Hahaha, forget it!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. TodosTodas las noches! Para siempreeeeee"
jamaar ik voelde me genegeerdquote:
Als je die op hebt zou ik die openingszinnen maar even laten voor wat het is...... Of een heel pak kauwgom naar binnen werkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef OuweBaas het volgende:
Tijd voor pauze, ff een lekker Dürum halen
Snow Patrol.quote:Sorry lufjepufje Laat ze maar komen dan
Marina & The Diamonds komen
En Massive Attack, snow patrol, placebo, 30 seconds to Mars, the xx, QOTSA
Dat idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Verder: Ik ga vooral voor de zuip, vrienden en gezelligheid, muziek is vast tof en mooi meegenomen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, forget it!![]()
Vanavond eerst zelf voetballen en dan Bayern Munchen kijken in de kroeg.
Jij en Techno?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat idd.
Zolang er maar techno 's avonds is, vind ik alles best.
Sorry, maar ik ben er niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Huh nee? Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij en Techno?![]()
had ik dus nooit verwacht
Jammer, leek me wel gezellig.quote:
dude, andere Technoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh nee? Waarom niet?![]()
Minimal =![]()
![]()
![]()
Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.
doe maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
zal ik zo nog gaan werken...ben om 4 terug. *twijfelt*
EM! Minimal!quote:Huh nee? Waarom niet?
Minimal =
Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.
Ik ga naar LL echt niet voor de zuipquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat idd.
Nee. Fuck je eindbaas.quote:zal ik zo nog gaan werken...ben om 4 terug. *twijfelt*
omdat eh...quote:
En je gaat mij er ook niet voor inzetten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn eindbaas heeft een rare twitch in z'm gezichtsspieren. ik fuck em liever niet.
Vind je? Ik vind minimal echt magistraal. Dit is een werelds nummer:quote:
Jezus man, wat selectief van je.quote:Mijn eindbaas heeft een rare twitch in z'm gezichtsspieren. ik fuck em liever niet.
Scherp.quote:
braafquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, dan wel. ik doe alles wat jij zegt.
Ik vind minimal altijd zo voortkabbelen. Ik wil lekker knallen.quote:Vind je? Ik vind minimal echt magistraal. Dit is een werelds nummer:
misschien wel gewoon pikantquote:
quote:
ik werk in de thuiszorgquote:
Bestaat dat nog?quote:
Bij mij wisselt zich dat af. Ik vind heerlijk een avond lang dezelfde beat en niet nadenken maar genieten van de mensen, de lichten om je heen en de extra materialen wel erg goed..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind minimal altijd zo voortkabbelen. Ik wil lekker knallen.
Partygangers zijn zielig!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Samzz' Post Stress Syndrome?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
Aaaaah, begraaaaf me! Volgende week SPSS assessmentIk kan wel jánken
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Partygangers zijn zielig!!
Royal SadnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk, heel drukquote:
Haha, ga je gang.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef Techno het volgende:
Nee, ik zou er haast een topic over willen openen in KLB.
Wat is het dan?quote:
Oh, je kent het echt niet? Houden zo.quote:
Ik HAAT statistiek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je kent het echt niet? Houden zo.
Een statistiek programma is het.
Gaaf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Die foto's![]()
![]()
http://www.dailymail.co.u(...)rly-morning-dew.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |