abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:54:33 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79740498

Alles over je Seks bestaan! Zoals... het neuken en bonken! Geil zijn! Je ex nemen! Scharrels en nog meer seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier niet serieus zijn, maar dat hoeft ook niet. Ook niet-singles zijn welkom.

Het geilste topic van FOK!

Regels
  • Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier een datingtopic dus sla je slag.

Singles Chat
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles (er is alleen zelden iemand).

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  • A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_79740502
    Fipo.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:54:51 #3
    220609 Nouk84
    Have you ever been Nouked?
    pi_79740515
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef Ripley het volgende:
    Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je er achter komt dat jouw kiind de dader is. Lijkt me bijna nog erger dan dat je kind het slachtoffer is.
    Ik denk dat heel veel ouders dan in de "mijn kind doet nooit iets" modus schieten.
    How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
    How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
    pi_79740520
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja.

Dat ie iets onmenselijks gedaan heeft maakt hem niet ineens "geen mens" meer.
    Biologisch gezien klopt het. Zie ik zo een persoon nog als gelijkwaardig? Nooit en te nimmer meer en daar mogen wat bij betreft akties tegenover staan. In elk geval bij dit soort ernstige delicten.
    pi_79740549
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weet je... daar geloof ik geen ENE fuck van.

En oke, gaan we verder: dan heb jij dus je kind afgemaakt. Dan mag je man dus jou weer afmaken? EN wie maakt hem dan af?
    /care

Maar ik vind verkrachtingen gewoon zoiets laags. Daders moeten altijd flink gestraft worden. Ookal is je eigen kind de dader, pijn zal hij voelen van zijn daden.
    pi_79740565
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
    Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.
    quote:
    Voor een pedofiel is het leven in principe ook een hel.
    Jammer voor hem. Het gaat om de slachtoffers, niet om een dader. Het is precies deze gedachtegang die van het Westen zo'n verrotte criminele maatschappij gemaakt heeft. Niet straffen, want dat is zielig en de dader heeft een moeilijke jeugd gehad en dat soort bullshit. Er zijn zoveel mensen met een "moeilijke jeugd" en die worden niet zo. Die schoffeer je dus keihard door de "moeilijke jeugd" een argument te laten zijn.
    quote:
    Als pedofilie te behandelen zou zijn zou dader en slachtoffers geholpen zijn en ook eventuele toekomstige slachtoffers. Daarnaast zouden mensen die zoiets al gedaan hebben natuurlijk gewoon gestraft moeten worden, net als elke andere crimineel.
    Levenslang (liever spuitje, maar dat krijgen we er niet door met de EU). Geen uitzonderingen. Geen risico's moeten willen lopen.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_79740568
    Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
    pi_79740589
    Ja, wat is menselijk he. Vanuit je onderbuik/primair gevoel iemand vermoorden uit wraak, of er alles aan doen dat de purp z'n verdiende loon krijgt via het legale kanaal.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:56:37 #9
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79740592
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
    Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
    Ja inderdaad
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:56:48 #10
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740599
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef krengetje het volgende:

[..]

/care
    Goeie reactie in een discussie meid
    Inhoudelijk ook.
    quote:
    Maar ik vind verkrachtingen gewoon zoiets laags. Daders moeten altijd flink gestraft worden. Ookal is je eigen kind de dader, pijn zal hij voelen van zijn daden.
    Ja dus maak jij hem af. EN dan ben je zelf een moordenaar. Dus jij mag ook afgemaakt worden.
    Jij bent echt geen STEEK beter dan een andere moordenaar hoor, als je iemand afmaakt.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_79740604
    quote:
    Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld van
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:57:02 #12
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740608
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het mee eens. Maar HOE gaat dat gebeuren dan?
    Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_79740618
    quote:
    Ik ook..
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
    pi_79740627
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
    Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:57:32 #15
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740630
    quote:
    Hear hear.

Soms snap ik 't, dat het in een opwelling gebeurd.
    Maar ook de ene moord kan in een opwelling zijn begaan.
    Wat maakt de ene moord erg en de ander niet?
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:57:48 #16
    266495 JoeBravo
    I>U t(-_-t)
    pi_79740640
    quote:
    dat.
    I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻
    "Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
    pi_79740641
    quote:
    Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.
    pi_79740666
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Ripley het volgende:

[..]

Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.
    Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
    I'm not just some bimbo with big tits.
    I'm an artist.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:58:26 #19
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79740667
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef STING het volgende:

[..]

Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld van
    Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eens
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:58:35 #20
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740672
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

man, straks kom je nog aan dat homo's ook mensen zijn .
    Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.
    L'Amour menaçant:
    pi_79740675
    Maar ik denk dat niemand er nu iets zinnigs op kan zeggen totdat je het echt hebt meegemaakt. Misschien vermoorden diegene die nou het hardste roepen van niet, de dader wel. En andersom ook.

Zoiets kan je niet van te voren weten wat je op dat moment doet. Maar ik kan me gewoon heel goed voorstellen dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
    pi_79740685
    quote:
    Nee, al dat gekusjekroel werkt lekker bij die viezerikken. Ze hebben zelfs een politieke partij gehad, hoe ziek is dat?
    pi_79740689
    quote:
    Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.

Ik vind het onbeschaafd om de meest zwakken en weerlozen uit onze samenleving bewust bloot te stellen aan de risico's van totaal onvoorspelbare klootzakken.
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:23 #24
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79740695
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.
    uber-sensitive ja .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:25 #25
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740698
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.

En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.
    pi_79740701
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.
    Ik zeg niet dat de straffen voor misdadigers nu goed zijn (of te zwaar), ik vind ook dat daar iets aan moet worden gedaan. Maar terug naar de brandstapel, hooivorken en fakkels, spuitjes en dergelijke, is naar mijn mening niet het antwoord. Sterker nog, dat propageren toont nmm alleen maar aan dat je denkt dat we nog in de middeleeuwen leven.
    pi_79740707
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eens
    Het is inderdaad niet zo zwart-wit Maar als je hem hoort praten, is het vaak precies wat mening onderbuik wil horen
      dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:59 #28
    292905 Tjaapo
    Bad Ass Mofo
    pi_79740715
    Ow ben ffe weggeweest en heb nu geen idee meer waar het over gaat! Maar hebben sommige van jullie een meeting gehad in de kroeg begreep ik? Of ben ik nu abuis? (Dacht zoiet vanochtend te hebben gelezen)
    PSN: Tjaapo
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:21 #29
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740720
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.

Ik vind het onbeschaafd om de meest zwakken en weerlozen uit onze samenleving bewust bloot te stellen aan de risico's van totaal onvoorspelbare klootzakken.
    Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:25 #30
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_79740724
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
    Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).

En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
    L'Amour menaçant:
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:00:26 #31
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_79740725
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef STING het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet zo zwart-wit Maar als je hem hoort praten, is het vaak precies wat menig onderbuil wil horen
    Natuurlijk. Hoe harder hij roept dat hij dingen gaat veranderen/anders wil, hoe meer mensen hij achter zich krijgt. En dat is eerlijk gezegd ook niet zo gek, aangezien NL qua politiek al een tijd "dezelfde kleur" heeft.
    pi_79740733
    Kluts, ja, ging best lastig (30 man in de rij, ik aan de beurt en mevrouw ging een KWARTIER lang een dwarsgeschoten nietje uit het nietapparaat halen). Ik zei: wij kosten 300 euro per uur, en zij was de enige die ons hielp (geen ander loket open). Gelukkig wel binnen 1 dag geregeld, maar wat een teringlijers zijn ambtenaren toch.

pi_79740747
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.
    De zwakkere in de samenleving moeten beschermd worden tegen genetische fouten.

Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
    pi_79740753
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.
    pi_79740775
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.
    E_M kan nou eenmaal een zeer emotioneel mens zijn, die alles zwart-wit ziet.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:01:58 #36
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79740785
    Een koetje en een kalfje die liepen in de wei
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79740787
    Maarre.. ik ga weer verder werken
    pi_79740797
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
    rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit en/of verkrachting
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:02:58 #39
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79740818
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit
    Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen? .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:03:05 #40
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740822
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[..]

En? Ik ben niet van de pedopartij Ik denk dat pedoseksualiteit inderdaad net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een geaardheid is, je kiest er nioet voor omdat het zo leuk is. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik vind dat je het dan maar legaal moet maken.
    pi_79740826
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen? .
    pi_79740830
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat inderdaad.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:03:50 #43
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_79740856
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).

En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
    Je hebt gelijk, het is een geaardheid. Pedosexueel is een ziekte.
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_79740858
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.
    pi_79740865
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

En? Ik ben niet van de pedopartij Ik denk dat pedoseksualiteit inderdaad net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een geaardheid is, je kiest er nioet voor omdat het zo leuk is. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik vind dat je het dan maar legaal moet maken.
    Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:04:33 #46
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740879
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt me
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:04:43 #47
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_79740885
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.
    verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoor .
    Get woke, go broke!
    pi_79740901
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt me
    Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
    En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?

Mogen we ze dan preventief vastzetten?
      dinsdag 30 maart 2010 @ 12:05:26 #49
    6724 Ripley
    Smikeslut.
    pi_79740902
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.
    Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden is Dat is wat ik probeer te zeggen. Chemotherapie was er ook niet zomaar opeens zeg maar en aidsremmers ook niet
    pi_79740915
    quote:
    Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoor .
    How many licks does it take to get to the middle of it?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')