Ik denk dat heel veel ouders dan in de "mijn kind doet nooit iets" modus schieten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je er achter komt dat jouw kiind de dader is. Lijkt me bijna nog erger dan dat je kind het slachtoffer is.
Biologisch gezien klopt het. Zie ik zo een persoon nog als gelijkwaardig? Nooit en te nimmer meer en daar mogen wat bij betreft akties tegenover staan. In elk geval bij dit soort ernstige delicten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Dat ie iets onmenselijks gedaan heeft maakt hem niet ineens "geen mens" meer.
/carequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je... daar geloof ik geen ENE fuck van.
En oke, gaan we verder: dan heb jij dus je kind afgemaakt. Dan mag je man dus jou weer afmaken? EN wie maakt hem dan af?
Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
Jammer voor hem. Het gaat om de slachtoffers, niet om een dader. Het is precies deze gedachtegang die van het Westen zo'n verrotte criminele maatschappij gemaakt heeft. Niet straffen, want dat is zielig en de dader heeft een moeilijke jeugd gehad en dat soort bullshit. Er zijn zoveel mensen met een "moeilijke jeugd" en die worden niet zo. Die schoffeer je dus keihard door de "moeilijke jeugd" een argument te laten zijn.quote:Voor een pedofiel is het leven in principe ook een hel.
Levenslang (liever spuitje, maar dat krijgen we er niet door met de EU). Geen uitzonderingen. Geen risico's moeten willen lopen.quote:Als pedofilie te behandelen zou zijn zou dader en slachtoffers geholpen zijn en ook eventuele toekomstige slachtoffers. Daarnaast zouden mensen die zoiets al gedaan hebben natuurlijk gewoon gestraft moeten worden, net als elke andere crimineel.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
Goeie reactie in een discussie meidquote:
Ja dus maak jij hem af. EN dan ben je zelf een moordenaar. Dus jij mag ook afgemaakt worden.quote:Maar ik vind verkrachtingen gewoon zoiets laags. Daders moeten altijd flink gestraft worden. Ookal is je eigen kind de dader, pijn zal hij voelen van zijn daden.
Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik word soms zo bang als ik lees hoe makkelijk mensen hun beschaving aan de kant zetten he...
Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Maar HOE gaat dat gebeuren dan?
Ik ook..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
De daadwerkelijke vraag zou moeten zijn: hoe kunnen we pedofilie behandelen?
Hear hear.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik dat wist had ik het wel al gedaan natuurlijk. Maar het lijkt me een constructievere oplossing om de bron op te zoeken en daar iets mee te doen.
Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Wilders z'n zetel aantal is daar een goed voorbeeld van
Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, straks kom je nog aan dat homo's ook mensen zijn.
Nee, al dat gekusjekroel werkt lekker bij die viezerikken. Ze hebben zelfs een politieke partij gehad, hoe ziek is dat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
uber-sensitive jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zijn we niet. We zijn uber-mensen. Duh.
En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet. Het is een levensgevaarlijke stoornis.
Ik zeg niet dat de straffen voor misdadigers nu goed zijn (of te zwaar), ik vind ook dat daar iets aan moet worden gedaan. Maar terug naar de brandstapel, hooivorken en fakkels, spuitjes en dergelijke, is naar mijn mening niet het antwoord. Sterker nog, dat propageren toont nmm alleen maar aan dat je denkt dat we nog in de middeleeuwen leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij noemt het beschaving. Ik noem het geen beschaving om zo zwak op te treden tegen misdadigers die dagelijks zwakkere in de samenleving bedreigen.
Het is inderdaad niet zo zwart-witquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, op sommige punten zet hij misschien zijn "beschaving" opzij, maar op enkele punten ben ik het wel met hem eens
Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens jou is het pas beschaafd om met vork en mes een ganzenlevertje weg te knagen.![]()
Ik vind het onbeschaafd om de meest zwakken en weerlozen uit onze samenleving bewust bloot te stellen aan de risico's van totaal onvoorspelbare klootzakken.
Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
Natuurlijk. Hoe harder hij roept dat hij dingen gaat veranderen/anders wil, hoe meer mensen hij achter zich krijgt. En dat is eerlijk gezegd ook niet zo gek, aangezien NL qua politiek al een tijd "dezelfde kleur" heeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef STING het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo zwart-witMaar als je hem hoort praten, is het vaak precies wat menig onderbuil wil horen
Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. We kunnen heel hard roepen wat een schofften het zijn (en dat vind ik ook, het idee van mijn kind bij zo'n gek - brrrrr) maar daarin ligt geen oplossing. Zoeken naar een vorm van behandeling/genezing (utopia?) lijkt me zinvoller.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daarmee wuif je dus een proces weg dat een oplossing voor daders en slachtoffers zou kunnen zijn? Omdat het nu zo is, valt er nooit iets aan te doen, laten we het vooral niet onderzoeken? Als alle mensen er zo over dachten ging iedereen die een lichamelijke ziekte kreeg ook binnen de kortste keren dood.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je die pedopartij moet geloven is het een seksuele voorkeur net als hetero en homo zijn. Je bent het dus gewoon en derhalve is het niet te behandelen.
E_M kan nou eenmaal een zeer emotioneel mens zijn, die alles zwart-wit ziet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je polariseert dingen zo. Als mensen het niet met jou eens zijn willen ze direct alle criminelen knuffelen zeg maar. Ik vind dat heel simplistisch overkomen.
rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit en/of verkrachtingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.
De zwakkere in de samenleving moeten beschermd worden tegen genetische fouten.
Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rel-modus: bij dieren is er niks mis met pedoseksualiteit
En? Ik ben niet van de pedopartijquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen?.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen behandeling. Geen enkel teken dat die er wel is.
De zwakkere in de samenleving moeten beschermd worden tegen genetische fouten.
Als menselijk ras zijn wij de enige die op deze manier met misbaksels omgaan. Bij de dieren worden ze opgegeten door een sterker beest, uit de groep verstoten, etc etc. Zo werkt de natuur.
Je hebt gelijk, het is een geaardheid. Pedosexueel is een ziekte.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).
En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is niet 1 op 1 te vergelijken, er zijn ook spinnen die na het neuken hun partner opvreten, ook maar overnemen?.
Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
En? Ik ben niet van de pedopartijIk denk dat pedoseksualiteit inderdaad net als heteroseksualiteit en homoseksualiteit een geaardheid is, je kiest er nioet voor omdat het zo leuk is. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik vind dat je het dan maar legaal moet maken.
Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt mequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen de vraag is OF het te behandelen / onderdrukken is. Het schijnt een vorm van sexualiteit te zijn en (nu ga ik mezelf in de vingers snijden) eigenlijk vergelijkbaar met homoseksualiteit. Dat valt volgens mij ook niet te genezen. Alleen het ene is strafbaar, het ander niet (niet in NL tenminste).
En nee, ik praat pedoseksualiteit NIET goed, voordat ik dat verwijt aan mijn mooie botterige behaarde schenen geworpen krijg.
verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best maar zelfs kleine dames zoals kluts krijg ik niet geheel op. Ik ben een kleine eter.
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet dat dus niet, of het op geen enkele manier te onderdrukken is. Het loont iig de moeite om het verder te onderzoeken lijkt me
Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet ,maar jij had het over een eventuele behandeling en die is er dus niet. Ook al doen ze wel een poging.
How many licks does it take to get to the middle of it?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verder dan wat likwerk kom ik ook niet hoor.
verschilt per modelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
How many licks does it take to get to the middle of it?
Het zijn de mannetjes die opgevroten worden, dus waarom nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?
Mogen we ze dan preventief vastzetten?
Dan moeten we die lui dus gewoon vastzetten en ze zeker niet op verlof sturen. Zoals nu teveel gebeurt. En zolang er geen adequate behandelmethode is hoef je ze dus ook niet te behandelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het er niet is, wil niet zeggen dat die niet te vinden isDat is wat ik probeer te zeggen. Chemotherapie was er ook niet zomaar opeens zeg maar en aidsremmers ook niet
Preventief vastzetten vind ik ook niet kunnen. Niet iedere pedofiel misbruikt kinderen en onschuldige mensen vastzetten is ook niet echt aan te raden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze al jaren proberen? En tot die tijd?
En wat als ze als eerste vinden hoe het komt en niet de oplossing weten?
Mogen we ze dan preventief vastzetten?
Waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of foetusen er op testen en preventief weg laten halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |