Ja, en daar zijn we het allemaal mee eens, want er is werkelijk nog niemand geweest die heeft gezegd dat hij ze wel mooi vond, en gezien we het er allemaal mee eens zijn staan de neuzen allemaal dezelfde kant op en hoeft het niet nog 30 keer herhaald te worden, afgezien van het feit dat het de afgelopen 8 topics al minimaal 100 keer genoemd is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:45 schreef Paul het volgende:
Je mag toch wel zeggen dat de huizen lelijk zijn, wtf
Dat dus. Daarnaast is het ook off-topic.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we het allemaal mee eens, want er is werkelijk nog niemand geweest die heeft gezegd dat hij ze wel mooi vond, en gezien we het er allemaal mee eens zijn staan de neuzen allemaal dezelfde kant op en hoeft het niet nog 30 keer herhaald te worden, afgezien van het feit dat het de afgelopen 8 topics al minimaal 100 keer genoemd is.
We weten het nu wel, het wederom benoemen van de wanstaltige architectuur heeft geen meerwaarde.
Misschien zit je gewoon teveel in de Milly topics, ik had het nog niet zien staan. Ik zit niet de hele nacht in de milly topics, releaxquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we het allemaal mee eens, want er is werkelijk nog niemand geweest die heeft gezegd dat hij ze wel mooi vond, en gezien we het er allemaal mee eens zijn staan de neuzen allemaal dezelfde kant op en hoeft het niet nog 30 keer herhaald te worden, afgezien van het feit dat het de afgelopen 8 topics al minimaal 100 keer genoemd is.
We weten het nu wel, het wederom benoemen van de wanstaltige architectuur heeft geen meerwaarde.
preciesquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Kan ik jullie misschien een kopje thee aanbieden?
Ik zat er ook niet de hele nacht, want ik lag om 23.45 gewoon in bed, maar juist omdat ik er niet zat en dit verdomme NWS is heb ik ze wel bijgelezen, om tot de conclusie te komen dat er 8 topics lang vooral niets toevoegende opmerkingen zijn gepost en er dus feitelijk weinig bij te lezen viel over het NIEUWS in de zaak Milly Boele.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien zit je gewoon teveel in de Milly topics, ik had het nog niet zien staan. Ik zit niet de hele nacht in de milly topics, releax
Klopt, je moet om 11 uur weer terugkomen dan is de persco geweest, als je echt nieuws wilt horenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er ook niet de hele nacht, want ik lag om 23.45 gewoon in bed, maar juist omdat ik er niet zat en dit verdomme NWS is heb ik ze wel bijgelezen, om tot de conclusie te komen dat er 8 topics lang vooral niets toevoegende opmerkingen zijn gepost en er dus feitelijk weinig bij te lezen viel over het NIEUWS in de zaak Milly Boele.
Er wordt inderdaad veel geklaagd over de andere posters....quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er ook niet de hele nacht, want ik lag om 23.45 gewoon in bed, maar juist omdat ik er niet zat en dit verdomme NWS is heb ik ze wel bijgelezen, om tot de conclusie te komen dat er 8 topics lang vooral niets toevoegende opmerkingen zijn gepost en er dus feitelijk weinig bij te lezen viel over het NIEUWS in de zaak Milly Boele.
Inderdaad. DIe kans is klein maar niet uitgesloten imo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Dagonet het volgende:
Het is natuurlijk ook nog steeds mogelijk dat die agent iets raars zag in z'n tuin dat er op wees dat er wellicht gegraven was en daarop naar de politie stapte.
Zouden ze anders niet naar buiten gebracht hebben dat hij met een bekentenis naar de politie ging ipv belangrijke informatie?
Iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Wat had je dan verwacht? Dat de resultaten van diepgaand onderzoek hier staan? Als je nu.nl of een ander willekeurige crappy newssite leest, dan weet je binnen 2 minuten hoe de zaken ervoor staan.
Volgens mij sprak die pot van de voorlichting ook over een bekentenis gisteravond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Dagonet het volgende:
Het is natuurlijk ook nog steeds mogelijk dat die agent iets raars zag in z'n tuin dat er op wees dat er wellicht gegraven was en daarop naar de politie stapte.
Zouden ze anders niet naar buiten gebracht hebben dat hij met een bekentenis naar de politie ging ipv belangrijke informatie?
Ik had hier wel graag willen lezen hoe het kwam dat alleen de TT's veranderden van "waarschijnlijk gevonden" naar "dood gevonden in tuin buurman" naar "gevonden en geïdentificeerd".quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, je moet om 11 uur weer terugkomen dan is de persco geweest, als je echt nieuws wilt horen
Ga dan meteen ook even klagen bij nu.nl want die presenteren het ook als een feit dat zij (en niet een onbekend lichaam) is gevonden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hier wel graag willen lezen hoe het kwam dat alleen de TT's veranderden van "waarschijnlijk gevonden" naar "dood gevonden in tuin buurman" naar "gevonden en geïdentificeerd".
Inderdaad...quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Dagonet het volgende:
Goh, je mag niet zeggen dat Millie lelijk was maar gelukkig mag je wel denigrerende opmerkingen plaatsen over de politie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Volgens mij sprak die pot van de voorlichting ook over een bekentenis gisteravond.
Je moet dan ook 'vermoedelijke pot' zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goh, je mag niet zeggen dat Millie lelijk was maar gelukkig mag je wel denigrerende opmerkingen plaatsen over de politie.
Daar gaat het me niet om, ik had simpelweg verwacht dat, als een TT door de reeks heen wijzigt, daar ook een grond voor is, en dat er dus idd meldingen zijn geweest dat ze gevonden is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ga dan meteen ook even klagen bij nu.nl want die presenteren het ook als een feit dat zij (en niet een onbekend lichaam) is gevonden.
Van mij mag jij Millie ook lelijk noemen hoor. I don't give a damn..quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goh, je mag niet zeggen dat Millie lelijk was maar gelukkig mag je wel denigrerende opmerkingen plaatsen over de politie.
Jij niet, anderen wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Van mij mag jij Millie ook lelijk noemen hoor. I don't give a damn..
Ik vrees dat dit forum niet de bron van alle informatie is en dat je ook op nieuwssites zult moeten kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, ik had simpelweg verwacht dat er, als een TT door de reeks heen wijzigt, dat daar ook een grond voor is, en dat er dus idd meldingen zijn geweest dat ze gevonden is.
En daar was ik in de topics naar op zoek.
Het was vanochtend in het nieuws...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, ik had simpelweg verwacht dat, als een TT door de reeks heen wijzigt, daar ook een grond voor is, en dat er dus idd meldingen zijn geweest dat ze gevonden is.
En daar was ik in de topics naar op zoek.
Wat ik al zei. Laat mensen alsjeblieft niet dit forum als startpunt voor het vergaren van nieuws gebruiken, maar het hier alleen bespreken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was vanochtend in het nieuws...
op die ene foto is ze niet mooi, maar goed soms veranderen ze nog in mooie meisjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Van mij mag jij Millie ook lelijk noemen hoor. I don't give a damn..
Ik ben diep onder de indruk en ontroerd door dit grootse dichtwerk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef sjaco45 het volgende:
Gewoon ergens in Nederland een gesprek via de mobiel.
Een meisje zegt, ma ik doe even open, er staat iemand voor de deur,
gewoon in de dageljkse sleur.
Maar het waren haar laatste woorden,want "iemand" zou haar bruut vermoordden.
Zes dagen leven we tussen hoop en vrees, waar is Milly toch geweest.
Nederland hielp massaal met zoeken, door alle media aandacht ook in alle gaten en hoeken.
Ook wij hadden een A4tje voor ons raam,velen hadden dat gedaan.
Maar dan zie je s'avonds blauwe hekken om een tuin van de buurman staan.
Al gauw word het duidelijk voor iedereen, MILLY ligt daar, heel alleen
Ik geloof het nog niet, zo jong en nog zo'n prachtig leven
Weggerukt, denk ik met angst en beven.
Lieve God U ontfermt zich over haar!
Daarom dit gedicht voor haar als gebaar.
Dag Milly, rust zacht.
Wat een drama vannacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef sjaco45 het volgende:
Gewoon ergens in Nederland een gesprek via de mobiel.
Een meisje zegt, ma ik doe even open, er staat iemand voor de deur,
gewoon in de dageljkse sleur.
Maar het waren haar laatste woorden,want "iemand" zou haar bruut vermoordden.
Zes dagen leven we tussen hoop en vrees, waar is Milly toch geweest.
Nederland hielp massaal met zoeken, door alle media aandacht ook in alle gaten en hoeken.
Ook wij hadden een A4tje voor ons raam,velen hadden dat gedaan.
Maar dan zie je s'avonds blauwe hekken om een tuin van de buurman staan.
Al gauw word het duidelijk voor iedereen, MILLY ligt daar, heel alleen
Ik geloof het nog niet, zo jong en nog zo'n prachtig leven
Weggerukt, denk ik met angst en beven.
Lieve God U ontfermt zich over haar!
Daarom dit gedicht voor haar als gebaar.
Dag Milly, rust zacht.
Wie heeft het nou weer over verkrachting?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat een drama vannacht.
Had die agent in plaats van Milly
Maar zijn herdershond verkracht.
Het gaat om de gedachte. Niet om het 'candlelight' niveau.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik ben diep onder de indruk en ontroerd door dit grootse dichtwerk.
hij is nog geen dader hoor,op dit moment nog verdachte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Die agent is ook niet zo slim om haar in zijn achtertuin te begraven.
Mwach, vaak is NWS één van de snelste bronnen voor updatesquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Laat mensen alsjeblieft niet dit forum als startpunt voor het vergaren van nieuws gebruiken, maar het hier alleen bespreken.
Het was niet zo handig van em om te vertellen waar ze lag......quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Dat dus, en dan is het mooi als je na een nacht van ontwikkelingen die ontwikkelingen ook terug kunt lezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, vaak is NWS één van de snelste bronnen voor updates
Dan is het alsnog treurig natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef l3laster het volgende:
[..]
Het was niet zo handig van em om te vertellen waar ze lag......
maar dat ter zijde... wat voor een zieke hond ben je als je een 12 jarig meisje ombrengt en 5 dagen later verteld waar ze ligt.... geen grap wat is het nut daarvan???
als je nou een of andere zware crimineel omlegt ....
Je kunt ook gewoon een nuttige bijdrage leveren..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef DjinN het volgende:
Kap gvd nou es met mn gvdmmese berichten te verwijderen!Ik wil dit topic in mn AT hebben, ik blijf bezig zo
Stel overijverige mods hier
En dat vind ik nog een van de ergste dingen...iemand met een voorbeeldfunctie die vermoedelijk de dader is..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Frutsel het volgende:
Ik verbaasde me vanochtend op het nieuws over de vraagstelling van sommige journalisten:
"woordvoerdster politie:" Lichaam Milly gevonden, Milly overleden, familie ingelicht"
NOS: Is de 26 jarige verdachte ook de dader?
Daar doen we nog onderzoek naar
NOS: Is er al iets bekend over de toedracht?
Ook daar kunnen we nog niets over zeggen
RTVlokaal:"Is de familie al ingelicht?![]()
Luister dan man!
Wat een triest einde van deze zaakDie buurtbewoner op tv zei nog :"deze week zei ik nog tegen mijn gezin dat als er iets met de meisjes was, ze een probleem hadden, ze naar de buurman konden, die was immers agent'
![]()
Wat een idiot.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Frutsel het volgende:
Ik verbaasde me vanochtend op het nieuws over de vraagstelling van sommige journalisten:
Die buurtbewoner op tv zei nog :"deze week zei ik nog tegen mijn gezin dat als er iets met de meisjes was, ze een probleem hadden, ze naar de buurman konden, die was immers agent'![]()
Je kan ook minder zeuren...ik zet het topic in mn AT zodat ik kan reageren wanneer het mij past. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat "tvp" als dusdanig verkeerde reactie wordt gezien dat het verwijderd moet worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een nuttige bijdrage leveren..
Godquote:
Om 11 uur weten we misschien meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Met niet altijd de gewenste bronvermelding.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, vaak is NWS één van de snelste bronnen voor updates
Voordat jij het gepast vindt is dit topic vast alweer dicht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je kan ook minder zeuren...ik zet het topic in mn AT zodat ik kan reageren wanneer het mij past. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat "tvp" als een verkeerde reactie word gezien.
Klaar met het gedoe nu.
Of dat haar moeder een keertje een uurtje eerder thuiskwam, maar niets van dit alles.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
God
Die had dit kunnen stoppen door de dader aan een blikseminslag te onderwerpen
Ik denk dat die moeder zich over dat feit ook niet al te sjofel voelt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Of dat haar moeder een keertje een uurtje eerder thuiskwam, maar niets van dit alles.
Haar moeder was toch gewoon aan het werk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat die moeder zich over dat feit ook niet al te sjofel voelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |