abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79180955
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij hield ie zich bij mij nog redelijk in, want toen ik bij hem in de auto stapte om terug te gaan was het helemaal erg. 70 in een zone 30 onder andere

Maar goed, ik ben zelf ook geen ster in inparkeren, totaal niet zelfs (ja, in de Swift van m'n moeder, maar dat is ook maar een klein opdondertje ). Ik had het geluk dat ik hem moest parkeren waar 2 achter elkaar vrij waren, dus stak hem gewoon vooruit in en reed door. Nieuwe innameprocedure is als volgt: je komt aan, zegt dat je een auto hebt en dan krijg je het nummer van de parkeerplaats waar je de auto neer moet zetten. Dan maakt degene achter de balie een kopie van het transportformulier, je rijdt naar binnen en legt de sleutels + die kopie op de bijrijdersstoel, je gaat weer terug voor een handtekening en klaar ben je.
Die garage inrijden bij ING Breda is alleen voor Pool auto's, en niet lease. Leaseauto's moeten dus gewoon buiten staan.

Of gaat dit niet over Breda?
pi_79181143
Ik bedoel met binnen die grote parkeerplaats, je moet immers een poort door
pi_79185988
Het is wat met die sprinters, die van mij was ook behoorlijk gaar al kwam hij nog wel boven de 120. Op de vestiging van het grote postbedrijf waren ze blij dat ze eindelijk eens van die bussen af waren .

Parkeren bij ING gaat idd goed, ik kon er ook gewoon van voor inrijden.
pi_79200249
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij niet gezien hebt
Wij waren maar met z'n 3'en tegelijk daar en we hadden alle 3 een i30.
oww wat apart, maar dat betekent dan wel dat je er niet om 13uur was ofwel? Overigens dat je je hebt laten brengen naar die uithoek van Nederland, alleen maar industrie daaro. Nice!

Ow ps voor de easywayers vergeet niet je ritbonnen op te sturen vandaag! Want ik ben het gister al vergeten, maar volgens mij nemen ze het niet zo nauw
pi_79201752
Het is een kettingreactie.

Zij betalen laat uit, ik ben pissed en stuur bonnen laat uit, zij betalen laat uit...etc .
pi_79203333
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef LuKiE_NL het volgende:

[..]

oww wat apart, maar dat betekent dan wel dat je er niet om 13uur was ofwel? Overigens dat je je hebt laten brengen naar die uithoek van Nederland, alleen maar industrie daaro. Nice!

Ow ps voor de easywayers vergeet niet je ritbonnen op te sturen vandaag! Want ik ben het gister al vergeten, maar volgens mij nemen ze het niet zo nauw
Ik was er om 12 uur al
pi_79204675
Geld is vandaag uitbetaald, conform verwachting geen hoog bedrag.
pi_79219468
De hoogte van mijn loon was ook niet extreem, maar gewoon mooi meegenomen.

Die Sprinter van vandaag was echt heerlijk comfortabel.. Niet dus. Wat een armoedige rotbak. Het was een automaat en de manier waarop dat ding opschakeld.. Pfff dat kan ik met de hand nog vloeiender.

Het parkeren in Breda was inderdaad easy.. Ik vraag me alleen af of ik nu wel bij de juiste slagboom naar binnen ben gegaan . Pakken jullie altijd die precies tegenover het bezoekersgebouw of rijden jullie heel iets door.. Links de inham in en die slagboom.. Die heb ik namelijk genomen, de andere leek me een uitrit.
pi_79219498
Aantal uren dat ik gewerkt had was niet al te hoog, maar het ietwat verhoogd uurloon maakte gelukkig de schade een beetje goed.

Morgen mooi weer werken. Ik voorspel dat deze maand weer zal eindigen met een 55/60 uur.

Kan de hele volgende week niet werken ivm tentamens .
pi_79219645
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:17 schreef Mallet het volgende:
De hoogte van mijn loon was ook niet extreem, maar gewoon mooi meegenomen.

Die Sprinter van vandaag was echt heerlijk comfortabel.. Niet dus. Wat een armoedige rotbak. Het was een automaat en de manier waarop dat ding opschakeld.. Pfff dat kan ik met de hand nog vloeiender.

Het parkeren in Breda was inderdaad easy.. Ik vraag me alleen af of ik nu wel bij de juiste slagboom naar binnen ben gegaan . Pakken jullie altijd die precies tegenover het bezoekersgebouw of rijden jullie heel iets door.. Links de inham in en die slagboom.. Die heb ik namelijk genomen, de andere leek me een uitrit.
Je hebt inderdaad de goede ingang genomen, die in de inham. De laatste keer stond ik 5 minuten voor die boom te wachten voordat hij open ging. Op die knopjes zitten drukken etc. en een andere keer ging hij gewoon meteen al open, keer op keer weer een verassing .
pi_79220258
Er is maar 1 knopje meen ik en dat is de bel, daar druk je op en dan gooit die vent de boom open. Soms denkt die vent er meteen aan dat jij erin moet en gooit ie m open als hij jou weg ziet rijden.
pi_79245887
Mooi weertje vandaag, geen probleem om op het ov te wachten. Zo maar mijn 2de rit. Mercedes e280 naar almere.
pi_79246947
Ik hoorde gister van een collega bij Athlon dat ik gewoon vakantieuren opbouw, iets van 10 procent bouw je op. Wel fijn dat ik binnekort gewoon 10 vakantieuren laat uitbetalen en dus wat extra loon vang
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_79247505
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:53 schreef Mathijz het volgende:
Mooi weertje vandaag, geen probleem om op het ov te wachten. Zo maar mijn 2de rit. Mercedes e280 naar almere.
Fijne bak is dat! Automaat in de sportstand en gaan met die banaan zou ik zeggen.
Ik heb nu een megasaai college over ethisch verantwoord ondernemen....

Hopelijk mag ik morgen ook weer de weg op.
pi_79248332
Klopt, ben nu ook alweer in almere aan het wachten op de bus. Nee, heb niet gejakkerd. Gewoon kort ritje :p
pi_79253498
Ik wil ook werken met zulk mooi weer
Hopelijk morgen niet teveel regen
pi_79262107
Ik zit morgen thuis
pi_79262289
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:43 schreef Mallet het volgende:
Ik zit morgen thuis
Me 2
pi_79265881
Heerlijk weer om te werken vandaag, helemaal in het zuiden.

Ik had het vandaar weer 's fantastisch voor elkaar.

Zo'n Citroen C1 heeft een digitale benzinemeter...en die begon ergens bij Den Bosch te knipperen terwijl ik nog naar Almere moest. Ik dacht...ik tank mooi bij een Esso. Maar de eerste de beste was voorbij Utrecht, een kleine 25km van Almere. Ondertussen bleef dat metertje maar knipperen .
De BP net na Utrecht (als je richting Almere gaat over de A27) overgeslagen, omdat de volgende de Esso zou zijn.

500m voor het bordje "Tankstation"..hapert de motor. Al het vermogen weg whehehe, benzine op
Op de vluchtstrook, in z'n vrij (was een automaat) en uit laten rollen haha. Ik reed nog lange tijd 70...maar ging toen steeds langzamer. De Esso zit daar na een bocht...ik was al halverwege de uitvoegstrook toen het rollen stopte. Ik kon de Esso zo'n beetje zien (nou ja, het was om de boek v/d bocht....maar ik had 'm technisch gezien kunnen zien als die bocht er niet in had gezeten )...Uitgestapt, 200/250m geduwd, benzine er in en verder gereden

Bellen met Easyway: "Ik MOET tanken"
Zij: "Hoezo MOET je tanken?"
Kon lach niet inhouden .

Yep, ik rijd die dingen helemaal droog .

Mooi weer 10 uur gemaakt.
pi_79266948
Hahahahaha man wat een verhaal! Ik zie je helemaal voor me.. Die Citroën duwend. Ook als je vervolgens bij de benzinepomp aankomt en hem naast de pomp moet duwen .

Toevallig las ik laatst de test van de C1 op autoweek. Daar wordt tevens genoemd dat ze graag willen weten hoeveel één blokje dan nog is.. En wordt aan het einde als minpunt inderdaad de benzinemeter in blokjes genoemd.
pi_79267096
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef Mallet het volgende:
Hahahahaha man wat een verhaal! Ik zie je helemaal voor me.. Die Citroën duwend. Ook als je vervolgens bij de benzinepomp aankomt en hem naast de pomp moet duwen .

Toevallig las ik laatst de test van de C1 op autoweek. Daar wordt tevens genoemd dat ze graag willen weten hoeveel één blokje dan nog is.. En wordt aan het einde als minpunt inderdaad de benzinemeter in blokjes genoemd.
Nou, als het laatste blokje begint te knipperen...kun je dus ongeveer 75km .
pi_79279419
Aangezien ik vandaag geen zin had om in de coentunnel stil komen te staan heb vlak daarvoor op de A8 er nog maar even 3 liter ingedaan.
pi_79290390
Nog moeite gehad met starten aangezien hij echt helemaal leeg was?
pi_79295335
Laat ze mij maar bellen vanmiddag! Kan wel wat uurtjes gebruiken.
pi_79301522
Ik werd vanochtend wakker gebeld of ik nog twee spoedritten kon doen, dus ik heb er weer 7 uur bij.

Moest me echt helemaal uit de naad haasten. Moest binnen een half uur weg.. En zelfs dan zou ik nog 15min te laat komen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')