WTF!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.html
Telegraaf doet gewoon ongegeneerd een oproep
quote:Oproep: Wie kent Sander V.? DORDRECHT - Wie weet meer over Sander V., de politieagent uit Dordrecht die wordt verdacht van de moord op Milly Boele? Tip ons.
Omgquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijv. psychopaten beseffen hoeveel belang ze erbij kunnen hebben dat mensen niet op hem gaan letten of dat onbelangrijke mensen in de buurt hem niet als vervelend ervaren. Van iemand die zich overduidelijk asociaal en hufterig opstelt, heb je over het algemeen vrij weinig te vrezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
dat zal hij ook vast zijn... voor mijn gevoel zijn het altijd de aardige mensen van wie je het nooit verwacht die de meest vreselijke dingen doen...
Ik kan mij trouwens niet herinneren dat ik een een buurtbewoner heb horen zeggen in zulke zaken: "ik had het wel verwacht, het was zo'n enorme klootzak..."
Schaamteloosquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan dat in de OP straks?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SchaamteloosMaar goed, iedereen leest het straks graag.
En gisteravond dan die vrouw die Milly niet kende, maar toch maar even bij het huis kwam kijken, want "Zij had ooit ook zo iets dergelijks mee gemaakt". "Niet precies hetzelfde, maar wel zoiets".quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
Klopt. Ik vind het niet goed dat de informatie over de verdachte overal zo gespuid wordt, maar de nieuwsgierige mens in me wil het (omdat het beschikbaar is) toch zien... Erg genoeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef snakelady het volgende:
Weet nog dat toen ik kind was een "bekende" van ons zijn vrouw, dochter en zichzelf van het leven heeft beroofd.
En dat had ook niemand van hem verwacht, was gewoon een hele lieve en rustige man.
Dat is zo'n enge gedachte vind ik....
haha, inderdaad, zou het een stuk makkelijker maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.
het wordt hier gewoon gepostquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Exact, ik woonde een half jaar geleden praktisch naast Benno L. toen die werd opgepakt voor die zedenzaak... We zijn wel door zoveel media gebeld: Hart van Nederland, een aantal kranten en ik zelf werd 's morgens om 6.45 uit mijn bed gebeld door de redactie van Giel... of ik live in de uitzending even commentaar wilde geven... heb toen duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was want wat heeft mijn mening over een buurman nou voor toegevoegde waarde... ze willen toch alleen maar horen dat hij altijd zo leuk met kleine meisjes speelde![]()
vanmorgen hoorde ik dat ze hetzelfde trucje bij Giel toepasten en een buurvrouw aan de lijn hadden. Die wist natuurlijk te melden dat in de buurt vorige week al bekend was dat er een buurman aan de deur had gestaan... wat heb je er toch aan om dat soort indianenverhalen de wereld in te slingeren... laat de politie toch gewoon hun werk doen
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
afschaffen die mensheidquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef Dromer het volgende:
Jullie weten toch dat De Telegraaf de 'Geenstijl-krant' is?
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Dalilah het volgende:
Ik heb nu effe geen medelijden met de verdachte/dader.
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?
Sterker nog, daarna ontkomt ook nog eens niemand eraan er wel van te horen of te lezen.
Gevoelloze kutkrant, alles voor een paar rotcentenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.
Da's mijn punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.
Dan heeft hij het alsnog verdiendquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?
Vraag en aanbod. Voorheen werd er meer door de overheid gereguleerd (naam en foto van verdachte niet toegestaan tot schuld bewezen) maar dat is losgelaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.
Dat zag ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's mijn punt.![]()
En in het VK is het ook erger dan hier en in vele landen...
Ik reageerde op de zoveelste 'wat hebben we het hier toch slecht in dit vreselijke land' reactie.
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad zeer triest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.
Vriend van me heeft daar als correspondent gewerkt. Bij een moordzaak in Amsterdam vroeg de redactiechef hem doodleuk contact te leggen met nabestaanden en 'een foto van het slachtoffer uit het huis te smokkelen'. Triest.
Eens, het werkt natuurlijk twee kanten op. Staat veel meer persoonlijke gegvens online dan een jaar of 5 a 10 geleden. Dus als er iemand dan zoiets 'opvallends' als dit doet is er snel wat te vinden...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja het is gewoon een achtbaan waar we met zijn allen op zitten... veel mensen gooien al hun prive-sores maar op internet, die informatie is makkelijk te vinden als er iets met je aan de hand is... en blijkbaar zijn er dus inderdaad veel mensen die daar op geilen....
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
ook, NOS, RTL, tv en webquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Oja das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.
Typisch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
wat zijn sommige mensen toch enorm dom, net of ze er iets aan kan doen, ze is toch niet verantwoordelijk voor de daden van haar ex?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |