abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79240365
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:37 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Niet van kunnen slapen gaat wel heel ver
Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.

Vorig topic Milly uit Dordrecht, overleden. #7
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar bijv Telegraaf kan wel.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 17-03-2010 08:21:23 ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_79240366
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:35 schreef geppie het volgende:

[..]

Dat zei ik tig topics terug en dat gevoel was niet geveinsd. Twee jaar geleden had het me waarschijnlijk geen moer gedaan maar sinds ik zelf een kind heb grijpen dit soort dingen nu eenmaal aan!
Ik kan er serieus niet van slapen
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.

Het is dan maar goed dat je niet dagelijks beseft hoeveel kids mishandeld, verkracht en ook vermoord worden, anders zou je denk ik nooit meer een oog dichtdoen.

Het is me allemaal wat te selectief en over the top in veel gevallen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79240370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:46 schreef geppie het volgende:

[..]

Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.
Ik denk dat je een tikkie naief bent als je je om deze zaak zo ontzettend druk maakt .
Er worden dagelijks jonge kinderen mishandeld, vermoord en ga zo maar door .

Misschien omdat het nu dichtbijkomt door het nieuws enzo

Voelde me op Koninginnedag ook best wel kut na dat gedoe met die Karst T terwijl ik niemand kende daar.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79240371
Ik had mezelf nooit als extreem gevoelig gekwalificeerd maar wat dierenleed en nu dus ook kinderen betreft ben ik gewoon een 'mietje'.
pi_79240374
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.

Het is dan maar goed dat je niet dagelijks beseft hoeveel kids mishandeld, verkracht en ook vermoord worden, anders zou je denk ik nooit meer een oog dichtdoen.

Het is me allemaal wat te selectief en over the top in veel gevallen.
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79240375
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:51 schreef geppie het volgende:
Ik had mezelf nooit als extreem gevoelig gekwalificeerd maar wat dierenleed en nu dus ook kinderen betreft ben ik gewoon een 'mietje'.
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.
pi_79240379
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:50 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Misschien omdat het nu dichtbijkomt door het nieuws enzo
Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in! Ik heb het net zo met die Maddie huppeldepup die in Portugal verdween.

Dat met Koninginnedag vorig jaar heeft dan weer een mindere impact op mij gehad, raar he?!
pi_79240380
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?
Zeer zeker, dat heb ik zelf ook gedaan.

Maar het gaat mij om de mensen die hun emoties zo graag aandikken in dit soort gevallen. Mensen die aan niets anders meer kunnen denken, mensen die de hele dag al geen hap meer door hun keel krijgen etc. Ik ga niet per geval beoordelen of het wel waar is, maar dat veel mensen de behoefte voelen om enorm te overdrijven staat voor mij wel vast.
pi_79240383
Ik ben alleen geïnteresseerd in het hoe en waarom. Waarom maakte hij het kind af, en waarom al die moeite doen in de tuin, om je vervolgens ineens aan te geven. Als je toch al zo 'twisted' bent, zou ik gaan voor de perfecte moord.
pi_79240385
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.
Je gaat voorbij aan het feit dat mensen gaan meeleven met de ouders en dat meisje . Het is niet zo dat er op pagina 11 in de Telegraaf staat : "Lijk vermiste meisje Milly gevonden in Dordrecht"

Vrijwel alle actualiteitenprogramma's op tv zoals EditieNL , Boulevard , Hart v Nederland maar ook Pauw en Witteman , opsporing verzocht , vermist RTL nieuws enz enz hele week hoor en lees je erover .

Omdat je met de zaak bezig bent , deze volgt en een mening vormt is het volkomen logisch dat je je ff rot voelt als dat meisje dan dood gevonden wordt .

Er niet van slapen gaat weer te ver imo . Dan slaap je op een gegeven moment helemaal niet meer idd...
pi_79240386
Ik vind het heel erg voor de familie en met name voor de ouders en eventuele broers/zusjes maar er niet van kunnen slapen of er de hele dag aan denken dat heb ik niet....aan de ene kant mooi dat jij dat anders aanvoelt maar wellicht wat minder goed voor jezelf....de wereld is helaas niet mooi en er lopen heel veel mensen in rond die hele nare dingen doen....verschrikkelijk maar het is nu eenmaal zo...aard van het beestje . Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten en toch wat beter slapen de komende dagen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_79240388
No Guts, No Glory
pi_79240391
Ben gewoon emotioneel een beetje labiel ofzo Tis nou niet dat ik het élke keer heb met dit soort zaken, het niet kunnen slapen bedoel ik.

Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?
pi_79240392
Hopen trouwens dat die gast nu ook snel met een verklaring komt .
Kunnen die ouders ook aan hun rouwproces gaan beginnen .
pi_79240393
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:

Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?
Ik kan niet slapen omdat vorige week de kat van de buren is overleden.
pi_79240394
Ik hoop nog steeds dat het een 'ongeluk' was zoals er in het vorige topic al werd geopperd en dat ie zich toen geen raad wist. Lijkt me iets beter te behappen dan dat ie dr verkracht en weet ik veel wat heeft.
pi_79240395
ik word net wakker Geppie moet zo werken haha
No Guts, No Glory
pi_79240397
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:07 schreef nuget het volgende:
ik word net wakker Geppie moet zo werken haha
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnen
pi_79240398
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Ben gewoon emotioneel een beetje labiel ofzo Tis nou niet dat ik het élke keer heb met dit soort zaken, het niet kunnen slapen bedoel ik.

[sup]Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?[/sup]
Zie onder mijn nickname
Optimist tot in de kist
pi_79240399
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:08 schreef geppie het volgende:

[..]

Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnen
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het AD
pi_79240400
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
pi_79240401
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:10 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het AD
Mooi, want ik ga vanmiddag weer een paar uurtjes
pi_79240405
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.

Je vergeet het feit dat er er op lijkt dat de dader gewoon heeft aangebeld en het meisje dus in haar eigen huis was dus niets buiten zijn.
Optimist tot in de kist
pi_79240407
Is dat zo? Ik weet niks van de zaak verder, alleen de laatste paar dingetjes. Always trust a cop.
pi_79240408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend heb )
pi_79240410
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
pi_79240411
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend heb )
Nee nee. Want ik heb de psychopaat weggenomen. Die wonen niet allemaal op een kluitje.
pi_79240413
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
Ik doe zelf de deur in ieder geval nooit open tenzij ik iets besteld heb en er een bestelbusje staat. Meestal zijn het toch vervelende collectanten of kinderen die belletje lellen.
pi_79240414
quote:
Je zou je moeten afvragen wat de toegevoegde waarde is om de deur wel te openen als kind. Ze komen toch niet voor het kind en als ze wel voor het kind komen (vriendjes bijv.) dan weten ze dat wel of herkennen ze hun.

Het ligt een beetje aan de leeftijd, maar ik kan me niet bedenken wanneer het gunstig is dat een kind van 8 bijv. de deur opent voor een totaal onbekende man.
pi_79240415
quote:
En wanneer mogen ze het dan wel....dit kind was 12 jaar wanneer hadden de ouders het dan wel mogen toestaan. 13, 15 17.......kinderen gaan tegenwoordig al met 14 jaar stappen en dat schijnt heel normaal te zijn om dan heel laat thuis te komen en dan zouden ze niet de deur mogen opendoen als de ouders er niet zijn.....dit is een heel ongelukkig voorval maar volgens mij staan niet dagelijks moordenaars aan iemands voordeur op de bel te drukken.
Optimist tot in de kist
pi_79240417
quote:
Het was geen 5 jarige... maar een twaalfjarige die naar de.middelbare school ging van 1.65 lang. Moet je dan tot je 18e toestemming van je ouders vragen om de deur open te doen?
pi_79240420
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik doe zelf de deur in ieder geval nooit open tenzij ik iets besteld heb en er een bestelbusje staat. Meestal zijn het toch vervelende collectanten of kinderen die belletje lellen.
Ik heb inmiddels de verkopers van energiemaatschappijen etc. duidelijk kunnen maken met de sticker van de VARA dat ze niet welkom zijn....nu de Jehovagetuigen nog...
Optimist tot in de kist
pi_79240422
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels de verkopers van energiemaatschappijen etc. duidelijk kunnen maken met de sticker van de VARA dat ze niet welkom zijn....nu de Jehovagetuigen nog...
Dan neem ik altijd een knuppel mee naar de deur.
pi_79240423
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Je zou je moeten afvragen wat de toegevoegde waarde is om de deur wel te openen als kind. Ze komen toch niet voor het kind en als ze wel voor het kind komen (vriendjes bijv.) dan weten ze dat wel of herkennen ze hun.

Het ligt een beetje aan de leeftijd, maar ik kan me niet bedenken wanneer het gunstig is dat een kind van 8 bijv. de deur opent voor een totaal onbekende man.
Pfft wat een onzin. Bij mijn ouders in de buurt lag regelmatig een schaap in de sloot, die mensen bellen dus ergens aan. Moeten die kinderen dan niet opendoen en zeggen dat ze bij die en die buurman moeten zijn?

Of als er een kat/portomonnee kwijt is en er gevraagd wordt of je die hebt gezien?

Of pakketjes aannemen?

Allemaal prima redenen om de deur open te doen, ook voor een kind.

Je kunt je kinderen toch niet opsluiten tot hun 20ste Kinderen worden tegenwoordig al overdreven beschermd, buiten spelen is gevaarlijk, terwijl vroeger kinderen gewoon tot het donker buiten speelden, zonder toezicht van ouders. En pedofielen/moordenaars komen echt niet meer voor dan 30 jaar oid geleden......
pi_79240427
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Dan neem ik altijd een knuppel mee naar de deur.

Ik zeg gewoon NEE, geen interesse...alhoewel ze die woorden niet schijnen te kennen ....daarom herhaal ik ze net zo lang tot ze me zat zijn ....volgens mij hebben ze het zo langzamerhand door dat het op mijn adres niets wordt want ik heb ze al een tijdje niet gezien....ze zijn nu vervangen door Mormonen
Optimist tot in de kist
pi_79240429
Nee buiten dat is het natuurlijk ook zo dat het in veel gevallen ook nog eens een bekende is.
pi_79240430
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:24 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Pfft wat een onzin. Bij mijn ouders in de buurt lag regelmatig een schaap in de sloot, die mensen bellen dus ergens aan. Moeten die kinderen dan niet opendoen en zeggen dat ze bij die en die buurman moeten zijn?

Of als er een kat/portomonnee kwijt is en er gevraagd wordt of je die hebt gezien?

Of pakketjes aannemen?

Allemaal prima redenen om de deur open te doen, ook voor een kind.

Je kunt je kinderen toch niet opsluiten tot hun 20ste

En toch is de toegevoegde waarde zeer gering in al die gevallen die jij noemt dat een kind van 6 de deur open doet voor een totaal onbekend persoon.

Ik zeg niet dat je het een kind zou moeten verbieden, maar het heeft zeer zelden enig nut en daar staat een behoorlijke kwetsbaarheid tegenover.

[ Bericht 0% gewijzigd door Theoria_Colorum op 17-03-2010 05:33:16 ]
pi_79240431
quote:
Dat is natuurlijk absurd..

Moeten wij ons kinderen zo opvoeden? dan kan je beter je kinderen aan een riem vastmaken met 10 meter rondom je huis! kom op zeg...
pi_79240432
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:28 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk absurd..

Moeten wij ons kinderen zo opvoeden? dan kan je beter je kinderen aan een riem vastmaken met 10 meter rondom je huis! kom op zeg...
Rustig maar, het was maar een vraag naar aanleiding van het gebeurde...
pi_79240433
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon NEE, geen interesse...alhoewel ze die woorden niet schijnen te kennen ....daarom herhaal ik ze net zo lang tot ze me zat zijn ....volgens mij hebben ze het zo langzamerhand door dat het op mijn adres niets wordt want ik heb ze al een tijdje niet gezien....ze zijn nu vervangen door Mormonen
Mormonen??? Oh, die zijn nieuw.

Ik voelde me gek genoeg eindelijk eens volwassen, toen ik op mijn 26ste voor het eerst jehova's aan mijn voordeur had. Woonde al 9 jaar op mezelf en had ze nog nooit getroffen en die voet tussen mijn deur gemerkt
pi_79240436
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:30 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Mormonen??? Oh, die zijn nieuw.

Ik voelde me gek genoeg eindelijk eens volwassen, toen ik op mijn 26ste voor het eerst jehova's aan mijn voordeur had. Woonde al 9 jaar op mezelf en had ze nog nooit getroffen en die voet tussen mijn deur gemerkt
Voordeel van Mormonen....je herkent ze van grote afstand...altijd keurig strak in het pak en met gepoetste schoenen....ik doe de deur niet open als ik ze op tijd signaleer
Optimist tot in de kist
pi_79240437
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:28 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

En toch is de toegevoegde waarde zeer gering in al die gevallen die jij noemt dat een kind van 6 de deur open doet voor een totaal onbekend persoon.

Ik zeg niet dat je het een kind zou moeten verbieden, maar het heeft zeer zelden enig nut en daar staat een behoorlijke kwetsbaarheid tegenover. Ook voor dieven etc.
Leeftijd van kind wordt verlaagd van 12, naar 8 naar 6 in jouw verweer

Bovendien laat je kinderen van 6 niet alleen thuis. Achtjarigen ook niet of maar heel even, maar twaalfjarigen lijkt me prima. De deur opendoen terwijl je als ouder thuis bent of in de tuin oid, lijkt me prima....
pi_79240440
Tijd om te gaan slapen...discussieer hier nog even verder
Optimist tot in de kist
pi_79240441
Slaap lekker!
pi_79240442
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:33 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Leeftijd van kind wordt verlaagd van 12, naar 8 naar 6 in jouw verweer

Bovendien laat je kinderen van 6 niet alleen thuis. Achtjarigen ook niet of niet lang, maar twaalfjarigen lijkt me prima.
Er zijn genoeg 8 jarige kids die langere tijd alleen thuis zijn.

Ik specificeer een leeftijd omdat je dan weet waar je over praat; jij komt slechts met wat algemeenheden waar bij nader inzien vrij weinig van overblijft als je het je praktisch voorstelt. De hele vraag werd überhaupt los van dit misdrijf gesteld.
pi_79240443
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:36 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Er zijn genoeg 8 jarige kids die uren alleen thuis zijn.

Ik specificeer een leeftijd omdat je dan weet waar je over praat; jij komt slechts met wat algemeenheden waar bij nader inzien vrij weinig van overblijft als je het je praktisch voorstelt. De hele vraag werd überhaupt los van dit misdrijf gesteld.

Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
pi_79240445
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst.
Ik denk dat niemand die insteek heeft, maar om een juiste balans te vinden lijkt me rete moeilijk!
pi_79240446
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand die insteek heeft, maar om een juiste balans te vinden lijkt me rete moeilijk!
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.
pi_79240448
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Bedankt voor de waarschuwing maar je bent te laat!
pi_79240453
quote:

[..]

Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst . Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Dit dus

Zorgen voor voldoende sociale controlle maar zelfs dan kun je niet uitsluiten dat er iets ergs met je kind gebeurt .
pi_79240454
quote:

[..]

Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.
pi_79240456
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dit dus

Zorgen voor voldoende sociale controlle maar zelfs dan kun je niet uitsluiten dat er iets ergs met je kind gebeurt .
Ik ken mijn buurman niet eens..
pi_79240458
quote:

[..]

† In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 05:54:29 #54
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_79240460
quote:

[..]

Dat zei de priester naderhand ook in zijn spijtbetuiging.
pi_79240462
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 05:49 schreef Theoria_Colorum het volgende:

Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.

Kijk eens naar je eigen jeugd, ik moest op die leeftijd gewoon aantal kilometers fietsen naar school, ongeacht het weer! Tegenwoordig is het maar gewoon als je kind zomaar naar school brengt met de auto!
pi_79240465
Als 8 jarige ging ik ook in mijn eentje op de fiets naar het zwembad in de zomer. Ik leefde daar gewoon, net als al mijn leeftijdsgenootjes. En ouders, die wareen daar echt niet altijd bij.
pi_79240480
Ik de TT staat Millie. Ik vertrouw maar op geppie in deze.
pi_79240484
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik de TT staat Millie. Ik vertrouw maar op geppie in deze.
Heb het klakkeloos overgenomen van die andere topics

Op teletekst staat er trouwens Milly
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 maart 2010 @ 06:15:22 #59
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_79240487
Damn..
pi_79240488
-edit
pi_79240492
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:16 schreef geppie het volgende:
-edit
Heu..?
pi_79240522
Trieste ontknoping .
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 06:41:37 #63
42184 crew  DaMart
pi_79240537
Trieste afloop zo, al was de kans op een goede afloop sowieso al niet echt groot meer .

Wel apart dat niemand ook heeft gezien dat ze werd begraven in die tuin.
pi_79240539
Echt niet te geloven...........................oom Agent mag wel even uitleg geven.

RIP
pi_79240541
Tragisch... als je foto's van die knakker ziet zou je never nooit verwachten dat het een kindermoordenaar is... zoals zo vaak...

Gelukkig is de waarheid snel boven water gekomen, onzekerheid is misschien nog wel het ergste lot voor ouders..
  Boks-Chick woensdag 17 maart 2010 @ 06:49:43 #66
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_79240560
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
lolwut
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 06:50:04 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_79240561
Aww, ik was er al bang voor. Werd vannacht wakker, en keek maar niet even op m'n iPhone, bang voor dit bericht. Terecht voorgevoel helaas. Sterkte voor de ouders en nabestaanden.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79240575
Arm meisje. Ik ben benieuwd wat er verder gebeurd is... Wat een nachtmerrie voor de ouders
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79240581
quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:35 schreef geppie het volgende:

[..]

Dat zei ik tig topics terug en dat gevoel was niet geveinsd. Twee jaar geleden had het me waarschijnlijk geen moer gedaan maar sinds ik zelf een kind heb grijpen dit soort dingen nu eenmaal aan!
Ik kan er serieus niet van slapen

Quote Theoria_Colorum: Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.

Je kan wel gevoelig reageren, tis toch ook heel erg. En ook voor de ouders en de broer en zus. En zeker als iemand dan ook nog eens daar in de buurt woont.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dalilah op 17-03-2010 07:05:54 ]
pi_79240593
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:49 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:06:32 #71
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79240624
sneu man dit
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79240630
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:07:25 #73
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79240634
het profiel van die sander vreeswijk is alweer ge niet OK'd

waarom doen mensen dat toch?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79240640
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?

Dat neemt niet weg dat het interessant kan zijn de beweegredenen van een zieke geest eens te horen.
pi_79240651
Deel 8 alweer.

Nou net pas gelezen dat ze gevonden is. RIP meisje.
pi_79240652
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?
Volgens mij zei ik dat al
quote:
Dat neemt niet weg dat het interessant kan zijn de beweegredenen van een zieke geest eens te horen.
Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..
pi_79240670
Raar eigenlijk dat de politie niet al veel eerder omliggende huizen heeft geinspecteerd, en ook vreemd dat ze dat gisteravond pas in Milly's huis deden?

Kan iemand in de OP niet een samenvatting maken van wat al bekend is nu, ik zie de naam van de vermoedelijke dader zelfs voorbij komen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:19:23 #78
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_79240672
BEN IK DAN DE ENIGE DIE HET NOG ERGENS NIET VINDT KLOPPEN?

Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Waarom ZEI ze dat dan niet?
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
pi_79240705
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:14 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik dat al
[..]

Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..
En toch kan het ook dan nog alle kanten op. Het kan een ongeluk zijn geweest of dat een bepaalde ruzie uit de hand liep of een ordinaire lustmoord.

Op basis van wat we nu weten kan het het van alles zijn geweest.
pi_79240710
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:

Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
Suggestie is idd pas 10x geroepen hier
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:25:30 #81
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_79240711
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:25 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Suggestie is idd pas 10x geroepen hier
sorry, het is nog vroeg.
pi_79240718
quote:

Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.
  ESF Reporter woensdag 17 maart 2010 @ 07:27:43 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_79240723
quote:

D'r kan toch ook aangebeld zijn. Dan kan je niet meteen zien wie het is maar weet je wel dat er iemand is.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:28:19 #84
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_79240729
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.
dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.
pi_79240734
quote:

Dat ZEI ze niet, denk ik, omdat je natuurlijk vaak niet helemaal goed kan zien WIE er voor de deur staat, omdat er iets voor kan staan ofzo.
pi_79240736
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:

[..]

een goede reden kan die NOOIT hebben. Maar hij moet een reden gehad hebben dunkt mij.

Is er idd een mod die alle feiten e.d. in de OP wil zetten.

Hoor net in tram 11.00 persconf.
pi_79240741
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:28 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:31:55 #88
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_79240746
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?
pi_79240761
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Bij het zien van wat precies?
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:36:49 #90
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_79240773
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Bij het zien van wat precies?
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.

kom op, dat is nogal vreemd.
pi_79240774
Verschrikkelijk.

maar wát een massahysterie in dit topic zeg...
pi_79240789
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?

Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
pi_79240792
Hoe ziek kun je zijn....
I feel kinda Locrian today
pi_79240795
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

als hij er een vijverbak naast heeft staan bijv. valt het geen hond op. Dat is vaak zo, als wat je zoekt voor je neus staat kijk je langs...
pi_79240801
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
I feel kinda Locrian today
pi_79240807
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...
pi_79240818
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:36 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.

kom op, dat is nogal vreemd.
Daar moet je de situatie dan voor kennen. Als hij dat gat ervoor heeft gegraven en afgedekt of uit het zicht van buren dan is het niet zo vreemd.

Wat ik wel erg opmerkelijk vind is dat niemand hem of haar bij het huis of op straat heeft gezien. Zeker zo rond 17:30.

Hij moet toch ook dondersgoed beseft hebben dat er altijd een goede kans bestaat dat staan voor een huis, aanbellen etc. door iets of iemand opgemerkt kan worden.
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:42:01 #98
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_79240823
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
Had geen reet uitgemaakt in deze zaak .
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:43:43 #100
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79240833
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:

[..]

In de VS hebben ze ook iets meer ervaring met 800.000 vermiste kinderen per jaar.
Daar zouden ze het amber alert ook niet een dag later hebben ingezet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')