abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79243006
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Haar moeder was toch gewoon aan het werk?
Ja, dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze denkt "was ik maar eerder thuis, had ik maar sneller doorgewerkt" etc etc etc. Ook al is die gedachte volkomen onterecht natuurlijk
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_79243056
Ik vind het wel een beetje kansloos dat Geenstijl meteen weer naam+foto plaatst. Ten eerste is het een verdachte (hoewel natuurlijk wel alle signalen die kant op wijzen), maar ten tweede is het aan de rechtstaat om de dader te straffen, en niet een rukkertje op een weblog.
pi_79243078
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, maar ik kan me voorstellen dat ze denkt "was ik maar eerder thuis, had ik maar sneller doorgewerkt" etc etc etc. Ook al is die gedachte volkomen onterecht natuurlijk
Misschien geldt dat voor sommige mensen wel, maar het is natuurlijk volkomen onzin om zo te denken. Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat het haar niet zo lekker zit dat haar dochter de telefoon niet meer opneemt, net nadat ze heeft verteld dat er "een man" voor de deur staat.Tussen dat moment 17:40 en 20:00 hebben ze eigenlijk weinig gedaan. Cruciale uren.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 09:30:17 #204
8781 crew  Frutsel
pi_79243088
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Wat een idiot.
Hoezo dat? Als er een buurmeisje vermist wordt en je wil je dochter een veilig gevoel aanpraten, hey dan is het fijn dat er een agent woont en je daar terecht lijkt te kunnen? Hij kon op dat moment niet weten hoe dit zou aflopen?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:30:18 #205
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_79243089
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Wie heeft het nou weer over verkrachting?
Niemand nog, misschien heeft ie d'r wel gewoon zomaar vermoord, kan natuurlijk ook.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_79243091
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind het wel een beetje kansloos dat Geenstijl meteen weer naam+foto plaatst. Ten eerste is het een verdachte (hoewel natuurlijk wel alle signalen die kant op wijzen), maar ten tweede is het aan de rechtstaat om de dader te straffen, en niet een rukkertje op een weblog.
met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.
dan is het toch makkelijk als je een nieuwe buurman krijgt je ff kan googlen...
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:31:45 #207
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79243137
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef gameniet het volgende:

[..]

met de straffen in nederland is het niet ondenkbaar dat die op zijn 36ste weer buiten staat.
Het zal niet voor het eerst zijn dat GS de verkeerde met naam en toenaam noemt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:32:05 #208
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_79243147
quote:
Dat is zo'n beetje hun trademark, he. Eigenlijk kun je (helaas) niet anders meer verwachten van hen.
Overigens is het in veel landen gebruikelijk om verdachten meteen met naam, gezicht en alles in de media te gooien. (UK bv.)
quote:

[..]

Ligt er maar aan. Als ze kunnen bewijzen dat iemand zoiets met voorbedachte rade heeft gedaan is de kans op (echt) levenslang een stuk groter.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_79243149
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Misschien geldt dat voor sommige mensen wel, maar het is natuurlijk volkomen onzin om zo te denken. Het enige wat ik me wel kan voorstellen is dat het haar niet zo lekker zit dat haar dochter de telefoon niet meer opneemt, net nadat ze heeft verteld dat er "een man" voor de deur staat.Tussen dat moment 17:40 - 20:00 hebben ze eigenlijk weinig gedaan. Cruciale uren.
Ja natuurlijk is het volkomen onzin om zo te denken. Ze kan er namelijk totaal niets aan doen. Maar de mens denkt nou eenmaal 9 van de 10x zo. Gebeurt er zo iets, dan denken ze nou eenmaal: hoe kon ik dit voorkomen, waarom was ik er niet, waarom ging er geen lampje branden toen ze zei dat er een man voor de deur stond, en al dat soort dingen.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 09:32:23 #210
184769 crew  Deisyy
pi_79243153
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hoezo dat? Als er een buurmeisje vermist wordt en je wil je dochter een veilig gevoel aanpraten, hey dan is het fijn dat er een agent woont en je daar terecht lijkt te kunnen? Hij kon op dat moment niet weten hoe dit zou aflopen?
Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwen

Dom uitgangspunt dus.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_79243160
quote:

[..]

Klopt, maar dan nog is het niet aan Geenstijl om dat na een paar uur al meteen op straat te flikkeren. Zeker niet zolang er geen rechtzaak geweest is en nog niet eens vaststaat dat het daadwerkelijk de dader is.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:34:57 #212
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79243238
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef StephanL het volgende:

[..]

hij is nog geen dader hoor,op dit moment nog verdachte.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:35:06 #213
45722 Dromer
pi_79243241
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo naief ben was ik dus ook, want iemand die bij de politie werkt kan je vertrouwen

Dom uitgangspunt dus.
Rotte appelen heb je overal. (niet dat ik zo'n fan van politiemensen ben)
pi_79243294
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is het volkomen onzin om zo te denken. Ze kan er namelijk totaal niets aan doen. Maar de mens denkt nou eenmaal 9 van de 10x zo. Gebeurt er zo iets, dan denken ze nou eenmaal: hoe kon ik dit voorkomen, waarom was ik er niet, waarom ging er geen lampje branden toen ze zei dat er een man voor de deur stond, en al dat soort dingen.
Ja, dat zei ik ook. Alleen zullen de meeste mensen niet zo simplistisch redeneren in de trend van "had ik maar harder doorgewerkt enz". (Als dat überhaupt al iets zou schelen qua tijd). Ze zullen eerder kijken welke signalen ze achteraf hebben gemist of hoe ze daar beter op hadden kunnen reageren.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:37:08 #215
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79243311
Wat een verschrikkelijke wijk zeg..

Ik moet een voor de hand liggende grap voor me houden..

Blijft verschrikkelijk voor de ouders dit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79243333
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:35 schreef Dromer het volgende:

[..]

Rotte appelen heb je overal. (niet dat ik zo'n fan van politiemensen ben)
Het gaat erom dat je uit iemands functie weinig kunt afleiden. Zeker niet als je praat over een 26-jarig agentje.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:38:15 #217
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79243338
quote:

[..]

Sinds gisteravond helaas niet meer nee.
pi_79243342
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef trovey het volgende:

En wanneer mogen ze het dan wel....dit kind was 12 jaar wanneer hadden de ouders het dan wel mogen toestaan. 13, 15 17.......kinderen gaan tegenwoordig al met 14 jaar stappen en dat schijnt heel normaal te zijn om dan heel laat thuis te komen en dan zouden ze niet de deur mogen opendoen als de ouders er niet zijn.....dit is een heel ongelukkig voorval maar volgens mij staan niet dagelijks moordenaars aan iemands voordeur op de bel te drukken.
En dan nog: niet open doen voor de buurman?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79243355
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

God

Die had dit kunnen stoppen door de dader aan een blikseminslag te onderwerpen
God's wegen zijn ondoorgrondelijk, ofzoiets
pi_79243409
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

God's wegen zijn ondoorgrondelijk, ofzoiets
Behalve als er eens een winter overheen gaat, dan zitten God's wegen ineens vol met diepe kuilen..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:40:57 #221
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_79243413
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:04 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach hij heeft wel een punt hoor ..

heb het zelf ook al diverse keren mee gemaakt , bij aangiften doen van diverse dingen
dat je dan gewoon even kan wachten tot meneer zijn koffie pauze weer voor bij is.
Ja want daar hebben ze recht op
dan na een half uur dan zo'n lullo aan komt lopen en dan nog eens vragen of je koffie wil en er dan zelf ook een pakken
Nee maar het zijn hard werkende mensen daar zo ...
Lijkt me toch dat ze net zoals iedereen recht op een pauze hebben. Tuurljk is dat vervelend voor jou maar wel zo normaal. Ik zie het hier ook vaak gebeuren dat ze even pauze moeten hebben. Anders werken ze de hele dag door zonder pauze omdat er altijd wel wat te doen is.
mai pen rai
pi_79243440
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..
pi_79243515
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Als dat niet meer mag, wil je dan nog wel kinderen in deze samenleving? Ze zijn immers niet meer veilig zelfs niet voor je buren..
Lijkt me idd ook onzin. Zo'n gebeurtenis is natuurlijk verschrikkelijk kut, maar het is en blijft een gebeurtenis. Het is niet alsof een kwart van de kinderen hun jeugd niet overleeft ofzo.. Totaal paranoide te werk gaan heeft dan ook een averechts effect: je gunt je kinderen geen normale jeugd meer.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:45:41 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79243544
quote:
[..]

Dom uitgangspunt dus.
Het is natuurlijk niet zo dat iedere (jonge) agent een potentiële kindermoordenaar is, en als je je kinderen al niet meer kunt leren dat ze een politieagent moeten vertrouwen dan is er niemand meer over om te vertrouwen.

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen wel te vertrouwen zijn als een (buur)kind hulp nodig heeft, en de meeste politieagenten nog net iets meer. Het zijn alleen die paar uitzonderingen waarbij het niet zo is, en als zo'n uitzondering nou ook nog eens een politieagent is, dan wordt dat extra uitgemeten, want extra schokkend.

Als het iemand anders was geweest met een functie die normaal staat voor betrouwbaar, zeker voor kinderen, zoals bijvoorbeeld een schooljuf, dan was het ook extra schokkend geweest, maar dat had de beroepsgroep niet minder betrouwbaar gemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79243574
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:44 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Lijkt me idd ook onzin. Zo'n gebeurtenis is natuurlijk verschrikkelijk kut, maar het is en blijft een gebeurtenis. Het is niet alsof een kwart van de kinderen hun jeugd niet overleeft ofzo.. Totaal paranoide te werk gaan heeft dan ook een averechts effect: je gunt je kinderen geen normale jeugd meer.
Dat dus. We hebben het wel over iemand van twaalf. Toen ik twaalf was deed ik een hoop alleen. Bij welke leeftijd ben je dan wel "veilig" voor iemand die zoiets doet.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:47:10 #226
45722 Dromer
pi_79243583
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je uit iemands functie weinig kunt afleiden. Zeker niet als je praat over een 26-jarig agentje.
En ik wil oppassen voor het generaliseren..
pi_79243609
quote:
Ik vind het zo smakeloos... vanmorgen was Giel Beelen ook continu bezig om de volledige naam van die gast de ether in te slingeren.... om dan vervolgens heel "oprecht" aan zo'n nieuwslezer te vragen of het niet zo kan zijn dat hij er wellicht toch niks mee te maken heeft en het dan best lullig zou zijn dat zijn naam nu overal rondslingert

Dat is nou net de reden dat iemand als verdachte niet volledig wordt benoemd.... kansloze pauper dat het is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:48:26 #228
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79243625
Ik weet trouwens niet welke zender hier op de radio staat maar het zijn alleen maar van die zielige liedjes uit medeleven.

Toon ballen en draai Bruce Springsteen met I'm on fire.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_79243655
quote:

[..]

Dom uitgangspunt dus.
Overal, in alle lagen van de bevolking, en in elk beroep, kan er ook eens iemand tussen zitten die gestoord en gevaarlijk is. Dat is nergens uitgesloten.

Mwah, en die verhalen nu dat ze die agent in vertrouwen had genomen... Ze waren toch ook in de eerste instantie buren?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:49:26 #230
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79243665
Om half 12 is er een persconferentie op het regiobureau van de Politie ZHZ in Dordrecht.
Om 10:00 uur is er een persconferentie op de school waar Milly zat over de voorzieingen die ze aldaar treffen door het drama.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:49:33 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79243671
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat dus. We hebben het wel over iemand van twaalf. Toen ik twaalf was deed ik een hoop alleen. Bij welke leeftijd ben je dan wel "veilig" voor iemand die zoiets doet.
Ze ging naar de middelbare school, dat doe je ook alleen, en na school ga je niet meer naar de BSO, iedere brugpieper is in principe na school alleen thuis als zijn ouders werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:49:49 #232
45722 Dromer
pi_79243681
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Toon ballen en draai Bruce Springsteen met I'm on fire.
Ik neem aan dat je doelt op 'Hey little girl is your daddy home' uit dat nummer.
Expres ongepast dus?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:50:52 #233
28167 matthijst
pi_79243716
Benieuwd wanneer de eerste "bekenden" van oom agent van zich laten horen....
"Het was zo'n aardige jongen, deed nooit een vlieg kwaad".
Dat soort commentaar.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:51:27 #234
45722 Dromer
pi_79243749
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze ging naar de middelbare school, dat doe je ook alleen, en na school ga je niet meer naar de BSO, iedere brugpieper is in principe na school alleen thuis als zijn ouders werken.
De kans dat iets dergelijks gebeurt blijft natuurlijk ontiegelijk klein. Maar als het zoals nu in het nieuws komt worden toch veel mensen bang.
pi_79243793
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:52:44 #236
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79243799
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je doelt op 'Hey little girl is your daddy home' uit dat nummer.
Expres ongepast dus?
Nee, dit valse sentiment is aan te moedigen.
pi_79243811
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef matthijst het volgende:
Dat soort commentaar.
"Vorig jaar zomer heeft hij met zijn neef Kees nog de hele woning van oma geschilderd tijdens zijn vakantie"
pi_79243814
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Intrepidity het volgende:
En ook dat ze de buurtbewoners er altijd bij moeten betrekken. Een oudje die in tranen uitbarst als hij vertelt dat hij er recht tegenover woont. Wat is daar in godsnaam de nieuwswaarde van? We snappen zelf ook wel dat er andere mensen in die buurt wonen en dat ze daar geen feest aan het vieren zijn..
De media gaan wel zelf even langs de deuren daar.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:55:03 #239
45722 Dromer
pi_79243856
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, dit valse sentiment is aan te moedigen.
Ik vroeg me vooral af wat je bedoeling was. Wat dat betreft denk ik niet dat het werkt om het met het tegenovergestelde te bestrijden aangezien je er dan ook weer de aandacht op vestigt.
pi_79243897
quote:
En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:57:23 #241
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79243942
quote:
Dat soort commentaar.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:59:32 #242
45722 Dromer
pi_79244014
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

En dan ook nog de meest labiele ganzen; het kuddevolk in optima forma. Wij gaat er nou met een clubje 65+ers en wat huismoeders op een pleintje staan te koekeloeren naar zo'n woning, terwijl je ook nogeens weet dat het er stikt van de journalisten etc.
In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.
pi_79244033
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Of een groep Marokkaanse jeugd die in de achtergrond staat te glimlachen of te rellen omdat ze in het Atlasgebergte nog nooit een camera hebben gezien
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:00:38 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79244056
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

In één van de vorige topics kon je lezen dat iemand ervoor uit Breda naar toe is gereden om vervolgens op Hyves te vermelden hoe vreselijk het allemaal is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:01:01 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79244077
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De media gaan wel zelf even langs de deuren daar.
Dat doet de media idd, ongeacht of ze aan de juiste deur staan.....
Zo stond SBS6 voor de deur bij het huis van de moeder van Marlies vd Kouwe, tenminste dat dachten ze.... de moeder van Marlies woonde daar al een jaar niet meer en de huidige bewoonster stond toch heel raar te kijken toen haar verteld werd dat haar kind vermist werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:01:03 #246
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_79244081
quote:

[..]

Wtf? Hoe krijg je zoiets in je hoofd?
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_79244088
quote:

[..]

FOK!fossiel woensdag 17 maart 2010 @ 10:01:17 #248
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79244091
quote:
Dat soort commentaar.
dat zal hij ook vast zijn... voor mijn gevoel zijn het altijd de aardige mensen van wie je het nooit verwacht die de meest vreselijke dingen doen...

Ik kan mij trouwens niet herinneren dat ik een een buurtbewoner heb horen zeggen in zulke zaken: "ik had het wel verwacht, het was zo'n enorme klootzak..."
pi_79244125
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Met alle familliedrama's van de afgelopen jaren lijkt me de statistische kans om door de eigen ouder te worden omgebracht bijna groter als door een ander. Kinderen bij de geboorte meteen weghalen bij de ouders is dan wel het veiligst
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_79244136
quote:
Dat soort commentaar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.html

Telegraaf doet gewoon ongegeneerd een oproep
pi_79244166
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

WTF!

Sensatiekrant.
quote:
Oproep: Wie kent Sander V.? DORDRECHT - Wie weet meer over Sander V., de politieagent uit Dordrecht die wordt verdacht van de moord op Milly Boele? Tip ons.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:04:06 #252
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_79244178
quote:

[..]

Omg
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_79244231
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef cptmarco het volgende:

[..]

dat zal hij ook vast zijn... voor mijn gevoel zijn het altijd de aardige mensen van wie je het nooit verwacht die de meest vreselijke dingen doen...

Ik kan mij trouwens niet herinneren dat ik een een buurtbewoner heb horen zeggen in zulke zaken: "ik had het wel verwacht, het was zo'n enorme klootzak..."
Bijv. psychopaten beseffen hoeveel belang ze erbij kunnen hebben dat mensen niet op hem gaan letten of dat onbelangrijke mensen in de buurt hem niet als vervelend ervaren. Van iemand die zich overduidelijk asociaal en hufterig opstelt, heb je over het algemeen vrij weinig te vrezen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:06:27 #254
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79244260
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:06:47 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79244267
quote:

[..]

Schaamteloos Maar goed, iedereen leest het straks graag.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:07:08 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79244277
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie van 11:30 is live te volgen via de RTL site: http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
Kan dat in de OP straks?
pi_79244299
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
pi_79244377
Ik las net op GS dat ze die 2 F16's die gisteren overvlogen ook gebruikten om te zoeken..
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 10:10:45 #259
184769 crew  Deisyy
pi_79244382
quote:
En gisteravond dan die vrouw die Milly niet kende, maar toch maar even bij het huis kwam kijken, want "Zij had ooit ook zo iets dergelijks mee gemaakt". "Niet precies hetzelfde, maar wel zoiets".

Bah bah
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:11:00 #260
45722 Dromer
pi_79244392
Jullie weten toch dat De Telegraaf de 'Geenstijl-krant' is?
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:11:40 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79244414
Weet nog dat toen ik kind was een "bekende" van ons zijn vrouw, dochter en zichzelf van het leven heeft beroofd.
En dat had ook niemand van hem verwacht, was gewoon een hele lieve en rustige man.

Dat is zo'n enge gedachte vind ik....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:12:15 #262
45722 Dromer
pi_79244431
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

True, we roepen met z'n allen dat het zo vreselijk is en dergelijke. Maar iedereen leest het straks toch...
Klopt. Ik vind het niet goed dat de informatie over de verdachte overal zo gespuid wordt, maar de nieuwsgierige mens in me wil het (omdat het beschikbaar is) toch zien... Erg genoeg.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:12:26 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79244439
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef snakelady het volgende:
Weet nog dat toen ik kind was een "bekende" van ons zijn vrouw, dochter en zichzelf van het leven heeft beroofd.
En dat had ook niemand van hem verwacht, was gewoon een hele lieve en rustige man.

Dat is zo'n enge gedachte vind ik....
Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:13:16 #264
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79244457
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, het zou makkelijker zijn als het op hun voorhoofd stond geschreven.
haha, inderdaad, zou het een stuk makkelijker maken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:14:12 #265
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79244479
quote:

[..]

het wordt hier gewoon gepost
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79244489
quote:

Exact, ik woonde een half jaar geleden praktisch naast Benno L. toen die werd opgepakt voor die zedenzaak... We zijn wel door zoveel media gebeld: Hart van Nederland, een aantal kranten en ik zelf werd 's morgens om 6.45 uit mijn bed gebeld door de redactie van Giel... of ik live in de uitzending even commentaar wilde geven... heb toen duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was want wat heeft mijn mening over een buurman nou voor toegevoegde waarde... ze willen toch alleen maar horen dat hij altijd zo leuk met kleine meisjes speelde

vanmorgen hoorde ik dat ze hetzelfde trucje bij Giel toepasten en een buurvrouw aan de lijn hadden. Die wist natuurlijk te melden dat in de buurt vorige week al bekend was dat er een buurman aan de deur had gestaan... wat heb je er toch aan om dat soort indianenverhalen de wereld in te slingeren... laat de politie toch gewoon hun werk doen
pi_79244536
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?
Sterker nog, daarna ontkomt ook nog eens niemand eraan er wel van te horen of te lezen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:16:43 #268
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79244561
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Exact, ik woonde een half jaar geleden praktisch naast Benno L. toen die werd opgepakt voor die zedenzaak... We zijn wel door zoveel media gebeld: Hart van Nederland, een aantal kranten en ik zelf werd 's morgens om 6.45 uit mijn bed gebeld door de redactie van Giel... of ik live in de uitzending even commentaar wilde geven... heb toen duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was want wat heeft mijn mening over een buurman nou voor toegevoegde waarde... ze willen toch alleen maar horen dat hij altijd zo leuk met kleine meisjes speelde

vanmorgen hoorde ik dat ze hetzelfde trucje bij Giel toepasten en een buurvrouw aan de lijn hadden. Die wist natuurlijk te melden dat in de buurt vorige week al bekend was dat er een buurman aan de deur had gestaan... wat heb je er toch aan om dat soort indianenverhalen de wereld in te slingeren... laat de politie toch gewoon hun werk doen
Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:18:15 #269
45722 Dromer
pi_79244615
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nederland is gewoon een verschrikkelijk mediageil land. Schandelijke proporties neemt het aan soms.
Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:19:16 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79244663
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.
pi_79244824
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Niet alleen Nederland hoor, de mensheid zelf.
afschaffen die mensheid
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:25:11 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79244860
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

afschaffen die mensheid
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:27:13 #273
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79244922
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef Dromer het volgende:
Jullie weten toch dat De Telegraaf de 'Geenstijl-krant' is?
Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.
pi_79244953
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef Intrepidity het volgende:

Als iemand dat geen stijl vind, ja, daarom heet die site ook zo.
Ik heb nu effe geen medelijden met de verdachte/dader.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:28:44 #275
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_79244981
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Dalilah het volgende:

Ik heb nu effe geen medelijden met de verdachte/dader.
Ook niet als blijkt dat hij niet de dader is?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_79244993
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja. Verhuis naar de VS zou ik zeggen.
Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:29:59 #277
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79245026
Wat ik nooit begrijp is dat sommige mensen de behoefte hebben om de familie van de dader door het slijk te halen, net of die er iets aan kunnen doen, die mensen hebben het ook zwaar.
pi_79245050
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je mag het toch schaamteloos vinden hoe de media aan de info wil komen?
Sterker nog, daarna ontkomt ook nog eens niemand eraan er wel van te horen of te lezen.
En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:30:23 #279
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_79245051
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Televaag moet gewoon eens goed nadenken over wat ze doen.
Gevoelloze kutkrant, alles voor een paar rotcenten
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:30:32 #280
45722 Dromer
pi_79245060
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dan krijg je ook de hele avond helikopters boven het huis en worden de buren (van 5 straten verderop) live op TV geinterviewd. Op 67 kanalen.
Da's mijn punt.
En in het VK is het ook erger dan hier en in vele landen...
Ik reageerde op de zoveelste 'wat hebben we het hier toch slecht in dit vreselijke land' reactie.
pi_79245064
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Aarti het volgende:

[..]

Dan heeft hij het alsnog verdiend
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:31:52 #282
45722 Dromer
pi_79245107
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En waarom doet de media dat? Omdat er op forums als deze en andere plekken geschreeuwd wordt om informatie.
Vraag en aanbod. Voorheen werd er meer door de overheid gereguleerd (naam en foto van verdachte niet toegestaan tot schuld bewezen) maar dat is losgelaten.
pi_79245154
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef Dromer het volgende:

[..]

Da's mijn punt.
En in het VK is het ook erger dan hier en in vele landen...
Ik reageerde op de zoveelste 'wat hebben we het hier toch slecht in dit vreselijke land' reactie.
Dat zag ik
In Nederland is het nog redelijk braaf. Engeland is inderdaad ook heel erg.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:36:49 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_79245261
quote:

[..]

Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.

Vriend van me heeft daar als correspondent gewerkt. Bij een moordzaak in Amsterdam vroeg de redactiechef hem doodleuk contact te leggen met nabestaanden en 'een foto van het slachtoffer uit het huis te smokkelen'. Triest.
pi_79245275
Ach ja het is gewoon een achtbaan waar we met zijn allen op zitten... veel mensen gooien al hun prive-sores maar op internet, die informatie is makkelijk te vinden als er iets met je aan de hand is... en blijkbaar zijn er dus inderdaad veel mensen die daar op geilen....
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:38:17 #286
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79245306
Mooie reclame op die bushalte
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:39:19 #287
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79245339
Wat een eng figuur trouwens die gast
pi_79245368
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Doet de Telegraaf altijd. Sensatiekrant.

Vriend van me heeft daar als correspondent gewerkt. Bij een moordzaak in Amsterdam vroeg de redactiechef hem doodleuk contact te leggen met nabestaanden en 'een foto van het slachtoffer uit het huis te smokkelen'. Triest.
Inderdaad zeer triest.

Maar ondertussen wil iedereen wel stiekem een foto van het slachtoffer en/of dader zien.
Vraag en Aanbod.
pi_79245370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja het is gewoon een achtbaan waar we met zijn allen op zitten... veel mensen gooien al hun prive-sores maar op internet, die informatie is makkelijk te vinden als er iets met je aan de hand is... en blijkbaar zijn er dus inderdaad veel mensen die daar op geilen....
Eens, het werkt natuurlijk twee kanten op. Staat veel meer persoonlijke gegvens online dan een jaar of 5 a 10 geleden. Dus als er iemand dan zoiets 'opvallends' als dit doet is er snel wat te vinden...
pi_79245374
Quote Aarti: Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Dalilah het volgende:

Ik heb nu effe geen medelijden met de verdachte/dader./

--
Ik zelf denk dat ie het wel is.
Als dat niet zo is, is dat natuurlijk wel heel erg, dat hij dan voor niets verdacht is enzo.

[ Bericht 22% gewijzigd door Dalilah op 17-03-2010 10:46:15 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:40:18 #291
28167 matthijst
pi_79245376
Nieuws verder niet echt gevolgd, dus lees dit net pas:
Vanmorgen wilde ik een recentie schrijven,betreffende de man met de webcam die de ontvoering filmde. Ik vond dit een vreemd verhaal maar vond het moeilijk om deze persoon te beschuldigen. Ik zal er niet raar van staan te kijken als hij de dader is.

Agentje op beeld ergens?
pi_79245571
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaat die niet helemaal live worden uitgezonden op tv dan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:46:04 #293
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79245587
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ook, NOS, RTL, tv en web
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 maart 2010 @ 10:46:19 #294
862 Arcee
Look closer
pi_79245592
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_79245635
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Niet iedereen kan live tv kijken om 11:30 uur.
Oja das waar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:48:03 #296
45722 Dromer
pi_79245669
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
pi_79245795
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
Pff... die ex van hem wordt ook afgebrand op d'r Hyves. (ja sorry.. ik heb daar gekeken)
Typisch...

Link
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:52:13 #298
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_79245841
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef missziggy het volgende:

[..]

Link
Nee.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:52:18 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79245844
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Dromer het volgende:
wat zijn sommige mensen toch enorm dom, net of ze er iets aan kan doen, ze is toch niet verantwoordelijk voor de daden van haar ex?
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:52:41 #300
45722 Dromer
pi_79245864
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef missziggy het volgende:

[..]

Typisch...

Link
Ga ik híer dus niet plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo