Ik ben een happy single dus ik denk laat ik hier maar eens beginnen me posten !:)quote:
Volgens mij heb ik jou al eens ergens tegen gekomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Ik ben een happy single dus ik denk laat ik hier maar eens beginnen me posten !:)
Misschien kunnen jullie samen een cel delen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zou daar met liefde een paar jaar voor zitten.
Nee want hij is dan doodquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen een cel delen dan?
Wraak moet niet de oplossing zijn. Voorkoming van herhaling wel. En de enige definitieve oplossing daarvoor (speciaal voor extreme lieden als Volkert, Dutroux, Saban B. etc.) is een spuitje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dan leef je in de illusie dat het je een goed gevoel zou geven, it doesn't
Dat inderdaad. Mijn stiefvader werkt in een TBS-kliniek met dat soort idioten en die zegt ook dat het allemaal weggegooid geld is, zo'n TBS-behandeling. Het grootste gedeelte van die lui moet je gewoon voor het leven vastzetten want de kans op herhaling is zo'n beetje 100%.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou de dader een Saw-achtige behandeling geven en ergens laten verdwijnen.![]()
De "recht"spraak flikkert dit "slachtoffer van zijn omgeving" zo weer op straat.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang verkrachters, pedo's en moordenaars in onze "zogenaamd beschaafde" samenleving nog geen spuitje ontvangen door de "rechtsprekenden", is het recht in eigen handen nemen 'goed' vind ik. De enige mogelijkheid om van die kankerlijers af te komen.
Op termijn heb je daar ook niets aan. Aangifte, veroordeling en de rest van zijn leven daarmee moeten leven, daar heb je zo'n persoon meer mee. En het maakt jou beter dan diegene, wat bij eigen rechter spelen niet het geval is.quote:Dat weet je nooit. Ik hoop dat ik mijn verstand gebruik dan ipv me te laten leiden door emotie. Anders verlaag ik me tot hetzelfde niveau als zo'n crimineel.
Invoering van de doodstraf, dat is weer een heel andere discussie dan recht in eigen hand nemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wraak moet niet de oplossing zijn. Voorkoming van herhaling wel. En de enige definitieve oplossing daarvoor (speciaal voor extreme lieden als Volkert, Dutroux, Saban B. etc.) is een spuitje.
Precies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Mijn sitefvader wekt in een TBS-kliniek met dat soort idioten en die zegt ook dat het allemaal weg gegooid geld is, zo'n TBS-behandeling. Het grootste gedeelte van die lui moet je gewoon voor het leven vastzetten want de kans op herhaling is zo'n beetje 100%.
Ja maar luister, dat is iets HEEL anders dan het recht in eigen handen nemen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Mijn stiefvader werkt in een TBS-kliniek met dat soort idioten en die zegt ook dat het allemaal weggegooid geld is, zo'n TBS-behandeling. Het grootste gedeelte van die lui moet je gewoon voor het leven vastzetten want de kans op herhaling is zo'n beetje 100%.
Eens isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wraak moet niet de oplossing zijn. Voorkoming van herhaling wel. En de enige definitieve oplossing daarvoor (speciaal voor extreme lieden als Volkert, Dutroux, Saban B. etc.) is een spuitje.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Het zijn de Ivoren Toren rechtertjes die zelf in de "veilige wijken" wonen, die het tuig op straat laten lopen, omdat ze er zelf geen last van hebben. Hoog tijd dat dat wel gebeurt, dan piepen ze wel anders.
Iedere rechter die een bewezen pedo of verkrachter de straat op stuurt, moet medeplichtig gehouden worden aan herhaling van zaken.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef STING het volgende:
[..]
Invoering van de doodstraf, dat is weer een heel andere discussie dan recht in eigen hand nemen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar luister, dat is iets HEEL anders dan het recht in eigen handen nemen!
Het een zorgt voor voorkoming van het ander. Liever een bevoegde instantie die de zaken goed aanpakt. Maar de instanties zijn nauwelijks bevoegd (idioten van rechters en advocaten) en de zaken worden dramatisch aangepakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef STING het volgende:
[..]
Invoering van de doodstraf, dat is weer een heel andere discussie dan recht in eigen hand nemen.
Nou, dan kunnen JULLIE een cel delenquote:
Dat maakt natuurlijk voor HET KIND niets uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Ripley het volgende:
Een pedoseksueel is natuurlijk ook bijna letterlijk een kankerlijer. Hij heeft een gezwel in zijn brein, al is dat niet lichamelijk maar geestelijk. Dat praat niet goed dat iemand een kind iets aan doet, maar het is wel een stuk minder eendimensionaal dan het soms wordt voorgesteld.
ik denk dat je beiden als mensen zult moeten behandelen. Er mag inderdaad meer aan slachtoffers worden gedacht en ik ben niet voor dader knuffelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk voor HET KIND niets uit.
We moeten eens naar een slachtofferdenken in plaats van daderknuffelen zoals nu.
Precies. En tegen de tegenwerpingen van "dat kan je nooit helemaal zeker zeggen"; dat kan je in extreme gevallen wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens isMaar dan moet t wel voor 100% vaststaan dat de verdachte echt schuldig is.
Sorry, gek in je hoofd of niet, maar als je aan kleine kinderen gaat zitten heb je een probleem. Daar moet je met je fikken vanaf blijven. En ja, met kleine kinderen bedoel ik zelfs babies van een paar maanden oud. Ook dat gebeurt namelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Ripley het volgende:
Een pedoseksueel is natuurlijk ook bijna letterlijk een kankerlijer. Hij heeft een gezwel in zijn brein, al is dat niet lichamelijk maar geestelijk. Dat praat niet goed dat iemand een kind iets aan doet, maar het is wel een stuk minder eendimensionaal dan het soms wordt voorgesteld.
jamaar, zoals de paus al zei: we vergeven de kinderen hun zonden hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk voor HET KIND niets uit.
We moeten eens naar een slachtofferdenken in plaats van daderknuffelen zoals nu.
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je er achter komt dat jouw kiind de dader is. Lijkt me bijna nog erger dan dat je kind het slachtoffer is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen JULLIE een cel delen
Ik vind het een beetje macho grootspraak. "Ik zou 'm mores leren gvd!"
Ik kan best snappen dat als het je eigen kind is, of ouder, of geliefde, of huisdier... dat die gedachtes bij je opkomen.
Maar ik vind het (vrijwel) nooit goed te praten om eigen rechter te spelen.
Zullen we elkaar met een handschoen in het gezicht slaan en onder de boom gaan staan, of doen we het nog een paar eeuwen eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |