quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:04 schreef Mallet het volgende:
1,5 is best lang! Ik kan me natuurlijk plekken voorstellen waar het vervelender is om te wachten! Kom je nu niet in de knoop met je andere ritten? Of had je er maar één?
Bij Easy Way willen ze inderdaad dat je een HBO of universitaire studie volgt. Tijdens mijn sollicitatie is uitgelegd dat dit misschien discriminerend lijkt, maar ze kregen nogal veel klachten van klanten over de representativiteit van de chauffeurs / hikers. Dit schijnt een stuk minder te zijn geworden sinds ze eisen zijn gaan stellen aan het opleidingsniveau. Dit is wat mij tijdens de sollicitatie is gezegd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:54 schreef Justout777 het volgende:
Is deze baan alleen mogelijk voor > hbo studenten mogelijk ?
aangezien ik de website's heb doorgekeken en allemaal vragen voor hbo of hoger.
Ikzelf studeer HBO en het lijkt me onwijs leuk om op afroep te kunnen werken als chauffeur. ik ben bijna 20 en heb ook bijna 2 jaar mijn rijbewijs.
Ik heb dagen dat ik 8/9 uur moet wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
1.5 uur wachten lang vinden? 1,5 uur is niets, ik wacht regelmatig 2, 3 uur of langer.
Oke dank je wel voor de info.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij Easy Way willen ze inderdaad dat je een HBO of universitaire studie volgt. Tijdens mijn sollicitatie is uitgelegd dat dit misschien discriminerend lijkt, maar ze kregen nogal veel klachten van klanten over de representativiteit van de chauffeurs / hikers. Dit schijnt een stuk minder te zijn geworden sinds ze eisen zijn gaan stellen aan het opleidingsniveau. Dit is wat mij tijdens de sollicitatie is gezegd.
Ik zou solliciteren! Het is een ontzettend leuke bijbaan.
We hebben het over Easyway hè? Aangezien je (nog) geen 20 bent kan je alleen solliciteren voor de functie hiker. Dat is wat merendeel van de users, waaronder ikzelf, ook zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Justout777 het volgende:
[..]
Oke dank je wel voor de info.
Jij adviseert mij dus om gewoon te solliciteren en kijken waar ik terecht kom ? Ik weet van mezelf dat ik het makkelijk kan, ik kan goed omgaan met mensen en heb in mijn verleden ook altijd met klanten te maken gehad. ook autorijden is voor mij een makkie.
Dan rest alleen nog dat ik niet via de website kan solliciteren omdat ze daar vragen naar opleidingsniveau, zodra ik "anders" kies vallen alle mogelijkheden weg.
Weet jij nog een manier om in contact te komen ? gewoon een email sturen?
Oké. Je kan gewoon een e-mail sturen met dezelfde gegevens als je normaal in het sollicitatieformulier moet opgeven en erbij vermelden dat je een MBO opleiding volgt en waarom je graag hiker zou willen worden. Misschien woon je in een regio waar behoefte is aan nieuwe chauffeurs, ik weet het niet.quote:
Je hebt gelijk! ik ga ff mailen en kijken of er wat van komt !!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oké. Je kan gewoon een e-mail sturen met dezelfde gegevens als je normaal in het sollicitatieformulier moet opgeven en erbij vermelden dat je een MBO opleiding volgt en waarom je graag hiker zou willen worden. Misschien woon je in een regio waar behoefte is aan nieuwe chauffeurs, ik weet het niet.
Je kan het altijd proberen toch? Het e-mailadres kan je vinden onder contact.
Soms kom je echt op plekken waarvan je denkt.. Dámn. Dat heb ik altijd als ik met de veerboot moetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Maharbal het volgende:
Nou, vandaag weer 12,5 uur gemaakt.
Eerst een verlengde LT35 gereden (lang!), die natuurlijk - zoals al dat soort busjes - TERING smerig was (van binnen). Auto moest naar Gefco in Oosterhout, en daar rijdt de bus 1x in het uur. Uiteraard m'n aansluiting op een paar min gemist (was nog onderweg), dus kon pas de volgende bus nemen. Ik was er om 12.00....en om 16.15 kwam ik pas aan bij m'n 2e auto in Waalwijk, terwijl dat hemelsbreed ~20km is. Eerst wachten op de bus in Oosterhout (of Den Hout is het), toen in Oosterhout aangekomen..daar nog 's 30 min wachten op de bus...toen bij een ander station aangekomen...daar nog 's 1+ uur wachten op de bus. Was verdomme een buurtbus...die besloot om helemaal niet op te komen dagen, en die dus 1x per uur reed.
Uiteindelijk bij eindadres aangekomen...moest ik met de auto vanaf Waalwijk richting Amersfoort...dat is dus richting Den Bosch / Utrecht / Amersfoort a.k.a. één teringbende in de spits. Amersfoort stond zoals altijd weer helemaal vast. Het was tenminste wel zo'n 185pk S60 diesel, dus nog enigszins grappig.
Uiteraard had de trein ook nog 's 45 min vertraging, en dus kwam ik erg laat thuis.
De buurtbus (de 2e, dus richting Waalwijk) nam nog een leuke route:
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik belde: "Waarom ga je zo te laat komen dan? Wat is er gebeurd?"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Mallet het volgende:
[..]
Soms kom je echt op plekken waarvan je denkt.. Dámn. Dat heb ik altijd als ik met de veerboot moet. Amersfoort staat inderdaad ALTIJD muurvast, verschrikkelijk. Soms stuurt de TMC je van de snelweg af, maar als je dan door Amersfoort moet dan weet je 't al.
Vonden ze het niet erg dat je laat op je laatste afleveradres was?
"O"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:33 schreef Mallet het volgende:
En wat voor reactie krijg je dan als je zegt dat de planning onmogelijk is?
Ik vind het ideaal en als je bovenstaande opmerking serieus bedoelt dan begrijp je er niets vanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:52 schreef Keuzer het volgende:
Lol ik zou mezelf dus nooit laten brengen heik ga wel lekker 5 overstappen en met de boot, anders verdien je helemaal niks meer.
Nee, bij van "Mossel", die dealer met dat grote terrein met al die (te vervoeren) auto's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef Mathijz het volgende:
Maharbal, moest je in waalwijk bij de keukenboer wezen?
Auto's schoonmaken/door de wasstraat halen/aftanken/wegbrengen/ophalen, dat was wat ik zo ongeveer moest doen @ een vestiging.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen vestigingswerkzaamheden bij ING Carlease. Is voor mij voor het eerst dat ik dat moet doen. Wat kan ik verwachten?
Leuk manquote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef dreamzk het volgende:
8 april mag ik langskomen voor de rij testIk had er weinig vertrouwen in aangezien ze vrijdag al moesten bellen
Kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef Mallet het volgende:
Morgen heb ik voor het eerst zo`n Sprinter van een groot postbedrijf.. Zal wel zo`n enorm ding zijn.
dus jij was dat met die i30quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet terug gekomen uit Nieuwegein. Moest beginnen op de Maasvlakte. Hyundai i30. Was nog best een aardige auto moet ik zeggen, alleen jammer dat ie geen cruise control had.
Ik denk dat je mij niet gezien hebtquote:Op maandag 15 maart 2010 18:12 schreef LuKiE_NL het volgende:
[..]
dus jij was dat met die i30was jij die jongen die scandinavisme studeert? Ik was er namelijk ook bij, ik had de golf, met cc. Was overigens wel stom gepland dat w daar met 10 easywayers tegelijk aankwamen.
Overigens was de Fast Ferry een zeer vermakelijk boottochtje
edit: misschien weet je wie ik ben als ik vertel dat ik een EasyWay tas had?
Hehe maak je daar echt niet druk om, je moet hem nu inderdaad op het grote terrein neerzetten, er staat zelfs een bordje: easywayers voor. Maar ik ben er nu 6 of 7 keer geweest sinds ze dat veranderd hebben en het heeft er geen een keer vol gestaan. Dus dan doe je gewoon wat irritatie deed, en zet je m er vooruit in... je hebt waarschijnlijk 20 parkeerplaatsen de ruimte ofzo dus al handrem je m erin je raakt toch niksquote:Op maandag 15 maart 2010 17:39 schreef Mallet het volgende:
Dat vond ikzelf ook irritant ja.. GIng die gek met 150 over de autobaan en ik er maar achteraan omdat ik het adres niet wist. Ik had het gevoel dat het allemaal nogal gejaagd ging.
Ik moet inderdaad ook naar Breda morgen.. Ik ben helemaal niet zo`n ster in parkeren, dus ik hoop dat het me lukt. Als ik een Renault Trafic zonder binnenspiegel achteruit in de buffer in Almere moet parkeren vind ik dat al een gedoeAnders vraag ik gewoon of iemand anders het doet, interesseert me niks. Beter dan dat ik iets raak.. Maar met die nieuwe innameprocedure daar moet je hem zelf ergens op het terrein zetten toch? Niemand die me dan ziet stuntelen.
Die garage inrijden bij ING Breda is alleen voor Pool auto's, en niet lease. Leaseauto's moeten dus gewoon buiten staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij hield ie zich bij mij nog redelijk in, want toen ik bij hem in de auto stapte om terug te gaan was het helemaal erg. 70 in een zone 30 onder andere
Maar goed, ik ben zelf ook geen ster in inparkeren, totaal niet zelfs (ja, in de Swift van m'n moeder, maar dat is ook maar een klein opdondertje). Ik had het geluk dat ik hem moest parkeren waar 2 achter elkaar vrij waren, dus stak hem gewoon vooruit in en reed door. Nieuwe innameprocedure is als volgt: je komt aan, zegt dat je een auto hebt en dan krijg je het nummer van de parkeerplaats waar je de auto neer moet zetten. Dan maakt degene achter de balie een kopie van het transportformulier, je rijdt naar binnen en legt de sleutels + die kopie op de bijrijdersstoel, je gaat weer terug voor een handtekening en klaar ben je.
oww wat apart, maar dat betekent dan wel dat je er niet om 13uur was ofwel? Overigens dat je je hebt laten brengen naar die uithoek van Nederland, alleen maar industrie daaro. Nice!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet gezien hebt
Wij waren maar met z'n 3'en tegelijk daar en we hadden alle 3 een i30.
Ik was er om 12 uur alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef LuKiE_NL het volgende:
[..]
oww wat apart, maar dat betekent dan wel dat je er niet om 13uur was ofwel? Overigens dat je je hebt laten brengen naar die uithoek van Nederland, alleen maar industrie daaro. Nice!
Ow ps voor de easywayers vergeet niet je ritbonnen op te sturen vandaag! Want ik ben het gister al vergeten, maar volgens mij nemen ze het niet zo nauw
Je hebt inderdaad de goede ingang genomen, die in de inham. De laatste keer stond ik 5 minuten voor die boom te wachten voordat hij open ging. Op die knopjes zitten drukken etc. en een andere keer ging hij gewoon meteen al open, keer op keer weer een verassingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef Mallet het volgende:
De hoogte van mijn loon was ook niet extreem, maar gewoon mooi meegenomen.
Die Sprinter van vandaag was echt heerlijk comfortabel.. Niet dus. Wat een armoedige rotbak. Het was een automaat en de manier waarop dat ding opschakeld.. Pfff dat kan ik met de hand nog vloeiender.
Het parkeren in Breda was inderdaad easy.. Ik vraag me alleen af of ik nu wel bij de juiste slagboom naar binnen ben gegaan. Pakken jullie altijd die precies tegenover het bezoekersgebouw of rijden jullie heel iets door.. Links de inham in en die slagboom.. Die heb ik namelijk genomen, de andere leek me een uitrit.
Fijne bak is dat! Automaat in de sportstand en gaan met die banaan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:53 schreef Mathijz het volgende:
Mooi weertje vandaag, geen probleem om op het ov te wachten. Zo maar mijn 2de rit. Mercedes e280 naar almere.
Nou, als het laatste blokje begint te knipperen...kun je dus ongeveer 75kmquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef Mallet het volgende:
Hahahahaha man wat een verhaal! Ik zie je helemaal voor me.. Die Citroën duwend. Ook als je vervolgens bij de benzinepomp aankomt en hem naast de pomp moet duwen.
Toevallig las ik laatst de test van de C1 op autoweek. Daar wordt tevens genoemd dat ze graag willen weten hoeveel één blokje dan nog is.. En wordt aan het einde als minpunt inderdaad de benzinemeter in blokjes genoemd.
Dat is wel beter. Als ik na 16.30 niet ben gebeld heb ik meestal de hoop al wel opgegeven, omdat dat vaak ook zo is namelijk. Laatst werd ik ook pas om 10 over 6 gebeld, dat verwacht je dan echt niet meer omdat je denkt dat ze om 17.30 dicht zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:24 schreef enpe het volgende:
Op de valreep toch nog 2 ritjes gekregen.
Heb dat altijd al een vaag iets gevonden. Alsof je er met spijkerbroek niet representatief uit kunt zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:04 schreef Mallet het volgende:
Wel in de functie als privéchauffeur. Voor transporteurs (hikers dus) zijn er andere kledingvoorschiften. Het gaat er vooral om dat je er representatief uitziet. Met andere woorden geen spijkerbroek, sneakers en te casual kleding.
Zelf loop ik altijd in een pantalon met nette leren schoenen. Verder een nette jas. Soms een blouse maar ook wel eens gewoon een trui.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef LastClick het volgende:
Ik de klant bellen, maar die stond paar honderd meter verderop zelf ook in de file, dus het was niet erg dat ik later was (prive adres).
Van Gefco naar Den Hout (dat bedoel je neem ik aan?) is 20 min!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef Keuzer het volgende:
Jeuj twee ritten voor morgen, het gaat wel regenen waarschijnlijk en ik moet ene halfuur lopen (den hout) maar mij hoor je niet klagen, ben allang blij dat ik nog wat kan doen.
Ben zelf wel een fan van overhemden en ik doe er eigenlijk altijd wel een pantalon onder. Maak me er nooit zo druk omBen het opzich wel met Maharbal eens; je kunt ook een lompe vervelende niet representatieve eikel zijn met een pak aan. Als de klant maar niet ontevreden is.
Ik moet verdomme wel vroeg mn nest uit zeg >.>
9292ov gaf bij mij 20 min aan. Misschien moet je dan ook even het huisnummer er neerzetten ofzo (het was ook daadwerkelijk 20 min, verbazingwekkend genoeg rekent 9292ov deze keer niet hemelsbreed...terwijl dat daar best logisch zou zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:19 schreef Keuzer het volgende:
Ik kijk altijd welke bus me het beste uitkomt, hangt er een beetje vanaf hoe laat ik er ben. Misschien kom ik je nog wel tegen... ben er wat later in de middag want het is mijn tweede rit.
En ik bedoel inderdaad gefco -> den hout, want verder zit er niks daar en iedereen weet waar ik het over heb als ik Den Hout roepik loop er overigens altijd lekker een halfuur over
als 9292ov dat zegt dan zie ik geen reden om er 20 van te maken
Nou dikke prima toch.. Als je helemaal richting Zeeland moet + 4,5 uur terug kom je wel weer aan je uren. Plus dat belachelijk hoge uurloon van jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:25 schreef Maharbal het volgende:
Morgen wederom een rit. Twee keer in 1 maand op een zaterdag moeten werken is mij nog niet heel vaak overkomen!
En dan ook nog best een roteind, tegen Zeeland aan. Kost me ~4,5 uur om terug te komen morgen.
Zo belachelijk hoog vind ik mijn loon anders nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou dikke prima toch.. Als je helemaal richting Zeeland moet + 4,5 uur terug kom je wel weer aan je uren. Plus dat belachelijk hoge uurloon van je. Ik zou zo willen ruilen.
Volgens mij niet. Volgens mij krijg je alleen een beetje hoger loon als je na 0.00 begint, was het niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:13 schreef Mallet het volgende:
Hoe zit dat met privéchauffeurs dan? Krijgen die toeslag als ze tot diep in de nacht aan het werk zijn?
ik wel. Precieze tijden en bedragen weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:13 schreef Mallet het volgende:
Hoe zit dat met privéchauffeurs dan? Krijgen die toeslag als ze tot diep in de nacht aan het werk zijn?
Ik moest toch wel hard lachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké... Ik sta nu door mijn eigen stomme schuld met pech langs de A2, 10km van koopman. Daar opgehaald, tank leeg, ikke tanken, gooi ik er diesel in. Bedenk ik me ineens dat er benzine in moest. Kakzooi! sta hier nu sinds kwart voor 8 en de anwb komt pas over een uur. Dan nog leegpompen en shit. Zal dus pas rond half 2 in a'dam zijn ipv 10u. Ook nog maar de vraag of ik mijn 2e rit kan halen.
Bahbah!
Whehe, ongelooflijke prutserquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké... Ik sta nu door mijn eigen stomme schuld met pech langs de A2, 10km van koopman. Daar opgehaald, tank leeg, ikke tanken, gooi ik er diesel in. Bedenk ik me ineens dat er benzine in moest. Kakzooi! sta hier nu sinds kwart voor 8 en de anwb komt pas over een uur. Dan nog leegpompen en shit. Zal dus pas rond half 2 in a'dam zijn ipv 10u. Ook nog maar de vraag of ik mijn 2e rit kan halen.
Bahbah!
je hebt een week voor niets gewerkt dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Valt me nog mee dat jullie het niet met hoofdletters schrijven. Ik was er echt niet bij met mijn kop.![]()
Afijn, auto kon niet gefixed worden dus is afgesleept naar dichtstbijzijnde VW dealer. Tweede rit dus ook niet meer gedaan. Daar gaat waarschijnlijk mijn eigen risico...
Joah lijkt er wel op. Ohja en de diesel die ik tankte komt natuurlijk op eigen rekening...quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je hebt een week voor niets gewerkt dus
Wat zei EW ervan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Valt me nog mee dat jullie het niet met hoofdletters schrijven. Ik was er echt niet bij met mijn kop.![]()
Afijn, auto kon niet gefixed worden dus is afgesleept naar dichtstbijzijnde VW dealer. Tweede rit dus ook niet meer gedaan. Daar gaat waarschijnlijk mijn eigen risico...
haha, dat zou wel heel zuur zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Joah lijkt er wel op. Ohja en de diesel die ik tankte komt natuurlijk op eigen rekening...
Nouja, ik heb Joleen geloof ik 12 keer aan de lijn gehad. En ze bleef aardig, maar gaf inderdaad wel te kennen dat het niet slim was (sterk understatement).quote:
Ja maar wel terecht, moet ik eerlijk bekennen. Als er iets kaduuk is aan die waggie moet ik ervoor opdraaien, geheel logisch.quote:
ik zou het meer terecht vinden als de diesel onderdeel van het eigen risico is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nouja, ik heb Joleen geloof ik 12 keer aan de lijn gehad. En ze bleef aardig, maar gaf inderdaad wel te kennen dat het niet slim was (sterk understatement).
[..]
Ja maar wel terecht, moet ik eerlijk bekennen. Als er iets kaduuk is aan die waggie moet ik ervoor opdraaien, geheel logisch.
Ah jawel joh. Je hebt ZOVEEL opties om er achter te komenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef Mallet het volgende:
Damn wat een verhaal zeg.. Ik heb ook wel eens gehad dat ik geen kentekenpapieren had en er niks op het klepje stond. Met de moderne auto's is het soms niet eens duidelijk te horen..
12 Mei ben ook ik ingepland voor de antislipcursus!
Edit: Shitzooi.. De tijden zijn anders.. Ik moet echt om 21.30 vertrekken want dat is de laatste mogelijkheid om terug te komen.. Ik ben dan om half 1 / 1 uur thuis.. Of ik moet natuurlijk met de auto gaan, maar dat kost me weer benzine..
@enpe waar woon je? Misschien dat ik met de auto ga, rijdt op gas dus scheelt aannemelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef enpe het volgende:
Ik ga denk ik ook met het OV, scheelt wel aardig wat benzinegeld inderdaad.
Dat zeg ik dus.. Ik had toen geen kentekenpapieren en er stond niks in het klepje..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah jawel joh. Je hebt ZOVEEL opties om er achter te komen
1) Klepje
2) Kentekenbewijs
3) Geluid
4) Toerenteller
5) Met je mobiel op RDW checken
Je vergeet de belangrijkstequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah jawel joh. Je hebt ZOVEEL opties om er achter te komen
1) Klepje
2) Kentekenbewijs
3) Geluid
4) Toerenteller
5) Met je mobiel op RDW checken
Niet bij de nieuwe en efficiente motoren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:32 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste![]()
Ruiken! Diesel meurt als een ouwe koe, benzine ruikt heel anders.
volgens mij bedoeld hij ruiken aan/bij de vulopening.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet bij de nieuwe en efficiente motoren.
Ik dacht al...wie gaat ruiken bij de uitlaatgassenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld hij ruiken aan/bij de vulopening.
dan kan je maar beter een andere carrière zoekenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik dacht al...wie gaat ruiken bij de uitlaatgassen
Studentchauffeur als carriere omschrijven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan kan je maar beter een andere carrière zoeken
nou ja, er zijn er bij die het fulltime als echte baan doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Studentchauffeur als carriere omschrijven?
Ik heb het ook fulltime gedaan toen ik tijd had, en dan tikt het wel enigszins aan. Maar voor mij geen carriere in de wondere wereld der studentchauffeurs.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou ja, er zijn er bij die het fulltime als echte baan doen.
voor mij ook niet, privé chauffeur is by far het leukste bijbaantje wat ik ooit gedaan heb. Maar om het nou fulltime tot mijn pensioen te doen lijkt me niet zo'n succes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb het ook fulltime gedaan toen ik tijd had, en dan tikt het wel enigszins aan. Maar voor mij geen carriere in de wondere wereld der studentchauffeurs.
Alleen hiker, geen privé-chauffeur.
Ik hoop nog op werk voor woensdag, anders sluit ik af met 58 uurquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef Mallet het volgende:
En zo had ik toch nog een spoedritje. Ik sluit deze maand af met 70 uur, best lekker.
Kreeg je veel meer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ook niet veel, maar voor m'n tripje naar Keulen kreeg ik een hoger uurloon plus 12.50 maaltijdvergoeding, terwijl ik gewoon brood van huis mee had genomen
Ik had een keer schade gereden en de dag daarna kreeg ik gelijk een dikke Volvo S80 full options, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Vandaag ook beschikbaar geweest maar geen opdracht gehad. Ze haten me daar sinds dat diesel verhaalEens kijken of ik voor woensdag en vrijdag wel wat krijg.
dat zal allemaal wel mee vallen.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Vandaag ook beschikbaar geweest maar geen opdracht gehad. Ze haten me daar sinds dat diesel verhaalEens kijken of ik voor woensdag en vrijdag wel wat krijg.
Bij ABAZ voor prive chauffeur.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:09 schreef Mallet het volgende:
Oefenen voor je rijtest bij Easyway? Ghehe maak je daar maar niet druk om hoor.
Schade rijden of diesel in een benzine auto gooien (waardoor je dus aardig wat kan slopen) is een ander verhaalquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had een keer schade gereden en de dag daarna kreeg ik gelijk een dikke Volvo S80 full options, dus dat zal wel meevallen
Ligt het niet ook aan de hoeveelheid schade die is gereden en de oorzaak?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Schade rijden of diesel in een benzine auto gooien (waardoor je dus aardig wat kan slopen) is een ander verhaal
Heeft iemand hier ervaring met Rent A Bob ?
Je hebt gelijk, ik heb voor morgen een 2009 VW Passat cc gekregenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had een keer schade gereden en de dag daarna kreeg ik gelijk een dikke Volvo S80 full options, dus dat zal wel meevallen
dat is les één in iedere grote stad. En vooral in Amsterdam.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Mallet het volgende:
Centrum van Amsterdam is altijd fijn. Gewoon lekker assertief (lees: agressief) rijden. Ik vind het altijd zo`n gedoe waar je die auto dan moet parkeren in dat soort drukke steden. Ik moest een keer een Opel Astra Station afleveren bij een monteur bij de gevangenenpoort (Binnenhof Den Haag). Het kostte me al super veel moeite om er te komen en ik heb hem toen gewoon vol op de stoel geknald. Hier is uw auto meneer!
Ik was vandaag vanaf 10.30 beschikbaar vanuit Deventer, maar helaas geen werk. Ik kan aankomende twee weken vollop werken, dus ik hoop dan ook een beetje aan het werk gezet te worden....
Ik ook sinds oktober 2009quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef Zuunigerd het volgende:
Sinds oktober 2009 ben ik in dienst bij Easyway. Sindsdien heb ik ongeveer 40 ritten gehad, waarvan enkele met relatief spectaculaire auto's.
Morgen moet ik met een Focus C-Max van Zwolle naar Apeldoorn, en dan met een trage Opel Astra diesel van Nijmegen naar Groningen (200km).
Er zijn dagen waarop ik leukere auto's heb.![]()
Welke regio als ik vragen mag? Ik wil ook graag bij Easyway werken, hoop alleen wel dat er werk is danquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:45 schreef jostie1990 het volgende:
Heya fokkers,,
ik ben al een tijdje dit forum aan het volgen en aangezien er een aantal van jullie nogal actief zijn.......
kan ik hier mijn vraag wel stellen denk ik![]()
Net als jullie lijkt me het een mooi baantje om auto' s te vervoeren en er ook nog geld mee te verdienen.
Ik heb de bedrijven bekeken die in het forum genoemd worden en voor een baantje als hiker leek mij easyway het meest geschikt.
Maar na een mail gestuurd te hebben kreeg ik als reactie dat er momenteel genoeg easywayers zijn, maar er was wel kans dat ik binnen 4 weken teruggebeld zou kunnen worden. Hebben jullie hier ervaring mee? of werden jullie meteen uitgenodigd? Wat zou een andere optie zijn als easyway niks wordt ? Veel bedrijven hebben eisen waaraan ik niet kan voldoen (voornamelijk omdat ik nog niet eens een heel jaar mijn rijbewijs heb) Verder ben ik pas 19![]()
Bedankt alvast
Een autoambulance is goedkoper dan continue 2studenten achter elkaar aan laten rijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, alleen ik moest dus de hele tijd achter die andere kerel aanrijden en hij wist zeg maar best goed dat het gas rechts zat
Ik heb me aangemeld voor de regio Nijmegen & Arnhem maar daar is dus geen werk momenteel...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Viezze het volgende:
[..]
Welke regio als ik vragen mag? Ik wil ook graag bij Easyway werken, hoop alleen wel dat er werk is danMaar eerst nog even wachten tot ik mijn rijbewijs lang genoeg heb (eind mei)
Meestal begin ik wel in de buurt. Niet per se in mijn eigen plaats (Vlaardingen), maar wel in allerlei dorpen in de buurtquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef jostie1990 het volgende:
okay, en moet je altijd vanuit de plaats starten waar jij je ook voor hebt opgegeven ?
of kan het ook zijn dat je moet starten in Amsterdam?
Dan zou ik me misschien ook nog via een andere plek aan kunnen melden...
Ik zit morgen dus thuis (regio Eindhoven).quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:19 schreef Mathijz het volgende:
Ik mag morgen weer werken, dus hier is wel werk. (alkmaar) Maar of ik de enige ben en de rest thuis zit weet ik niet
Hah die nieuwe Astra had ik gister ook maar dan met 850 km op de tellerquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:01 schreef Maharbal het volgende:
Vandaag een 3 serie E91 en de allernieuwste Astra met ~1000km op de teller. Dat ding ziet er best aardig uit, ook van binnen eigenlijk.
Omgeving is een relatief begrip. Via een andere plek zullen ze ook niet accepteren denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:25 schreef jostie1990 het volgende:
okay, en moet je altijd vanuit de plaats starten waar jij je ook voor hebt opgegeven ?
of kan het ook zijn dat je moet starten in Amsterdam?
Dan zou ik me misschien ook nog via een andere plek aan kunnen melden...
Ik dacht dat dat verlaagd was naar 6 maanden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Lekiamh het volgende:
Dit lijkt me wel tof om te doen, maar heb m'n rijbewijs nog niet 1 jaar.
Is er een kans dat dit niet zo erg wordt gevonden?
Ik zag toevallig net nog dat Easyway nog chauffeurs zoekt in Utrecht...quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:28 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Omgeving is een relatief begrip. Via een andere plek zullen ze ook niet accepteren denk ik.
Als Amsterdam in 99% zelfvoorzienend is met chauffeurs uit Amsterdam laten ze voor die ene keer wel een chauffeur uit Zaandam komen.
Met meer chauffeurs in een regio, krijg je minder ritten op de dagen dat je beschikbaar bent.
Lijkt me niet een goed plan. Als je al ergens voor 9.00 moet zijn, betekent dat dat je elke keer ruim rond 7.00 weg zal moeten. Daar komt nog eens bij dat je nooit in Nijmegen moet eindigen, en je dus in Utrecht moet eindigen. Zo kun je minder uren schrijven dan je daadwerkelijk maakt, en werk je die uren eigenlijk voor niks.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:41 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig net nog dat Easyway nog chauffeurs zoekt in Utrecht...
Ik woon in Nijmegen dus dat is ong een uurtje van Utrecht af. Mijn vraag is dus of ik me dan ook voor omgeving Utrecht aan zou kunnen melden... ?
Zijn er nog meer mensen die in Nijmegen/ Arnhem rijden?
Weet iemand misschien nog een hiker bedrijf waar ze nog mensen zoeken... ??
Bedankt
hmm daar heb je ook wel weer gelijk in als is het maar 1 uurtje met de treinquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lijkt me niet een goed plan. Als je al ergens voor 9.00 moet zijn, betekent dat dat je elke keer ruim rond 7.00 weg zal moeten. Daar komt nog eens bij dat je nooit in Nijmegen moet eindigen, en je dus in Utrecht moet eindigen. Zo kun je minder uren schrijven dan je daadwerkelijk maakt, en werk je die uren eigenlijk voor niks.
En fout te plannenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Mallet het volgende:
Ik verbaas me daar toch altijd wel over als ze nog zo laat bellen. Dan zitten er dus echt nog gewoon mensen op het kantoor te werken en te plannen.
Waardoor ik dus gisteren op een verkeerd doorgegeven afleveradres stond. Liep 2 uur vertraging op. Maar ach, 't is dat ik niks gepland had voor na het werk.quote:
Bij ABAZ blijkbaar niet danquote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Mathijz het volgende:
Koppeling? De rijtest gaat toch met een automaat? Mijn 3de auto wilt niet starten, ga dus weer naar huis. Uiteraard in overleg. Gister was een collega ook geweest. Maar niet opgelost schijnbaar.
quote:Weekabonnement
* gratis reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
* gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
* korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
* korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
* korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur
Weekendabonnement
* gratis reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
* gratis reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
* korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
* in tegenstelling tot wat in de folder Studentenreisproduct staat, kun je voorafgaand aan een feestdag niet gratis reizen met je weekendkaart.
Ik heb een keer een rit van 500 meter gehad, was in Amsterdam Zuid-Oost. Van dealer naar het schadebedrijf dat om de hoek zat. Dacht eerst dat ze een verkeerd adres hadden doorgegeven maar dat was dus niet zo, ze hadden zelf absoluut geen tijd om de auto te verplaatsenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:31 schreef Mathijz het volgende:
Zo op naar rit 3, stukje van nog geen 15 km denk
Je woont toch in friesland? Heb ik jou ritje denk ik. Alhoewel het voor jou dan nog lastiger wordt om thuis te komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:35 schreef Mallet het volgende:
Mén wat een dag vandaag. Dikke 11 uur gemaakt. Ik ging hier thuis om 06:30 weg en was om 08:00 bij mijn eerste adres in Veenendaal.. File file file en Den Haag was natuurlijk zoals gewoonlijk een grote chaos. TomTom was niet up to date en heb de grootste moeite gehad m'n afleveradres te vinden. Was er om 10.15. In tegenstelling tot m'n ritgegevens was het bij een privéadres ergens in een achterbuurt. Ik dacht echt nee.. Dit kán niet goed zijn. Uiteindelijk het adres gevonden waar een buitenlandse familie woonde waar bijna niemand Nederlands sprak en volgens mij de helft nog sliep. Het was zó ongemakkelijk.. Ik hoop zoiets echt nooit meer mee te maken. Op een gegeven moment werd er een zoon uit bed gehaald waarmee ik wel kon communiceren. Ik bleek gelukkig wel bij het goede adres te zijn.
Vervolgens klopte mijn reisinformatie niet aangezien het Spui compleet is opengebroken. 3 kwartier later kwam ik bij m'n 2e adres in Den Haag. Rijden naar Almere en vanaf daar naar Kortenhoef.. Waar bleek dat mijn 3e auto niet aanwezig was. Helemaal niet in het bezit van het bedrijf.. Foutje in de communicatie, dus toen kon ik naar huis reizen à slechts 3uur en een kwartier.
Ik ben ook beschikbaar voor morgen, maar niet opgeroepen.
Nope Doetinchem..quote:Op donderdag 1 april 2010 19:13 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Je woont toch in friesland? Heb ik jou ritje denk ik. Alhoewel het voor jou dan nog lastiger wordt om thuis te komen.
De maand is pas een paar uur begonnen en jij vindt 'm al rampzalig?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:40 schreef Keuzer het volgende:
Zou er nog werk zijn op goede vrijdag? (morgen) heb eigenlijk geen zin in om geld voor te schieten voor OV maar ik moet echt werk hebben. Deze maand is rampzalig.
1-seriequote:Op donderdag 1 april 2010 19:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De maand is pas een paar uur begonnen en jij vindt 'm al rampzalig?
Ik moet morgen ook werken. Een grand scenic en een 1-serie.
Gelukkig geldt de OV-chipkaart gewoon.
Van de citroen dealer naar de care bij van marwijk daar?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:51 schreef enpe het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rit van 500 meter gehad, was in Amsterdam Zuid-Oost. Van dealer naar het schadebedrijf dat om de hoek zat. Dacht eerst dat ze een verkeerd adres hadden doorgegeven maar dat was dus niet zo, ze hadden zelf absoluut geen tijd om de auto te verplaatsen.
Oké dat vind ik wel dan. Lekkere autootjes btw.. Ik moet het weer doen met 2x Toyoya Avensisquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef enpe het volgende:
Mag dinsdag ook weer, een 1 serie en Mercedes B klasse.
In Vianen moet je achter dat gebouw parkeren, het staat er meestal aardig vol.
De vorige keer Vianen was ook een Avensis. Ik vind de station nog wel aardig, maar ik heb ook een paar keer in de sedan gereden en dat vind ik echt een suf ding. Hij doet me een beetje denken aan zo`n suffe Nissan Primera.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind die Avensissen wel lekkere auto's moet ik zeggen. Vooral de 2.2D is een heerlijke motor
Ik heb alleen maar stations gehad, misschien verklaart dat hetquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
De vorige keer Vianen was ook een Avensis. Ik vind de station nog wel aardig, maar ik heb ook een paar keer in de sedan gereden en dat vind ik echt een suf ding. Hij doet me een beetje denken aan zo`n suffe Nissan Primera.
De afgelopen maand dan he slimmerikquote:Op donderdag 1 april 2010 19:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De maand is pas een paar uur begonnen en jij vindt 'm al rampzalig?
Ik moet morgen ook werken. Een grand scenic en een 1-serie.
Gelukkig geldt de OV-chipkaart gewoon.
Prive-chauffeur.quote:
Zijn hikers geweest die hem buiten de vakken op de openbare weg gezet hebben. En meneer de politieagent vond het nodig om op dat levensgevaarlijke stukquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef enpe het volgende:
Mag dinsdag ook weer, een 1 serie en Mercedes B klasse.
In Vianen moet je achter dat gebouw parkeren, het staat er meestal aardig vol.
118d. Eerste wat de vrouw zei toen ik 'm kwam ophalen "Ze zijn alleen wat klein binnenin" en eigenlijk heeft ze wel gelijk. Maar dat compacte geeft ook wel weer een beetje een sportief ingesloten gevoel.quote:
Als ik rem/ remmend aan kom rijden bij een stoplicht pak ik automatisch al vroeg van te voren me koppeling erbij, maar het is niet zo dat als ik eventjes de rem aantik ik de koppeling meteen erbij pak. Weet niet wat bij jou precies het probleem was/ is?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:20 schreef dreamzk het volgende:
En ik ben aangenomen, ritje was prima te doen alleen ik moet minder met de koppeling kloten. Heb geleerd dat als je remt dat je je koppeling ook induwt, dat moet ik dus afleren. Voor de rest ging het prima
Ik moet er dinsdag zo een rijden (bmw118), vraag me af hoe ik dat met mijn 1.96cm ga ervaren; dat compacte sportieve gevoelquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
118d. Eerste wat de vrouw zei toen ik 'm kwam ophalen "Ze zijn alleen wat klein binnenin" en eigenlijk heeft ze wel gelijk. Maar dat compacte geeft ook wel weer een beetje een sportief ingesloten gevoel.
Erna een Grand Scenic 120kw. Het wilde wel vooruit, maar blergh, ik vind die dingen niks (renault over het algemeen niet)
Mijn 1.80m past perfect in dat dingquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ik moet er dinsdag zo een rijden (bmw118), vraag me af hoe ik dat met mijn 1.96cm ga ervaren; dat compacte sportieve gevoel
Als ik kom aanrijden bij een stoplicht trap ik mn koppeling in en laat hem rustig uitrollen met de hulp van rustig remmen, blijkbaar was dat helemaal fout en moest ik remmen zonder koppeling in te duwen (totdat de toeren bij stationair draaien kwamen, dan moest ik terugschakelen of koppeling induwen.)quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als ik rem/ remmend aan kom rijden bij een stoplicht pak ik automatisch al vroeg van te voren me koppeling erbij, maar het is niet zo dat als ik eventjes de rem aantik ik de koppeling meteen erbij pak. Weet niet wat bij jou precies het probleem was/ is?
Dus je moet volgens hun door blijven remmen totdat je auto bijna afslaat en al begint te stotteren?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik kom aanrijden bij een stoplicht trap ik mn koppeling in en laat hem rustig uitrollen met de hulp van rustig remmen, blijkbaar was dat helemaal fout en moest ik remmen zonder koppeling in te duwen (totdat de toeren bij stationair draaien kwamen, dan moest ik terugschakelen of koppeling induwen.)
Heb je dat ook tegen de planning gezegd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef Hojdhopper het volgende:
...Ik werd uit mijn bed gebeld omdat ze toch nog een spoedopdrachtje hadden. Helaas lag ik met een kater op bed dus kon ik niet.
Wel opletten dat je je voorrem dan een beetje inknijpt, had laatst ook zo n lolbroek op een kawasaki ninja (250r lol) voor me die ineens keihard remde op zn motor, zonder zijn remlichten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus je moet volgens hun door blijven remmen totdat je auto bijna afslaat en al begint te stotteren?
Ik rij nu een half jaartje motor en ik rem al bijna nooit meergewoon lekker terug blijven schakelen remt de motor/ auto vanzelf wel op de motor af
Ja tot 1000/1500 en dan mag je de koppeling pas induwen. Normaal rem ik ook af dmv terugschakelen maar dat moet ik dus even aanpassen. Dat wordt dus wennen dinsdag als ik mn eerste klant heb.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij moet je remmen tot je rond de 1500 toeren zit o.i.d. en dan de koppeling intrappen. Ik doe het vaak ook niet volgens het boekje hoor. Niemand die mij kan corrigeren en ik rijd gewoon zoals ik het fijnst vind. Daarnaast rem ik nooit heel veel af op de motor.. Dat duurt me gewoon te lang.
Wat voor motor rijd je trouwens? En als ik vragen mag, wat heeft je rijbewijs je gekost?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus je moet volgens hun door blijven remmen totdat je auto bijna afslaat en al begint te stotteren?
Ik rij nu een half jaartje motor en ik rem al bijna nooit meergewoon lekker terug blijven schakelen remt de motor/ auto vanzelf wel op de motor af
Nouja, ik zei dat het laat geworden was in de kroeg en dat ik hem wel had hangen ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Mallet het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen de planning gezegd?
Ik wilde net iets soortgelijks zeggen. A2 staat volgens mij synoniem voor een achterlijke 2x zo lange rittijdquote:Op maandag 5 april 2010 18:53 schreef Mallet het volgende:
Ik zou niet de A2 nemen. Daar staat het volgens mij echt altijd vast. Google maps laat zien dat je er via de A2 wel iets korter over zou doen dan via de A1 / A27, maar ik denk dat je uiteindelijk sneller bent als je via de 2e optie gaat.
A1 zal niet zoveel sneller zijn denk ik, knooppunt muiderberg staat ook altijd vast. Hangt erook vanaf waar je in utrecht moet zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef dreamzk het volgende:
Weten jullie wat sneller is?
Ik moet van Amstelveen naar Utrecht om 16.30. Ik kan of de A2 nemen of ik neem eerst de A1 en dan de A27. Het is tijdens de spits, 16.30 vertrek ik vanuit Amstelveen.
Centrum.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Mathijz het volgende:
[..]
A1 zal niet zoveel sneller zijn denk ik, knooppunt muiderberg staat ook altijd vast. Hangt erook vanaf waar je in utrecht moet zijn.
op een terras zitten is beter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:28 schreef enpe het volgende:
Pff wat vroeg. Wel heerlijk weer om te werken vandaag.
Ik zag mn bus in Vianen voor mn neus wegrijden. Heb toen helaas geen terrasje kunnen pakken maar heb een half uur op de stoep gezetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:36 schreef Keuzer het volgende:
Ja hoor in breda de bus gemist die eens in het uur gaat.. Ik zag hrm lekker in de verte wegrijden... Zit nu met amstel biertje op een terras in de zon.. Alle drie de ritten al achter de rug, ben gaar als een aap O,o
Maak je er maar niet al te druk om. Zorg gewoon dat je er representatief uitziet en verder gaat alles vanzelf. Je zult een rijtest moeten afleggen, wat eigenlijk een beetje het gevoel heeft van opnieuw examen doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef jostie1990 het volgende:
Werd vandaag teruggebeld door iemand van easyway..
Om een afspraak te maken voor een test/sollicitatie
Iemand nog tips waarop ik moet letten? en wat moet ik ervan verwachten?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef jostie1990 het volgende:
Iemand nog tips waarop ik moet letten? en wat moet ik ervan verwachten?
Zeg maar gerust in pak.. Ik was toen niet in pak (wel gewoon nette broek en blousje) en ik kreeg er aanmerkingen op.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:
Zorg gewoon dat je er representatief uitziet en verder gaat alles vanzelf.
7 dagen na de maandwissel? Hm misschien ook wel ivm goed vrijdag en pasen. Ik heb morgen twee kutritjes in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Mallet het volgende:
Ik heb overigens geen werk voor morgen. Ik had eigenlijk verwacht dat het druk genoeg zou zijn met de maandwissel...
Ik wil net zeggen ja.. 1 april was op een donderdag.. Vervolgens had je Goede Vrijdag, de zaterdag en vervolgens 2 dagen Pasen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
7 dagen na de maandwissel? Hm misschien ook wel ivm goed vrijdag en pasen. Ik heb morgen twee kutritjes in ieder geval.
Oeh, dat is kut op je eerste werkdagquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk thuis. Auto van vandaag was een nieuwe bmw X5 diesel, dat ding vliegt als een raket als je hem een beetje op zn staart trapt. Bij het parkeren heb je ook voor en achter camera's, even wennen maar heel relaxed (vooral met zo een grote auto).
Enige vervelende is, toen ik de auto moest parkeren en de klant bij een borrel was heb ik het spiegeltje van de spiegel kapot gereden. Kmoest opeens voor een fietser uitwijken en knalde met de spiegel tegen de spiegel van een andere spiegel. Gelukkig vond de klant het niet al te erg en krijg ik er morgen meer over te horen.
Zodra de motor warm is gaat het rechterpedaal naar de vloer.quote:
Ik was met twee anderen, dus misschien niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook sinds oktober 2009Ik moest op het sollicitatiegesprek toevallig tegelijk met iemand anders, zou jij dat zijn geweest?
Prive chauffeur neem ik aan? ouch lijkt me ook kut om dat te vertellenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk thuis. Auto van vandaag was een nieuwe bmw X5 diesel, dat ding vliegt als een raket als je hem een beetje op zn staart trapt. Bij het parkeren heb je ook voor en achter camera's, even wennen maar heel relaxed (vooral met zo een grote auto).
Enige vervelende is, toen ik de auto moest parkeren en de klant bij een borrel was heb ik het spiegeltje van de spiegel kapot gereden. Kmoest opeens voor een fietser uitwijken en knalde met de spiegel tegen de spiegel van een andere spiegel. Gelukkig vond de klant het niet al te erg en krijg ik er morgen meer over te horen.
Kmoet zo naar kantoor direct, we zien wel of dit dus nog een staartje krijgtquote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Prive chauffeur neem ik aan? ouch lijkt me ook kut om dat te vertellenIk zie die X5 nu regelmatig rijden en vind t persoonlijk maar een rare bmw, maar ze gaan inderdaad hard. Bij ons thuis is een audi Q7 aanwezig, das ook zo n lomp grote auto, kan me best voorstellen dat je spiegeltje hebt laten klapperen op eerste dag.
En? Slaag gehad?:Pquote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kmoet zo naar kantoor direct, we zien wel of dit dus nog een staartje krijgt
voor een spiegeltje? Lekker overdreven.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kmoet zo naar kantoor direct, we zien wel of dit dus nog een staartje krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |