Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.

Nog geen ervaring mee, jij vindt het een aanrader?quote:

Mwah, sort of. Maar ik heb daar niet altijd even veel zin in. Ik wil dat graag casual houden, maar soms spelen dan gevoelens bij de tegenpartij. Dan kap ik er gelijk mee.quote:Heb jij geen vaste overbrug mannen dan kluts?

"Hoi, leuke muziek, hè" "Wat waren de jaren ´90 toch mooi"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?

Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bedenk je gewoon dat het ergste wat je kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft. En dat zegt verder niks over jou als persoon, dan heeft ze kennelijk een andere smaak.
Je kunt jezelf helemaal gek maken doordat je dingen zo belangrijk maakt zeg amar.

Verzin eens een leuke grap ofzo, met humor heb je haar al veel meer in de pocket dan met "leuke muziek he?"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hoi, leuke muziek, hè" "Wat waren de jaren ´90 toch mooi"

En waarschijnlijk houden ze op OMDAT je standaardzinnetjes gebruikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.

Mijn huidige vriend is 5 jaar jonger en de twee exen daarvoor ook. Ja, ik vind het wel een aanraderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, jij vindt het een aanrader?

Ik had altijd een zwak voor oude mannen, misschien is het tijd voor a new eraquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend is 5 jaar jonger en de twee exen daarvoor ook. Ja, ik vind het wel een aanrader

Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Socios het volgende:
[..]
"Hoi, leuke muziek, hè" "Wat waren de jaren ´90 toch mooi"

quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik had altijd een zwak voor oude mannen, misschien is het tijd voor a new era

Was gewoon geinteresseerd in haar en we hadden gewoon een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?

Mja, maar om daar nou in de kroeg of club meteen mee te beginnen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?
 Outt of the blue?
 Outt of the blue?

Precies, vrouwen lullen erg graag over haarzelf, dus blijf doorvragenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel haar eens vragen over haar zelf? Toon echte interesse in haar en luister. Wedden dat het werkt?

Ik had en heb dat ook altijd al. Maar ik heb geleerd om er mee om te gaan door gewoon rationeel na te denken. Het is dus niet weg, maar wel controleerbaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:09 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Yea I know maar het is moeilijk om te veranderen hè? Blijkbaar zit het in mijn aard altijd al gehad.

En wat zou je tegen mij zeggen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, vrouwen lullen erg graag over haarzelf, dus blijf doorvragen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |