Bull, werkt echt niet bij elke vrouw. Het is ook wel de truc om aan te voelen wat je uit de kast moet halen bij welke vrouw.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, vrouwen lullen erg graag over haarzelf, dus blijf doorvragen
Nee, eerst gewoon aanspreken natuurlijk. Maar vrij snel daarna wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar om daar nou in de kroeg of club meteen mee te beginnen?Outt of the blue?
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.
Maar dat betekent zeker niet dat je dat niet kunt veranderen. Ik was vroeger ook altijd verlegen en dat kwam er ook vaak uit. Dansen bijvoorbeeld? Nee, stel je voor dat iedereen iemand kijktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Tjaapo het volgende:
Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.
Ik zou dus serieus moeten lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
"Zeg, hoe denk jij over pijpen", heel persoonlijk en toch geef je je intenties aan
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik had altijd een zwak voor oude mannen, misschien is het tijd voor a new era
Ik niet, ik praat liever over een ander.. De ander in het gesprek dus, niet een derde. (Ook wel, maar dat is niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
Precies, vrouwen lullen erg graag over haarzelf, dus blijf doorvragen
Welke goede grap hoor jij graag in zo´n geval?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Verzin eens een leuke grap ofzo, met humor heb je haar al veel meer in de pocket dan met "leuke muziek he?"
wil iemand ff de standaardreactie geven voordat ik het doe?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef Kluts het volgende:
Ik val eigenlijk totaal niet op jongere mannen, maar ik neem ze vaak ook niet echt serieus. Eerder viel ik op mannen van dezelfde leeftijd, maar tegenwoordig meer op mannen die ongeveer 5 jaar ouder zijn op de een of andere manier.
Hte gaat er niet om wat een vrouw WIL horen. Niks ergers dan een man die semi-grappig met een oude grap als openingszin komt. De leukste gesprekken heb ik met mannen gehad die gewoon over iets stoms begonnen of iets opmerkten. Juist dat gekunstelde maakt het onaantrekkelijk.quote:Welke goede grap hoor jij graag in zo´n geval?
I knowquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Bull, werkt echt niet bij elke vrouw. Het is ook wel de truc om aan te voelen wat je uit de kast moet halen bij welke vrouw.
Zei hij daarna weer dat het om seks ging? Of had je het wel echt gehoord?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
En dan vorige week die gast die vroeg of ik seks met hem wilde. Toen ik 'hè wat?!' zei en hard lachte; zei hij 'Ja, je hoorde me wel!' Ik: 'Eeuuhhm, Nee.' Hij: 'Nou dat is ook duidelijk, mag ik wel 3 bier en een jillz van je?!'
Precies, gebruik iets in de omgeving of wat er gezegd is dat opvalt en ga daar op verder. Dat kan echt van alles zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hte gaat er niet om wat een vrouw WIL horen. Niks ergers dan een man die semi-grappig met een oude grap als openingszin komt. De leukste gesprekken heb ik met mannen gehad die gewoon over iets stoms begonnen of iets opmerkten. Juist dat gekunstelde maakt het onaantrekkelijk.
Ja, dat had ik wel echt gehoord. Ik zei alleen 'hè wat?!' omdat ik dacht dat ik hem niet goed hoordequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:20 schreef automatic_ het volgende:
Zei hij daarna weer dat het om seks ging? Of had je het wel echt gehoord?
Haha okequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel echt gehoord. Ik zei alleen 'hè wat?!' omdat ik dacht dat ik hem niet goed hoordeVrouwenkwaaltje
Daarom zei ik.. het talent om dat aan te voelen is een groot goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas kan zoiets lang niet altijd
Ojee, en nu?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
klaar met pauze en echt geen zin en of energie meer
Ik heb ooit een half uur staan kletsen met een gozer over het wel of niet opzwepende effect van duistere teksten in hardcorenummers. Ging nergens over, maar het was wel gezellig.quote:Precies, gebruik iets in de omgeving of wat er gezegd is dat opvalt en ga daar op verder. Dat kan echt van alles zijn.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
Ik heb ooit een half uur staan kletsen met een gozer over het wel of niet opzwepende effect van duistere teksten in hardcorenummers. Ging nergens over, maar het was wel gezellig.
Ik vind het geweldig om zo absurd mogelijke dingen te vinden om over te kletsenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef Lily-Ella het volgende:
Daarom zei ik.. het talent om dat aan te voelen is een groot goed
Alleen had ik ernstig het gevoel dat je het nog meede ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Die was wel humor toch? Paste prima bij de TT toen.
Hoiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik had altijd een zwak voor oude mannen
lekker niksenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wil iemand ff de standaardreactie geven voordat ik het doe?
bijna goed.quote:
Alweer?quote:
Idd. Ik zal het ook nooit helemaal afleren.quote:Flirten is![]()
Zeker! Hoe tof! Misschien kan ikd an wel direct een programmaatje draaienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
Iets voor jou, Rip?![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)honeymoontester.html
Nou en. Het is MIJN eerste LL.quote:Alweer?
Die zijn al 15x geweest of zo!
"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. Todos noches! Para siempreeeeeequote:
misschien wel :quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: het juiste antwoord was:"Neuken?"
Geef die jongen nou geen valse hoopquote:
mijn kloon mag dat best bij jouquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. Todos noches! Para siempreeeeee"
ik zou niet durvenquote:
vaarwelquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |