Ja, dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze denkt "was ik maar eerder thuis, had ik maar sneller doorgewerkt" etc etc etc. Ook al is die gedachte volkomen onterecht natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Haar moeder was toch gewoon aan het werk?
Misschien geldt dat voor sommige mensen wel, maar het is natuurlijk volkomen onzin om zo te denken. Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat het haar niet zo lekker zit dat haar dochter de telefoon niet meer opneemt, net nadat ze heeft verteld dat er "een man" voor de deur staat.Tussen dat moment 17:40 en 20:00 hebben ze eigenlijk weinig gedaan. Cruciale uren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze denkt "was ik maar eerder thuis, had ik maar sneller doorgewerkt" etc etc etc. Ook al is die gedachte volkomen onterecht natuurlijk
Hoezo dat? Als er een buurmeisje vermist wordt en je wil je dochter een veilig gevoel aanpraten, hey dan is het fijn dat er een agent woont en je daar terecht lijkt te kunnen? Hij kon op dat moment niet weten hoe dit zou aflopen?quote:
Niemand nog, misschien heeft ie d'r wel gewoon zomaar vermoord, kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Wie heeft het nou weer over verkrachting?
met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind het wel een beetje kansloos dat Geenstijl meteen weer naam+foto plaatst. Ten eerste is het een verdachte (hoewel natuurlijk wel alle signalen die kant op wijzen), maar ten tweede is het aan de rechtstaat om de dader te straffen, en niet een rukkertje op een weblog.
Het zal niet voor het eerst zijn dat GS de verkeerde met naam en toenaam noemt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef gameniet het volgende:
[..]
met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.
dan is het toch makkelijk als je een nieuwe buurman krijgt je ff kan googlen...
Dat is zo'n beetje hun trademark, he. Eigenlijk kun je (helaas) niet anders meer verwachten van hen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind het wel een beetje kansloos dat Geenstijl meteen weer naam+foto plaatst. Ten eerste is het een verdachte (hoewel natuurlijk wel alle signalen die kant op wijzen), maar ten tweede is het aan de rechtstaat om de dader te straffen, en niet een rukkertje op een weblog.
Ligt er maar aan. Als ze kunnen bewijzen dat iemand zoiets met voorbedachte rade heeft gedaan is de kans op (echt) levenslang een stuk groter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef gameniet het volgende:
[..]
met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.
Ja natuurlijk is het volkomen onzin om zo te denken. Ze kan er namelijk totaal niets aan doen. Maar de mens denkt nou eenmaal 9 van de 10x zo. Gebeurt er zo iets, dan denken ze nou eenmaal: hoe kon ik dit voorkomen, waarom was ik er niet, waarom ging er geen lampje branden toen ze zei dat er een man voor de deur stond, en al dat soort dingen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Misschien geldt dat voor sommige mensen wel, maar het is natuurlijk volkomen onzin om zo te denken. Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat het haar niet zo lekker zit dat haar dochter de telefoon niet meer opneemt, net nadat ze heeft verteld dat er "een man" voor de deur staat.Tussen dat moment 17:40 - 20:00 hebben ze eigenlijk weinig gedaan. Cruciale uren.
Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als er een buurmeisje vermist wordt en je wil je dochter een veilig gevoel aanpraten, hey dan is het fijn dat er een agent woont en je daar terecht lijkt te kunnen? Hij kon op dat moment niet weten hoe dit zou aflopen?
Klopt, maar dan nog is het niet aan Geenstijl om dat na een paar uur al meteen op straat te flikkeren. Zeker niet zolang er geen rechtzaak geweest is en nog niet eens vaststaat dat het daadwerkelijk de dader is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef gameniet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
hij is nog geen dader hoor,op dit moment nog verdachte.
Rotte appelen heb je overal. (niet dat ik zo'n fan van politiemensen ben)quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwen![]()
Dom uitgangspunt dus.
Ja, dat zei ik ook. Alleen zullen de meeste mensen niet zo simplistisch redeneren in de trend van "had ik maar harder doorgewerkt enz". (Als dat überhaupt al iets zou schelen qua tijd). Ze zullen eerder kijken welke signalen ze achteraf hebben gemist of hoe ze daar beter op hadden kunnen reageren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het volkomen onzin om zo te denken. Ze kan er namelijk totaal niets aan doen. Maar de mens denkt nou eenmaal 9 van de 10x zo. Gebeurt er zo iets, dan denken ze nou eenmaal: hoe kon ik dit voorkomen, waarom was ik er niet, waarom ging er geen lampje branden toen ze zei dat er een man voor de deur stond, en al dat soort dingen.
Het gaat erom dat je uit iemands functie weinig kunt afleiden. Zeker niet als je praat over een 26-jarig agentje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Rotte appelen heb je overal. (niet dat ik zo'n fan van politiemensen ben)
Sinds gisteravond helaas niet meer nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwen![]()
En dan nog: niet open doen voor de buurman?quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef trovey het volgende:
En wanneer mogen ze het dan wel....dit kind was 12 jaar wanneer hadden de ouders het dan wel mogen toestaan. 13, 15 17.......kinderen gaan tegenwoordig al met 14 jaar stappen en dat schijnt heel normaal te zijn om dan heel laat thuis te komen en dan zouden ze niet de deur mogen opendoen als de ouders er niet zijn.....dit is een heel ongelukkig voorval maar volgens mij staan niet dagelijks moordenaars aan iemands voordeur op de bel te drukken.
God's wegen zijn ondoorgrondelijk, ofzoietsquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
God
Die had dit kunnen stoppen door de dader aan een blikseminslag te onderwerpen
Behalve als er eens een winter overheen gaat, dan zitten God's wegen ineens vol met diepe kuilen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
God's wegen zijn ondoorgrondelijk, ofzoiets![]()
Lijkt me toch dat ze net zoals iedereen recht op een pauze hebben. Tuurljk is dat vervelend voor jou maar wel zo normaal. Ik zie het hier ook vaak gebeuren dat ze even pauze moeten hebben. Anders werken ze de hele dag door zonder pauze omdat er altijd wel wat te doen is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach hij heeft wel een punt hoor ..
heb het zelf ook al diverse keren mee gemaakt , bij aangiften doen van diverse dingen
dat je dan gewoon even kan wachten tot meneer zijn koffie pauze weer voor bij is.
Ja want daar hebben ze recht op
dan na een half uur dan zo'n lullo aan komt lopen en dan nog eens vragen of je koffie wil en er dan zelf ook een pakken
Nee maar het zijn hard werkende mensen daar zo ...
Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
Lijkt me idd ook onzin. Zo'n gebeurtenis is natuurlijk verschrikkelijk kut, maar het is en blijft een gebeurtenis. Het is niet alsof een kwart van de kinderen hun jeugd niet overleeft ofzo.. Totaal paranoide te werk gaan heeft dan ook een averechts effect: je gunt je kinderen geen normale jeugd meer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..
Het is natuurlijk niet zo dat iedere (jonge) agent een potentiële kindermoordenaar is, en als je je kinderen al niet meer kunt leren dat ze een politieagent moeten vertrouwen dan is er niemand meer over om te vertrouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom uitgangspunt dus.
Dat dus. We hebben het wel over iemand van twaalf. Toen ik twaalf was deed ik een hoop alleen. Bij welke leeftijd ben je dan wel "veilig" voor iemand die zoiets doet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook onzin. Zo'n gebeurtenis is natuurlijk verschrikkelijk kut, maar het is en blijft een gebeurtenis. Het is niet alsof een kwart van de kinderen hun jeugd niet overleeft ofzo.. Totaal paranoide te werk gaan heeft dan ook een averechts effect: je gunt je kinderen geen normale jeugd meer.
En ik wil oppassen voor het generaliseren..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je uit iemands functie weinig kunt afleiden. Zeker niet als je praat over een 26-jarig agentje.
Ik vind het zo smakeloos... vanmorgen was Giel Beelen ook continu bezig om de volledige naam van die gast de ether in te slingeren.... om dan vervolgens heel "oprecht" aan zo'n nieuwslezer te vragen of het niet zo kan zijn dat hij er wellicht toch niks mee te maken heeft en het dan best lullig zou zijn dat zijn naam nu overal rondslingertquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Overal, in alle lagen van de bevolking, en in elk beroep, kan er ook eens iemand tussen zitten die gestoord en gevaarlijk is. Dat is nergens uitgesloten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom uitgangspunt dus.
Ze ging naar de middelbare school, dat doe je ook alleen, en na school ga je niet meer naar de BSO, iedere brugpieper is in principe na school alleen thuis als zijn ouders werken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat dus. We hebben het wel over iemand van twaalf. Toen ik twaalf was deed ik een hoop alleen. Bij welke leeftijd ben je dan wel "veilig" voor iemand die zoiets doet.
Ik neem aan dat je doelt op 'Hey little girl is your daddy home' uit dat nummer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Toon ballen en draai Bruce Springsteen met I'm on fire.
De kans dat iets dergelijks gebeurt blijft natuurlijk ontiegelijk klein. Maar als het zoals nu in het nieuws komt worden toch veel mensen bang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging naar de middelbare school, dat doe je ook alleen, en na school ga je niet meer naar de BSO, iedere brugpieper is in principe na school alleen thuis als zijn ouders werken.
Nee, dit valse sentiment is aan te moedigen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op 'Hey little girl is your daddy home' uit dat nummer.
Expres ongepast dus?
"Vorig jaar zomer heeft hij met zijn neef Kees nog de hele woning van oma geschilderd tijdens zijn vakantie"quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wanneer de eerste "bekenden" van oom agent van zich laten horen....
"Het was zo'n aardige jongen, deed nooit een vlieg kwaad".
Dat soort commentaar.
De media gaan wel zelf even langs de deuren daar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
Ik vroeg me vooral af wat je bedoeling was. Wat dat betreft denk ik niet dat het werkt om het met het tegenovergestelde te bestrijden aangezien je er dan ook weer de aandacht op vestigt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dit valse sentiment is aan te moedigen.
En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Dat soort commentaar.
In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.
Of een groep Marokkaanse jeugd die in de achtergrond staat te glimlachen of te rellen omdat ze in het Atlasgebergte nog nooit een camera hebben gezienquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.
Dat doet de media idd, ongeacht of ze aan de juiste deur staan.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De media gaan wel zelf even langs de deuren daar.
Wtf? Hoe krijg je zoiets in je hoofd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
dat zal hij ook vast zijn... voor mijn gevoel zijn het altijd de aardige mensen van wie je het nooit verwacht die de meest vreselijke dingen doen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Dat soort commentaar.
Met alle familliedrama's van de afgelopen jaren lijkt me de statistische kans om door de eigen ouder te worden omgebracht bijna groter als door een ander. Kinderen bij de geboorte meteen weghalen bij de ouders is dan wel het veiligstquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.htmlquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Dat soort commentaar.
WTF!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.html
Telegraaf doet gewoon ongegeneerd een oproep
quote:Oproep: Wie kent Sander V.? DORDRECHT - Wie weet meer over Sander V., de politieagent uit Dordrecht die wordt verdacht van de moord op Milly Boele? Tip ons.
Omgquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijv. psychopaten beseffen hoeveel belang ze erbij kunnen hebben dat mensen niet op hem gaan letten of dat onbelangrijke mensen in de buurt hem niet als vervelend ervaren. Van iemand die zich overduidelijk asociaal en hufterig opstelt, heb je over het algemeen vrij weinig te vrezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
dat zal hij ook vast zijn... voor mijn gevoel zijn het altijd de aardige mensen van wie je het nooit verwacht die de meest vreselijke dingen doen...
Ik kan mij trouwens niet herinneren dat ik een een buurtbewoner heb horen zeggen in zulke zaken: "ik had het wel verwacht, het was zo'n enorme klootzak..."
Schaamteloosquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan dat in de OP straks?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SchaamteloosMaar goed, iedereen leest het straks graag.
En gisteravond dan die vrouw die Milly niet kende, maar toch maar even bij het huis kwam kijken, want "Zij had ooit ook zo iets dergelijks mee gemaakt". "Niet precies hetzelfde, maar wel zoiets".quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
Klopt. Ik vind het niet goed dat de informatie over de verdachte overal zo gespuid wordt, maar de nieuwsgierige mens in me wil het (omdat het beschikbaar is) toch zien... Erg genoeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef snakelady het volgende:
Weet nog dat toen ik kind was een "bekende" van ons zijn vrouw, dochter en zichzelf van het leven heeft beroofd.
En dat had ook niemand van hem verwacht, was gewoon een hele lieve en rustige man.
Dat is zo'n enge gedachte vind ik....
haha, inderdaad, zou het een stuk makkelijker maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.
het wordt hier gewoon gepostquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Exact, ik woonde een half jaar geleden praktisch naast Benno L. toen die werd opgepakt voor die zedenzaak... We zijn wel door zoveel media gebeld: Hart van Nederland, een aantal kranten en ik zelf werd 's morgens om 6.45 uit mijn bed gebeld door de redactie van Giel... of ik live in de uitzending even commentaar wilde geven... heb toen duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was want wat heeft mijn mening over een buurman nou voor toegevoegde waarde... ze willen toch alleen maar horen dat hij altijd zo leuk met kleine meisjes speelde![]()
vanmorgen hoorde ik dat ze hetzelfde trucje bij Giel toepasten en een buurvrouw aan de lijn hadden. Die wist natuurlijk te melden dat in de buurt vorige week al bekend was dat er een buurman aan de deur had gestaan... wat heb je er toch aan om dat soort indianenverhalen de wereld in te slingeren... laat de politie toch gewoon hun werk doen
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
afschaffen die mensheidquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef Dromer het volgende:
Jullie weten toch dat De Telegraaf de 'Geenstijl-krant' is?
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Dalilah het volgende:
Ik heb nu effe geen medelijden met de verdachte/dader.
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?
Sterker nog, daarna ontkomt ook nog eens niemand eraan er wel van te horen of te lezen.
Gevoelloze kutkrant, alles voor een paar rotcentenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.
Da's mijn punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.
Dan heeft hij het alsnog verdiendquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?
Vraag en aanbod. Voorheen werd er meer door de overheid gereguleerd (naam en foto van verdachte niet toegestaan tot schuld bewezen) maar dat is losgelaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.
Dat zag ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's mijn punt.![]()
En in het VK is het ook erger dan hier en in vele landen...
Ik reageerde op de zoveelste 'wat hebben we het hier toch slecht in dit vreselijke land' reactie.
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad zeer triest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.
Vriend van me heeft daar als correspondent gewerkt. Bij een moordzaak in Amsterdam vroeg de redactiechef hem doodleuk contact te leggen met nabestaanden en 'een foto van het slachtoffer uit het huis te smokkelen'. Triest.
Eens, het werkt natuurlijk twee kanten op. Staat veel meer persoonlijke gegvens online dan een jaar of 5 a 10 geleden. Dus als er iemand dan zoiets 'opvallends' als dit doet is er snel wat te vinden...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja het is gewoon een achtbaan waar we met zijn allen op zitten... veel mensen gooien al hun prive-sores maar op internet, die informatie is makkelijk te vinden als er iets met je aan de hand is... en blijkbaar zijn er dus inderdaad veel mensen die daar op geilen....
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
ook, NOS, RTL, tv en webquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
Oja das waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.
Typisch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
wat zijn sommige mensen toch enorm dom, net of ze er iets aan kan doen, ze is toch niet verantwoordelijk voor de daden van haar ex?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |