Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Niet van kunnen slapen gaat wel heel ver
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar bijv Telegraaf kan wel.
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat zei ik tig topics terug en dat gevoel was niet geveinsd. Twee jaar geleden had het me waarschijnlijk geen moer gedaan maar sinds ik zelf een kind heb grijpen dit soort dingen nu eenmaal aan!
Ik kan er serieus niet van slapen
Ik denk dat je een tikkie naief bent als je je om deze zaak zo ontzettend druk maakt .quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:46 schreef geppie het volgende:
[..]
Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.
Het is dan maar goed dat je niet dagelijks beseft hoeveel kids mishandeld, verkracht en ook vermoord worden, anders zou je denk ik nooit meer een oog dichtdoen.
Het is me allemaal wat te selectief en over the top in veel gevallen.
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:51 schreef geppie het volgende:
Ik had mezelf nooit als extreem gevoelig gekwalificeerd maar wat dierenleed en nu dus ook kinderen betreft ben ik gewoon een 'mietje'.
Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in! Ik heb het net zo met die Maddie huppeldepup die in Portugal verdween.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien omdat het nu dichtbijkomt door het nieuws enzo
Zeer zeker, dat heb ik zelf ook gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?
Je gaat voorbij aan het feit dat mensen gaan meeleven met de ouders en dat meisje . Het is niet zo dat er op pagina 11 in de Telegraaf staat : "Lijk vermiste meisje Milly gevonden in Dordrecht"quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.
Ik kan niet slapen omdat vorige week de kat van de buren is overleden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?![]()
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:07 schreef nuget het volgende:
ik word net wakker Geppie moet zo werken haha
Zie onder mijn nicknamequote:Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Ben gewoon emotioneel een beetje labiel ofzoTis nou niet dat ik het élke keer heb met dit soort zaken, het niet kunnen slapen bedoel ik.
[sup]Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?[/sup]![]()
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het ADquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:08 schreef geppie het volgende:
[..]
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnen
Mooi, want ik ga vanmiddag weer een paar uurtjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het AD
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |