Voorspelbaar, HW.quote:Wat doe je vanavond? .
"we" beginnen helemaal niks.quote:Laten we beginnen met een knuffel.
Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Is dit jouw standaard openingszin? Want dan snap ik dat je single bent ja
Stoppen met msn-smilies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan? [ afbeelding ]
Dan vinden ze je een lekker wijf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
Datquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stoppen met msn-smilies.
En je wanhoopsgehalte is een beetje hoog en dat baseer ik op het volgende:
"Ik ga alleen naar de meet als er voldoende vrouwen komen."
Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook échtquote:
Alsof een MSN smiley wat uitmaakt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
Stoppen met msn-smilies.
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.quote:En je wanhoopsgehalte is een beetje hoog en dat baseer ik op het volgende:
Nee, gewoon kleren, laarsjes, jas aan, geen slierten in m'n haar. Niksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?
Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
[..]
Hier wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Alsof een MSN smiley wat uitmaakt...
[..]
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
Welke leuke mooie meid wil afspreken voor sex? Mag ook (en eigenlijk liever nog) alleen voor knuffelen en zoenen.
Wake up and smell the coffeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon kleren, laarsjes, jas aan, geen slierten in m'n haar. Niks
@Lily, daar geloof ik niet zo in
Ik heb dat ook deze week. Lente zit gewoon in de lucht denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat aan je communicatieve vaardigheden doen, want zo kom je niet overquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zo
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?
Ik zie het als shoppen:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilen
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachtenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook écht
Whooo dat had ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachten
Jup. Tom Cruisequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?
Welke film was dat ook alweer... dat ze konden zien dat je een moord ging plegen? Minority Report?
Ik leen gewoon een zooitje truien tegelijk om te proberenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het als shoppen:
Als ik eeen trui wil of nodig heb, dan zie ik geen enkele leuke in de stad. Ze zijn uitverkocht, of ze hebben mijn maat niet. Maar als ik niet op zoek ben, dan loop ik net tegen die ene aan!
Nadeel is dat als ik er eentje gekocht heb ik in de volgende winkel meteen een leukere zie, dat dan weer wel
Denk ik nog steeds welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachten
Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig isquote:
Ja, maar jij bestelt ook bij de Wehkampquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leen gewoon een zooitje truien tegelijk om te proberen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig is
Omg, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie het als shoppen:
Als ik eeen trui wil of nodig heb, dan zie ik geen enkele leuke in de stad. Ze zijn uitverkocht, of ze hebben mijn maat niet. Maar als ik niet op zoek ben, dan loop ik net tegen die ene aan!
Nadeel is dat als ik er eentje gekocht heb ik in de volgende winkel meteen een leukere zie, dat dan weer wel
Die was wel humor toch? Paste prima bij de TT toen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef RealZeus het volgende:
Deze was ook slecht trouwens:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar jij bestelt ook bij de Wehkamp
Toch heb ik het soms nog wel...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tot ik me bedacht dat ik helemaal niet zo belangrijk ben dat iedereen in mijn omgeving continu met mij bezig is
OK, bedankt voor de tip. Ik zal toegeven dat ik niet de handigste ben in de omgang inderdaad...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Dan moet je toch wat aan je communicatieve vaardigheden doen, want zo kom je niet over
Op jachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]ik bestel niet online, ik zoek uit in het wild
.
Ik ook. En dan bedenk ik me dit en dan is het overquote:
Oh, bij mij is het ook wel eens echt zo, somsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. En dan bedenk ik me dit en dan is het over
Het wilde polen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]ik bestel niet online, ik zoek uit in het wild
.
Confession time:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook. En dan bedenk ik me dit en dan is het over
Die mag je naar mij doorsturen dan. Grommende mannenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wilde polen?
Ik ga ook altijd wel in het wild zoeken, maar ik heb denk ik de juiste habitat nog niet gevonden om in te jagen. Ik val op van die hetero's (nou ja, straight-acting) en die zijn weer minder te vinden in de gay-habitat, maar als je ze in hun natuurlijke normale mensen habitat gaat zoeken dan heb je wel eens per ongeluk een echte onvervalste hetero te pakken, en da's nie altijd handigDie wille wel eens grommen of aanvallen.
If it helps, it helps. Ik heb me een tijdje afgevraagd als ik iets niet durfde What Would Madonna Do? En die zou het altijd wel doen, want die was bad ass.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Confession time:
Ik had vroeger een belachelijke mantra nodig om over of voorbij een vol terras te lopen. Dat zong ik dan in mijn hoofd en dan lette ik niet op of mensen keken of lachten of wat dan ook
Chesney Hawkes - The one and only
Ja mensen. Schiet me amar af.
Ja nu zou je dan overal op horen "What would madonna do? BOTOX!" en om nou eerst een botoxinjectie te nemen voordat je iets gata doen......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
If it helps, it helps. Ik heb me een tijdje afgevraagd als ik iets niet durfde What Would Madonna Do? En die zou het altijd wel doen, want die was bad ass.
Helaas is het nu een beetje een treurige ouwe mevrouw aan het worden. Maar goed, dat hielp indertijd voor mij dus
Inderdaad. Maar ik ben nu ook zelf niet zo ontzettend schuchter meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu zou je dan overal op horen "What would madonna do? BOTOX!" en om nou eerst een botoxinjectie te nemen voordat je iets gata doen......
Rawrrrquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die mag je naar mij doorsturen dan. Grommende mannen![]()
Bedenk je gewoon dat het ergste wat je kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft. En dat zegt verder niks over jou als persoon, dan heeft ze kennelijk een andere smaak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:03 schreef Tjaapo het volgende:
Wat ik altijd heb is dat ik zo fockin onzeker ben als de pest. Vaak durf ik niet eens een leuke meid aan te spreken.
Spreek ik eindelijk eens een leuke meid en der nummer geregeld voor een date krijg ik te horen dat ze in de tussentijd alweer met een andere dude wat heeft.... damn.... maar inmiddels is ze alweer vrijgezel dus wellicht spreek ik der wel weer eens aan in de kroeg.
Wat zeg je dan tegen haar? Hoe gaat zo'n gesprek?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
Gesprekken met vrouwen in de kroeg houden meestal op na een paar standaardzinnetjes helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |