abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79740081
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef STING het volgende:

[..]

Dan leef je in de illusie dat het je een goed gevoel zou geven, it doesn't
Wraak moet niet de oplossing zijn. Voorkoming van herhaling wel. En de enige definitieve oplossing daarvoor (speciaal voor extreme lieden als Volkert, Dutroux, Saban B. etc.) is een spuitje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79740088
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou de dader een Saw-achtige behandeling geven en ergens laten verdwijnen.

De "recht"spraak flikkert dit "slachtoffer van zijn omgeving" zo weer op straat.
Dat inderdaad. Mijn stiefvader werkt in een TBS-kliniek met dat soort idioten en die zegt ook dat het allemaal weggegooid geld is, zo'n TBS-behandeling. Het grootste gedeelte van die lui moet je gewoon voor het leven vastzetten want de kans op herhaling is zo'n beetje 100%.
pi_79740107
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zolang verkrachters, pedo's en moordenaars in onze "zogenaamd beschaafde" samenleving nog geen spuitje ontvangen door de "rechtsprekenden", is het recht in eigen handen nemen 'goed' vind ik. De enige mogelijkheid om van die kankerlijers af te komen.
wij snappen elkaar
pi_79740143
quote:
Dat weet je nooit. Ik hoop dat ik mijn verstand gebruik dan ipv me te laten leiden door emotie. Anders verlaag ik me tot hetzelfde niveau als zo'n crimineel.
Op termijn heb je daar ook niets aan. Aangifte, veroordeling en de rest van zijn leven daarmee moeten leven, daar heb je zo'n persoon meer mee. En het maakt jou beter dan diegene, wat bij eigen rechter spelen niet het geval is.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_79740151
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wraak moet niet de oplossing zijn. Voorkoming van herhaling wel. En de enige definitieve oplossing daarvoor (speciaal voor extreme lieden als Volkert, Dutroux, Saban B. etc.) is een spuitje.
Invoering van de doodstraf, dat is weer een heel andere discussie dan recht in eigen hand nemen.
pi_79740152
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Mijn sitefvader wekt in een TBS-kliniek met dat soort idioten en die zegt ook dat het allemaal weg gegooid geld is, zo'n TBS-behandeling. Het grootste gedeelte van die lui moet je gewoon voor het leven vastzetten want de kans op herhaling is zo'n beetje 100%.
Precies.

Het zijn de Ivoren Toren rechtertjes die zelf in de "veilige wijken" wonen, die het tuig op straat laten lopen, omdat ze er zelf geen last van hebben. Hoog tijd dat dat wel gebeurt, dan piepen ze wel anders.

Iedere rechter die een bewezen pedo of verkrachter de straat op stuurt, moet medeplichtig gehouden worden aan herhaling van zaken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 30 maart 2010 @ 11:45:32 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740173
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Mijn stiefvader werkt in een TBS-kliniek met dat soort idioten en die zegt ook dat het allemaal weggegooid geld is, zo'n TBS-behandeling. Het grootste gedeelte van die lui moet je gewoon voor het leven vastzetten want de kans op herhaling is zo'n beetje 100%.
Ja maar luister, dat is iets HEEL anders dan het recht in eigen handen nemen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:45:52 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79740179
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eens is Maar dan moet t wel voor 100% vaststaan dat de verdachte echt schuldig is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79740181
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies.

Het zijn de Ivoren Toren rechtertjes die zelf in de "veilige wijken" wonen, die het tuig op straat laten lopen, omdat ze er zelf geen last van hebben. Hoog tijd dat dat wel gebeurt, dan piepen ze wel anders.

Iedere rechter die een bewezen pedo of verkrachter de straat op stuurt, moet medeplichtig gehouden worden aan herhaling van zaken.

Maar helaas zijn ze daar in dit land weer te laf voor. Vaak genoeg dat een instelling vindt dat het niet verantwoord is om iemand met verlof te sturen en dat de rechter vervolgens vindt dat dat best kan.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:45:54 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740182
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef STING het volgende:

[..]

Invoering van de doodstraf, dat is weer een heel andere discussie dan recht in eigen hand nemen.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja maar luister, dat is iets HEEL anders dan het recht in eigen handen nemen!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:46:00 #266
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79740189
Een pedoseksueel is natuurlijk ook bijna letterlijk een kankerlijer. Hij heeft een gezwel in zijn brein, al is dat niet lichamelijk maar geestelijk. Dat praat niet goed dat iemand een kind iets aan doet, maar het is wel een stuk minder eendimensionaal dan het soms wordt voorgesteld.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_79740192
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef STING het volgende:

[..]

Het een zorgt voor voorkoming van het ander. Liever een bevoegde instantie die de zaken goed aanpakt. Maar de instanties zijn nauwelijks bevoegd (idioten van rechters en advocaten) en de zaken worden dramatisch aangepakt.

Dat is VerNederland.

dinsdag 30 maart 2010 @ 11:46:39 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740210
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:43 schreef krengetje het volgende:

[..]

wij snappen elkaar
Nou, dan kunnen JULLIE een cel delen

Ik vind het een beetje macho grootspraak. "Ik zou 'm mores leren gvd!"
Ik kan best snappen dat als het je eigen kind is, of ouder, of geliefde, of huisdier... dat die gedachtes bij je opkomen.
Maar ik vind het (vrijwel) nooit goed te praten om eigen rechter te spelen.

Zullen we elkaar met een handschoen in het gezicht slaan en onder de boom gaan staan, of doen we het nog een paar eeuwen eerder?
L'Amour menaçant:
pi_79740217
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Ripley het volgende:
Een pedoseksueel is natuurlijk ook bijna letterlijk een kankerlijer. Hij heeft een gezwel in zijn brein, al is dat niet lichamelijk maar geestelijk. Dat praat niet goed dat iemand een kind iets aan doet, maar het is wel een stuk minder eendimensionaal dan het soms wordt voorgesteld.
Dat maakt natuurlijk voor HET KIND niets uit.

We moeten eens naar een slachtofferdenken in plaats van daderknuffelen zoals nu.

dinsdag 30 maart 2010 @ 11:47:46 #270
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79740239
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We moeten eens naar een slachtofferdenken in plaats van daderknuffelen zoals nu.
ik denk dat je beiden als mensen zult moeten behandelen. Er mag inderdaad meer aan slachtoffers worden gedacht en ik ben niet voor dader knuffelen.
pi_79740241
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Eens is Maar dan moet t wel voor 100% vaststaan dat de verdachte echt schuldig is.
Precies. En tegen de tegenwerpingen van "dat kan je nooit helemaal zeker zeggen"; dat kan je in extreme gevallen wel.

En daarvoor moet je dit dan ook reserveren.

pi_79740266
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Ripley het volgende:
Sorry, gek in je hoofd of niet, maar als je aan kleine kinderen gaat zitten heb je een probleem. Daar moet je met je fikken vanaf blijven. En ja, met kleine kinderen bedoel ik zelfs babies van een paar maanden oud. Ook dat gebeurt namelijk.
pi_79740278
Ineens een serieus gesprek hier
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:48:51 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740289
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

jamaar, zoals de paus al zei: we vergeven de kinderen hun zonden hoor
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:49:15 #275
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79740298
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kan best snappen dat als het je eigen kind is, of ouder, of geliefde, of huisdier... dat die gedachtes bij je opkomen.

Zullen we elkaar met een handschoen in het gezicht slaan en onder de boom gaan staan, of doen we het nog een paar eeuwen eerder?
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je er achter komt dat jouw kiind de dader is. Lijkt me bijna nog erger dan dat je kind het slachtoffer is.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:49:20 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740299
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Sorry, gek in je hoofd of niet, maar als je aan kleine kinderen gaat zitten heb je een probleem. Daar moet je met je fikken vanaf blijven. En ja, met kleine kinderen bedoel ik zelfs babies van een paar maanden oud. Ook dat gebeurt namelijk.
Waarom is dat alleen als je aan kinderen gaat zitten?
L'Amour menaçant:
pi_79740301
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

ik denk dat je beiden als mensen zult moeten behandelen. Er mag inderdaad meer aan slachtoffers worden gedacht en ik ben niet voor dader knuffelen.
De dader van een misdaad heeft bij elke misdaad afhankelijk van de zwaarte bepaalde rechten verspeeld (recht op vrijheid in het geval van een gevangenisstraf bijv.). Waarom laten wij het toe dat bewezen pedoseksuelen hun lusten op juist de meest kwetsbaren in onze samenleving kunnen botvieren?

Wil de PvdA (en andere immorelen in hun kielzog) het "spannend" houden op de speelplaats ofzo...

dinsdag 30 maart 2010 @ 11:49:31 #278
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79740309
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, soms komt dat opeens uit de lucht vallen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79740315
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Lily-Ella het volgende:
We kunnen het wel.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:50:05 #280
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79740324
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat weet ik en als je leest wat ik post zeg ik ook dat het dat niet goed praat. Alleen dat er meer dimensies aan zo'n verhaal zitten
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:50:09 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740328
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je er achter komt dat jouw kiind de dader is. Lijkt me bijna nog erger dan dat je kind het slachtoffer is.
Ik denk dat er nu veel reacties gaan komen als "Ja maar MIJN kind zou dat nooit doen!".

En als je vrouw je kind zou vermoorden, of je man je kind zou vermoorden... dan zouden we dus op ons beurt allemaal onze partner vermoorden
L'Amour menaçant:
pi_79740329
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

We kunnen het wel.
*impressed*!
I'm an artist.
pi_79740333
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, soms komt dat opeens uit de lucht vallen
Zo lunchtijd. Kunnen jullie weer verder, ik ga voor een kebabje of een spaghetti. Het is heerlijk weer.

pi_79740339
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een misdadiger is een mens
pi_79740353
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom is dat alleen als je aan kinderen gaat zitten?
Omdat kinderen zich minder goed kunnen verdedigen. Sowieso moet je natuurlijk met je poten van anderen afblijven maar van kinderen helemaal.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:50:54 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_79740354
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kan het me heel goed voorstellen. Als iemand een mijn geliefd persoon moedwillig pijn en/of schade berokkend, reken maar dat ik verhaal ga vragen. De rechterlijke macht hoef je dat niet te laten doen, die staan aan de kant van het tuig, lijkt wel
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_79740364
quote:

[..]

Dan zou ik hem ook afmaken
pi_79740365
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat weet ik en als je leest wat ik post zeg ik ook dat het dat niet goed praat. Alleen dat er meer dimensies aan zo'n verhaal zitten
En daarbij zitten mensen die ziek zijn in hun hoofd en die niet te redden zijn. Om daar krachtige acties op te ondernemen daar is ons huidige stelsel niet op ingericht.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:51:42 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740391
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:50 schreef krengetje het volgende:

[..]

Een misdadiger is een mens
Ja.

Dat ie iets onmenselijks gedaan heeft maakt hem niet ineens "geen mens" meer.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:52:14 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79740410
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo lunchtijd. Kunnen jullie weer verder, ik ga voor een kebabje of een spaghetti. Het is heerlijk weer.
Ik vind een serieus gesprek beter dan al die onzin van gisteren hoor
En smakelijk!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_79740414
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Omdat kinderen zich minder goed kunnen verdedigen. Sowieso moet je natuurlijk met je poten van anderen afblijven maar van kinderen helemaal.
RealZeus

dinsdag 30 maart 2010 @ 11:52:24 #292
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_79740416
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De dader van een misdaad heeft bij elke misdaad afhankelijk van de zwaarte bepaalde rechten verspeeld (recht op vrijheid in het geval van een gevangenisstraf bijv.). Waarom laten wij het toe dat bewezen pedoseksuelen hun lusten op juist de meest kwetsbaren in onze samenleving kunnen botvieren?

Wil de PvdA (en andere immorelen in hun kielzog) het "spannend" houden op de speelplaats ofzo...
De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen? Voor een pedofiel is het leven in principe ook een hel. Als pedofilie te behandelen zou zijn zou dader en slachtoffers geholpen zijn en ook eventuele toekomstige slachtoffers. Daarnaast zouden mensen die zoiets al gedaan hebben natuurlijk gewoon gestraft moeten worden, net als elke andere crimineel.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:52:43 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_79740429
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef krengetje het volgende:

[..]

Weet je... daar geloof ik geen ENE fuck van.

En oke, gaan we verder: dan heb jij dus je kind afgemaakt. Dan mag je man dus jou weer afmaken? EN wie maakt hem dan af?
L'Amour menaçant:
pi_79740432
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef krengetje het volgende:

[..]

En wat heeft je kind er precies aan als jij de dader iets aan doet? Jij ook in de cel... fijn ouderlijk optreden, geloof toch echt dat ik hoop dat mijn verstand overheerst op zo'n moment.
I'm an artist.
pi_79740448
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vind een serieus gesprek beter dan al die onzin van gisteren hoor
En smakelijk!
Welke "onzin van gisteren"? Heb ik iets gemist?

Oh Klutsje, heb mijn Indiase visum!

pi_79740458
quote:

Een slachtoffer kan er beter mee leven dat iemand veroordeeld wordt, dan dat zijn of haar familielid ook vast komt te zitten voor een x periode omdat die voor eigen rechter gespeeld heeft. Daar win je niks mee.
pi_79740459
quote:

[..]

Dat krijgt het kind een idioot pak op zijn sodemieter. En daarna breng ik het persoonlijk naar het politiebureau.

En nu roepen alle mensen met kinderen natuurlijk:"Dat doe je niet."

Nou, echt wel.
pi_79740460
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen? Voor een pedofiel is het leven in principe ook een hel. Als pedofilie te behandelen zou zijn zou dader en slachtoffers geholpen zijn en ook eventuele toekomstige slachtoffers. Daarnaast zouden mensen die zoiets al gedaan hebben natuurlijk gewoon gestraft moeten worden, net als elke andere crimineel.
Ja, daar ben ik het mee eens. Maar HOE gaat dat gebeuren dan?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:53:51 #299
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79740478
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik jou al eens ergens tegen gekomen (anders topic). Kan dat?
Tilburg topic misschien
Dus dat zou kunnen idd !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79740481
quote:
Welke "onzin van gisteren"? Heb ik iets gemist?

Oh Klutsje, heb mijn Indiase visum!
At last! Wat een gekut he.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:54:08 #301
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79740485
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja.

Dat ie iets onmenselijks gedaan heeft maakt hem niet ineens "geen mens" meer.
man, straks kom je nog aan dat homo's ook mensen zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')