Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Niet van kunnen slapen gaat wel heel ver
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar bijv Telegraaf kan wel.
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat zei ik tig topics terug en dat gevoel was niet geveinsd. Twee jaar geleden had het me waarschijnlijk geen moer gedaan maar sinds ik zelf een kind heb grijpen dit soort dingen nu eenmaal aan!
Ik kan er serieus niet van slapen
Ik denk dat je een tikkie naief bent als je je om deze zaak zo ontzettend druk maakt .quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:46 schreef geppie het volgende:
[..]
Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.
Het is dan maar goed dat je niet dagelijks beseft hoeveel kids mishandeld, verkracht en ook vermoord worden, anders zou je denk ik nooit meer een oog dichtdoen.
Het is me allemaal wat te selectief en over the top in veel gevallen.
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:51 schreef geppie het volgende:
Ik had mezelf nooit als extreem gevoelig gekwalificeerd maar wat dierenleed en nu dus ook kinderen betreft ben ik gewoon een 'mietje'.
Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in! Ik heb het net zo met die Maddie huppeldepup die in Portugal verdween.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien omdat het nu dichtbijkomt door het nieuws enzo
Zeer zeker, dat heb ik zelf ook gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?
Je gaat voorbij aan het feit dat mensen gaan meeleven met de ouders en dat meisje . Het is niet zo dat er op pagina 11 in de Telegraaf staat : "Lijk vermiste meisje Milly gevonden in Dordrecht"quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.
Ik kan niet slapen omdat vorige week de kat van de buren is overleden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?![]()
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:07 schreef nuget het volgende:
ik word net wakker Geppie moet zo werken haha
Zie onder mijn nicknamequote:Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Ben gewoon emotioneel een beetje labiel ofzoTis nou niet dat ik het élke keer heb met dit soort zaken, het niet kunnen slapen bedoel ik.
[sup]Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?[/sup]![]()
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het ADquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:08 schreef geppie het volgende:
[..]
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnen
Mooi, want ik ga vanmiddag weer een paar uurtjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het AD
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
Nee nee. Want ik heb de psychopaat weggenomen. Die wonen niet allemaal op een kluitje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend heb)
Ik doe zelf de deur in ieder geval nooit open tenzij ik iets besteld heb en er een bestelbusje staat. Meestal zijn het toch vervelende collectanten of kinderen die belletje lellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
Je zou je moeten afvragen wat de toegevoegde waarde is om de deur wel te openen als kind. Ze komen toch niet voor het kind en als ze wel voor het kind komen (vriendjes bijv.) dan weten ze dat wel of herkennen ze hun.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
En wanneer mogen ze het dan wel....dit kind was 12 jaar wanneer hadden de ouders het dan wel mogen toestaan. 13, 15 17.......kinderen gaan tegenwoordig al met 14 jaar stappen en dat schijnt heel normaal te zijn om dan heel laat thuis te komen en dan zouden ze niet de deur mogen opendoen als de ouders er niet zijn.....dit is een heel ongelukkig voorval maar volgens mij staan niet dagelijks moordenaars aan iemands voordeur op de bel te drukken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Het was geen 5 jarige... maar een twaalfjarige die naar de.middelbare school ging van 1.65 lang. Moet je dan tot je 18e toestemming van je ouders vragen om de deur open te doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Ik heb inmiddels de verkopers van energiemaatschappijen etc. duidelijk kunnen maken met de sticker van de VARA dat ze niet welkom zijn....nu de Jehovagetuigen nog...quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik doe zelf de deur in ieder geval nooit open tenzij ik iets besteld heb en er een bestelbusje staat. Meestal zijn het toch vervelende collectanten of kinderen die belletje lellen.
Dan neem ik altijd een knuppel mee naar de deur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de verkopers van energiemaatschappijen etc. duidelijk kunnen maken met de sticker van de VARA dat ze niet welkom zijn....nu de Jehovagetuigen nog...
Pfft wat een onzin. Bij mijn ouders in de buurt lag regelmatig een schaap in de sloot, die mensen bellen dus ergens aan. Moeten die kinderen dan niet opendoen en zeggen dat ze bij die en die buurman moeten zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Je zou je moeten afvragen wat de toegevoegde waarde is om de deur wel te openen als kind. Ze komen toch niet voor het kind en als ze wel voor het kind komen (vriendjes bijv.) dan weten ze dat wel of herkennen ze hun.
Het ligt een beetje aan de leeftijd, maar ik kan me niet bedenken wanneer het gunstig is dat een kind van 8 bijv. de deur opent voor een totaal onbekende man.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dan neem ik altijd een knuppel mee naar de deur.
En toch is de toegevoegde waarde zeer gering in al die gevallen die jij noemt dat een kind van 6 de deur open doet voor een totaal onbekend persoon.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:24 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Pfft wat een onzin. Bij mijn ouders in de buurt lag regelmatig een schaap in de sloot, die mensen bellen dus ergens aan. Moeten die kinderen dan niet opendoen en zeggen dat ze bij die en die buurman moeten zijn?
Of als er een kat/portomonnee kwijt is en er gevraagd wordt of je die hebt gezien?
Of pakketjes aannemen?
Allemaal prima redenen om de deur open te doen, ook voor een kind.
Je kunt je kinderen toch niet opsluiten tot hun 20ste![]()
Dat is natuurlijk absurd..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Rustig maar, het was maar een vraag naar aanleiding van het gebeurde...quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:28 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk absurd..
Moeten wij ons kinderen zo opvoeden? dan kan je beter je kinderen aan een riem vastmaken met 10 meter rondom je huis! kom op zeg...
Mormonen??? Oh, die zijn nieuw.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon NEE, geen interesse...alhoewel ze die woorden niet schijnen te kennen....daarom herhaal ik ze net zo lang tot ze me zat zijn
....volgens mij hebben ze het zo langzamerhand door dat het op mijn adres niets wordt want ik heb ze al een tijdje niet gezien....ze zijn nu vervangen door Mormonen
Voordeel van Mormonen....je herkent ze van grote afstand...altijd keurig strak in het pak en met gepoetste schoenen....ik doe de deur niet open als ik ze op tijd signaleerquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:30 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Mormonen??? Oh, die zijn nieuw.
Ik voelde me gek genoeg eindelijk eens volwassen, toen ik op mijn 26ste voor het eerst jehova's aan mijn voordeur had. Woonde al 9 jaar op mezelf en had ze nog nooit getroffen en die voet tussen mijn deur gemerkt
Leeftijd van kind wordt verlaagd van 12, naar 8 naar 6 in jouw verweerquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:28 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En toch is de toegevoegde waarde zeer gering in al die gevallen die jij noemt dat een kind van 6 de deur open doet voor een totaal onbekend persoon.
Ik zeg niet dat je het een kind zou moeten verbieden, maar het heeft zeer zelden enig nut en daar staat een behoorlijke kwetsbaarheid tegenover. Ook voor dieven etc.
Er zijn genoeg 8 jarige kids die langere tijd alleen thuis zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:33 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Leeftijd van kind wordt verlaagd van 12, naar 8 naar 6 in jouw verweer![]()
Bovendien laat je kinderen van 6 niet alleen thuis. Achtjarigen ook niet of niet lang, maar twaalfjarigen lijkt me prima.
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:36 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Er zijn genoeg 8 jarige kids die uren alleen thuis zijn.
Ik specificeer een leeftijd omdat je dan weet waar je over praat; jij komt slechts met wat algemeenheden waar bij nader inzien vrij weinig van overblijft als je het je praktisch voorstelt. De hele vraag werd überhaupt los van dit misdrijf gesteld.
Ik denk dat niemand die insteek heeft, maar om een juiste balans te vinden lijkt me rete moeilijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst.
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand die insteek heeft, maar om een juiste balans te vinden lijkt me rete moeilijk!
Bedankt voor de waarschuwing maar je bent te laat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.
Dit dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst . Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Ik ken mijn buurman niet eens..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit dus
Zorgen voor voldoende sociale controlle maar zelfs dan kun je niet uitsluiten dat er iets ergs met je kind gebeurt .
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zei de priester naderhand ook in zijn spijtbetuiging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:49 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.
Heb het klakkeloos overgenomen van die andere topicsquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik de TT staat Millie. Ik vertrouw maar op geppie in deze.
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:49 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Volgens mij zei ik dat alquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?
Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..quote:Dat neemt niet weg dat het interessant kan zijn de beweegredenen van een zieke geest eens te horen.
En toch kan het ook dan nog alle kanten op. Het kan een ongeluk zijn geweest of dat een bepaalde ruzie uit de hand liep of een ordinaire lustmoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:14 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat al
[..]
Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..
Suggestie is idd pas 10x geroepen hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
BEN IK DAN DE ENIGE DIE HET NOG ERGENS NIET VINDT KLOPPEN?
Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Waarom ZEI ze dat dan niet?
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
sorry, het is nog vroeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Suggestie is idd pas 10x geroepen hier
Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
D'r kan toch ook aangebeld zijn. Dan kan je niet meteen zien wie het is maar weet je wel dat er iemand is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.
Dat ZEI ze niet, denk ik, omdat je natuurlijk vaak niet helemaal goed kan zien WIE er voor de deur staat, omdat er iets voor kan staan ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
een goede reden kan die NOOIT hebben. Maar hij moet een reden gehad hebben dunkt mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
Bij het zien van wat precies?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Bij het zien van wat precies?
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
als hij er een vijverbak naast heeft staan bijv. valt het geen hond op. Dat is vaak zo, als wat je zoekt voor je neus staat kijk je langs...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?
Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?
Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
Daar moet je de situatie dan voor kennen. Als hij dat gat ervoor heeft gegraven en afgedekt of uit het zicht van buren dan is het niet zo vreemd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.
kom op, dat is nogal vreemd.
Had geen reet uitgemaakt in deze zaak .quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
In de VS hebben ze ook iets meer ervaring met 800.000 vermiste kinderen per jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
Wat een laffe, kortzichtige en domme beschuldiging zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten
En dan 's nachts. Het is heel naar als dat in je straat/buurt gebeurd, lijkt me. Dan kan je/iemand al oververmoeid zijn. De mensen dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.
kom op, dat is nogal vreemd.
Het is nog meer typisch Nederlands om te zeiken op het systeem zonder de feiten te kennen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof ze hier actief op zoek gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is nog meer typisch Nederlands om te zeiken op het systeem zonder de feiten te kennen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is nog meer typisch Nederlands om te zeiken op het systeem zonder de feiten te kennen.
Ja en ze rijden met loeiende sirene van de Chinees naar het buro en hebben onderweg nog wat mensen bekeurd die 53 km/u reden!quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof ze hier actief op zoek gaanDe koffiepauze van 10:00 tot 12:00 is heilig en dan moet er nog geluncht worden. Om 16:45 worden de mailtjes geopend die tips bevatten zodat de collega het de volgende dag kan overnemen. Politie in Nederland
Dat de dader een politieagent is zegt genoeg
De verdachte werkte voor het korps Rotterdam-Rijnmond, Dordrecht valt onder Zuid-Holland-Zuid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...
OT: Dieptriest dat zoiets weer heeft kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof ze hier actief op zoek gaanDe koffiepauze van 10:00 tot 12:00 is heilig en dan moet er nog geluncht worden. Om 16:45 worden de mailtjes geopend die tips bevatten zodat de collega het de volgende dag kan overnemen. Politie in Nederland
Dat verschilt per zaak. Dat de dader een agent is, vind ik eigenlijk helemaal niet zo overdreven schokkend.. Het is alleen een illusie om te denken dat ze het in het buitenland qua agenten veel beter in orde hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lul jij altijd zo ontzettend dom?
OT: Dieptriest dat zoiets weer heeft kunnen gebeuren.
Het zal jouw kind maar zijn.... En des te bozer word ik dat de school van mijn kinderen acties op touw zet voor Haiti waarbij de kinderen langs deuren moeten. Vind dat echt niet kunnen en dit is de reden waarom.
Denk niet dat een 'gewone' agent zo'n invloed kan hebben op het onderzoek hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...
Kinderpostzegels, anyone?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:59 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je gelooft je ogen toch niet hé.
Kan ik jullie misschien een kopje thee aanbieden?quote:
Ik zou zeggen ga zelf bij de politie....quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Kunnen jullie meteen naar de jonge poesjes kijken die ik binnen hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Kan ik jullie misschien een kopje thee aanbieden?
Allereerst was de buurman een bekende van Milly, en gebeurd het verder doorgaans niet snel dat kinderen door bekenden of wildvreemden aan de deur worden ontvoerd en omgebracht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Het zal jouw kind maar zijn.... En des te bozer word ik dat de school van mijn kinderen acties op touw zet voor Haiti waarbij de kinderen langs deuren moeten. Vind dat echt niet kunnen en dit is de reden waarom.
Wat een onzin zeg, laat je toch niet zo leiden door angstquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
ach hij heeft wel een punt hoor ..quote:
Als we maar niet weer tegen die pot aan moeten kijken die gister ook de "voorlichting" deed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga zelf bij de politie....
@Nummer Zoveel Hij kreeg ook een lijk ongezien weggewerkt tot die zelf aan de bel trok, dus ik weet niet tot wat die in staat is.
Ben erg benieuwd naar de feiten die om 11 uur gemeldt worden.
De dader hield ook van jonge poesjes (zie foto op geenstijl). En nee, dit is niet dubbelzinning bedoelt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen jullie meteen naar de jonge poesjes kijken die ik binnen heb
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Als we maar niet weer tegen die pot aan moeten kijken die gister ook de "voorlichting" deed.
Iedereen kan toch lekker zelf naar geenstijl surfen om de foto's te bekijken? Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:05 schreef Paul het volgende:
Mag je nou wel of niet foto's linken van geenstijl?
Maar dat het tweezijdig geinterpreteerd kan worden, vind je stiekem toch wel een beetje leuk hé?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De dader hield ook van jonge poesjes (zie foto op geenstijl). En nee, dit is niet dubbelzinning bedoelt!
Helemaal niet, ik wilde de eerste grapjas alvast voor zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:06 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar dat het tweezijdig geinterpreteerd kan worden, vind je stiekem toch wel een beetje leuk hé?
Nou, ik weet het zo net nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wilde de eerste grapjas alvast voor zijn.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iedereen kan toch lekker zelf naar geenstijl surfen om de foto's te bekijken? Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik ben doorgaans niet het type van puberale grapjes jongen. Ik ben zelf moeder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nou, ik weet het zo net nog niet.
Je deed bijzonder weinig moeite om het te voorkomen. xD
Ach, als je eens zou weten wat voor een seksistische grappen moeders maken. Maar vooruit, ik geloof je dan maar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet het type van puberale grapjes jongen. Ik ben zelf moeder.
Waaromquote:
absoluut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Theoretisch gezien zou het natuurlijk nog kunnen dat er sprake is van meerdere daders.
Ja, daar weet jij ook alles van af he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dat vannacht gepost had dan was je gelynched, en van PVV-sympathieen verdacht omdat je de verdachte gelijk maar dader noemt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:49 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
Nou.. vermoedelijke dader he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:34 schreef Leandra het volgende:
Als je dat vannacht gepost had dan was je gelynched, en van PVV-sympathieen verdacht omdat je de verdachte gelijk maar dader noemt.
Dat de ouders gisteren zelfs nog met het grootste gemak verdacht werden gemaakt in het eerste topic doet er kennelijk niet toe, dat moest allemaal maar kunnen.
Het zal vast wel meerdere malen gezegd zijn, maar: wat een gruwelijk lelijke huizen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:39 schreef Paul het volgende:
Echt weer in zo'n mooi volksbuurtje in Dordt
Dat nog vragen?quote:
Nee hoor, als het daartoe beperkt was dan had ik het nog kunnen begrijpen, maar hem alleen dader noemen op basis van het feit dat hij zichzelf bij de politie gemeld had, er een lijk in zijn tuin gevonden was en hij door de politie verdachte genoemd werd was vannacht al voldoende om voor PVV-stemmer uitgemaakt te worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nou.. vermoedelijke dader he.
En dat 'lynchen' betrof vooral de mensen die hem meteen de ergste straffen en ziektes toewensten. Over het verschil 'dader' en 'vermoedelijke dader' valt hopelijk niemand.
Ja, en daar zijn we het allemaal mee eens, want er is werkelijk nog niemand geweest die heeft gezegd dat hij ze wel mooi vond, en gezien we het er allemaal mee eens zijn staan de neuzen allemaal dezelfde kant op en hoeft het niet nog 30 keer herhaald te worden, afgezien van het feit dat het de afgelopen 8 topics al minimaal 100 keer genoemd is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:45 schreef Paul het volgende:
Je mag toch wel zeggen dat de huizen lelijk zijn, wtf
Dat dus. Daarnaast is het ook off-topic.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we het allemaal mee eens, want er is werkelijk nog niemand geweest die heeft gezegd dat hij ze wel mooi vond, en gezien we het er allemaal mee eens zijn staan de neuzen allemaal dezelfde kant op en hoeft het niet nog 30 keer herhaald te worden, afgezien van het feit dat het de afgelopen 8 topics al minimaal 100 keer genoemd is.
We weten het nu wel, het wederom benoemen van de wanstaltige architectuur heeft geen meerwaarde.
Misschien zit je gewoon teveel in de Milly topics, ik had het nog niet zien staan. Ik zit niet de hele nacht in de milly topics, releaxquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we het allemaal mee eens, want er is werkelijk nog niemand geweest die heeft gezegd dat hij ze wel mooi vond, en gezien we het er allemaal mee eens zijn staan de neuzen allemaal dezelfde kant op en hoeft het niet nog 30 keer herhaald te worden, afgezien van het feit dat het de afgelopen 8 topics al minimaal 100 keer genoemd is.
We weten het nu wel, het wederom benoemen van de wanstaltige architectuur heeft geen meerwaarde.
preciesquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Kan ik jullie misschien een kopje thee aanbieden?
Ik zat er ook niet de hele nacht, want ik lag om 23.45 gewoon in bed, maar juist omdat ik er niet zat en dit verdomme NWS is heb ik ze wel bijgelezen, om tot de conclusie te komen dat er 8 topics lang vooral niets toevoegende opmerkingen zijn gepost en er dus feitelijk weinig bij te lezen viel over het NIEUWS in de zaak Milly Boele.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien zit je gewoon teveel in de Milly topics, ik had het nog niet zien staan. Ik zit niet de hele nacht in de milly topics, releax
Klopt, je moet om 11 uur weer terugkomen dan is de persco geweest, als je echt nieuws wilt horenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er ook niet de hele nacht, want ik lag om 23.45 gewoon in bed, maar juist omdat ik er niet zat en dit verdomme NWS is heb ik ze wel bijgelezen, om tot de conclusie te komen dat er 8 topics lang vooral niets toevoegende opmerkingen zijn gepost en er dus feitelijk weinig bij te lezen viel over het NIEUWS in de zaak Milly Boele.
Er wordt inderdaad veel geklaagd over de andere posters....quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er ook niet de hele nacht, want ik lag om 23.45 gewoon in bed, maar juist omdat ik er niet zat en dit verdomme NWS is heb ik ze wel bijgelezen, om tot de conclusie te komen dat er 8 topics lang vooral niets toevoegende opmerkingen zijn gepost en er dus feitelijk weinig bij te lezen viel over het NIEUWS in de zaak Milly Boele.
Inderdaad. DIe kans is klein maar niet uitgesloten imo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Dagonet het volgende:
Het is natuurlijk ook nog steeds mogelijk dat die agent iets raars zag in z'n tuin dat er op wees dat er wellicht gegraven was en daarop naar de politie stapte.
Zouden ze anders niet naar buiten gebracht hebben dat hij met een bekentenis naar de politie ging ipv belangrijke informatie?
Iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Wat had je dan verwacht? Dat de resultaten van diepgaand onderzoek hier staan? Als je nu.nl of een ander willekeurige crappy newssite leest, dan weet je binnen 2 minuten hoe de zaken ervoor staan.
Volgens mij sprak die pot van de voorlichting ook over een bekentenis gisteravond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Dagonet het volgende:
Het is natuurlijk ook nog steeds mogelijk dat die agent iets raars zag in z'n tuin dat er op wees dat er wellicht gegraven was en daarop naar de politie stapte.
Zouden ze anders niet naar buiten gebracht hebben dat hij met een bekentenis naar de politie ging ipv belangrijke informatie?
Ik had hier wel graag willen lezen hoe het kwam dat alleen de TT's veranderden van "waarschijnlijk gevonden" naar "dood gevonden in tuin buurman" naar "gevonden en geïdentificeerd".quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, je moet om 11 uur weer terugkomen dan is de persco geweest, als je echt nieuws wilt horen
Ga dan meteen ook even klagen bij nu.nl want die presenteren het ook als een feit dat zij (en niet een onbekend lichaam) is gevonden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hier wel graag willen lezen hoe het kwam dat alleen de TT's veranderden van "waarschijnlijk gevonden" naar "dood gevonden in tuin buurman" naar "gevonden en geïdentificeerd".
Inderdaad...quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Dagonet het volgende:
Goh, je mag niet zeggen dat Millie lelijk was maar gelukkig mag je wel denigrerende opmerkingen plaatsen over de politie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Volgens mij sprak die pot van de voorlichting ook over een bekentenis gisteravond.
Je moet dan ook 'vermoedelijke pot' zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goh, je mag niet zeggen dat Millie lelijk was maar gelukkig mag je wel denigrerende opmerkingen plaatsen over de politie.
Daar gaat het me niet om, ik had simpelweg verwacht dat, als een TT door de reeks heen wijzigt, daar ook een grond voor is, en dat er dus idd meldingen zijn geweest dat ze gevonden is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ga dan meteen ook even klagen bij nu.nl want die presenteren het ook als een feit dat zij (en niet een onbekend lichaam) is gevonden.
Van mij mag jij Millie ook lelijk noemen hoor. I don't give a damn..quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goh, je mag niet zeggen dat Millie lelijk was maar gelukkig mag je wel denigrerende opmerkingen plaatsen over de politie.
Jij niet, anderen wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Van mij mag jij Millie ook lelijk noemen hoor. I don't give a damn..
Ik vrees dat dit forum niet de bron van alle informatie is en dat je ook op nieuwssites zult moeten kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, ik had simpelweg verwacht dat er, als een TT door de reeks heen wijzigt, dat daar ook een grond voor is, en dat er dus idd meldingen zijn geweest dat ze gevonden is.
En daar was ik in de topics naar op zoek.
Het was vanochtend in het nieuws...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, ik had simpelweg verwacht dat, als een TT door de reeks heen wijzigt, daar ook een grond voor is, en dat er dus idd meldingen zijn geweest dat ze gevonden is.
En daar was ik in de topics naar op zoek.
Wat ik al zei. Laat mensen alsjeblieft niet dit forum als startpunt voor het vergaren van nieuws gebruiken, maar het hier alleen bespreken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was vanochtend in het nieuws...
op die ene foto is ze niet mooi, maar goed soms veranderen ze nog in mooie meisjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Van mij mag jij Millie ook lelijk noemen hoor. I don't give a damn..
Ik ben diep onder de indruk en ontroerd door dit grootse dichtwerk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef sjaco45 het volgende:
Gewoon ergens in Nederland een gesprek via de mobiel.
Een meisje zegt, ma ik doe even open, er staat iemand voor de deur,
gewoon in de dageljkse sleur.
Maar het waren haar laatste woorden,want "iemand" zou haar bruut vermoordden.
Zes dagen leven we tussen hoop en vrees, waar is Milly toch geweest.
Nederland hielp massaal met zoeken, door alle media aandacht ook in alle gaten en hoeken.
Ook wij hadden een A4tje voor ons raam,velen hadden dat gedaan.
Maar dan zie je s'avonds blauwe hekken om een tuin van de buurman staan.
Al gauw word het duidelijk voor iedereen, MILLY ligt daar, heel alleen
Ik geloof het nog niet, zo jong en nog zo'n prachtig leven
Weggerukt, denk ik met angst en beven.
Lieve God U ontfermt zich over haar!
Daarom dit gedicht voor haar als gebaar.
Dag Milly, rust zacht.
Wat een drama vannacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef sjaco45 het volgende:
Gewoon ergens in Nederland een gesprek via de mobiel.
Een meisje zegt, ma ik doe even open, er staat iemand voor de deur,
gewoon in de dageljkse sleur.
Maar het waren haar laatste woorden,want "iemand" zou haar bruut vermoordden.
Zes dagen leven we tussen hoop en vrees, waar is Milly toch geweest.
Nederland hielp massaal met zoeken, door alle media aandacht ook in alle gaten en hoeken.
Ook wij hadden een A4tje voor ons raam,velen hadden dat gedaan.
Maar dan zie je s'avonds blauwe hekken om een tuin van de buurman staan.
Al gauw word het duidelijk voor iedereen, MILLY ligt daar, heel alleen
Ik geloof het nog niet, zo jong en nog zo'n prachtig leven
Weggerukt, denk ik met angst en beven.
Lieve God U ontfermt zich over haar!
Daarom dit gedicht voor haar als gebaar.
Dag Milly, rust zacht.
Wie heeft het nou weer over verkrachting?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat een drama vannacht.
Had die agent in plaats van Milly
Maar zijn herdershond verkracht.
Het gaat om de gedachte. Niet om het 'candlelight' niveau.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik ben diep onder de indruk en ontroerd door dit grootse dichtwerk.
hij is nog geen dader hoor,op dit moment nog verdachte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Die agent is ook niet zo slim om haar in zijn achtertuin te begraven.
Mwach, vaak is NWS één van de snelste bronnen voor updatesquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Laat mensen alsjeblieft niet dit forum als startpunt voor het vergaren van nieuws gebruiken, maar het hier alleen bespreken.
Het was niet zo handig van em om te vertellen waar ze lag......quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Dat dus, en dan is het mooi als je na een nacht van ontwikkelingen die ontwikkelingen ook terug kunt lezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, vaak is NWS één van de snelste bronnen voor updates
Dan is het alsnog treurig natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef l3laster het volgende:
[..]
Het was niet zo handig van em om te vertellen waar ze lag......
maar dat ter zijde... wat voor een zieke hond ben je als je een 12 jarig meisje ombrengt en 5 dagen later verteld waar ze ligt.... geen grap wat is het nut daarvan???
als je nou een of andere zware crimineel omlegt ....
Je kunt ook gewoon een nuttige bijdrage leveren..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef DjinN het volgende:
Kap gvd nou es met mn gvdmmese berichten te verwijderen!Ik wil dit topic in mn AT hebben, ik blijf bezig zo
Stel overijverige mods hier
En dat vind ik nog een van de ergste dingen...iemand met een voorbeeldfunctie die vermoedelijk de dader is..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Frutsel het volgende:
Ik verbaasde me vanochtend op het nieuws over de vraagstelling van sommige journalisten:
"woordvoerdster politie:" Lichaam Milly gevonden, Milly overleden, familie ingelicht"
NOS: Is de 26 jarige verdachte ook de dader?
Daar doen we nog onderzoek naar
NOS: Is er al iets bekend over de toedracht?
Ook daar kunnen we nog niets over zeggen
RTVlokaal:"Is de familie al ingelicht?![]()
Luister dan man!
Wat een triest einde van deze zaakDie buurtbewoner op tv zei nog :"deze week zei ik nog tegen mijn gezin dat als er iets met de meisjes was, ze een probleem hadden, ze naar de buurman konden, die was immers agent'
![]()
Wat een idiot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Frutsel het volgende:
Ik verbaasde me vanochtend op het nieuws over de vraagstelling van sommige journalisten:
Die buurtbewoner op tv zei nog :"deze week zei ik nog tegen mijn gezin dat als er iets met de meisjes was, ze een probleem hadden, ze naar de buurman konden, die was immers agent'![]()
Je kan ook minder zeuren...ik zet het topic in mn AT zodat ik kan reageren wanneer het mij past. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat "tvp" als dusdanig verkeerde reactie wordt gezien dat het verwijderd moet worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een nuttige bijdrage leveren..
Godquote:
Om 11 uur weten we misschien meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Met niet altijd de gewenste bronvermelding.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, vaak is NWS één van de snelste bronnen voor updates
Voordat jij het gepast vindt is dit topic vast alweer dicht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je kan ook minder zeuren...ik zet het topic in mn AT zodat ik kan reageren wanneer het mij past. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat "tvp" als een verkeerde reactie word gezien.
Klaar met het gedoe nu.
Of dat haar moeder een keertje een uurtje eerder thuiskwam, maar niets van dit alles.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
God
Die had dit kunnen stoppen door de dader aan een blikseminslag te onderwerpen
Ik denk dat die moeder zich over dat feit ook niet al te sjofel voelt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Of dat haar moeder een keertje een uurtje eerder thuiskwam, maar niets van dit alles.
Haar moeder was toch gewoon aan het werk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat die moeder zich over dat feit ook niet al te sjofel voelt...
Ja, dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze denkt "was ik maar eerder thuis, had ik maar sneller doorgewerkt" etc etc etc. Ook al is die gedachte volkomen onterecht natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Haar moeder was toch gewoon aan het werk?
Misschien geldt dat voor sommige mensen wel, maar het is natuurlijk volkomen onzin om zo te denken. Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat het haar niet zo lekker zit dat haar dochter de telefoon niet meer opneemt, net nadat ze heeft verteld dat er "een man" voor de deur staat.Tussen dat moment 17:40 en 20:00 hebben ze eigenlijk weinig gedaan. Cruciale uren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze denkt "was ik maar eerder thuis, had ik maar sneller doorgewerkt" etc etc etc. Ook al is die gedachte volkomen onterecht natuurlijk
Hoezo dat? Als er een buurmeisje vermist wordt en je wil je dochter een veilig gevoel aanpraten, hey dan is het fijn dat er een agent woont en je daar terecht lijkt te kunnen? Hij kon op dat moment niet weten hoe dit zou aflopen?quote:
Niemand nog, misschien heeft ie d'r wel gewoon zomaar vermoord, kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Wie heeft het nou weer over verkrachting?
met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind het wel een beetje kansloos dat Geenstijl meteen weer naam+foto plaatst. Ten eerste is het een verdachte (hoewel natuurlijk wel alle signalen die kant op wijzen), maar ten tweede is het aan de rechtstaat om de dader te straffen, en niet een rukkertje op een weblog.
Het zal niet voor het eerst zijn dat GS de verkeerde met naam en toenaam noemt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef gameniet het volgende:
[..]
met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.
dan is het toch makkelijk als je een nieuwe buurman krijgt je ff kan googlen...
Dat is zo'n beetje hun trademark, he. Eigenlijk kun je (helaas) niet anders meer verwachten van hen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind het wel een beetje kansloos dat Geenstijl meteen weer naam+foto plaatst. Ten eerste is het een verdachte (hoewel natuurlijk wel alle signalen die kant op wijzen), maar ten tweede is het aan de rechtstaat om de dader te straffen, en niet een rukkertje op een weblog.
Ligt er maar aan. Als ze kunnen bewijzen dat iemand zoiets met voorbedachte rade heeft gedaan is de kans op (echt) levenslang een stuk groter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef gameniet het volgende:
[..]
met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.
Ja natuurlijk is het volkomen onzin om zo te denken. Ze kan er namelijk totaal niets aan doen. Maar de mens denkt nou eenmaal 9 van de 10x zo. Gebeurt er zo iets, dan denken ze nou eenmaal: hoe kon ik dit voorkomen, waarom was ik er niet, waarom ging er geen lampje branden toen ze zei dat er een man voor de deur stond, en al dat soort dingen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Misschien geldt dat voor sommige mensen wel, maar het is natuurlijk volkomen onzin om zo te denken. Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat het haar niet zo lekker zit dat haar dochter de telefoon niet meer opneemt, net nadat ze heeft verteld dat er "een man" voor de deur staat.Tussen dat moment 17:40 - 20:00 hebben ze eigenlijk weinig gedaan. Cruciale uren.
Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als er een buurmeisje vermist wordt en je wil je dochter een veilig gevoel aanpraten, hey dan is het fijn dat er een agent woont en je daar terecht lijkt te kunnen? Hij kon op dat moment niet weten hoe dit zou aflopen?
Klopt, maar dan nog is het niet aan Geenstijl om dat na een paar uur al meteen op straat te flikkeren. Zeker niet zolang er geen rechtzaak geweest is en nog niet eens vaststaat dat het daadwerkelijk de dader is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef gameniet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
hij is nog geen dader hoor,op dit moment nog verdachte.
Rotte appelen heb je overal. (niet dat ik zo'n fan van politiemensen ben)quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwen![]()
Dom uitgangspunt dus.
Ja, dat zei ik ook. Alleen zullen de meeste mensen niet zo simplistisch redeneren in de trend van "had ik maar harder doorgewerkt enz". (Als dat überhaupt al iets zou schelen qua tijd). Ze zullen eerder kijken welke signalen ze achteraf hebben gemist of hoe ze daar beter op hadden kunnen reageren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het volkomen onzin om zo te denken. Ze kan er namelijk totaal niets aan doen. Maar de mens denkt nou eenmaal 9 van de 10x zo. Gebeurt er zo iets, dan denken ze nou eenmaal: hoe kon ik dit voorkomen, waarom was ik er niet, waarom ging er geen lampje branden toen ze zei dat er een man voor de deur stond, en al dat soort dingen.
Het gaat erom dat je uit iemands functie weinig kunt afleiden. Zeker niet als je praat over een 26-jarig agentje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Rotte appelen heb je overal. (niet dat ik zo'n fan van politiemensen ben)
Sinds gisteravond helaas niet meer nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwen![]()
En dan nog: niet open doen voor de buurman?quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef trovey het volgende:
En wanneer mogen ze het dan wel....dit kind was 12 jaar wanneer hadden de ouders het dan wel mogen toestaan. 13, 15 17.......kinderen gaan tegenwoordig al met 14 jaar stappen en dat schijnt heel normaal te zijn om dan heel laat thuis te komen en dan zouden ze niet de deur mogen opendoen als de ouders er niet zijn.....dit is een heel ongelukkig voorval maar volgens mij staan niet dagelijks moordenaars aan iemands voordeur op de bel te drukken.
God's wegen zijn ondoorgrondelijk, ofzoietsquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
God
Die had dit kunnen stoppen door de dader aan een blikseminslag te onderwerpen
Behalve als er eens een winter overheen gaat, dan zitten God's wegen ineens vol met diepe kuilen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
God's wegen zijn ondoorgrondelijk, ofzoiets![]()
Lijkt me toch dat ze net zoals iedereen recht op een pauze hebben. Tuurljk is dat vervelend voor jou maar wel zo normaal. Ik zie het hier ook vaak gebeuren dat ze even pauze moeten hebben. Anders werken ze de hele dag door zonder pauze omdat er altijd wel wat te doen is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach hij heeft wel een punt hoor ..
heb het zelf ook al diverse keren mee gemaakt , bij aangiften doen van diverse dingen
dat je dan gewoon even kan wachten tot meneer zijn koffie pauze weer voor bij is.
Ja want daar hebben ze recht op
dan na een half uur dan zo'n lullo aan komt lopen en dan nog eens vragen of je koffie wil en er dan zelf ook een pakken
Nee maar het zijn hard werkende mensen daar zo ...
Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Lijkt me idd ook onzin. Zo'n gebeurtenis is natuurlijk verschrikkelijk kut, maar het is en blijft een gebeurtenis. Het is niet alsof een kwart van de kinderen hun jeugd niet overleeft ofzo.. Totaal paranoide te werk gaan heeft dan ook een averechts effect: je gunt je kinderen geen normale jeugd meer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..
Het is natuurlijk niet zo dat iedere (jonge) agent een potentiële kindermoordenaar is, en als je je kinderen al niet meer kunt leren dat ze een politieagent moeten vertrouwen dan is er niemand meer over om te vertrouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom uitgangspunt dus.
Dat dus. We hebben het wel over iemand van twaalf. Toen ik twaalf was deed ik een hoop alleen. Bij welke leeftijd ben je dan wel "veilig" voor iemand die zoiets doet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook onzin. Zo'n gebeurtenis is natuurlijk verschrikkelijk kut, maar het is en blijft een gebeurtenis. Het is niet alsof een kwart van de kinderen hun jeugd niet overleeft ofzo.. Totaal paranoide te werk gaan heeft dan ook een averechts effect: je gunt je kinderen geen normale jeugd meer.
En ik wil oppassen voor het generaliseren..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je uit iemands functie weinig kunt afleiden. Zeker niet als je praat over een 26-jarig agentje.
Ik vind het zo smakeloos... vanmorgen was Giel Beelen ook continu bezig om de volledige naam van die gast de ether in te slingeren.... om dan vervolgens heel "oprecht" aan zo'n nieuwslezer te vragen of het niet zo kan zijn dat hij er wellicht toch niks mee te maken heeft en het dan best lullig zou zijn dat zijn naam nu overal rondslingertquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Overal, in alle lagen van de bevolking, en in elk beroep, kan er ook eens iemand tussen zitten die gestoord en gevaarlijk is. Dat is nergens uitgesloten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom uitgangspunt dus.
Ze ging naar de middelbare school, dat doe je ook alleen, en na school ga je niet meer naar de BSO, iedere brugpieper is in principe na school alleen thuis als zijn ouders werken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat dus. We hebben het wel over iemand van twaalf. Toen ik twaalf was deed ik een hoop alleen. Bij welke leeftijd ben je dan wel "veilig" voor iemand die zoiets doet.
Ik neem aan dat je doelt op 'Hey little girl is your daddy home' uit dat nummer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Toon ballen en draai Bruce Springsteen met I'm on fire.
De kans dat iets dergelijks gebeurt blijft natuurlijk ontiegelijk klein. Maar als het zoals nu in het nieuws komt worden toch veel mensen bang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging naar de middelbare school, dat doe je ook alleen, en na school ga je niet meer naar de BSO, iedere brugpieper is in principe na school alleen thuis als zijn ouders werken.
Nee, dit valse sentiment is aan te moedigen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op 'Hey little girl is your daddy home' uit dat nummer.
Expres ongepast dus?
"Vorig jaar zomer heeft hij met zijn neef Kees nog de hele woning van oma geschilderd tijdens zijn vakantie"quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wanneer de eerste "bekenden" van oom agent van zich laten horen....
"Het was zo'n aardige jongen, deed nooit een vlieg kwaad".
Dat soort commentaar.
De media gaan wel zelf even langs de deuren daar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
Ik vroeg me vooral af wat je bedoeling was. Wat dat betreft denk ik niet dat het werkt om het met het tegenovergestelde te bestrijden aangezien je er dan ook weer de aandacht op vestigt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dit valse sentiment is aan te moedigen.
En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Dat soort commentaar.
In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.
Of een groep Marokkaanse jeugd die in de achtergrond staat te glimlachen of te rellen omdat ze in het Atlasgebergte nog nooit een camera hebben gezienquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.
Dat doet de media idd, ongeacht of ze aan de juiste deur staan.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De media gaan wel zelf even langs de deuren daar.
Wtf? Hoe krijg je zoiets in je hoofd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
dat zal hij ook vast zijn... voor mijn gevoel zijn het altijd de aardige mensen van wie je het nooit verwacht die de meest vreselijke dingen doen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Dat soort commentaar.
Met alle familliedrama's van de afgelopen jaren lijkt me de statistische kans om door de eigen ouder te worden omgebracht bijna groter als door een ander. Kinderen bij de geboorte meteen weghalen bij de ouders is dan wel het veiligstquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.htmlquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Dat soort commentaar.
WTF!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.html
Telegraaf doet gewoon ongegeneerd een oproep
quote:Oproep: Wie kent Sander V.? DORDRECHT - Wie weet meer over Sander V., de politieagent uit Dordrecht die wordt verdacht van de moord op Milly Boele? Tip ons.
Omgquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijv. psychopaten beseffen hoeveel belang ze erbij kunnen hebben dat mensen niet op hem gaan letten of dat onbelangrijke mensen in de buurt hem niet als vervelend ervaren. Van iemand die zich overduidelijk asociaal en hufterig opstelt, heb je over het algemeen vrij weinig te vrezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
dat zal hij ook vast zijn... voor mijn gevoel zijn het altijd de aardige mensen van wie je het nooit verwacht die de meest vreselijke dingen doen...
Ik kan mij trouwens niet herinneren dat ik een een buurtbewoner heb horen zeggen in zulke zaken: "ik had het wel verwacht, het was zo'n enorme klootzak..."
Schaamteloosquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan dat in de OP straks?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SchaamteloosMaar goed, iedereen leest het straks graag.
En gisteravond dan die vrouw die Milly niet kende, maar toch maar even bij het huis kwam kijken, want "Zij had ooit ook zo iets dergelijks mee gemaakt". "Niet precies hetzelfde, maar wel zoiets".quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
Klopt. Ik vind het niet goed dat de informatie over de verdachte overal zo gespuid wordt, maar de nieuwsgierige mens in me wil het (omdat het beschikbaar is) toch zien... Erg genoeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef snakelady het volgende:
Weet nog dat toen ik kind was een "bekende" van ons zijn vrouw, dochter en zichzelf van het leven heeft beroofd.
En dat had ook niemand van hem verwacht, was gewoon een hele lieve en rustige man.
Dat is zo'n enge gedachte vind ik....
haha, inderdaad, zou het een stuk makkelijker maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.
het wordt hier gewoon gepostquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Exact, ik woonde een half jaar geleden praktisch naast Benno L. toen die werd opgepakt voor die zedenzaak... We zijn wel door zoveel media gebeld: Hart van Nederland, een aantal kranten en ik zelf werd 's morgens om 6.45 uit mijn bed gebeld door de redactie van Giel... of ik live in de uitzending even commentaar wilde geven... heb toen duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was want wat heeft mijn mening over een buurman nou voor toegevoegde waarde... ze willen toch alleen maar horen dat hij altijd zo leuk met kleine meisjes speelde![]()
vanmorgen hoorde ik dat ze hetzelfde trucje bij Giel toepasten en een buurvrouw aan de lijn hadden. Die wist natuurlijk te melden dat in de buurt vorige week al bekend was dat er een buurman aan de deur had gestaan... wat heb je er toch aan om dat soort indianenverhalen de wereld in te slingeren... laat de politie toch gewoon hun werk doen
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
afschaffen die mensheidquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef Dromer het volgende:
Jullie weten toch dat De Telegraaf de 'Geenstijl-krant' is?
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Dalilah het volgende:
Ik heb nu effe geen medelijden met de verdachte/dader.
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?
Sterker nog, daarna ontkomt ook nog eens niemand eraan er wel van te horen of te lezen.
Gevoelloze kutkrant, alles voor een paar rotcentenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.
Da's mijn punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.
Dan heeft hij het alsnog verdiendquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?
Vraag en aanbod. Voorheen werd er meer door de overheid gereguleerd (naam en foto van verdachte niet toegestaan tot schuld bewezen) maar dat is losgelaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.
Dat zag ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's mijn punt.![]()
En in het VK is het ook erger dan hier en in vele landen...
Ik reageerde op de zoveelste 'wat hebben we het hier toch slecht in dit vreselijke land' reactie.
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad zeer triest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.
Vriend van me heeft daar als correspondent gewerkt. Bij een moordzaak in Amsterdam vroeg de redactiechef hem doodleuk contact te leggen met nabestaanden en 'een foto van het slachtoffer uit het huis te smokkelen'. Triest.
Eens, het werkt natuurlijk twee kanten op. Staat veel meer persoonlijke gegvens online dan een jaar of 5 a 10 geleden. Dus als er iemand dan zoiets 'opvallends' als dit doet is er snel wat te vinden...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja het is gewoon een achtbaan waar we met zijn allen op zitten... veel mensen gooien al hun prive-sores maar op internet, die informatie is makkelijk te vinden als er iets met je aan de hand is... en blijkbaar zijn er dus inderdaad veel mensen die daar op geilen....
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
ook, NOS, RTL, tv en webquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Oja das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.
Typisch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
wat zijn sommige mensen toch enorm dom, net of ze er iets aan kan doen, ze is toch niet verantwoordelijk voor de daden van haar ex?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
Triest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |