Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Ik ken mijn buurman niet eens..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit dus
Zorgen voor voldoende sociale controlle maar zelfs dan kun je niet uitsluiten dat er iets ergs met je kind gebeurt .
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.
Dat zei de priester naderhand ook in zijn spijtbetuiging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:49 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.
Heb het klakkeloos overgenomen van die andere topicsquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik de TT staat Millie. Ik vertrouw maar op geppie in deze.
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:49 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Volgens mij zei ik dat alquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?
Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..quote:Dat neemt niet weg dat het interessant kan zijn de beweegredenen van een zieke geest eens te horen.
En toch kan het ook dan nog alle kanten op. Het kan een ongeluk zijn geweest of dat een bepaalde ruzie uit de hand liep of een ordinaire lustmoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:14 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat al
[..]
Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..
Suggestie is idd pas 10x geroepen hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
BEN IK DAN DE ENIGE DIE HET NOG ERGENS NIET VINDT KLOPPEN?
Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Waarom ZEI ze dat dan niet?
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
sorry, het is nog vroeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Suggestie is idd pas 10x geroepen hier
Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
D'r kan toch ook aangebeld zijn. Dan kan je niet meteen zien wie het is maar weet je wel dat er iemand is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.
Dat ZEI ze niet, denk ik, omdat je natuurlijk vaak niet helemaal goed kan zien WIE er voor de deur staat, omdat er iets voor kan staan ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
een goede reden kan die NOOIT hebben. Maar hij moet een reden gehad hebben dunkt mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
Bij het zien van wat precies?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Bij het zien van wat precies?
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
als hij er een vijverbak naast heeft staan bijv. valt het geen hond op. Dat is vaak zo, als wat je zoekt voor je neus staat kijk je langs...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?
Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?
Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
Daar moet je de situatie dan voor kennen. Als hij dat gat ervoor heeft gegraven en afgedekt of uit het zicht van buren dan is het niet zo vreemd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.
kom op, dat is nogal vreemd.
Had geen reet uitgemaakt in deze zaak .quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
In de VS hebben ze ook iets meer ervaring met 800.000 vermiste kinderen per jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |