verschilt per modelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
How many licks does it take to get to the middle of it?
Het zijn de mannetjes die opgevroten worden, dus waarom nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen?.
of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?
Mogen we ze dan preventief vastzetten?
Dan moeten we die lui dus gewoon vastzetten en ze zeker niet op verlof sturen. Zoals nu teveel gebeurt. En zolang er geen adequate behandelmethode is hoef je ze dus ook niet te behandelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden isDat is wat ik probeer te zeggen. Chemotherapie was er ook niet zomaar opeens zeg maar en aidsremmers ook niet
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?
Mogen we ze dan preventief vastzetten?
Waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?
Er is een verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Die laatsten moet je opsluiten en nooit meer laten gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.
Ik pretendeer niet dat ik DE oplossing heb, ik vind het een interessant en veelzijdig vraagstuk. En niet zo simpel als het hier verbeeld wordt
Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus hij had zondag al op moeten zijn?
Nee, dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paring als in de intentie het vrouwtje te bevruchten.
Ik vind de vergelijking met het dierenrijk best treffend... Geen pedofilie, geen genocide, seriemoordenaars en gezeik. Hoppaquote:
Goed opgeletquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Altijd? Er komt toch elke periode een nieuwe?
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Altijd? Er komt toch elke periode een nieuwe?
het houdt wel een keer op hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een voorraad voor het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |