Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Ik ken mijn buurman niet eens..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit dus
Zorgen voor voldoende sociale controlle maar zelfs dan kun je niet uitsluiten dat er iets ergs met je kind gebeurt .
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.
Dat zei de priester naderhand ook in zijn spijtbetuiging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:49 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.
Heb het klakkeloos overgenomen van die andere topicsquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik de TT staat Millie. Ik vertrouw maar op geppie in deze.
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:49 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |