoeken dan heb je wel eens per ongeluk een echte onvervalste hetero te pakken, en da's nie altijd handig Die wille wel eens grommen of aanvallen.
    Die mag je naar mij doorsturen dan. Grommende mannen
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:58:23 #169
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742719
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Confession time:

Ik had vroeger een belachelijke mantra nodig om over of voorbij een vol terras te lopen. Dat zong ik dan in mijn hoofd en dan lette ik niet op of mensen keken of lachten of wat dan ook

Chesney Hawkes - The one and only

Ja mensen. Schiet me amar af.
    If it helps, it helps. Ik heb me een tijdje afgevraagd als ik iets niet durfde What Would Madonna Do? En die zou het altijd wel doen, want die was bad ass.

Helaas is het nu een beetje een treurige ouwe mevrouw aan het worden. Maar goed, dat hielp indertijd voor mij dus
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:01:00 #170
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79742802
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

If it helps, it helps. Ik heb me een tijdje afgevraagd als ik iets niet durfde What Would Madonna Do? En die zou het altijd wel doen, want die was bad ass.

Helaas is het nu een beetje een treurige ouwe mevrouw aan het worden. Maar goed, dat hielp indertijd voor mij dus
    Ja nu zou je dan overal op horen "What would madonna do? BOTOX!" en om nou eerst een botoxinjectie te nemen voordat je iets gata doen......
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:01:46 #171
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742827
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja nu zou je dan overal op horen "What would madonna do? BOTOX!" en om nou eerst een botoxinjectie te nemen voordat je iets gata doen......
    Inderdaad. Maar ik ben nu ook zelf niet zo ontzettend schuchter meer.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:03:06 #172
    292905 Tjaapo
    Bad Ass Mofo
    pi_79742861
    Wat ik altijd heb is dat ik zo fockin onzeker ben als de pest. Vaak durf ik niet eens een leuke meid aan te spreken.

Spreek ik eindelijk eens een leuke meid en der nummer geregeld voor een date krijg ik te horen dat ze in de tussentijd alweer met een andere dude wat heeft.... damn.... maar inmiddels is ze alweer vrijgezel dus wellicht spreek ik der wel weer eens aan in de kroeg.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:03:35 #173
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79742876
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Die mag je naar mij doorsturen dan. Grommende mannen
    Rawrrr
    Ik grom zo nu en dan
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:05:06 #174
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742920
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:03 schreef Tjaapo het volgende:
    Wat ik altijd heb is dat ik zo fockin onzeker ben als de pest. Vaak durf ik niet eens een leuke meid aan te spreken.

Spreek ik eindelijk eens een leuke meid en der nummer geregeld voor een date krijg ik te horen dat ze in de tussentijd alweer met een andere dude wat heeft.... damn.... maar inmiddels is ze alweer vrijgezel dus wellicht spreek ik der wel weer eens aan in de kroeg.
    Bedenk je gewoon dat het ergste wat je kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft. En dat zegt verder niks over jou als persoon, dan heeft ze kennelijk een andere smaak.

Je kunt jezelf helemaal gek maken doordat je dingen zo belangrijk maakt zeg amar.
    pi_79742941
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:03 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Rawrrr
    Ik grom zo nu en dan
    Jij bent 7 jaar jonger dan ik
    I'm an artist.
    pi_79742962
    Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:06:51 #177
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79742967
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:05 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen hé
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:07:32 #178
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79742987
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:05 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Lekker toch
    pi_79743001
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
    Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.
    Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?
    I'm an artist.
    pi_79743020
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Lekker toch
    Nog geen ervaring mee, jij vindt het een aanrader?
    I'm an artist.
    pi_79743021
    quote:
    Heb jij geen vaste overbrug mannen dan kluts?
    Mwah, sort of. Maar ik heb daar niet altijd even veel zin in. Ik wil dat graag casual houden, maar soms spelen dan gevoelens bij de tegenpartij. Dan kap ik er gelijk mee.
    pi_79743039
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Lily-Ella het volgende:
    "Hoi, leuke muziek, hè" "Wat waren de jaren ´90 toch mooi"
    pi_79743045
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen hé
    Zetmeel is de bron van het leven?
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:09:42 #184
    292905 Tjaapo
    Bad Ass Mofo
    pi_79743054
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Bedenk je gewoon dat het ergste wat je kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft. En dat zegt verder niks over jou als persoon, dan heeft ze kennelijk een andere smaak.

Je kunt jezelf helemaal gek maken doordat je dingen zo belangrijk maakt zeg amar.
    Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.
    pi_79743077
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Verzin eens een leuke grap ofzo, met humor heb je haar al veel meer in de pocket dan met "leuke muziek he?"
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:10:34 #186
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79743081
    Pauze
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:10:38 #187
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79743085
    quote:
    En waarschijnlijk houden ze op OMDAT je standaardzinnetjes gebruikt.
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:10:44 #188
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79743089
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Zetmeel is de bron van het leven?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:10:53 #189
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79743092
    quote:

[..]

Nog geen ervaring mee, jij vindt het een aanrader?
    Mijn huidige vriend is 5 jaar jonger en de twee exen daarvoor ook. Ja, ik vind het wel een aanrader
    pi_79743114
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mijn huidige vriend is 5 jaar jonger en de twee exen daarvoor ook. Ja, ik vind het wel een aanrader
    Ik had altijd een zwak voor oude mannen, misschien is het tijd voor a new era
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:11:54 #191
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79743124
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:24 #192
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79743138
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Niks mis met mannen die oudder zijn dan jij!

L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:12:36 #193
    292905 Tjaapo
    Bad Ass Mofo
    pi_79743149
    quote:

[..]

Was gewoon geinteresseerd in haar en we hadden gewoon een leuk gesprek.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:13:02 #194
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79743168
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?
    Mja, maar om daar nou in de kroeg of club meteen mee te beginnen? Outt of the blue?
    L'Amour menaçant:
    pi_79743174
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Precies, vrouwen lullen erg graag over haarzelf, dus blijf doorvragen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:13:34 #196
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79743182
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Tjaapo het volgende:

[..]

Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.
    Ik had en heb dat ook altijd al. Maar ik heb geleerd om er mee om te gaan door gewoon rationeel na te denken. Het is dus niet weg, maar wel controleerbaar.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:13:47 #197
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79743187
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En wat zou je tegen mij zeggen dan?
    L'Amour menaçant:
    pi_79743188
    "Zeg, hoe denk jij over pijpen", heel persoonlijk en toch geef je je intenties aan
    pi_79743202
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En wat zou je tegen mij zeggen dan?
    He du *knipoog*
    pi_79743209
    Heel stiekem hoop ik dat ze op LL komen..

pi_79743212
    quote:

[..]

Bull, werkt echt niet bij elke vrouw. Het is ook wel de truc om aan te voelen wat je uit de kast moet halen bij welke vrouw.
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:14:35 #202
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79743216
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja, maar om daar nou in de kroeg of club meteen mee te beginnen? Outt of the blue?
    Nee, eerst gewoon aanspreken natuurlijk. Maar vrij snel daarna wel.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:14:40 #203
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79743218
    Whahaha, oh, ik zie hier toch even een bijster slechte outfit voorbij komen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:14:53 #204
    220609 Nouk84
    pi_79743228
    quote:
    Nergens voor nodig
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Tjaapo het volgende:
    Maar dat betekent zeker niet dat je dat niet kunt veranderen. Ik was vroeger ook altijd verlegen en dat kwam er ook vaak uit. Dansen bijvoorbeeld? Nee, stel je voor dat iedereen iemand kijkt Nee, ik dans me helemaal suf achter de bar, sinds in de kroeg werk. Waardoor ik er op andere momenten ook minder last van heb (ben er nog niet helemaal vanaf..). Natuurlijk blijf ik soms wel onzeker en verlegen, maar dat heeft absoluut niet meer de overhand. Het is erg makkelijk om te zeggen; 'dat zit in mij', 'veranderen is niet makkelijk'. Dat is het ook niet, daar ben ik het mee eens. Maar het is niet onmogelijk en zo wordt het vaak wel gesteld.
    pi_79743237
    quote:
    "Zeg, hoe denk jij over pijpen", heel persoonlijk en toch geef je je intenties aan
    Ik zou dus serieus moeten lachen
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:15:40 #206
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79743249
    quote:

[..]

dinsdag 30 maart 2010 @ 13:16:34 #207
    220609 Nouk84
    pi_79743277
    quote:
    Ik niet, ik praat liever over een ander.. De ander in het gesprek dus, niet een derde. (Ook wel, maar dat is niet wat ik bedoel )
    pi_79743306
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Lily-Ella het volgende:
    Verzin eens een leuke grap ofzo, met humor heb je haar al veel meer in de pocket dan met "leuke muziek he?"
    Welke goede grap hoor jij graag in zo´n geval?
    pi_79743311
    Ik val eigenlijk totaal niet op jongere mannen, maar ik neem ze vaak ook niet echt serieus. Eerder viel ik op mannen van dezelfde leeftijd, maar tegenwoordig meer op mannen die ongeveer 5 jaar ouder zijn op de een of andere manier.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:18:44 #210
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79743344
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
    Ik val eigenlijk totaal niet op jongere mannen, maar ik neem ze vaak ook niet echt serieus. Eerder viel ik op mannen van dezelfde leeftijd, maar tegenwoordig meer op mannen die ongeveer 5 jaar ouder zijn op de een of andere manier.
    wil iemand ff de standaardreactie geven voordat ik het doe?
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:18:45 #211
    220609 Nouk84
    pi_79743345
    Van het weekend weer een gast in de kroeg; "Is het al uit?!" Serieus het enige wat hij kon vragen (was niet de eerste keer), ik kan daar alleen maar om lachen. Droppie.

En dan vorige week die gast die vroeg of ik seks met hem wilde. Toen ik 'hè wat?!' zei en hard lachte; zei hij 'Ja, je hoorde me wel!' Ik: 'Eeuuhhm, Nee.' Hij: 'Nou dat is ook duidelijk, mag ik wel 3 bier en een jillz van je?!'
    pi_79743346
    quote:
    Welke goede grap hoor jij graag in zo´n geval?
    Hte gaat er niet om wat een vrouw WIL horen. Niks ergers dan een man die semi-grappig met een oude grap als openingszin komt. De leukste gesprekken heb ik met mannen gehad die gewoon over iets stoms begonnen of iets opmerkten. Juist dat gekunstelde maakt het onaantrekkelijk.
    pi_79743379
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Bull, werkt echt niet bij elke vrouw. Het is ook wel de truc om aan te voelen wat je uit de kast moet halen bij welke vrouw.
    I know , beetje geinen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:20:24 #214
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79743401
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
    En dan vorige week die gast die vroeg of ik seks met hem wilde. Toen ik 'hè wat?!' zei en hard lachte; zei hij 'Ja, je hoorde me wel!' Ik: 'Eeuuhhm, Nee.' Hij: 'Nou dat is ook duidelijk, mag ik wel 3 bier en een jillz van je?!'
    Zei hij daarna weer dat het om seks ging? Of had je het wel echt gehoord?
    pi_79743440
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hte gaat er niet om wat een vrouw WIL horen. Niks ergers dan een man die semi-grappig met een oude grap als openingszin komt. De leukste gesprekken heb ik met mannen gehad die gewoon over iets stoms begonnen of iets opmerkten. Juist dat gekunstelde maakt het onaantrekkelijk.
    Precies, gebruik iets in de omgeving of wat er gezegd is dat opvalt en ga daar op verder. Dat kan echt van alles zijn.
    pi_79743456
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ik zou dus serieus moeten lachen
    Helaas kan zoiets lang niet altijd
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:21:45 #217
    220609 Nouk84
    pi_79743457
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:20 schreef automatic_ het volgende:
    Zei hij daarna weer dat het om seks ging? Of had je het wel echt gehoord?
    Ja, dat had ik wel echt gehoord. Ik zei alleen 'hè wat?!' omdat ik dacht dat ik hem niet goed hoorde Vrouwenkwaaltje
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:02 #218
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79743468
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik wel echt gehoord. Ik zei alleen 'hè wat?!' omdat ik dacht dat ik hem niet goed hoorde Vrouwenkwaaltje
    Haha oke
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:22:36 #219
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79743492
    klaar met pauze en echt geen zin en of energie meer
    pi_79743497
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Helaas kan zoiets lang niet altijd
    Daarom zei ik.. het talent om dat aan te voelen is een groot goed
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:23:21 #221
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79743524
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    klaar met pauze en echt geen zin en of energie meer
    Ojee, en nu?
    pi_79743544
    quote:
    Precies, gebruik iets in de omgeving of wat er gezegd is dat opvalt en ga daar op verder. Dat kan echt van alles zijn.
    Ik heb ooit een half uur staan kletsen met een gozer over het wel of niet opzwepende effect van duistere teksten in hardcorenummers. Ging nergens over, maar het was wel gezellig.
    pi_79743618
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
    Ik heb ooit een half uur staan kletsen met een gozer over het wel of niet opzwepende effect van duistere teksten in hardcorenummers. Ging nergens over, maar het was wel gezellig.
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef Lily-Ella het volgende:
    Daarom zei ik.. het talent om dat aan te voelen is een groot goed
    Ik vind het geweldig om zo absurd mogelijke dingen te vinden om over te kletsen
    pi_79743642
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Die was wel humor toch? Paste prima bij de TT toen.
    Alleen had ik ernstig het gevoel dat je het nog meede ook.
    pi_79743652
    quote:
    Ik had altijd een zwak voor oude mannen
    Hoi
    pi_79743677
    Ik heb eens een superleuke avond gehad met een jongen die vroeg of ik ook zo van negerzoenen hield. Ik dacht dat hij 'negersss zoenen' zei en nam dus aan dat hij homo was, duurde me anderhalf uur eer ik doorhad dat hij me stond te versieren en dat gesprek ging dus nergens over, maar t was evengoed leuk
    I'm an artist.
    pi_79743717
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoi
    Mwuhaha, hoi
    I'm an artist.
    pi_79743758
    Flirten is

dinsdag 30 maart 2010 @ 13:29:43 #229
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79743795
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ojee, en nu?
    lekker niksen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:30:38 #230
    220609 Nouk84
    pi_79743831
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:31:11 #231
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79743846
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

wil iemand ff de standaardreactie geven voordat ik het doe?
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoi
    bijna goed.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:32:29 #232
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79743894
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Kluts het volgende:
    Heel stiekem hoop ik dat ze op LL komen..

Alweer?
    Die zijn al 15x geweest of zo!
    L'Amour menaçant:
    pi_79743895
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:31 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

[..]

bijna goed.
    Laat me raden: het juiste antwoord was:"Neuken?"
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:32:37 #234
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79743901
    Pendulum op Lowlands en ik heb geen kaartjes
    pi_79743911
    quote:
    Flirten is
    Idd. Ik zal het ook nooit helemaal afleren.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:33:04 #236
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79743916
    Eigenlijk maakt de openingszin niks uit. Als een leuke man iets doms zegt of corny openingszinnen gebruikt, kijk daar wel doorheen. Als ie in de rest van het gesprek maar wel leuke dingen zegt

Mijn ex'eerste woorden tegen mij waren "Your eyes are just as beautiful up close". Hele corny zin, maar we stonden in een hostel in australie en we hadden al een uur heel intensief oogcontact. Ik hoorde aan zijn accent dat ie nederlands was dus ik zei dat het ook in het nederlands mocht en zo begon een hele leuke avond met dat suffe zinnetje.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:34:16 #237
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79743959
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
    Iets voor jou, Rip?

http://www.nu.nl/lifestyl(...)honeymoontester.html
    Zeker! Hoe tof! Misschien kan ikd an wel direct een programmaatje draaien
    pi_79743978
    quote:
    Alweer?
    Die zijn al 15x geweest of zo!
    Nou en. Het is MIJN eerste LL.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:34:55 #239
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79743982
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
    Flirten is
    "Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. Todos noches! Para siempreeeeee "

L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:35:10 #240
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79743989
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Laat me raden: het juiste antwoord was:"Neuken?"
    misschien wel :

How You Doin'?
    pi_79744020
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

misschien wel :

How You Doin'?
    Geef die jongen nou geen valse hoop
    Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
    I was born to love you!
    zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
    Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:36:41 #242
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744049
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. Todos noches! Para siempreeeeee "

mijn kloon mag dat best bij jou
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:37:02 #243
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744065
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Thrust het volgende:

[..]

ik zou niet durven
    pi_79744097
    Ik ben er weg van.
    pi_79744141
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:31 schreef JoeBravo het volgende:
    bijna goed.
    Ik deed niet eens mee aan jouw quiz.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:39:09 #246
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744161
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:
    Ik ben er weg van.
    vaarwel
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:39:48 #247
    241787 OuweBaas
    Baas boven Baas
    pi_79744187
    Tijd voor pauze, ff een lekker Dürum halen
    pi_79744202
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik zou niet durven
    I was born to love you!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:41:40 #249
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79744275
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Thrust het volgende:

[..]

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:41:48 #250
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79744286
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nou en. Het is MIJN eerste LL.
    Sorry lufjepufje Laat ze maar komen dan

Marina & The Diamonds komen
    En Massive Attack, snow patrol, placebo, 30 seconds to Mars, the xx, QOTSA
    L'Amour menaçant:
    pi_79744298
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. TodosTodas las noches! Para siempreeeeee "

Hahaha, forget it!

Vanavond eerst zelf voetballen en dan Bayern Munchen kijken in de kroeg.

dinsdag 30 maart 2010 @ 13:42:23 #252
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79744311
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik deed niet eens mee aan jouw quiz.
    jamaar ik voelde me genegeerd
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:42:25 #253
    292905 Tjaapo
    Bad Ass Mofo
    pi_79744314
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef OuweBaas het volgende:
    Tijd voor pauze, ff een lekker Dürum halen
    Als je die op hebt zou ik die openingszinnen maar even laten voor wat het is...... Of een heel pak kauwgom naar binnen werken
    pi_79744345
    quote:
    Sorry lufjepufje Laat ze maar komen dan

Marina & The Diamonds komen
    En Massive Attack, snow patrol, placebo, 30 seconds to Mars, the xx, QOTSA
    Snow Patrol.

Verder: Ik ga vooral voor de zuip, vrienden en gezelligheid, muziek is vast tof en mooi meegenomen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:44:11 #255
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744378
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:40 schreef Thrust het volgende:

[..]

So,

How You Doin'?
    pi_79744388
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
    Verder: Ik ga vooral voor de zuip, vrienden en gezelligheid, muziek is vast tof en mooi meegenomen.
    Dat idd.

Zolang er maar techno 's avonds is, vind ik alles best.

Official ESF Kreviewer dinsdag 30 maart 2010 @ 13:44:28 #257
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79744392
    hoi. weer in de trein. beurs was nogal kut.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:45:21 #258
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744427
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hahaha, forget it!

Vanavond eerst zelf voetballen en dan Bayern Munchen kijken in de kroeg.

maar.. k heb net toestemming gegeven
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:45:28 #259
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79744432
    zo wat een geweldige job heb ik toch
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:45:51 #260
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744456
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat idd.

Jij en Techno?

had ik dus nooit verwacht
    pi_79744490
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef Duimelot het volgende:
    Wat doe je voor werk?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:47:09 #262
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79744508
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef Duimelot het volgende:
    Vertel
    pi_79744538
    quote:
    Sorry, maar ik ben er niet.
    pi_79744561
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Jij en Techno?

had ik dus nooit verwacht
    Huh nee? Waarom niet?

Minimal =

Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.

pi_79744596
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ben er niet.
    Jammer, leek me wel gezellig.

dinsdag 30 maart 2010 @ 13:49:39 #266
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744618
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh nee? Waarom niet?

Minimal =

Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.
    dude, andere Techno
      Official ESF Kreviewer dinsdag 30 maart 2010 @ 13:50:00 #267
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79744632
    zal ik zo nog gaan werken...ben om 4 terug. *twijfelt*
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:50:13 #268
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744641
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
    doe maar
    pi_79744652
    quote:
    Huh nee? Waarom niet?

Minimal =

EM! Minimal!
    Techno is beter.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:50:38 #270
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79744662
    quote:

[..]

Dat idd.

Ik ga naar LL echt niet voor de zuip
    Vind het vrij zonde als ik overdag zo brak en misselijk rondzwalk als een Zombie.
    Ik zie dat bij die ex van mij wel eens

Ik drink wel, maar stop op tijd. Ik ben niet zo fijn met kater.
    L'Amour menaçant:
    pi_79744680
    quote:
    Nee. Fuck je eindbaas.
      Official ESF Kreviewer dinsdag 30 maart 2010 @ 13:52:10 #272
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79744710
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

doe maar
    waarom?
    pi_79744723
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:
    Techno is beter.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:53:00 #274
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744749
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

waarom?
    omdat eh...
    dat goed voor je is?
    en ik totaal niet klaar ben om 16.00 uur met werken
    en omdat ik het zeg?
      Official ESF Kreviewer dinsdag 30 maart 2010 @ 13:53:12 #275
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79744757
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee. Fuck je eindbaas.
    Mijn eindbaas heeft een rare twitch in z'm gezichtsspieren. ik fuck em liever niet.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:54:01 #276
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79744777
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn eindbaas heeft een rare twitch in z'm gezichtsspieren. ik fuck em liever niet.
    En je gaat mij er ook niet voor inzetten!
    L'Amour menaçant:
    pi_79744803
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

EM! Minimal!
    Techno is beter.
    Vind je? Ik vind minimal echt magistraal. Dit is een werelds nummer:

ZO geil, die diepe bassen en de opbouw enzo.

Official ESF Kreviewer dinsdag 30 maart 2010 @ 13:54:50 #278
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_79744810
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
    en omdat ik het zeg?
    . Ja, dan wel. ik doe alles wat jij zegt.
    pi_79744813
    quote:
    Jezus man, wat selectief van je.
    pi_79744834
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dude, andere Techno
    Scherp.

dinsdag 30 maart 2010 @ 13:55:47 #281
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744840
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

. Ja, dan wel. ik doe alles wat jij zegt.
    braaf
    pi_79744844
    quote:
    Vind je? Ik vind minimal echt magistraal. Dit is een werelds nummer:
    Ik vind minimal altijd zo voortkabbelen. Ik wil lekker knallen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:56:12 #283
    253769 Good.vs.Evil
    Hope I ruin your day!
    pi_79744858
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Scherp.
    misschien wel gewoon pikant
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:56:13 #284
    238120 Duimelot
    Ssssssssimsssssssalabimbambom
    pi_79744859
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:46 schreef Socios het volgende:

[..]

Wat doe je voor werk?
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Vertel
    ik werk in de thuiszorg
    moest vanmorgen met mn dochtertje weg dus ipv ochtend de middag werken, maar na een dik uur gad de klant zelf al aan dat ik wel mocht gaan (hij wilde sport gaan kijken )
    pi_79744879
    Iemand zaterdag nog naar Trance Energy?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 13:58:27 #286
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79744942
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef Socios het volgende:
    Bestaat dat nog?
    L'Amour menaçant:
    pi_79744944
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind minimal altijd zo voortkabbelen. Ik wil lekker knallen.
    Bij mij wisselt zich dat af. Ik vind heerlijk een avond lang dezelfde beat en niet nadenken maar genieten van de mensen, de lichten om je heen en de extra materialen wel erg goed..

Voor meer knallen doe ik Hardstyle. Voor meer zweven trance, al gaat dat op minimal ook prima.

Heb nu mijn laptop op mijn TV aangesloten. WinAmp visualisaties is mijn nieuwe (en enige) TV-kanaal!

dinsdag 30 maart 2010 @ 13:59:13 #288
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79744973
    Aaaaah, begraaaaf me! Volgende week SPSS assessment Ik kan wel jánken
    pi_79744982
    quote:
    Partygangers zijn zielig!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_79744998
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
    Aaaaah, begraaaaf me! Volgende week SPSS assessment Ik kan wel jánken
    Samzz' Post Stress Syndrome?

pi_79745003
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:59 schreef El_Matador het volgende:
    Partygangers zijn zielig!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Royal Sadness
    pi_79745009
    quote:
    Nee, ik zou er haast een topic over willen openen in KLB.
    pi_79745024
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

So,

How You Doin'?
    Druk, heel druk
    I was born to love you!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:00:47 #294
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79745025
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 13:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Samzz' Post Stress Syndrome?
    Niet grappig doen
    pi_79745040
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
    Nee, ik zou er haast een topic over willen openen in KLB.
    Haha, ga je gang.
    pi_79745045
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet grappig doen
    Wat is het dan?

dinsdag 30 maart 2010 @ 14:02:49 #297
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79745108
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is het dan?
    Oh, je kent het echt niet? Houden zo.

Een statistiek programma is het.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:03:20 #298
    220609 Nouk84
    pi_79745123
    pi_79745140
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, je kent het echt niet? Houden zo.

Een statistiek programma is het.
    Ik HAAT statistiek.

Moet me er ook meer in verdiepen, maar het is ZO kut.

pi_79745152
    quote:
    Gaaf!

pi_79745157
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
    Die foto's
    Met of zonder bewerkingsprogramma´s?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 14:04:37 #302
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79745183
    Ik kan het gewoon niet, me de hele avond vermaken op dansmuziek, ga dingen als zang, solo's (drum, gitaar) etc missen, afwisseling in nummers etc...
    Get woke, go broke!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')