abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79240365
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:37 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Niet van kunnen slapen gaat wel heel ver
Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.

Vorig topic Milly uit Dordrecht, overleden. #7
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar bijv Telegraaf kan wel.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 17-03-2010 08:21:23 ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_79240366
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:35 schreef geppie het volgende:

[..]

Dat zei ik tig topics terug en dat gevoel was niet geveinsd. Twee jaar geleden had het me waarschijnlijk geen moer gedaan maar sinds ik zelf een kind heb grijpen dit soort dingen nu eenmaal aan!
Ik kan er serieus niet van slapen
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.

Het is dan maar goed dat je niet dagelijks beseft hoeveel kids mishandeld, verkracht en ook vermoord worden, anders zou je denk ik nooit meer een oog dichtdoen.

Het is me allemaal wat te selectief en over the top in veel gevallen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79240370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:46 schreef geppie het volgende:

[..]

Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.
Ik denk dat je een tikkie naief bent als je je om deze zaak zo ontzettend druk maakt .
Er worden dagelijks jonge kinderen mishandeld, vermoord en ga zo maar door .

Misschien omdat het nu dichtbijkomt door het nieuws enzo

Voelde me op Koninginnedag ook best wel kut na dat gedoe met die Karst T terwijl ik niemand kende daar.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79240371
Ik had mezelf nooit als extreem gevoelig gekwalificeerd maar wat dierenleed en nu dus ook kinderen betreft ben ik gewoon een 'mietje'.
pi_79240374
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.

Het is dan maar goed dat je niet dagelijks beseft hoeveel kids mishandeld, verkracht en ook vermoord worden, anders zou je denk ik nooit meer een oog dichtdoen.

Het is me allemaal wat te selectief en over the top in veel gevallen.
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79240375
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:51 schreef geppie het volgende:
Ik had mezelf nooit als extreem gevoelig gekwalificeerd maar wat dierenleed en nu dus ook kinderen betreft ben ik gewoon een 'mietje'.
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.
pi_79240379
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:50 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Misschien omdat het nu dichtbijkomt door het nieuws enzo
Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in! Ik heb het net zo met die Maddie huppeldepup die in Portugal verdween.

Dat met Koninginnedag vorig jaar heeft dan weer een mindere impact op mij gehad, raar he?!
pi_79240380
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?
Zeer zeker, dat heb ik zelf ook gedaan.

Maar het gaat mij om de mensen die hun emoties zo graag aandikken in dit soort gevallen. Mensen die aan niets anders meer kunnen denken, mensen die de hele dag al geen hap meer door hun keel krijgen etc. Ik ga niet per geval beoordelen of het wel waar is, maar dat veel mensen de behoefte voelen om enorm te overdrijven staat voor mij wel vast.
pi_79240383
Ik ben alleen geïnteresseerd in het hoe en waarom. Waarom maakte hij het kind af, en waarom al die moeite doen in de tuin, om je vervolgens ineens aan te geven. Als je toch al zo 'twisted' bent, zou ik gaan voor de perfecte moord.
pi_79240385
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.
Je gaat voorbij aan het feit dat mensen gaan meeleven met de ouders en dat meisje . Het is niet zo dat er op pagina 11 in de Telegraaf staat : "Lijk vermiste meisje Milly gevonden in Dordrecht"

Vrijwel alle actualiteitenprogramma's op tv zoals EditieNL , Boulevard , Hart v Nederland maar ook Pauw en Witteman , opsporing verzocht , vermist RTL nieuws enz enz hele week hoor en lees je erover .

Omdat je met de zaak bezig bent , deze volgt en een mening vormt is het volkomen logisch dat je je ff rot voelt als dat meisje dan dood gevonden wordt .

Er niet van slapen gaat weer te ver imo . Dan slaap je op een gegeven moment helemaal niet meer idd...
pi_79240386
Ik vind het heel erg voor de familie en met name voor de ouders en eventuele broers/zusjes maar er niet van kunnen slapen of er de hele dag aan denken dat heb ik niet....aan de ene kant mooi dat jij dat anders aanvoelt maar wellicht wat minder goed voor jezelf....de wereld is helaas niet mooi en er lopen heel veel mensen in rond die hele nare dingen doen....verschrikkelijk maar het is nu eenmaal zo...aard van het beestje . Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten en toch wat beter slapen de komende dagen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_79240388
No Guts, No Glory
pi_79240391
Ben gewoon emotioneel een beetje labiel ofzo Tis nou niet dat ik het élke keer heb met dit soort zaken, het niet kunnen slapen bedoel ik.

Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?
pi_79240392
Hopen trouwens dat die gast nu ook snel met een verklaring komt .
Kunnen die ouders ook aan hun rouwproces gaan beginnen .
pi_79240393
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:

Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?
Ik kan niet slapen omdat vorige week de kat van de buren is overleden.
pi_79240394
Ik hoop nog steeds dat het een 'ongeluk' was zoals er in het vorige topic al werd geopperd en dat ie zich toen geen raad wist. Lijkt me iets beter te behappen dan dat ie dr verkracht en weet ik veel wat heeft.
pi_79240395
ik word net wakker Geppie moet zo werken haha
No Guts, No Glory
pi_79240397
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:07 schreef nuget het volgende:
ik word net wakker Geppie moet zo werken haha
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnen
pi_79240398
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Ben gewoon emotioneel een beetje labiel ofzo Tis nou niet dat ik het élke keer heb met dit soort zaken, het niet kunnen slapen bedoel ik.

[sup]Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?[/sup]
Zie onder mijn nickname
Optimist tot in de kist
pi_79240399
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:08 schreef geppie het volgende:

[..]

Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnen
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het AD
pi_79240400
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
pi_79240401
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:10 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het AD
Mooi, want ik ga vanmiddag weer een paar uurtjes
pi_79240405
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.

Je vergeet het feit dat er er op lijkt dat de dader gewoon heeft aangebeld en het meisje dus in haar eigen huis was dus niets buiten zijn.
Optimist tot in de kist
pi_79240407
Is dat zo? Ik weet niks van de zaak verder, alleen de laatste paar dingetjes. Always trust a cop.
pi_79240408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend heb )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')