Wat een laffe, kortzichtige en domme beschuldiging zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten
En dan 's nachts. Het is heel naar als dat in je straat/buurt gebeurd, lijkt me. Dan kan je/iemand al oververmoeid zijn. De mensen dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.
kom op, dat is nogal vreemd.
Het is nog meer typisch Nederlands om te zeiken op het systeem zonder de feiten te kennen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
Alsof ze hier actief op zoek gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is nog meer typisch Nederlands om te zeiken op het systeem zonder de feiten te kennen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is nog meer typisch Nederlands om te zeiken op het systeem zonder de feiten te kennen.
Ja en ze rijden met loeiende sirene van de Chinees naar het buro en hebben onderweg nog wat mensen bekeurd die 53 km/u reden!quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof ze hier actief op zoek gaanDe koffiepauze van 10:00 tot 12:00 is heilig en dan moet er nog geluncht worden. Om 16:45 worden de mailtjes geopend die tips bevatten zodat de collega het de volgende dag kan overnemen. Politie in Nederland
Dat de dader een politieagent is zegt genoeg
De verdachte werkte voor het korps Rotterdam-Rijnmond, Dordrecht valt onder Zuid-Holland-Zuid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...
OT: Dieptriest dat zoiets weer heeft kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof ze hier actief op zoek gaanDe koffiepauze van 10:00 tot 12:00 is heilig en dan moet er nog geluncht worden. Om 16:45 worden de mailtjes geopend die tips bevatten zodat de collega het de volgende dag kan overnemen. Politie in Nederland
Dat verschilt per zaak. Dat de dader een agent is, vind ik eigenlijk helemaal niet zo overdreven schokkend.. Het is alleen een illusie om te denken dat ze het in het buitenland qua agenten veel beter in orde hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lul jij altijd zo ontzettend dom?
OT: Dieptriest dat zoiets weer heeft kunnen gebeuren.
Het zal jouw kind maar zijn.... En des te bozer word ik dat de school van mijn kinderen acties op touw zet voor Haiti waarbij de kinderen langs deuren moeten. Vind dat echt niet kunnen en dit is de reden waarom.
Denk niet dat een 'gewone' agent zo'n invloed kan hebben op het onderzoek hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...
Kinderpostzegels, anyone?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:59 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je gelooft je ogen toch niet hé.
Kan ik jullie misschien een kopje thee aanbieden?quote:
Ik zou zeggen ga zelf bij de politie....quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Kunnen jullie meteen naar de jonge poesjes kijken die ik binnen hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Kan ik jullie misschien een kopje thee aanbieden?
Allereerst was de buurman een bekende van Milly, en gebeurd het verder doorgaans niet snel dat kinderen door bekenden of wildvreemden aan de deur worden ontvoerd en omgebracht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Het zal jouw kind maar zijn.... En des te bozer word ik dat de school van mijn kinderen acties op touw zet voor Haiti waarbij de kinderen langs deuren moeten. Vind dat echt niet kunnen en dit is de reden waarom.
Wat een onzin zeg, laat je toch niet zo leiden door angstquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
ach hij heeft wel een punt hoor ..quote:
Als we maar niet weer tegen die pot aan moeten kijken die gister ook de "voorlichting" deed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga zelf bij de politie....
@Nummer Zoveel Hij kreeg ook een lijk ongezien weggewerkt tot die zelf aan de bel trok, dus ik weet niet tot wat die in staat is.
Ben erg benieuwd naar de feiten die om 11 uur gemeldt worden.
De dader hield ook van jonge poesjes (zie foto op geenstijl). En nee, dit is niet dubbelzinning bedoelt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen jullie meteen naar de jonge poesjes kijken die ik binnen heb
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Als we maar niet weer tegen die pot aan moeten kijken die gister ook de "voorlichting" deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |