Stoppen met msn-smilies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Wil jij mij helpen hoe ik beter overkom bij de vrouwen dan? [ afbeelding ]
Dan vinden ze je een lekker wijf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Godver... Ik zit constant te checken of ik niet toevallig zwarte vegen heb, lippenstift op m'n wang of zo. Maar ik kan niks vinden. Ik word constant nagekeken door mensen
Datquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stoppen met msn-smilies.
En je wanhoopsgehalte is een beetje hoog en dat baseer ik op het volgende:
"Ik ga alleen naar de meet als er voldoende vrouwen komen."
Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook échtquote:
Alsof een MSN smiley wat uitmaakt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
Stoppen met msn-smilies.
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.quote:En je wanhoopsgehalte is een beetje hoog en dat baseer ik op het volgende:
Nee, gewoon kleren, laarsjes, jas aan, geen slierten in m'n haar. Niksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je pantoffels aan, ben je je kleren vergeten aan te trekken?
Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit het verschil tussen pedoFIEL en pedoseksueel. Al wordt het eerste vaak gebruikt voor het laatste. Homofiel en homoseksueel is ook niet hetzelfde.
[..]
Hier wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Alsof een MSN smiley wat uitmaakt...
[..]
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
Welke leuke mooie meid wil afspreken voor sex? Mag ook (en eigenlijk liever nog) alleen voor knuffelen en zoenen.
Wake up and smell the coffeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon kleren, laarsjes, jas aan, geen slierten in m'n haar. Niks
@Lily, daar geloof ik niet zo in
Ik heb dat ook deze week. Lente zit gewoon in de lucht denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat aan je communicatieve vaardigheden doen, want zo kom je niet overquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb juist heel veel hoop nog dat het een keer goed gaat komen. De wanhoop ben ik zeker niet nabij. Ik houd de moed erin.
Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar er werd gesproken over preventief opsluiten en een pedofiel kan een pedoseksueel worden. Maar het is lang niet altijd zo
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er ook zo eentje die dan meteen denkt dat zijn/haar haar vreemd zit, of dat er wergens een vlek zit?
Ik zie het als shoppen:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent er veel te druk mee bezig. Leef gewoon je leven en heb lol en dan komt er vanzelf wel een leuke dame de hoek om zeilen
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachtenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kheb ff gecheckt, dat ben je dus ook écht
Whooo dat had ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat niet mens eigen dan? Vroger dacht ik zelfs dat als mensen in mijn omgeving lachten ze mij uitlachten
Jup. Tom Cruisequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen met dat preventieve... hoe ver ga je dan?
Welke film was dat ook alweer... dat ze konden zien dat je een moord ging plegen? Minority Report?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |