quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef jostie1990 het volgende:
Iemand nog tips waarop ik moet letten? en wat moet ik ervan verwachten?
Zeg maar gerust in pak.. Ik was toen niet in pak (wel gewoon nette broek en blousje) en ik kreeg er aanmerkingen op.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:
Zorg gewoon dat je er representatief uitziet en verder gaat alles vanzelf.
7 dagen na de maandwissel? Hm misschien ook wel ivm goed vrijdag en pasen. Ik heb morgen twee kutritjes in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Mallet het volgende:
Ik heb overigens geen werk voor morgen. Ik had eigenlijk verwacht dat het druk genoeg zou zijn met de maandwissel...
Ik wil net zeggen ja.. 1 april was op een donderdag.. Vervolgens had je Goede Vrijdag, de zaterdag en vervolgens 2 dagen Pasen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
7 dagen na de maandwissel? Hm misschien ook wel ivm goed vrijdag en pasen. Ik heb morgen twee kutritjes in ieder geval.
Oeh, dat is kut op je eerste werkdagquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk thuis. Auto van vandaag was een nieuwe bmw X5 diesel, dat ding vliegt als een raket als je hem een beetje op zn staart trapt. Bij het parkeren heb je ook voor en achter camera's, even wennen maar heel relaxed (vooral met zo een grote auto).
Enige vervelende is, toen ik de auto moest parkeren en de klant bij een borrel was heb ik het spiegeltje van de spiegel kapot gereden. Kmoest opeens voor een fietser uitwijken en knalde met de spiegel tegen de spiegel van een andere spiegel. Gelukkig vond de klant het niet al te erg en krijg ik er morgen meer over te horen.
Zodra de motor warm is gaat het rechterpedaal naar de vloer.quote:
Ik was met twee anderen, dus misschien niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook sinds oktober 2009Ik moest op het sollicitatiegesprek toevallig tegelijk met iemand anders, zou jij dat zijn geweest?
Prive chauffeur neem ik aan? ouch lijkt me ook kut om dat te vertellenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Uiteindelijk thuis. Auto van vandaag was een nieuwe bmw X5 diesel, dat ding vliegt als een raket als je hem een beetje op zn staart trapt. Bij het parkeren heb je ook voor en achter camera's, even wennen maar heel relaxed (vooral met zo een grote auto).
Enige vervelende is, toen ik de auto moest parkeren en de klant bij een borrel was heb ik het spiegeltje van de spiegel kapot gereden. Kmoest opeens voor een fietser uitwijken en knalde met de spiegel tegen de spiegel van een andere spiegel. Gelukkig vond de klant het niet al te erg en krijg ik er morgen meer over te horen.
Kmoet zo naar kantoor direct, we zien wel of dit dus nog een staartje krijgtquote:Op woensdag 7 april 2010 11:42 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Prive chauffeur neem ik aan? ouch lijkt me ook kut om dat te vertellenIk zie die X5 nu regelmatig rijden en vind t persoonlijk maar een rare bmw, maar ze gaan inderdaad hard. Bij ons thuis is een audi Q7 aanwezig, das ook zo n lomp grote auto, kan me best voorstellen dat je spiegeltje hebt laten klapperen op eerste dag.
En? Slaag gehad?:Pquote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kmoet zo naar kantoor direct, we zien wel of dit dus nog een staartje krijgt
voor een spiegeltje? Lekker overdreven.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kmoet zo naar kantoor direct, we zien wel of dit dus nog een staartje krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |