Die garage inrijden bij ING Breda is alleen voor Pool auto's, en niet lease. Leaseauto's moeten dus gewoon buiten staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij hield ie zich bij mij nog redelijk in, want toen ik bij hem in de auto stapte om terug te gaan was het helemaal erg. 70 in een zone 30 onder andere
Maar goed, ik ben zelf ook geen ster in inparkeren, totaal niet zelfs (ja, in de Swift van m'n moeder, maar dat is ook maar een klein opdondertje). Ik had het geluk dat ik hem moest parkeren waar 2 achter elkaar vrij waren, dus stak hem gewoon vooruit in en reed door. Nieuwe innameprocedure is als volgt: je komt aan, zegt dat je een auto hebt en dan krijg je het nummer van de parkeerplaats waar je de auto neer moet zetten. Dan maakt degene achter de balie een kopie van het transportformulier, je rijdt naar binnen en legt de sleutels + die kopie op de bijrijdersstoel, je gaat weer terug voor een handtekening en klaar ben je.
oww wat apart, maar dat betekent dan wel dat je er niet om 13uur was ofwel? Overigens dat je je hebt laten brengen naar die uithoek van Nederland, alleen maar industrie daaro. Nice!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet gezien hebt
Wij waren maar met z'n 3'en tegelijk daar en we hadden alle 3 een i30.
Ik was er om 12 uur alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef LuKiE_NL het volgende:
[..]
oww wat apart, maar dat betekent dan wel dat je er niet om 13uur was ofwel? Overigens dat je je hebt laten brengen naar die uithoek van Nederland, alleen maar industrie daaro. Nice!
Ow ps voor de easywayers vergeet niet je ritbonnen op te sturen vandaag! Want ik ben het gister al vergeten, maar volgens mij nemen ze het niet zo nauw
Je hebt inderdaad de goede ingang genomen, die in de inham. De laatste keer stond ik 5 minuten voor die boom te wachten voordat hij open ging. Op die knopjes zitten drukken etc. en een andere keer ging hij gewoon meteen al open, keer op keer weer een verassingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef Mallet het volgende:
De hoogte van mijn loon was ook niet extreem, maar gewoon mooi meegenomen.
Die Sprinter van vandaag was echt heerlijk comfortabel.. Niet dus. Wat een armoedige rotbak. Het was een automaat en de manier waarop dat ding opschakeld.. Pfff dat kan ik met de hand nog vloeiender.
Het parkeren in Breda was inderdaad easy.. Ik vraag me alleen af of ik nu wel bij de juiste slagboom naar binnen ben gegaan. Pakken jullie altijd die precies tegenover het bezoekersgebouw of rijden jullie heel iets door.. Links de inham in en die slagboom.. Die heb ik namelijk genomen, de andere leek me een uitrit.
Fijne bak is dat! Automaat in de sportstand en gaan met die banaan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:53 schreef Mathijz het volgende:
Mooi weertje vandaag, geen probleem om op het ov te wachten. Zo maar mijn 2de rit. Mercedes e280 naar almere.
Nou, als het laatste blokje begint te knipperen...kun je dus ongeveer 75kmquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef Mallet het volgende:
Hahahahaha man wat een verhaal! Ik zie je helemaal voor me.. Die Citroën duwend. Ook als je vervolgens bij de benzinepomp aankomt en hem naast de pomp moet duwen.
Toevallig las ik laatst de test van de C1 op autoweek. Daar wordt tevens genoemd dat ze graag willen weten hoeveel één blokje dan nog is.. En wordt aan het einde als minpunt inderdaad de benzinemeter in blokjes genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |