Als ik kom aanrijden bij een stoplicht trap ik mn koppeling in en laat hem rustig uitrollen met de hulp van rustig remmen, blijkbaar was dat helemaal fout en moest ik remmen zonder koppeling in te duwen (totdat de toeren bij stationair draaien kwamen, dan moest ik terugschakelen of koppeling induwen.)quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als ik rem/ remmend aan kom rijden bij een stoplicht pak ik automatisch al vroeg van te voren me koppeling erbij, maar het is niet zo dat als ik eventjes de rem aantik ik de koppeling meteen erbij pak. Weet niet wat bij jou precies het probleem was/ is?
Dus je moet volgens hun door blijven remmen totdat je auto bijna afslaat en al begint te stotteren?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik kom aanrijden bij een stoplicht trap ik mn koppeling in en laat hem rustig uitrollen met de hulp van rustig remmen, blijkbaar was dat helemaal fout en moest ik remmen zonder koppeling in te duwen (totdat de toeren bij stationair draaien kwamen, dan moest ik terugschakelen of koppeling induwen.)
Heb je dat ook tegen de planning gezegd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef Hojdhopper het volgende:
...Ik werd uit mijn bed gebeld omdat ze toch nog een spoedopdrachtje hadden. Helaas lag ik met een kater op bed dus kon ik niet.
Wel opletten dat je je voorrem dan een beetje inknijpt, had laatst ook zo n lolbroek op een kawasaki ninja (250r lol) voor me die ineens keihard remde op zn motor, zonder zijn remlichten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus je moet volgens hun door blijven remmen totdat je auto bijna afslaat en al begint te stotteren?
Ik rij nu een half jaartje motor en ik rem al bijna nooit meergewoon lekker terug blijven schakelen remt de motor/ auto vanzelf wel op de motor af
Ja tot 1000/1500 en dan mag je de koppeling pas induwen. Normaal rem ik ook af dmv terugschakelen maar dat moet ik dus even aanpassen. Dat wordt dus wennen dinsdag als ik mn eerste klant heb.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij moet je remmen tot je rond de 1500 toeren zit o.i.d. en dan de koppeling intrappen. Ik doe het vaak ook niet volgens het boekje hoor. Niemand die mij kan corrigeren en ik rijd gewoon zoals ik het fijnst vind. Daarnaast rem ik nooit heel veel af op de motor.. Dat duurt me gewoon te lang.
Wat voor motor rijd je trouwens? En als ik vragen mag, wat heeft je rijbewijs je gekost?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus je moet volgens hun door blijven remmen totdat je auto bijna afslaat en al begint te stotteren?
Ik rij nu een half jaartje motor en ik rem al bijna nooit meergewoon lekker terug blijven schakelen remt de motor/ auto vanzelf wel op de motor af
Nouja, ik zei dat het laat geworden was in de kroeg en dat ik hem wel had hangen ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Mallet het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen de planning gezegd?
Ik wilde net iets soortgelijks zeggen. A2 staat volgens mij synoniem voor een achterlijke 2x zo lange rittijdquote:Op maandag 5 april 2010 18:53 schreef Mallet het volgende:
Ik zou niet de A2 nemen. Daar staat het volgens mij echt altijd vast. Google maps laat zien dat je er via de A2 wel iets korter over zou doen dan via de A1 / A27, maar ik denk dat je uiteindelijk sneller bent als je via de 2e optie gaat.
A1 zal niet zoveel sneller zijn denk ik, knooppunt muiderberg staat ook altijd vast. Hangt erook vanaf waar je in utrecht moet zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef dreamzk het volgende:
Weten jullie wat sneller is?
Ik moet van Amstelveen naar Utrecht om 16.30. Ik kan of de A2 nemen of ik neem eerst de A1 en dan de A27. Het is tijdens de spits, 16.30 vertrek ik vanuit Amstelveen.
Centrum.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Mathijz het volgende:
[..]
A1 zal niet zoveel sneller zijn denk ik, knooppunt muiderberg staat ook altijd vast. Hangt erook vanaf waar je in utrecht moet zijn.
op een terras zitten is beter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:28 schreef enpe het volgende:
Pff wat vroeg. Wel heerlijk weer om te werken vandaag.
Ik zag mn bus in Vianen voor mn neus wegrijden. Heb toen helaas geen terrasje kunnen pakken maar heb een half uur op de stoep gezetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:36 schreef Keuzer het volgende:
Ja hoor in breda de bus gemist die eens in het uur gaat.. Ik zag hrm lekker in de verte wegrijden... Zit nu met amstel biertje op een terras in de zon.. Alle drie de ritten al achter de rug, ben gaar als een aap O,o
Maak je er maar niet al te druk om. Zorg gewoon dat je er representatief uitziet en verder gaat alles vanzelf. Je zult een rijtest moeten afleggen, wat eigenlijk een beetje het gevoel heeft van opnieuw examen doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:54 schreef jostie1990 het volgende:
Werd vandaag teruggebeld door iemand van easyway..
Om een afspraak te maken voor een test/sollicitatie
Iemand nog tips waarop ik moet letten? en wat moet ik ervan verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |