Hahaha, forget it!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Holaaaa guapoooooo! Que t'al? Te quiero en mi cama esta noche. TodosTodas las noches! Para siempreeeeee"
jamaar ik voelde me genegeerdquote:
Als je die op hebt zou ik die openingszinnen maar even laten voor wat het is...... Of een heel pak kauwgom naar binnen werkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:39 schreef OuweBaas het volgende:
Tijd voor pauze, ff een lekker Dürum halen
Snow Patrol.quote:Sorry lufjepufje Laat ze maar komen dan
Marina & The Diamonds komen
En Massive Attack, snow patrol, placebo, 30 seconds to Mars, the xx, QOTSA
Dat idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
Verder: Ik ga vooral voor de zuip, vrienden en gezelligheid, muziek is vast tof en mooi meegenomen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, forget it!![]()
Vanavond eerst zelf voetballen en dan Bayern Munchen kijken in de kroeg.
Jij en Techno?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat idd.
Zolang er maar techno 's avonds is, vind ik alles best.
Sorry, maar ik ben er niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Huh nee? Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij en Techno?![]()
had ik dus nooit verwacht
Jammer, leek me wel gezellig.quote:
dude, andere Technoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh nee? Waarom niet?![]()
Minimal =![]()
![]()
![]()
Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.
doe maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
zal ik zo nog gaan werken...ben om 4 terug. *twijfelt*
EM! Minimal!quote:Huh nee? Waarom niet?
Minimal =
Hypnotiserend lekker. Vorig jaar ook al op LL. En op Mysteryland. En binnenkort nog veel meer.
Ik ga naar LL echt niet voor de zuipquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat idd.
Nee. Fuck je eindbaas.quote:zal ik zo nog gaan werken...ben om 4 terug. *twijfelt*
omdat eh...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |