Frank!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
[..]
Het leven is niet simpel. Denk niet wwiiiiiiiiit, denk niet zwaaaaart, denk niet zwartwiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Ja, kan mij het schelen.quote:Sloerie .
De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik in feite wel... Gadverdamme dat geklieder iedere maand.
Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for lessquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat in het singlestopic in verhouding veel mensen posten die geen kinderen willen. Grappig wel
Tss, boeien!quote:
Denk dat, hoe erg ook, er veel vrouwen zijn die zo denken ja.quote:Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for less
gvd, moest je die er nou echt nog ff bij editten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for lessRace tegen de biologische klok en zo.
JOE BRAAAAAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Wat doe je vanavond?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
Voor een sloerie neuk ik anders wel verdomd weinig.
Laten we beginnen met een knuffel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
Voor een sloerie neuk ik anders wel verdomd weinig.
Dar kende toch nie in wone mens?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Gib mir die Hand, ich bau dir ein Schloss aus sand.
Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann * tralalala*
Hoef je mij niet te vertellen. Maar in tegenstelling tot ongesteldheid, wat chronisch is, is de overgang meer acuut en is het ook gewoon afgelopen na een tijdje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.
Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?quote:
Ben niet gegaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?
Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent jaquote:
Het was Nena's ideequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dar kende toch nie in wone mens?
1 regenbui en ge zakt deur 't plafond!
Voorspelbaar, HW.quote:Wat doe je vanavond? .
"we" beginnen helemaal niks.quote:Laten we beginnen met een knuffel.
Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |