Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?
Sterker nog, daarna ontkomt ook nog eens niemand eraan er wel van te horen of te lezen.
Gevoelloze kutkrant, alles voor een paar rotcentenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.
Da's mijn punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.
Dan heeft hij het alsnog verdiendquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?
Vraag en aanbod. Voorheen werd er meer door de overheid gereguleerd (naam en foto van verdachte niet toegestaan tot schuld bewezen) maar dat is losgelaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.
Dat zag ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's mijn punt.![]()
En in het VK is het ook erger dan hier en in vele landen...
Ik reageerde op de zoveelste 'wat hebben we het hier toch slecht in dit vreselijke land' reactie.
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SchaamteloosMaar goed, iedereen leest het straks graag.
Inderdaad zeer triest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.
Vriend van me heeft daar als correspondent gewerkt. Bij een moordzaak in Amsterdam vroeg de redactiechef hem doodleuk contact te leggen met nabestaanden en 'een foto van het slachtoffer uit het huis te smokkelen'. Triest.
Eens, het werkt natuurlijk twee kanten op. Staat veel meer persoonlijke gegvens online dan een jaar of 5 a 10 geleden. Dus als er iemand dan zoiets 'opvallends' als dit doet is er snel wat te vinden...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja het is gewoon een achtbaan waar we met zijn allen op zitten... veel mensen gooien al hun prive-sores maar op internet, die informatie is makkelijk te vinden als er iets met je aan de hand is... en blijkbaar zijn er dus inderdaad veel mensen die daar op geilen....
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
ook, NOS, RTL, tv en webquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Oja das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.
Typisch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
wat zijn sommige mensen toch enorm dom, net of ze er iets aan kan doen, ze is toch niet verantwoordelijk voor de daden van haar ex?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |