Iedereen kan toch lekker zelf naar geenstijl surfen om de foto's te bekijken? Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:05 schreef Paul het volgende:
Mag je nou wel of niet foto's linken van geenstijl?
Maar dat het tweezijdig geinterpreteerd kan worden, vind je stiekem toch wel een beetje leuk hé?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De dader hield ook van jonge poesjes (zie foto op geenstijl). En nee, dit is niet dubbelzinning bedoelt!
Helemaal niet, ik wilde de eerste grapjas alvast voor zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:06 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar dat het tweezijdig geinterpreteerd kan worden, vind je stiekem toch wel een beetje leuk hé?
Nou, ik weet het zo net nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wilde de eerste grapjas alvast voor zijn.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iedereen kan toch lekker zelf naar geenstijl surfen om de foto's te bekijken? Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik ben doorgaans niet het type van puberale grapjes jongen. Ik ben zelf moeder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nou, ik weet het zo net nog niet.
Je deed bijzonder weinig moeite om het te voorkomen. xD
Ach, als je eens zou weten wat voor een seksistische grappen moeders maken. Maar vooruit, ik geloof je dan maar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans niet het type van puberale grapjes jongen. Ik ben zelf moeder.
Waaromquote:
absoluut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Theoretisch gezien zou het natuurlijk nog kunnen dat er sprake is van meerdere daders.
Ja, daar weet jij ook alles van af he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:49 schreef starla het volgende:
[..]
Alsof ze hier actief op zoek gaanDe koffiepauze van 10:00 tot 12:00 is heilig en dan moet er nog geluncht worden. Om 16:45 worden de mailtjes geopend die tips bevatten zodat de collega het de volgende dag kan overnemen. Politie in Nederland
Dat de dader een politieagent is zegt genoeg
Als je dat vannacht gepost had dan was je gelynched, en van PVV-sympathieen verdacht omdat je de verdachte gelijk maar dader noemt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:49 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
Nou.. vermoedelijke dader he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:34 schreef Leandra het volgende:
Als je dat vannacht gepost had dan was je gelynched, en van PVV-sympathieen verdacht omdat je de verdachte gelijk maar dader noemt.
Dat de ouders gisteren zelfs nog met het grootste gemak verdacht werden gemaakt in het eerste topic doet er kennelijk niet toe, dat moest allemaal maar kunnen.
Het zal vast wel meerdere malen gezegd zijn, maar: wat een gruwelijk lelijke huizen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:39 schreef Paul het volgende:
Echt weer in zo'n mooi volksbuurtje in Dordt
Dat nog vragen?quote:
Nee hoor, als het daartoe beperkt was dan had ik het nog kunnen begrijpen, maar hem alleen dader noemen op basis van het feit dat hij zichzelf bij de politie gemeld had, er een lijk in zijn tuin gevonden was en hij door de politie verdachte genoemd werd was vannacht al voldoende om voor PVV-stemmer uitgemaakt te worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nou.. vermoedelijke dader he.
En dat 'lynchen' betrof vooral de mensen die hem meteen de ergste straffen en ziektes toewensten. Over het verschil 'dader' en 'vermoedelijke dader' valt hopelijk niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |