Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Niet van kunnen slapen gaat wel heel ver
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar bijv Telegraaf kan wel.
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat zei ik tig topics terug en dat gevoel was niet geveinsd. Twee jaar geleden had het me waarschijnlijk geen moer gedaan maar sinds ik zelf een kind heb grijpen dit soort dingen nu eenmaal aan!
Ik kan er serieus niet van slapen
Ik denk dat je een tikkie naief bent als je je om deze zaak zo ontzettend druk maakt .quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:46 schreef geppie het volgende:
[..]
Niet eens zozeer omdat het meisje dood is maar omdat ze al die tijd zó dicht bij haar ouderlijk huis was. En omdat het waarschijnlijk door een 'buurman/buurtgenoot' is gedaan.
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Extreem gevoelige mensen kunnen dat misschien wel hebben, maar niet half Nederland is als zodanig te kwalificeren.
Het is dan maar goed dat je niet dagelijks beseft hoeveel kids mishandeld, verkracht en ook vermoord worden, anders zou je denk ik nooit meer een oog dichtdoen.
Het is me allemaal wat te selectief en over the top in veel gevallen.
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:51 schreef geppie het volgende:
Ik had mezelf nooit als extreem gevoelig gekwalificeerd maar wat dierenleed en nu dus ook kinderen betreft ben ik gewoon een 'mietje'.
Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in! Ik heb het net zo met die Maddie huppeldepup die in Portugal verdween.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien omdat het nu dichtbijkomt door het nieuws enzo
Zeer zeker, dat heb ik zelf ook gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je mag toch zeker wel gewoon je medeleven betuigen en zeggen dat je het erg vind ?
Je gaat voorbij aan het feit dat mensen gaan meeleven met de ouders en dat meisje . Het is niet zo dat er op pagina 11 in de Telegraaf staat : "Lijk vermiste meisje Milly gevonden in Dordrecht"quote:Op woensdag 17 maart 2010 04:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog is het uiterst selectief om je juist om dit misdrijf zo druk te maken. Je slaapt er zelfs niet van zeg je.
Ik kan niet slapen omdat vorige week de kat van de buren is overleden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?![]()
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:07 schreef nuget het volgende:
ik word net wakker Geppie moet zo werken haha
Zie onder mijn nicknamequote:Op woensdag 17 maart 2010 05:03 schreef geppie het volgende:
Ben gewoon emotioneel een beetje labiel ofzoTis nou niet dat ik het élke keer heb met dit soort zaken, het niet kunnen slapen bedoel ik.
[sup]Vanwaar zijn jullie eigenlijk nog allemaal wakker?[/sup]![]()
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het ADquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:08 schreef geppie het volgende:
[..]
Ah, tja het is dat ik vanwege mijn emotionele labiliteit deels in de ziektewet zit anders had ik over een half uur al moeten beginnen
Mooi, want ik ga vanmiddag weer een paar uurtjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Werken is goed voor de geest las ik vandaag in het AD
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:11 schreef DrDentz het volgende:
De mensen in die buurt die hun kinderen binnen houden moeten ook eens statistiek leren. De kans dat er binnen afzienbare tijd in dezelfde wijk opnieuw een kind verdwijnt verwerp ik.
Nee nee. Want ik heb de psychopaat weggenomen. Die wonen niet allemaal op een kluitje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Je snapt weinig van statistiek. De kans dat dit nog eens gebeurt, is net zo groot als daarvoor (hoewel ik de aanhouding van de buurman er niet in meegerekend heb)
Ik doe zelf de deur in ieder geval nooit open tenzij ik iets besteld heb en er een bestelbusje staat. Meestal zijn het toch vervelende collectanten of kinderen die belletje lellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
Je zou je moeten afvragen wat de toegevoegde waarde is om de deur wel te openen als kind. Ze komen toch niet voor het kind en als ze wel voor het kind komen (vriendjes bijv.) dan weten ze dat wel of herkennen ze hun.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Zouden we onze kinderen eigenlijk moeten leren dat ze dus voor níemand de deur open doen bij afwezigheid van ouders?
En wanneer mogen ze het dan wel....dit kind was 12 jaar wanneer hadden de ouders het dan wel mogen toestaan. 13, 15 17.......kinderen gaan tegenwoordig al met 14 jaar stappen en dat schijnt heel normaal te zijn om dan heel laat thuis te komen en dan zouden ze niet de deur mogen opendoen als de ouders er niet zijn.....dit is een heel ongelukkig voorval maar volgens mij staan niet dagelijks moordenaars aan iemands voordeur op de bel te drukken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Het was geen 5 jarige... maar een twaalfjarige die naar de.middelbare school ging van 1.65 lang. Moet je dan tot je 18e toestemming van je ouders vragen om de deur open te doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Ik heb inmiddels de verkopers van energiemaatschappijen etc. duidelijk kunnen maken met de sticker van de VARA dat ze niet welkom zijn....nu de Jehovagetuigen nog...quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik doe zelf de deur in ieder geval nooit open tenzij ik iets besteld heb en er een bestelbusje staat. Meestal zijn het toch vervelende collectanten of kinderen die belletje lellen.
Dan neem ik altijd een knuppel mee naar de deur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de verkopers van energiemaatschappijen etc. duidelijk kunnen maken met de sticker van de VARA dat ze niet welkom zijn....nu de Jehovagetuigen nog...
Pfft wat een onzin. Bij mijn ouders in de buurt lag regelmatig een schaap in de sloot, die mensen bellen dus ergens aan. Moeten die kinderen dan niet opendoen en zeggen dat ze bij die en die buurman moeten zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:20 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Je zou je moeten afvragen wat de toegevoegde waarde is om de deur wel te openen als kind. Ze komen toch niet voor het kind en als ze wel voor het kind komen (vriendjes bijv.) dan weten ze dat wel of herkennen ze hun.
Het ligt een beetje aan de leeftijd, maar ik kan me niet bedenken wanneer het gunstig is dat een kind van 8 bijv. de deur opent voor een totaal onbekende man.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dan neem ik altijd een knuppel mee naar de deur.
En toch is de toegevoegde waarde zeer gering in al die gevallen die jij noemt dat een kind van 6 de deur open doet voor een totaal onbekend persoon.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:24 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Pfft wat een onzin. Bij mijn ouders in de buurt lag regelmatig een schaap in de sloot, die mensen bellen dus ergens aan. Moeten die kinderen dan niet opendoen en zeggen dat ze bij die en die buurman moeten zijn?
Of als er een kat/portomonnee kwijt is en er gevraagd wordt of je die hebt gezien?
Of pakketjes aannemen?
Allemaal prima redenen om de deur open te doen, ook voor een kind.
Je kunt je kinderen toch niet opsluiten tot hun 20ste![]()
Dat is natuurlijk absurd..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:16 schreef geppie het volgende:
Rustig maar, het was maar een vraag naar aanleiding van het gebeurde...quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:28 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk absurd..
Moeten wij ons kinderen zo opvoeden? dan kan je beter je kinderen aan een riem vastmaken met 10 meter rondom je huis! kom op zeg...
Mormonen??? Oh, die zijn nieuw.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon NEE, geen interesse...alhoewel ze die woorden niet schijnen te kennen....daarom herhaal ik ze net zo lang tot ze me zat zijn
....volgens mij hebben ze het zo langzamerhand door dat het op mijn adres niets wordt want ik heb ze al een tijdje niet gezien....ze zijn nu vervangen door Mormonen
Voordeel van Mormonen....je herkent ze van grote afstand...altijd keurig strak in het pak en met gepoetste schoenen....ik doe de deur niet open als ik ze op tijd signaleerquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:30 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Mormonen??? Oh, die zijn nieuw.
Ik voelde me gek genoeg eindelijk eens volwassen, toen ik op mijn 26ste voor het eerst jehova's aan mijn voordeur had. Woonde al 9 jaar op mezelf en had ze nog nooit getroffen en die voet tussen mijn deur gemerkt
Leeftijd van kind wordt verlaagd van 12, naar 8 naar 6 in jouw verweerquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:28 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En toch is de toegevoegde waarde zeer gering in al die gevallen die jij noemt dat een kind van 6 de deur open doet voor een totaal onbekend persoon.
Ik zeg niet dat je het een kind zou moeten verbieden, maar het heeft zeer zelden enig nut en daar staat een behoorlijke kwetsbaarheid tegenover. Ook voor dieven etc.
Er zijn genoeg 8 jarige kids die langere tijd alleen thuis zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:33 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Leeftijd van kind wordt verlaagd van 12, naar 8 naar 6 in jouw verweer![]()
Bovendien laat je kinderen van 6 niet alleen thuis. Achtjarigen ook niet of niet lang, maar twaalfjarigen lijkt me prima.
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:36 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Er zijn genoeg 8 jarige kids die uren alleen thuis zijn.
Ik specificeer een leeftijd omdat je dan weet waar je over praat; jij komt slechts met wat algemeenheden waar bij nader inzien vrij weinig van overblijft als je het je praktisch voorstelt. De hele vraag werd überhaupt los van dit misdrijf gesteld.
Ik denk dat niemand die insteek heeft, maar om een juiste balans te vinden lijkt me rete moeilijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst.
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand die insteek heeft, maar om een juiste balans te vinden lijkt me rete moeilijk!
Bedankt voor de waarschuwing maar je bent te laat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet aan beginnen gewoon. Kinderen.
Dit dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst . Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:40 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga mijn kinderen niet opvoeden met angst. Ze mogen best de weg wijzen, buiten spelen, zelf naar school lopen als er geen drukke wegen zijn enz enz.
Ik ken mijn buurman niet eens..quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dit dus
Zorgen voor voldoende sociale controlle maar zelfs dan kun je niet uitsluiten dat er iets ergs met je kind gebeurt .
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zei de priester naderhand ook in zijn spijtbetuiging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 05:49 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Daar zal iedereen naar streven, maar er werd gekeken naar de mogelijke afwegingen die mee kunnen spelen. Iedereen maakt daarin andere keuzes, maar een bepaalde voorzichtigheid is altijd nodig. Of een kind nu 7 of 11 is.
Heb het klakkeloos overgenomen van die andere topicsquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik de TT staat Millie. Ik vertrouw maar op geppie in deze.
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:49 schreef BrandX het volgende:
Vreselijk dit. Extra schokkend omdat de dader een politieagent is.
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste dus. Ben echt heel erg benieuwd naar het waarom van zijn daad.
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Volgens mij zei ik dat alquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Is er ooit een goede reden om een 12-jarig kind te vermoorden?
Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..quote:Dat neemt niet weg dat het interessant kan zijn de beweegredenen van een zieke geest eens te horen.
En toch kan het ook dan nog alle kanten op. Het kan een ongeluk zijn geweest of dat een bepaalde ruzie uit de hand liep of een ordinaire lustmoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:14 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat al
[..]
Overwegend eens, maar eigenlijk weten we nu al dat het geen rationele reden zal zijn, dus dat zal weinig verassend zijn lijkt me. Misschien voor de familie wel belangrijk om te horen, maar bevredigend zal het antwoord niet worden..
Suggestie is idd pas 10x geroepen hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
BEN IK DAN DE ENIGE DIE HET NOG ERGENS NIET VINDT KLOPPEN?
Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Waarom ZEI ze dat dan niet?
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
sorry, het is nog vroeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Suggestie is idd pas 10x geroepen hier
Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
Millie moest ophangen toen ze diezelfde avond van haar verdwijning belde met haar moeder omdat er 'iemand' / een meneer voor de deur stond? Dat was dus de buurman.
Volgens mij was er veel meer aan de hand. Een relatie die tuisen die 26jarige en haarzelf die stuk gelopen is met alle gevolgen van dien.
D'r kan toch ook aangebeld zijn. Dan kan je niet meteen zien wie het is maar weet je wel dat er iemand is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ze moet op een gegeven moment van haar woning naar de buurman's woning zijn gekomen. Levend of dood op klaarlichte dag (tussen 17:30 en 18:30). Dat helemaal niemand iets heeft gezien is ook vrij opmerkelijk.
Dat ZEI ze niet, denk ik, omdat je natuurlijk vaak niet helemaal goed kan zien WIE er voor de deur staat, omdat er iets voor kan staan ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:19 schreef Het_Biertje het volgende:
een goede reden kan die NOOIT hebben. Maar hij moet een reden gehad hebben dunkt mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Denk je dat hij een goede reden had? Vergeet dat maar rustig, is gewoon een zieke geest, punt.
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat niemand die buurman heeft zien graven is nog aparter.
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
Bij het zien van wat precies?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Bij het zien van wat precies?
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:30 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar kan ik me 's nachts met een beperkt uitzicht me nog wel iets bij voorstellen. Misschien was het allemaal wel gepland en heeft hij voor de moord al gezorgd dat er een plek was in de tuin om haar te dumpen.
als hij er een vijverbak naast heeft staan bijv. valt het geen hond op. Dat is vaak zo, als wat je zoekt voor je neus staat kijk je langs...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Maar dan moet er bij iemand toch een belletje gaan rinkelen?
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?
Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
de politie zit fout op div. punten. Maar wie weet heeft de dader hier een rol in...quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet niet wanneer ze vermoord is, maar was dan misschien allang gedaan?
Maar nogmaals, wat een blunder dat politie zo laat aan huiszoekingen is begonnen. Daarom gaf hij zich aan natuurlijk.
Daar moet je de situatie dan voor kennen. Als hij dat gat ervoor heeft gegraven en afgedekt of uit het zicht van buren dan is het niet zo vreemd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
niemand heeft haar naar het huis van de buurman zien gaan, niemand heeft hem horen.zien graven. Als er een gat was heeft niemand opgemerkt dat het gat open/dicht was. Niemand heeft die buurman voor haar huis zien staan.
kom op, dat is nogal vreemd.
Had geen reet uitgemaakt in deze zaak .quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
In de VS hebben ze ook iets meer ervaring met 800.000 vermiste kinderen per jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef starla het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, in de VS gaan ze standaard alle huizen af in een 2 kilometer radius ofzo om te vragen of ze iets gezien of gehoord hebben. In Nederland gaan ze met de voetjes op tafel zitten om op 'tips' te wachten. Kwestie van mentaliteitsverschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |