Er is een verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Die laatsten moet je opsluiten en nooit meer laten gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.
Ik pretendeer niet dat ik DE oplossing heb, ik vind het een interessant en veelzijdig vraagstuk. En niet zo simpel als het hier verbeeld wordt
Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus hij had zondag al op moeten zijn?
Nee, dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.
Ik vind de vergelijking met het dierenrijk best treffend... Geen pedofilie, geen genocide, seriemoordenaars en gezeik. Hoppaquote:
Goed opgeletquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Altijd? Er komt toch elke periode een nieuwe?
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
het houdt wel een keer op hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.
Nee, er worden elke keer nieuwe aangemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.
Mijn eitjes blijven hopelijk de rest van mijn leven onberoerdquote:
Nee, er is een vaste voorraad eitjes, als het op is, is het ook echt op. Bij de één wat meer dan bij de ander.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
Nee, er worden elke keer nieuwe aangemaakt.
Er zitten altijd follikels. Eentje komt tot rijping en sterft af als er geen bevruchting plaatsvind. En die cyclus wil ik graag zo houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet meer vruchtbaar zijn heeft voordelen. De rest van die overgang lijkt me geen partijtje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij zit met smart te wachten op de overgang?
dat valt je nu pas op?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat in het singlestopic in verhouding veel mensen posten die geen kinderen willen. Grappig wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, er is een vaste voorraad eitjes, a
De bevolking hier varieert nogal he, eerst waren er juist veel alleenstaande ouders bijvoorbeeldquote:
lekker sexen zonder dat je je zorgen hoeft te makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Niet meer vruchtbaar zijn heeft voordelen. De rest van die overgang lijkt me geen partijtje.
Ik in feite wel... Gadverdamme dat geklieder iedere maand.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij zit met smart te wachten op de overgang?
Ja, want condooms heb je tenslotte alleen maar voor de anticonceptie.quote:lekker sexen zonder dat je je zorgen hoeft te maken
Daar is op te testen in ene vaste relatie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want condooms heb je tenslotte alleen maar voor de anticonceptie.
Ik ben de alleenstaande ouder die geen kinderen meer wilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
De bevolking hier varieert nogal he, eerst waren er juist veel alleenstaande ouders bijvoorbeeld
True. Maar die heb ik niet, dus ik denk alleen maar in mijn eigen losbandige straatje.quote:Daar is op te testen in ene vaste relatie.
Sloeriequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar die heb ik niet, dus ik denk alleen maar in mijn eigen losbandige straatje.
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.
Het leven is niet simpel. Denk niet wwiiiiiiiiit, denk niet zwaaaaart, denk niet zwartwiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:Ik pretendeer niet dat ik DE oplossing heb, ik vind het een interessant en veelzijdig vraagstuk. En niet zo simpel als het hier verbeeld wordt
Het is al bijna twintig jaar geleden dat ik biologie had.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, er is een vaste voorraad eitjes, als het op is, is het ook echt op. Bij de één wat meer dan bij de ander.
Zo heb ik het begrepen, maar ach, ik ben ook maar een vrouw
quote:Een eicel, ook wel eitje of kort ei genoemd, is de vrouwelijke geslachtscel.
De medische term voor 'eicel' is ovum (meervoud ova, van het Latiijnse woord ovum dat ei of eicel betekent). Eicellen zijn net als zaadcellen gameten.
Bij hogere dieren, inclusief de mens, worden eicellen gemaakt in de vrouwelijke geslachtsklieren: de eierstokken. Een vrouw heeft bij de geboorte enkele duizenden eicellen in aanleg, waarvan er gedurende haar vruchtbare leven een paar honderd tot rijping komen. Het proces van de rijping van de eicellen wordt aangeduid met de term oögenese.
In het menselijk lichaam is de eicel één van de grootste cellen, en is met een diameter tussen de 100 en 200 µm zichtbaar voor het blote oog zonder hulp van een microscoop.
De eicel is in tegenstelling tot de zaadcel niet zelf mobiel. Daarentegen bevat een eicel een grote hoeveelheid reservevoedsel om na de versmelting de zygote en het vroege embryo voor de eerste tijd van energie te voorzien. De eicel is door deze reserve de grootste cel van het organisme.
Frank!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
[..]
Het leven is niet simpel. Denk niet wwiiiiiiiiit, denk niet zwaaaaart, denk niet zwartwiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Ja, kan mij het schelen.quote:Sloerie .
De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik in feite wel... Gadverdamme dat geklieder iedere maand.
Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for lessquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat in het singlestopic in verhouding veel mensen posten die geen kinderen willen. Grappig wel
Tss, boeien!quote:
Denk dat, hoe erg ook, er veel vrouwen zijn die zo denken ja.quote:Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for less
gvd, moest je die er nou echt nog ff bij editten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook nog single. Degene die zo enorm graag kids willen die settelen for lessRace tegen de biologische klok en zo.
JOE BRAAAAAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Wat doe je vanavond?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
Voor een sloerie neuk ik anders wel verdomd weinig.
Laten we beginnen met een knuffel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
Voor een sloerie neuk ik anders wel verdomd weinig.
Dar kende toch nie in wone mens?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
Gib mir die Hand, ich bau dir ein Schloss aus sand.
Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann * tralalala*
Hoef je mij niet te vertellen. Maar in tegenstelling tot ongesteldheid, wat chronisch is, is de overgang meer acuut en is het ook gewoon afgelopen na een tijdje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De overgang heeft nog een paar andere bijwerkingen en ik weet niet of de meeste vrouwen daar zo blij van worden.
Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?quote:
Ben niet gegaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Heb jij nog wat gescoord op de meet, of ben je niet gegaan uiteindelijk?
Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent jaquote:
Het was Nena's ideequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dar kende toch nie in wone mens?
1 regenbui en ge zakt deur 't plafond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |